PDA

View Full Version : High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013

Jare
22.01.2013, 11:16
Noh.....kukas on ajatellu lähtee tänä vuonna??

http://www.highchaparral.se/sv/event/offroad-meet/

bluevan
22.01.2013, 11:21
Jotain pientä hinkua olis. Hieman lomia jo suunnitellut jos sais natsaamaan.

-Laine-
22.01.2013, 22:55
Katos justiin eilen laskeskelin Italian reissun pituutta, jos olis lähtenyt matkailuautolla katsomaan €urotrialia...sitten vähäks aikaa takasin töihin, ja High Chaparraliin...On vaan helevetin rankkoja reissuja:D:D
Ja pahuksen kesä vähän turhan lyhyt kaikkien mieluisten reissujen toteuttamiseen:(

No joka tapauksessa kotona varoiteltu aiheesta:D

Jare
22.01.2013, 23:05
Katos justiin eilen laskeskelin Italian reissun pituutta, jos olis lähtenyt matkailuautolla katsomaan €urotrialia...sitten vähäks aikaa takasin töihin, ja High Chaparraliin...On vaan helevetin rankkoja reissuja:D:D
Ja pahuksen kesä vähän turhan lyhyt kaikkien mieluisten reissujen toteuttamiseen:(

No joka tapauksessa kotona varoiteltu aiheesta:D

TOTTA!!!!

Italiahan se itteeki houkuttaa tän Ruotsin keikan lisäks. Saas nähdä ehtiikö molempiin offi karkeloihin:rolleyes:

HannuNurminen
23.01.2013, 18:17
Kyl tähän olis intressii, pitää vähän suunnitella loma puolta ja katsoo muut kalenterit...

Tirkmacine
23.01.2013, 22:20
KYSÄSIN PEILIN EES ETTELTÄNI !!! Kiinnostaisko mua lähtee ja saisinko lomia.no arvaattekin varmaan lopputuloksen.:confused:tirkkonen maksaa ja rehtori lähtee reissuun:D
Mitä italian reissuun tulee niin iso kyllä !!
samoin ruottin trialiin niin kans iso kyllä !!

Eli loma-anomus sai ison puumerkin joka tapahtumaan minne keksinkin kysästä !!:eek:

Tirkmacine
23.01.2013, 22:22
Joko kysäsit mökit meille !!!!!
laita sit laskuu sähkö postiin niin maksan oman osuuteni pois !

lacrits68
24.01.2013, 10:23
uskaltaako sinne lähteä?? rehtorit ym on vähän pelottavia! :D

POUSA
25.01.2013, 13:42
Jaaah pitäskö???

Jare
25.01.2013, 13:58
Jaaah pitäskö???

Niin ja millä kalustolla;)

Tirkmacine
28.01.2013, 15:06
Niin ja millä kalustolla;)

Eikös sitä jo suunniteltu viime vuonna:D:confused:.Rekka+kilpurit/bussi+juopot:D:D

HannuNurminen
28.01.2013, 15:14
Sounds like a plan... :D

POUSA
29.01.2013, 01:41
Eikös sitä jo suunniteltu viime vuonna:D:confused:.Rekka+kilpurit/bussi+juopot:D:D

okei bussista mulle yks paikka

Tirkmacine
29.01.2013, 07:16
okei bussista mulle yks paikka

:D:D:D

Jare
25.02.2013, 09:32
Joko kysäsit mökit meille !!!!!
laita sit laskuu sähkö postiin niin maksan oman osuuteni pois !

Ei oo ollu mökki kyselyitä vielä......kun oli viimeks puhetta bussista ja rekka kuljetuksista ym ym.....eli pitäs varmaan vähä suunnitella, että millä sinne oikeesti ollaan menossa ja sit missä majoittautuu. Meinaan jos menee jollain umpikaappi rekalla, niin sinnehän vois ehkä kuvitella retkimajoituksen, kun jokatapauksessa suihkut ja paskishuussi on leirintä alueen puolelta.

Mut mitä tommonen iso rekka maksaa viedä yli ja ketkä sinne haluaa autojaan??? Millä sit henkilöt.....bussilla vai henkilöautoilla? Ja mitä sen bussin ylivieminen maksaa?? Mutta mahtaisko bussiin saada ennakkoon maksavaa "offi-turisti" porukkaa mukaan?????

pulu
25.02.2013, 18:49
himottas kyl lähtee..runnerist katto helvettiin ja pikku pikku elvyttämistä ja hanaa!

Tirkmacine
03.03.2013, 12:19
Tänään ois kahvi hetki RIIHIMÄEN ABC:LÄ kla 1900.
Kaikki mukaan joita high chapparallaa kiinnostaa tai ois halukkaita lähtee mukaan !!
Mietitään kalustoa ja n.henkilömäärään,millä mennään ym,ym,ym

Tervetuloa !!

tare
03.03.2013, 13:03
Harmi kun viikonloppuja on kesäkaudella niin vähän että tulee päällekäisyyksiä

- TRIAL Montenegro Offroad Luumäki 24.8.2013

tapsa4x4
03.03.2013, 13:18
Tänään ois kahvi hetki RIIHIMÄEN ABC:LÄ kla 1900.
Kaikki mukaan joita high chapparallaa kiinnostaa tai ois halukkaita lähtee mukaan !!
Mietitään kalustoa ja n.henkilömäärään,millä mennään ym,ym,ym

Tervetuloa !!

Mä en kerkiä tulla tänään mutta emännän kanssa lähettäis tonne.
mökki olis ihan jees patrollilla meinasin tulla mutta aika auki kun ajaa ei viitis ja suburban traileri yhdistelmä maksaa aika reilusti viedä.

Tirkmacine
03.03.2013, 22:22
Saatiin jotain pikku juttuja mietittyä:D

Reissuun lähtö ois ke 21.8 iltalautalle
Paluu ois Ti 27.8 Ap

Varmasti mukana ois:
-Ronkainen
-Mikko Sika
-"poika" Sika
-vehviläinen+emäntä
-väihkönen+jumalaton jurri;)
-tapsa 4x4+emäntä
-Rehtori+(tirkkonen:mad:)
-jape
-vesku
-g-pete+(sauna:D)
-härski+(oksu)
-jare+(ikävä kyl kamera:mad:)
-tare
-tero

Ajattelin ehdottaa seuraavaa !!!!!:eek:
Jos lähtisimme rekalla.johon saisimme kerrankin mukaan semmosia autoja joilla pystyy ajamaan kurassa ja mutaränni kilpailuissa huoletta.eikä tarvitsisi miettiä sen hajoamista siel.Toki rekan vienti maksaa tietenkin enempi kuin maaasturin,mikä ajetaan laivasta perille ja takaisin !! elikkä ehdotan seuraavaa: maksut laitetaan yhteen ja jaetaan lähtijä määräl.(maksu sisältäisi laivan,auton,mökin).tiedetään että esim1.vesku lähtis diskolla niin hänellä tulisi suhteessa kalliimpi matka mutta taas kyyti saataisiin täyteen ja maksajia bensaan oisi enemmän ! esim2.meikäläiselle reissu maksaa vitusti mut en valita,koska olen joka takauksessa jonkun kyydis !!(ei ajo kuntoa koko reissul:D)Jokainenhan saa varata mökin ja reissun itsekkin jos haluaa,mut en usko että saa halvemmalla kuin POUSSA esim.laivaliput

KERTOKAA ihmeessä mielipiteenne asiasta niin katsotaan joku miellyttävä ratkaisu.
Ainiin suunnittelimme rekan kyytiin g-peten säksätintä,tapsan patrollia,jaren/taren jotain luomusta ja ehkä jotain neljättä peliä.
Täs on viel yks hyvä puoli niin jos jokin ajettavista autoista hajoo niin sen voi laittaa kyytiin ja ajaa sit vaik tapsan pelillä kotiin !! :rolleyes:

