View Full Version : Myydään Polaris XC 500 sp -01
Kohtuu hyväkuntoinen polle. Polvi ei kestä oikein ajaa ja lomat alkaa loppua...
2000€ , Vantaa , 040 903 1316
Köykänen kakstahtipeli..
Edge alusta ja Foxin iskarit
Vilkutin
11.02.2013, 17:55
Ota yamaha v-max, 500cc, vm.99 vaihdossa :D:D
Tuota onko tuossa tosiaan ruisku, eikös tuo ihan kaasari vehe ole, vai onko vaihdettu kone joskus?
Kiinnostais vähän lisätiedot, mitä remontteja tehty?
Paljonko ajettu, missä kunnossa tela, laakerit, remmit sukset yms..
Näköjään ihan kaasarit oli.. Taas on köyhää kusetettu. Tai tyhmä ymmärtänyt väärin. :rolleyes:
Korjasin ilmoituksen..
Remonteista en sen enempää tiedä, tuli mulle vaihdossa syksyllä ja pikkuhuoltoa olen koittanut tehdä (tulpat, ketjukotelon öljyt jne) mulle siis eka oma kelkka.
Alkaa naapurit kai jo hermostumaan kun tässä 900 neliön tontilla ajelen muksujen kanssa rallia. Hyvin tuntuu toimivan, lähtee helposti käyntiin, toisen etusuksen se nivel, mistä suksi kääntyy ylös alas, kaipaa huomiota, on väljä, mutta voi ajaa kumminkin. Penkissä pieni repeämä. eli ei toi uusi ole, mutta ajelisin mä sillä kyllä jos olis aikaa latua ja ehjä polvi.. ;-)
Vilkutin
17.02.2013, 21:47
Tuo mainitsemasi vika, on pollemiesten mukaan varsin yleistä ja menee "KAIKISTA"
Onko tela mimmonen?
Et vissiiin ottanu jammua vaihdossa :D
Joo, ei nyt oikeen ole kelkalle käyttöä.
Pari senttiä on telassa hammasta rullamitalla pimeessä mitattuna, ei ole kappaleita revennyt. Variaattorin hihna on ok ja varahihna telineessä. Yksi pitkittäistukivarsi ja tulppia tulee ainakin mukaan.
Karvan päälle 6 kilomailia mittarissa.
http://www.youtube.com/watch?v=2ykvLV0JfCQ
Vilkutin
01.03.2013, 08:58
hmmm... oisko tosiaan noin vähän ajettu?
Pollessahan on tuossa ikäluokassa mailimittarit? Eli onko toi mittarilukema kilsoja vai maileja?
Vilkutin
03.03.2013, 01:29
Tonni tarjottu :D Pakkohan tästä on jonkun ruveta jotain tarjoomaan kun on noin näteillä väreilläkin.
Oi, olinpa missannut tämän juhlavan tarjouksen.
No, tullaanpa vähän vastaan.. 1600 €