View Full Version : optima akku jeep cherokee xj vm 93
Hei. Nyt tarvitsisin teidän apua. Kumpi optima akku on parempi puna hattuinen vai kelta hattuinen? olisi tulossa jeep xj hin vakio akun paikalle ja autoon on tulossa rc 9500 vinssi. Minkä tehoinen optima sopii ilman mitään muutoksia ja mistä se kannattaisi ostaa?
Hei. Nyt tarvitsisin teidän apua. Kumpi optima akku on parempi puna hattuinen vai kelta hattuinen? olisi tulossa jeep xj hin vakio akun paikalle ja autoon on tulossa rc 9500 vinssi. Minkä tehoinen optima sopii ilman mitään muutoksia ja mistä se kannattaisi ostaa?
keltanen.
Mulla taitaa olla suurin punanen optima Jeepissä, sopii heittämällä paikalle. Keltainen on kait parempi jos akku purkaantuu paljon. Punanen on parempi starttiakku, mm. diisseleissä. Mun optima on jääny diisseli vanista ylimääräiseksi niin siksi se käytössä. Ostettu v. 2005/06 vuodenvaihteessa ja vieläkin pelittää hyvin.
Punanenä
26.01.2013, 17:33
"zeinica" Viestejä kaksi...Kyselee yksinkertaisia, helppoja juttuja = ei hardcore vinssaaja eli punainen kovalle pakkaselle naurava akku on parempi:)
"zeinica" Viestejä kaksi...Kyselee yksinkertaisia, helppoja juttuja = ei hardcore vinssaaja eli punainen kovalle pakkaselle naurava akku on parempi:)
Ollaan ihan hardcore vinssaajia ja välillä pitää kysellä. Ideana on saada vastaus kysymykseen, ei käyttäjäprofiili analyysiä.
Mulla oli keltainen käytössä siihen asti kunnes vinssin solenoidiboksi leipoi kiinni ja melkein poltti auton. Yellowtoppi oli niin kuuma että poltti sormia kun koski :D Ei se silti silmille tussahtanut eikä myöskään sulanut, tosin ei sillä myöskään enää autoa käynnistänyt :o
Kokoa en muista kuolemaksenikaan, mulla on kyllä kuvia koneella muttei niistä selviä mallimerkintä. Otat niin ison kun korkeuden puolesta mahtuu, ei siinä muistaakseni paljoa yli 20cm tilaa ole.