TV: reksi

Ps. mukaan mahtuu toki viel vaik kuinka paljon porukkaa !!!!

burton
04.03.2013, 06:32
Pitää vissii alkaa tosissaa tekee autoa et ehtii reissuu. Kori läks viikonloppuna hiekkakylpyy et jotai pientä laittoo on vielä

Jare
04.03.2013, 08:56
Saatiin jotain pikku juttuja mietittyä:D

Reissuun lähtö ois ke 21.8 iltalautalle
Paluu ois Ti 27.8 Ap

Varmasti mukana ois:
-Ronkainen
-Mikko Sika
-"poika" Sika
-vehviläinen+emäntä
-väihkönen+jumalaton jurri;)
-tapsa 4x4+emäntä
-Rehtori+(tirkkonen:mad:)
-jape
-vesku
-g-pete+(sauna:D)
-härski+(oksu)
-jare+(ikävä kyl kamera:mad:)
-tare
-tero

Ajattelin ehdottaa seuraavaa !!!!!:eek:
Jos lähtisimme rekalla.johon saisimme kerrankin mukaan semmosia autoja joilla pystyy ajamaan kurassa ja mutaränni kilpailuissa huoletta.eikä tarvitsisi miettiä sen hajoamista siel.Toki rekan vienti maksaa tietenkin enempi kuin maaasturin,mikä ajetaan laivasta perille ja takaisin !! elikkä ehdotan seuraavaa: maksut laitetaan yhteen ja jaetaan lähtijä määräl.(maksu sisältäisi laivan,auton,mökin).tiedetään että esim1.vesku lähtis diskolla niin hänellä tulisi suhteessa kalliimpi matka mutta taas kyyti saataisiin täyteen ja maksajia bensaan oisi enemmän ! esim2.meikäläiselle reissu maksaa vitusti mut en valita,koska olen joka takauksessa jonkun kyydis !!(ei ajo kuntoa koko reissul:D)Jokainenhan saa varata mökin ja reissun itsekkin jos haluaa,mut en usko että saa halvemmalla kuin POUSSA esim.laivaliput

KERTOKAA ihmeessä mielipiteenne asiasta niin katsotaan joku miellyttävä ratkaisu.
Ainiin suunnittelimme rekan kyytiin g-peten säksätintä,tapsan patrollia,jaren/taren jotain luomusta ja ehkä jotain neljättä peliä.
Täs on viel yks hyvä puoli niin jos jokin ajettavista autoista hajoo niin sen voi laittaa kyytiin ja ajaa sit vaik tapsan pelillä kotiin !! :rolleyes:

TV: reksi

Ps. mukaan mahtuu toki viel vaik kuinka paljon porukkaa !!!!

Poussan nimi taitaa puuttua listasta?

Ja onks Väihkönen vaihtanu emäntänsä Vehviläiselle;)

Tirkmacine
04.03.2013, 09:03
Ota noista ny selvää kuka on kenkin kans:oPikku kirjoitus virhe sinne tänne.ja poussa oli unohtunut tosiaan:eek:

Jare
04.03.2013, 09:30
Niin ja varaanko koska mökkejä ja kuinkahan monta??

Näkyy nettisivuilla olevan hinnat, joiden mukaan pikku mökit 600kr / per yö

Eli esim 3 mökkiä to-ma => 7200kr = 860€ ja noihin mahtuu sit siis 12henkeä, eli per nenää kohden jää hinnaks 72€ mökistä.

Oliko niin, että G-pete lähtee motorhoumilla? Ja siellä sit yöpyy 4??

Laivamatkojen hinnat on vielä täysin auki, kun ei tarkkaa tietoa millä mennään ja miten monta mitäkin autoa, mutta joku suunnitelma kalustosta tais olla:

Sian RJ
Pienemmän sian Rocky
Burtonin BJ
Veskun Disco
G-Peten motorhoumi
Poussan rekka, jonka kyytiin: "G-kilpuri", Tapsan Patrol, T&J:n joku:rolleyes:

Ja puhettahan oli, että jos rekan osuus on porukan mielestä sika kallis, niin Tapsan auton saa tarvittaessa ajamalla, mun ja Taren ajatusmaailma on vielä niin sekaisin, mutta keksitään sit joku "kilvellinen" tarvittaessa, mutta G-kilpuri jää sit Suomeen, jolloin vaihtaako Pete sit motorhoumin pitkään safari G:hen, jolloin sit tarviis 1 mökki lisää??

Väihkösen ehdotushan oli lisäks, että saatais joltain sydämelliseltä off road harrastajalta (Pylkkö?) 6x6 Volvo lainaan ja mennään sillä niin monta kuin mahdollista ja unohdetaan ne muut autot suosiolla kotiin, kun ei niihin kuitenkaan ole kuskeja:D:D:D:D

Mika.U
04.03.2013, 09:45
Väihkösen ehdotushan on ihan "varteenotettava"...ainki jos on alasti :D

IironSika
04.03.2013, 12:09
Siat varmaankin lähtee yhdellä autolla. Ei vielä tietoa kummalla.

Jare
04.03.2013, 12:17
Siat varmaankin lähtee yhdellä autolla. Ei vielä tietoa kummalla.

Ahaa...eilen oli ainaki Rocky kovasti menossa kohti Ruotsia;):D:D:D

Tirkmacine
04.03.2013, 14:55
jos sitä lähtis varailee sitä kolmea mökkiä nyt aluks tai sit neljää tai emmä tiiä;)

HannuNurminen
04.03.2013, 15:48
Taidan jättää tänä vuonna ragreissit väliin ja siirtyy suoraan asiaan :) Eli yhteen kyytiin voisin lähtee, ja ajakkiin tarvittaessa, jopa takaspäin :)
Meitsi kyl on työmaan lomahierarkias aika pohjil, et se pitää viel varmistaa...

IironSika
04.03.2013, 19:46
Ahaa...eilen oli ainaki Rocky kovasti menossa kohti Ruotsia;):D:D:D

Vaihteluhan virkistää. :)

liisi
04.03.2013, 21:51
Väihkösen ehdotushan oli lisäks, että saatais joltain sydämelliseltä off road harrastajalta (Pylkkö?) 6x6 Volvo lainaan ja mennään sillä niin monta kuin mahdollista ja unohdetaan ne muut autot suosiolla kotiin, kun ei niihin kuitenkaan ole kuskeja:D:D:D:D

Pekka lähetti terveisiä et ei lainaa. Se menis kuitenkin just tuollaiseks se touhu kuitenkin:

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=124914

:rolleyes:

-Laine-
04.03.2013, 23:29
Oliko niin, että G-pete lähtee motorhoumilla? Ja siellä sit yöpyy 4??

Ja puhettahan oli, että jos rekan osuus on porukan mielestä sika kallis, niin Tapsan auton saa tarvittaessa ajamalla, mun ja Taren ajatusmaailma on vielä niin sekaisin, mutta keksitään sit joku "kilvellinen" tarvittaessa, mutta G-kilpuri jää sit Suomeen, jolloin vaihtaako Pete sit motorhoumin pitkään safari G:hen, jolloin sit tarviis 1 mökki lisää??

No niin, tämähän kuulostaa suunnitelmalta:D:D

Ajatusta oli jos lähtis tuolla matkailuautolla, siinä tosiaan kulkee lainpuitteissa 6 henkeä, mutta nukkuu 4 mukavasti, niin ei mene sitten ihan homoiluks koko reissu:D
Sitä paitsi The Mercedes Man joutuu jättää tilaa niille lesboillekkin:D

Vaihtoehto kakkonenhan vois sit olla lähteä tuolla safari Geellä, jossa tietysti kulkee myös 4 henkeä, ja onhan siinä roof top tent, jossa tosin yöpyy vaan mahdollisesti minä, ja ehkä lepakoita:D:D

Kaikki vaihtoehdot oikeastaan käy ainakin mulle, ja tuskin tuosta ylitse pääsemättömiä kustannuksia syntyy, kun porukkaakin lähdössä ihan mukavasti..

Oli miten oli niin SAUNA on mukana:)

Tirkmacine
05.03.2013, 08:08
Pekka lähetti terveisiä et ei lainaa. Se menis kuitenkin just tuollaiseks se touhu kuitenkin:

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=124914

:rolleyes:

Vaihtoehtona H2o päät: Pekkahan vois lähtee meille kuskiksi:D:D:D:D:D:D

Tirkmacine
05.03.2013, 08:15
Taidan jättää tänä vuonna ragreissit väliin ja siirtyy suoraan asiaan :) Eli yhteen kyytiin voisin lähtee, ja ajakkiin tarvittaessa, jopa takaspäin :)
Meitsi kyl on työmaan lomahierarkias aika pohjil, et se pitää viel varmistaa...

Terve tuloa vaan messiin !!!:)

jv
05.03.2013, 14:54
burttoni (ronkainen) ja mää lehetään kans v6 bertalla ja ajamalla meinattiin yrittää.

ja juu vähkönen tosiaan lähtee emäntänsä kanssa ja mie jätän emännän suosiolla kotiin. ronkaista ei lasketa :D

pulu
09.03.2013, 12:44
meitsi ki haluu mukaan!!joko riippuu ny et tulisko runneril..vaatis kyl rajua pajottamista,ku se on aika paska...tai sit tulen tol matala lättänäl eli torcedes hilvol jos se on ehjänä viel silloin!mut tai sitte jonkun kyydis..onhan täs viel aikaa suunitella ja pähkäillä vaihtoehtoja!!

Jare
11.03.2013, 13:58
Mitähän se rekkakyyti mahtaa maksaa tonne länkkäri kylään? Nyt kun tehtiin toi "Sauna Cruiseri", niin pitäsköhän sillä lähtee ruotsiin:rolleyes::D:D:D

Olishan siinä Sweduilla ihmettelemistä, kun toiset lyö mutaspooriin vauhdilla, niin samaan aikaan "apparit" saunoo takalaatikossa:D:D:D:D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4156&pictureid=125212

-Laine-
11.03.2013, 14:50
Olishan siinä Sweduilla ihmettelemistä, kun toiset lyö mutaspooriin vauhdilla, niin samaan aikaan "apparit" saunoo takalaatikossa:D:D:D:D

Tarttee vaan laittaa lauteille turvavyöt ettei tule KASTOR tatuointeja:D:D

IironSika
11.03.2013, 20:24
Angelolle varattu alustavasti matkustuspaikka Sika-autosta. :)

PikkuSika
13.03.2013, 00:20
Nonnii lomat olis nyt siirrettu ajankohdalle joten kovaa pajotusta tiedossa et kerkee vähän koeajaa rockya ennen ko lähetää!! ;)

Tirkmacine
19.03.2013, 08:34
oisko nyt suosiolla se neljä mökkiä ??:rolleyes: ja asunto-auto

Jare
19.03.2013, 10:28
oisko nyt suosiolla se neljä mökkiä ??:rolleyes: ja asunto-auto

Omat rahat kun on aika kortilla vaihteeks (AINA), niin ennen ku varaan ja samalla siis maksan mökit olis kiva ihan oikeesti tietää, että kuinka monelle summa pitää jakaa ja keneltä kaikilta odotan saavan tililleni rahaa????

Tirkmacine
19.03.2013, 13:13
Omat rahat kun on aika kortilla vaihteeks (AINA), niin ennen ku varaan ja samalla siis maksan mökit olis kiva ihan oikeesti tietää, että kuinka monelle summa pitää jakaa ja keneltä kaikilta odotan saavan tililleni rahaa????

Mökki tais olla per/typy viime vuonna n.50€ eli laittakaa immeiset ilmoja tänne niin tietää varmasti ketkä lähtee !!!!!!!!!!!!

mä voin aloittaa huutamalla HEP.

laita till.nro niin laitan viis kymppisen tulee. ja laivalla hoidellaan yli menneet tai saamisesi;)

Jare
19.03.2013, 13:37
Mökki tais olla per/typy viime vuonna n.50€ eli laittakaa immeiset ilmoja tänne niin tietää varmasti ketkä lähtee !!!!!!!!!!!!

mä voin aloittaa huutamalla HEP.

laita till.nro niin laitan viis kymppisen tulee. ja laivalla hoidellaan yli menneet tai saamisesi;)

Kröhöm....tommosta laittelin jo hieman aiemmin tähän topiciin:

Näkyy nettisivuilla olevan hinnat, joiden mukaan pikku mökit 600kr / per yö

Eli esim 3 mökkiä to-ma => 7200kr = 860€ ja noihin mahtuu sit siis 12henkeä, eli per nenää kohden jää hinnaks 72€ mökistä.

IironSika
19.03.2013, 18:52
Mulla on sellainen pieni ongelma, että mun työsoppari loppuu 25.8. Ei siinä mitään, mutta kun/jos uusi soppari alkaa 26.8. pitää sen alkaa työpäivällä, ei vapaalla. Mun tarttee vielä selvittää miten sen sais sumplittua. Palkattomia ei viittis ottaa, kun sit tulee katko duuneihin ja palaa lomat.

-Laine-
19.03.2013, 22:13

Joo samaa mieltä, eli pitäähän tuo lähtiä, tai ainakin maksaja määrä saada selville, ettei nyt sentään yhden miehen rahat roiku näissä hommissa kiinni...

Mun mielestä vois vaikka ilmoittaa lähtemisen tähän topicciin, ja Jare laittaa maksutietoja tulemaan, ja maksetaan sovittu summa tilille...ja siitä sitten länteen päin:D:D

Hoidetaan tää vähän niin kun vähemmän yhden miehen lompakkoa kuormittaen:D

CorollaHT
20.03.2013, 19:39
Vaan tilitietoja tulemaan.
Vaikka mä kyllä lupasin etten lähde "teijän" kans sinne enään

Jare
25.03.2013, 10:03
Olikohan se lähtijä lista nyt joku tällainen (koitin jakaa jo nimiä 4/mökki, että osais hieman kartottaa tota lähtevää porukkaa).

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Uni-Hannu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-g-pete
-tero

tapsa4x4
25.03.2013, 11:13
Juu kyllä lähetään emännän kanssa. Voin soittaa väihköselle ja varmistaa sen lähtemisen.

Jare
25.03.2013, 11:43
Juu kyllä lähetään emännän kanssa. Voin soittaa väihköselle ja varmistaa sen lähtemisen.

Kyl ne lähtee. Mä puhuin eilen sen kanssa.

IironSika
25.03.2013, 12:22
Kyl ne lähtee. Mä puhuin eilen sen kanssa.

Tuliko ne saunomaan? Olivat kovasti ainakin vielä klo 01.30 tulossa SaunaCruiseria testaamaan. :D :D

HannuNurminen
25.03.2013, 13:42
Mun lähtö näyttää työn puolesta aika epävarmalta, joten älä laske mun varaan mitään. Jos tuun, niin tuun jollain mis yövyn sit tai jotai :/

Jare
25.03.2013, 14:57
Tuliko ne saunomaan? Olivat kovasti ainakin vielä klo 01.30 tulossa SaunaCruiseria testaamaan. :D :D

Ei tullu.....tai siis mistäs mä tiedän, kun se autokin on Taren porukoiden pihalla:p:D:D:D:D:D

-Laine-
25.03.2013, 22:26
Olikohan se lähtijä lista nyt joku tällainen (koitin jakaa jo nimiä 4/mökki, että osais hieman kartottaa tota lähtevää porukkaa).

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Uni-Hannu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

Lisätään tuonne asuntomobiiliin yks kappale -PEIPPO-

pulu
26.03.2013, 21:23
mä kans!eli tahtoo mukaan!

Jare
27.03.2013, 09:09
mä kans!eli tahtoo mukaan!

Eli lähtijä listaa muokattu.....olisko tollanen versio:

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

IironSika
27.03.2013, 14:47
Mulla on sellainen pieni ongelma, että mun työsoppari loppuu 25.8. Ei siinä mitään, mutta kun/jos uusi soppari alkaa 26.8. pitää sen alkaa työpäivällä, ei vapaalla. Mun tarttee vielä selvittää miten sen sais sumplittua. Palkattomia ei viittis ottaa, kun sit tulee katko duuneihin ja palaa lomat.

Tää ongelma olis luultavimmin selvitetty, joten mukana! :)

pulu
27.03.2013, 22:56

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

ny näyttää hyvälle!

Tirkmacine
25.04.2013, 12:14
Missäs mun lasku viipyyy !!! siis reissumaksu !!!! JAREEEEE:confused:

Tirkmacine
15.05.2013, 17:27
Olisko nyt niin että lähtijöitä ois nyt 20 Kpl.
ja autoja ois se 4Kpl/maasturia,1Kpl auntoauto ja puolikas rekka (sis.neljä maasturia.

Poussa vois kysellä hintoja jos toi auto määrä pitää paikkansa ja henkilö määrä !!
JARE tuskin täytyy muistuttaa mikä sun hommas on !!:D(laita se till nro vaik tänne niin etenee homma)

Jare
16.05.2013, 07:22
Olisko nyt niin että lähtijöitä ois nyt 20 Kpl.
ja autoja ois se 4Kpl/maasturia,1Kpl auntoauto ja puolikas rekka (sis.neljä maasturia.

Poussa vois kysellä hintoja jos toi auto määrä pitää paikkansa ja henkilö määrä !!
JARE tuskin täytyy muistuttaa mikä sun hommas on !!:D(laita se till nro vaik tänne niin etenee homma)

No nyt sinne pitäs ilmottaa jo nimet etukäteen:mad::mad::mad::mad: Vittu !!!!!

Jare
16.05.2013, 07:25
No onnistu sentää, vaikka yhen nimi jäi selvittämättä tähän hätään.

9600sek on hinta, mut mitä se sit euroissa tekee riippuu luottokortin kurssista, eli selvii kun saan laskun jossain vaiheessa.

MUTTA MITES NE LAIVALIPUT????????????????????????????? Ei paljon naurata, jos pitää Haaparannan kautta sinne kiertää:(:(:(

POUSA
16.05.2013, 07:40
No onnistu sentää, vaikka yhen nimi jäi selvittämättä tähän hätään.

9600sek on hinta, mut mitä se sit euroissa tekee riippuu luottokortin kurssista, eli selvii kun saan laskun jossain vaiheessa.

MUTTA MITES NE LAIVALIPUT????????????????????????????? Ei paljon naurata, jos pitää Haaparannan kautta sinne kiertää:(:(:(

Rupeen kyselee ens viikolla, eli kysyn kaikki ukot, autot ja rekan. pistäks mulle jare spostiin sen nimi listan ja sit tarvis autojen rekkarit
Rekkaan sopii sit 4 autoo

IironSika
16.05.2013, 08:48
Sikatiimillä ei oo autossa vielä edes rekkaria! :/

Jare
16.05.2013, 08:58
Sikatiimillä ei oo autossa vielä edes rekkaria! :/

Me ei olla Taren kaa vielä alkuhuuman jälkee autoa mietitty, kun ei oo ollu tietoo, että mitä rekka maksaa vai pitääkö vielä keksiä halpa, mutta leimattu kulkupeli:eek:

burton
16.05.2013, 14:22
Me tiedetää vehvin kans kalustosta sen verta et alla on 38" pokkerit :)
V6 bertta valmistuu hyvää vauhtia mut plään b olis vehvin mersudatsun.

jv
16.05.2013, 16:06
Me tiedetää vehvin kans kalustosta sen verta et alla on 38" pokkerit :)
V6 bertta valmistuu hyvää vauhtia mut plään b olis vehvin mersudatsun.

jep tämä info pitää kutinsa, jos joku viittii nii kyselee valmiiks laivamatkan hintaa, siis sis. kaks ukkoo ja yhen auton. ajamalla siis ollaan ronkaisen kans menoillaan. kait sitä voi jo varaillakkin?

en mää näistä asioista mitään tiedä, joten olis helppoo ku löis itte vaa taalat tiskiin ja sais liput ja laput, ja eikun menoks.

tapsa4x4
16.05.2013, 16:33
Mulle kelpais toi rekka kyyti jos ei maksa ihan mahottomia ja vieläkun ihmiset saadaan jollain kulkemaan tonne.

burton
19.05.2013, 16:42
V6 BJ:llä testi ajot suoritettu. Rengas palaa iloisesti ja välitykset on tajuttoman pitkät :)

POUSA
22.05.2013, 08:21
Laittakaas lähtijät mulle sos tunnuksenne laivaa varten.

(osalla on s-postissakin kysely)

tommi.poussa@poussa.fi

Rekan hinnasta en tiedä, mut muut pitäis olla kohtuu halpa. Ainakin viime vuonna...

Jare
22.05.2013, 08:52
Mulle kelpais toi rekka kyyti jos ei maksa ihan mahottomia ja vieläkun ihmiset saadaan jollain kulkemaan tonne.

Me Taren kanssa ollaan myös kiinnostuneita rekkakyydistä, mutta tietty riippuen sen kustannuksista.

white brothers
22.05.2013, 16:21
vieläkö kerkee ilmottautumaan mukaan? ois 2 lähtiää ja auto ja tietty ajamalla...

POUSA
22.05.2013, 23:43
...muutama hetu eli:

-Salmela
-Kyyhkynen
-VäihköSET
-Laine
-Kurki
-Peippo

Ja sit autoihin kilpiä tarvis kans. Schaisse kopin rekkari on tiedossa kuin myös Mini-veskun laite

IironSika
23.05.2013, 08:28
No kun niitä kilpiä ei vielä ole. Kuis kannattaa toimia? Ootella että saa, vai ilmoittaa jonkun muun kilpi ja vaihtaa myöhemmin?

Lahden pojille informoitu hetu:ista.

POUSA
23.05.2013, 13:10
No kun niitä kilpiä ei vielä ole. Kuis kannattaa toimia? Ootella että saa, vai ilmoittaa jonkun muun kilpi ja vaihtaa myöhemmin?

Lahden pojille informoitu hetu:ista.

Kilvet vaan sentakia et tietää paljonko autopaikkoja laivaan.
Laitan teille vaikka nyt kilven PAH-15(vai haluuttex mielummi PAR-15:D) ja vaihetaan sit ku saatte oikeen

Nyt olis kaikki hetulat PAITSI -LAINE- ja peippo? puuttuu
Väihköne lupas perjantaina laitella rapelissa:D

Mikä vi*tu teitä PÄHÄMAlaisia oikeen vaivaa kaikki syntyny elo tai syys kuukaus :D

IironSika
23.05.2013, 14:20
Kilvet vaan sentakia et tietää paljonko autopaikkoja laivaan.
Laitan teille vaikka nyt kilven PAH-15(vai haluuttex mielummi PAR-15:D) ja vaihetaan sit ku saatte oikeen

Väihköne lupas perjantaina laitella rapelissa:D

Mikä vi*tu teitä PÄHÄMAlaisia oikeen vaivaa kaikki syntyny elo tai syys kuukaus :D

Täällä päin on aina ollu hyvät uudenvuoden bileet. ;) PAR-15 on hyvä!!! :D

-Laine-
23.05.2013, 15:02

No nyt ei puutu:)

Mikki
23.05.2013, 15:45
Perheellisiä, eli jouluna ja juhannuksena. Juhannuksessa se huono puoli, notta ukko tuppaa olemaan sen verran "väsyny" ettei edes järki(kään) seiso...:D:D:D:D:D:D

-Laine-
23.05.2013, 15:48
Täällä päin on aina ollu hyvät uudenvuoden bileet. ;)

niin ne Swinger Partyt:D:D

pulu
23.05.2013, 18:14
...muutama hetu eli:

-Salmela
-Kyyhkynen
-VäihköSET
-Laine
-Kurki
-Peippo

Ja sit autoihin kilpiä tarvis kans. Schaisse kopin rekkari on tiedossa kuin myös Mini-veskun laite

Rupee toi lista oleen aika lintu painotteinen..

Tirkmacine
23.05.2013, 22:23
Rupee toi lista oleen aika lintu painotteinen..

Jep !!:D

Jare
24.05.2013, 09:30

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

Oliks joku idea, että miten mökkien kulut jaetaan? Ku joku horisi, että jaetaan kaikkien kesken ja joku, että jaetaan mökeissä asuvien kesken.

Eli kun saan aikanaan laskun mökeistä, niin jaanko summan 20 hengelle vai 16????

Mitä sanooo raati??

tapsa4x4
24.05.2013, 10:29
No mökki kulut jaetaan mokissä nukkujien kesken?

white brothers
26.05.2013, 22:32
joo jos mökissä nukkuu niin mökistä maksaa eiks jeah?? ja jare kai me saadaan nukkua mökissä???

Jare
31.05.2013, 06:49
joo jos mökissä nukkuu niin mökistä maksaa eiks jeah?? ja jare kai me saadaan nukkua mökissä???

No vittu kun ei se kortti viimeks toiminu kun yritin varaa sulle mökkiä, niin vähä huonolta näyttää. Mut koittakaa ny teistäki joku ite varaa.

Jare
31.05.2013, 06:56
Oliks joku idea, että miten mökkien kulut jaetaan? Ku joku horisi, että jaetaan kaikkien kesken ja joku, että jaetaan mökeissä asuvien kesken.

Eli kun saan aikanaan laskun mökeistä, niin jaanko summan 20 hengelle vai 16????

Mitä sanooo raati??

Nonnii.....lasku 4 mökin osalta tullu ja rahaa alkaa tarviimaan!!! Eli 1120€ tarvis saada kasaan.

Jaetaanko siis toi summa nyt sitten 16 hengen mukaan? Ilmeisesti, joten:

1120€ jaettuna 16 = 70€

Mun tilinumeron saa joko privalla tai laittamalla tekstarin: 040 527 27 85

JA HUOLEHTIKAA NYT VITTU SIT NIISTÄ KAVEREISTANNE, JOTKA EI PALSTAA LUE, ETTÄ TAJUAA KANS MAKSAA!!!!!

Niin ja fyrkat pitää olla mulla 10.6.2013

POUSA
31.05.2013, 08:20
JA HUOLEHTIKAA NYT VITTU SIT NIISTÄ KAVEREISTANNE, JOTKA EI PALSTAA LUE, ETTÄ TAJUAA KANS MAKSAA!!!!!

Mitäs ku ei oo kavereita?

Laivaliput on kyselyssä eli hintoja ei tiädä vielä.

LÄHTÖ:21.8.-13 ja PALUU:26.8.-13 (siljan startti ajat)

Angelo
01.06.2013, 14:45
Minä jään reissusta pois, eli yksi paikka auki jos jotain A-luokan reissu kiinnostaa. Jos ei lähtijöitä löydy niin ilmoitelkaa niin hoidan kulut.

POUSA
03.06.2013, 23:01
Minä jään reissusta pois, eli yksi paikka auki jos jotain A-luokan reissu kiinnostaa. Jos ei lähtijöitä löydy niin ilmoitelkaa niin hoidan kulut.

Joku Pihlaja olis vissiin tulossa. Ainakin lähetti s-postia
Vaihdan sen nimen sun tilalle

POUSA
03.06.2013, 23:03
-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Pihlaja

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

tapsa4x4
04.06.2013, 08:11
Niin oliko jotain bussi kyyditystä tonne nyt ? Tai sit mä tarvian yhdelle 6m autolle paikan laivasta.

Jare
04.06.2013, 08:20
Onks toi Pihlaja nyt sit lähössä Angelon tilalle? Saisin vaan ne mökki fyrkat siltäki sitte, niin ei tarviis Angelon maksaa "tyhjästä".

Eikä kai mitään bussia ole? Eihän viel oo varmaks lyäty rekkaakaan, meinaan vaan, että jos se on erittäin kallista, niin näillä nykyisillä liksoilla ei mun perse ainakaan kestä maksella siitä paikkaa maasturille:(

white brothers
04.06.2013, 22:16
-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Pihlaja

Asunto mobiili:
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

mites me? meitä olis edelleen se 4 kpl ja auto...
vai eikö mukaan mahu/haluta???
tietty ymmärrän jos ei haluta oon sen verta mulkku jätkä :D:D:D

Tirkmacine
04.06.2013, 23:12

Mukaan vaan,soittoo jarelle ja npoussalle !! jare visiin vuokras mökit mut auttaa varmaan varauksessa( vai mitä jarpuli)
Ja poussalle viestiä niin sais laivalle myös matkan

POUSA
05.06.2013, 07:13

Kyl teille tulla se laiva matka otettua.

Se rekka maksaa n.500€/suunta ja hinta on suuntaa antava, hinta selviää kun tulee lasku.

Eli koskas pidetää meeting vaikka siä riksun aakkosella???

-Ronkainen Rekka jos se lähtee mahtuu yht. 3hlö
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare Millä?
-Jare

-"Sika Senior" Possulla?
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen Millä?
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku Näillä oli joku laite ok
-Jape
-Härski
-Pihlaja

Asunto mobiili: nää tulee shaicce vaunulla mahtuuko muita kyytii???
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

White powder (eiku mikä se oli:D)
-4hlö ja auto ok

Jare
05.06.2013, 07:52
Mukaan vaan,soittoo jarelle ja npoussalle !! jare visiin vuokras mökit mut auttaa varmaan varauksessa( vai mitä jarpuli)
Ja poussalle viestiä niin sais laivalle myös matkan

On vähä vitun nihkeetä toi mökkien varaaminen, jos ei enään niiden palvelulle kelpaa sama luottokortti, ku millä jo yhdet mökit maksoin. Yritetty siis on jo ja jos se ei riitä, niin vittu olkoo!! Mun puolesta joku muukin voi leikkiä niiden mökkien varauksien kanssa.

Jare
05.06.2013, 07:59
Kyl teille tulla se laiva matka otettua.

Se rekka maksaa n.500€/suunta ja hinta on suuntaa antava, hinta selviää kun tulee lasku.

Eli koskas pidetää meeting vaikka siä riksun aakkosella???

-Ronkainen Rekka jos se lähtee mahtuu yht. 3hlö
-Vehviläinen
-Poussa
-Pulu

-Tare Millä?
-Jare

-"Sika Senior" Possulla?
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen Millä?
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku Näillä oli joku laite ok
-Jape
-Härski
-Pihlaja

Asunto mobiili: nää tulee shaicce vaunulla mahtuuko muita kyytii???
-Rehtori
-G-Pete
-Tero
-Peippo

White powder (eiku mikä se oli:D)
-4hlö ja auto ok

Mitäs autoja siihe rekkaan olis niinku tulossa? Eli millä automäärällä se hinta tulis jaettavaks? Ja saaks siihe mahtuu 4 "rotiskoo":D

Tapsan Patrolli?
Gee-Peten joku Gee MB?
Ronkaisen V6 Bertta?
T&J:n ehkä Kaalimato tai Sauna-Cruiser tai jotai?

Sit ajamalla menossa:

Sika-mobiil.....Rocky vai Toyota vai molemmat?
Veskun V8 Disco
White powderin BJ
(Väihkönen tais olla lähdös iha ilma autoo?)

burton
05.06.2013, 08:11
V6 bj jää tallii, rahat ei riitä millää sen niputtamisee ni me lähetää JV:n töpöllä.
Oisko su 16.6 sopiva ajankohta meetingille riksus?

_Tero_
05.06.2013, 08:25
Mukana ollaan!!!:D just maksoin jarelle mökki maksun..

Jare
05.06.2013, 08:40
V6 bj jää tallii, rahat ei riitä millää sen niputtamisee ni me lähetää JV:n töpöllä.
Oisko su 16.6 sopiva ajankohta meetingille riksus?

16.6. joskus iltasella?

burton
05.06.2013, 08:46
Mul on ainaki krapula silloin et ilta olis hyvä.
16.6 klo 18.00 sopiiko toisille?

Jare
05.06.2013, 08:56
Mul on ainaki krapula silloin et ilta olis hyvä.
16.6 klo 18.00 sopiiko toisille?

Voi olla samaa vikaa, niin toi 18 on hyvä. Käy siis mulle.

Jare
05.06.2013, 09:09
PS. Katselin just tiliotetta, niin 7 / 16 oli tilanne. Eli 7 maksusuoritusta näky Nordean tilillä ja 16 pitäs olla. Eli muistakaa maksaa!!!!

IironSika
05.06.2013, 10:21
Just maksoin mun ja PikkuSian mökit ja Rockylla on kova tarkoitus lähteä. Jos vaan saadaan kilvet. Meikästä ei oo just nyt paljon apua, kun on tuo jalka kipsissä, saatana. Pulu varaili kyytipaikkaa meiltä.

Nii juu, 16.6. klo 18 sopii mullekin, jos joku mut sinne kuskaa...

Tirkmacine
05.06.2013, 10:25
tällä hetkellä orastava rehtori tulossa kans abc:eelle !!:eek:

POUSA
05.06.2013, 18:13
klo 18 ok
ja 4 autoo mahtuu kyytii ku tekee pikku rampit

jv
05.06.2013, 19:25
multa taitaa jäädä koko reissu tekemättä kun ei oo fyrkkaa nii ei ole.
eli mun mökkipaikka olis vapaana.
voin kertoo et laskuja on tossa nippu pöydällä joita en ees viiti availla...

härde
05.06.2013, 19:38
16.6 kello 18.00 Ok!

Ps. Jarelle maksoin just kun muistin :D

Jare
06.06.2013, 09:00
multa taitaa jäädä koko reissu tekemättä kun ei oo fyrkkaa nii ei ole.
eli mun mökkipaikka olis vapaana.
voin kertoo et laskuja on tossa nippu pöydällä joita en ees viiti availla...

Nonniii.....kuka lähtee??? Joku nyt äkkiä, jottei jää mun maksettavaks toi 70€ mökkipaikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(

jv
06.06.2013, 20:24
Nonniii.....kuka lähtee??? Joku nyt äkkiä, jottei jää mun maksettavaks toi 70€ mökkipaikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(

jos näin käy niin korvaan kyllä ton 70€ sulle seuraavasta tilistä. laskujen jälkeen oman tilin saldo on kaks numeroinen tällä hetkellä.

PikkuSika
07.06.2013, 09:51
Mä tuun kans sillon 16.6 paikalle merssi voi toimia siis invataksina isommalle sialle! :D

pulu
09.06.2013, 09:19
joo enköhän mäki lyättäydy sika jengin kyytii!

white brothers
11.06.2013, 08:24
juu sunnuntaina nähdään sitte

jv
13.06.2013, 18:06
joo-o, toivoa ei vielä olla hukattu. jos pari asiaa menee putkeen niin rahoitus ongelmat helpottuu huomattavasti ja alkaa patrollin tehopajotus, joten mukana vielä roikutaan.

Tirkmacine
16.06.2013, 14:55
Ja tänään klo 18.00 kaikkihan on tulossa !! vai mitä

POUSA
16.06.2013, 18:12
joo-o, toivoa ei vielä olla hukattu. jos pari asiaa menee putkeen niin rahoitus ongelmat helpottuu huomattavasti ja alkaa patrollin tehopajotus, joten mukana vielä roikutaan.

Pistä kuva mistä heräsit

Jare
17.06.2013, 09:04
Pistä kuva mistä heräsit

:D:D:D:D:D:D

Jare
17.06.2013, 09:18
Joo olikos se eilisen miitinkin loppu päätös nyt suunnilleen seuraavanlainen:

Rekka siis lähtee ja siihen menee 4 autoa ja se kärry pakataan Klaukkalassa "talkoilla" 17.8. ja rekkaan mene seuraavat autot:

Rehtorin Suzuki
Tapsan Datsuni
G-Peten Portaali Gee
Jaren/Taren joku

-------------------------------------------------------------

Vesku lähtee ajamalla Discolla ja kyydissä:
Vesku, Jape, Härski ja oliks jotkut 2....ketkä?

"The Siat" lähtee Rockyllä ajamalla (ehkä RJ:llä tai Pulun uudella??) ja kyydissä:
Sika Senior ja Junior ja Pulu ja oliko viel Pihlaja?

White powderit lähtee ajamalla ja avona BJ:llä ja kyydis oliko 4 henkee?
(Jaska, Kassinen, Mäksä ja kuka viel??)

G-Pete ajaa motorhöymillä ja kyydissä:
(Pete, Peippo, Tero, Reksi, Tare ja mä)

Tapsa ajaa sauna-LT:llä, jonka Väihkönen laittaa kuntoon:p:p:p
(Siellä kyydissä: Väihkönen saunoo 1000km ja Tapsa naurattaa Sannaa ja Teaa etupenkillä:D:D:D)

Rekalla meni kait niinku Poussa ja Ronkainen??

Meniks se eilen niinku noin???? Jotenki hieman väsytti ja ei iha kaikki jääny mieleen:rolleyes:

burton
17.06.2013, 10:11
Kuulostaa hyvältä! Minneköhä se vehviläine tungetaa jos se lähtee mukaa?
Oliks teil puhetta miten kulut jaetaa?

jv
17.06.2013, 10:49
rahoitus huolet tasaantu huomattavasti et jos vaan kerkeen saamaan patrollin kuntoon ja leimaan niin ronkaisen kanssa ollaan sillä tulossa.

boggeritkin kutistu ohi mennen yli kolme tuumaa :D

POUSA
17.06.2013, 14:33
Pistän LTn rek. nroks pah-15 ku toi par-15 meni jo possulle

IironSika
17.06.2013, 17:37
Voishan LT:n rekkariks laittaa myös TIS-517.

_Tero_
18.06.2013, 12:02
Jotain pientä hinkua olis. Hieman lomia jo suunnitellut jos sais natsaamaan.

Joo olikos se eilisen miitinkin loppu päätös nyt suunnilleen seuraavanlainen:

Rekka siis lähtee ja siihen menee 4 autoa ja se kärry pakataan Klaukkalassa "talkoilla" 17.8. ja rekkaan mene seuraavat autot:

Rehtorin Suzuki
Tapsan Datsuni
G-Peten Portaali Gee
Jaren/Taren joku

-------------------------------------------------------------

Vesku lähtee ajamalla Discolla ja kyydissä:
Vesku, Jape, Härski ja oliks jotkut 2....ketkä?

"The Siat" lähtee Rockyllä ajamalla (ehkä RJ:llä tai Pulun uudella??) ja kyydissä:
Sika Senior ja Junior ja Pulu ja oliko viel Pihlaja?

White powderit lähtee ajamalla ja avona BJ:llä ja kyydis oliko 4 henkee?
(Jaska, Kassinen, Mäksä ja kuka viel??)

G-Pete ajaa motorhöymillä ja kyydissä:
(Pete, Peippo, Tero, Reksi, Tare ja mä)

Tapsa ajaa sauna-LT:llä, jonka Väihkönen laittaa kuntoon:p:p:p
(Siellä kyydissä: Väihkönen saunoo 1000km ja Tapsa naurattaa Sannaa ja Teaa etupenkillä:D:D:D)

Rekalla meni kait niinku Poussa ja Ronkainen??

Meniks se eilen niinku noin???? Jotenki hieman väsytti ja ei iha kaikki jääny mieleen:rolleyes:

Kuulostaa hyvälle... mut näköjää sikojen kyytii suunnitteltu.. mulle aivan sama millä kyydillä tulen kuhan vaan pääsen pelipaikoille:)

tapsa4x4
02.07.2013, 16:05
Mistä ja monelta lähtee laiva kohti tukholmaan ja milloin takaisin ja minne?

jv
02.07.2013, 19:48
rahoitus huolet tasaantu huomattavasti et jos vaan kerkeen saamaan patrollin kuntoon ja leimaan niin ronkaisen kanssa ollaan sillä tulossa.

boggeritkin kutistu ohi mennen yli kolme tuumaa :D

juu töpöö en ees yritä saada kuntoon, mut uutta kalustoa on hommattu ja varustelu on käynnissä. takana vetää jo molemmat pyörät ja 35" boggerit on alla. vinssikin on keulilla mut sen toiminnasta ei tietoa.

eli ronkaisen kanssa tullaan pätkä gr:llä ja rekan kyytiin on tarkotus patrolli saada.

tapsa4x4
02.07.2013, 20:40
eli ronkaisen kanssa tullaan pätkä gr:llä ja rekan kyytiin on tarkotus patrolli saada.

se rekka kyyti on jo täynnä kun et ollut paikkaa varaamassa riksussa kun kokoonnuttiin.

burton
02.07.2013, 20:49
se rekka kyyti on jo täynnä kun et ollut paikkaa varaamassa riksussa kun kokoonnuttiin.

reksin kaa sovittu et suzuki jää suomee.

Eetza
02.07.2013, 22:08

kuulostaa toi tapsan kysely et lähös ollaan mut ei tietoo millo minne ...

" joo... joo... tottakai lähetään... reissukin on maksettu jo aikoja sitte... millos muuten lähtö on ja itteasias minne ollaa menossa... mut mukana ollaan ..."

:) :)

Eikös se niin oo et tärkeintä ei ole päämäärä vaan jatkuva liike ... :)

Onko vedonlyöntiä kuinka kauan töpö GR:llä menee ennen kuin on jotain rikki ? :)

Jare
03.07.2013, 07:57

Käsittääkseni tarkoitus olis lähtö about klo 17 Helsingistä -Tukholmaan keskiviikkona 21.8.

Paluu sitte kai about klo 17 aikaan maanantaina 26.8. Tukholmasta-Helsinkiin.

Poussa vahvistaa, kun sillä on nuo laivaliput hoidolla;)

Jare
03.07.2013, 07:59
reksin kaa sovittu et suzuki jää suomee.

Hmmm.....lainaiskohan se sitä mulle ja Tarelle:rolleyes:
Ei tarviis alkaa kuluttaa loppu kesän vapaita Kaalimadon parissa:o....toisaalta tulishan laitettua se sit samalla "kuntoon":confused:

jv
03.07.2013, 15:57
Onko vedonlyöntiä kuinka kauan töpö GR:llä menee ennen kuin on jotain rikki ?

edelleen töpö on osina eikä sillä olla lähössä mihinkään.

PikkuSika
04.07.2013, 16:53
Nonniiii nyt ois possujuna rockyssäkin kilvet jotenka matkalle mars! :D

POUSA
15.07.2013, 11:59
Käsittääkseni tarkoitus olis lähtö about klo 17 Helsingistä -Tukholmaan keskiviikkona 21.8.

Paluu sitte kai about klo 17 aikaan maanantaina 26.8. Tukholmasta-Helsinkiin.

Poussa vahvistaa, kun sillä on nuo laivaliput hoidolla;)

Näin ainakin laivat kulkee.

POUSA
15.07.2013, 12:05
Soittakaas g-petelle et käy lukeen privaviestit!!!
LT:n mitat tarviis kans eli pituus ja korkeus?
Nää kun sais nii sais liput hakuun.
Otetaanko ruoka liput samanlailla ku viime vuonna, eli seisova pöytä illaks ja aamiainen???

jv
15.07.2013, 12:23
Otetaanko ruoka liput samanlailla ku viime vuonna, eli seisova pöytä illaks ja aamiainen???

varmaksi en asiaa sano mut viimenäkemältä ei lt:lle ollu tapahtunut mitään joten saattaapi jäädä suomeen, asian vois nyt tarkistaa suoraan tapsalta tai väihköseltä. itte olisin sitä mieltä et turha sitä on alkaa raahaamaan noin kauas. puliukot voi kylpeä lähimmässä kurakossa jos pesun tarve tulee...:D

mutta joo tatsunin kattokorkeus on nyt 210cm ja leveys 215cm et näyttävää:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6054&pictureid=134310

ens viikonloppuna pitäs käydä hieman safaroimassa sawossa joten nähtäväksi jää et kuinka kappaleina tuo on sitten sen jälkeen:rolleyes:
jokatapauksessa edelleen lähdössä, autolla tai ilman :D

Jare
15.07.2013, 12:47

Mulle on toi menomatkan aamiainen ainaki aivan turha....se on nyt nähty jo kahtena vuotena peräkkäin:D:D:D

G-Peten numeroa tiedusteltu, että sais asiaa eteenpäin. Härski jo soittelikin ja kyseli, että onks laivalippujen hinnasta tietoo? Kai ihan siltä varalta, että tietää paljonko voi tuhlaa Rover projektiinsa fyrkkaa.....jokohan se auto olis ens vuonna mukana??

POUSA
15.07.2013, 20:39
Mulle on toi menomatkan aamiainen ainaki aivan turha....se on nyt nähty jo kahtena vuotena peräkkäin:D:D:D

G-Peten numeroa tiedusteltu, että sais asiaa eteenpäin. Härski jo soittelikin ja kyseli, että onks laivalippujen hinnasta tietoo? Kai ihan siltä varalta, että tietää paljonko voi tuhlaa Rover projektiinsa fyrkkaa.....jokohan se auto olis ens vuonna mukana??

Pete siin joo soitteli asia kunnossa
Tapsa ja Väihköne mikä auto teiltä tulee rekkari on joka tapauksessa tis-317:D

Tärkein asia on toi max korkeus eli 2.4m

tapsa4x4
15.07.2013, 20:41
Lähetään suburbanilla että oliskos 5.5m pitkä ja 210 korkea. Patrolli tais olla 4m pitkän ja jotain 2.2m korkea.

jv
26.07.2013, 15:18
multa ja ronkaiselta vapautui just autopaikka, kun ei ole autoa millä lähteä. Tullaan kyl juop, eiku jalkamiehiksi ja kannustamaan muita.

POUSA
29.07.2013, 17:34
Laiva liput tilattu siis TILATTU ei ostettu eli jäämme odottelee

tare
30.07.2013, 05:56
multa ja ronkaiselta vapautui just autopaikka, kun ei ole autoa millä lähteä. Tullaan kyl juop, eiku jalkamiehiksi ja kannustamaan muita.

mihis kaikki patrollit on hävinny? hä?
ja minkäs auton te nyt otatte mukaan rekkaan??

burton
30.07.2013, 08:47
Patrollit myyty ja nyt tilanne se et ei ole autoa :(
Jotai täytettä siihe rekkaa olis keksittävä

burton
30.07.2013, 09:37
Hätävaran hätävarana näillänäkymin otetaa rekan kyytii väihkösen bertta.

jv
30.07.2013, 12:38
Patrollit on juu nyt eräällä kärköläläisellä tatsuni hamsterilla ja vie fiilistelen veekasi voimaa asfaltteja pitkin.
Prkl. Duunikaverilta ol menny kinttu poikki crossipyörällä joten nyt tarvii keksiä jostain tuuraaja et pääsee lähtemään mukaan.

POUSA
31.07.2013, 11:30
Laiva liput tuli ja hinnat tiedossa.

Pistäkääs tuleen 130€/hlö tili nro: op 1757 3060 5000 8187 Saaja: tommi poussa
Sis.
-Laivat mennen tullen
-Illallinen + Aamiainen (liput voi vaihtaa esim juomaan jos ei haluu syödä)
-5 kpl autoja (PAH-15, JSP-12, JAF-34, JHX-8 ja SYG-915 menix oikein???)

jos maksaa liikaa nii pyydä äitiltäs lisää:D
Maksu aikaa olis 11.8.-13 asti. Johtuen siitä kun jouduin maksaan koko p.skan tänään pois

Skannaanko lähtijä listan tähä vai tunsiko jokane piston sydämessä:D

_Tero_
31.07.2013, 12:07
Laiva liput tuli ja hinnat tiedossa.

Pistäkääs tuleen 130€/hlö tili nro: op 1757 3060 5000 8187 Saaja: tommi poussa
Sis.
-Laivat mennen tullen
-Illallinen + Aamiainen (liput voi vaihtaa esim juomaan jos ei haluu syödä)
-5 kpl autoja (PAH-15, JSP-12, JAF-34, JHX-8 ja SYG-915 menix oikein???)

jos maksaa liikaa nii pyydä äitiltäs lisää:D
Maksu aikaa olis 11.8.-13 asti. Johtuen siitä kun jouduin maksaan koko p.skan tänään pois

Skannaanko lähtijä listan tähä vai tunsiko jokane piston sydämessä:D

onkos tuo tilinumero oikein mulla se ei ainakaan hyväksy maksua???

burton
31.07.2013, 12:45
Tää ei viel sisällä sitä rekkaa? Mitä mä maksan ku tuun rekan kyydis?
Pistä lista ni voi ihmetellä

jv
31.07.2013, 15:32
juu eli missähän kyydissä mie mahtusin matkustamaan mestoille? sikateam? joku muu?

varmistan ens viikolla et pääsenkö lähtemään (saanko tuuraajan) ja heti kun varmistuu niin maksan noi liput.

Laittakaas listaa lähtijöistä.

PikkuSika
31.07.2013, 17:05
Mä en nyt oo enää kärryill ketä kaikkia oli meiän kyytii suunniteltu? Pulu ja Tero?

_Tero_
31.07.2013, 19:32
Juu mä oon kyytiä vaille ja tuun santeri kyllä rokin kyytis:D

POUSA
31.07.2013, 23:08
Tarkistan huomenna tili nron.
Lähtöluettelon laitan huomenna.
Hinta sisältää kaikki autot mitä tossa listassa on.
Laskin hinnan kaikkien lähtiöiden kesken eli maksakaa vaa kaikki.
Rekka ei kuulu viä tähä hintaan.

burton
03.08.2013, 17:23
Väihkösen bj:n huolto on täydes vauhdis, pikku sipistelyä vielä ja valmiita lähtöö :)

tapsa4x4
04.08.2013, 21:30
ei oo tilinumeroa näkynyt!!

mitä volvon akseli varaosia ottaa gee pete mukaan? ettei otettaisi samoja osia mukaan.

Mun grillikö lähtee nyt mukaan?
mitähän muuta sinne tarviais viinojen lisäks ottaa?

young n dum
04.08.2013, 22:15
joka jätkälle tälläset ettei tuu ruottin maalla yllätyksenä :

http://www.kaalimato.com/catalog/Tanssihousut+miehille_p_15452.html

:D:D:D

pulu
05.08.2013, 11:35
Mä en nyt oo enää kärryill ketä kaikkia oli meiän kyytii suunniteltu? Pulu ja Tero?

Juuh kyl ollaa kyytii tulos..onneks toi tero ei oo iso kokonen nii mahutaa hyvin sinne taka penkille..

POUSA
05.08.2013, 15:23
Tarkistan huomenna tili nron.
Lähtöluettelon laitan huomenna.
Hinta sisältää kaikki autot mitä tossa listassa on.
Laskin hinnan kaikkien lähtiöiden kesken eli maksakaa vaa kaikki.
Rekka ei kuulu viä tähä hintaan.

Tilanteet muuttuu.

Tili numeroon ku laittaa FI eteen nii pitäs toimia.

Jare perui lähtönsä, eli siinä olisi vapaa paikka laivaan ja mökkiin, jos jotakuta kiinnostais lähtee.

Minä perun lähtöni töiden takia. Laiva- ja mökkipaikka olis vapaana, eli rekkalla ei lähetä ainakaan mun toimesta.

Soittoo mulle kuka haluu traileri paikkaa laivaan nii ruvetaan kyseleen
o5o 3888 115

Listaa:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1867&pictureid=135762

Eli jaren ja mun paikat viä vapaat!!!

Jare
06.08.2013, 09:41
Totta juu, eli jos joku on kiinnostunu lähteen, niin mökkipaikka ja laivapaikat on vapaana. Itselle tuli sen verran tärkeä este, että en tuonne lähde.

Mielellään ne jollekki maksu kykyiselle luovuttaisin, niin ei tulis itelle niin paljon takkiin:(

jv
06.08.2013, 15:55
mitään varmuutta en ole minäkään saanu töihin eli heikolta näyttää toi munkin lähteminen.

Jare
08.08.2013, 08:02
Löytyykö ketään lähtijöitä??

Poussan ja mun paikat siis vapaana. Majoitus pienissä 4 hengen mökeissä.

tare
08.08.2013, 13:09
No voihan piru!
eli kun Jare ei ole lähdössä niin ei saada siis kaalimatoa mukaan.
eikä itsellä tällä hetkellä ole autoa millä siellä ajella!
niin ja rekkakin peruuntui

Perun lähtöni kun ei ole sopivaa autoa tapahtumaan!
tuli ilmoittauduttua luumäelle jo trial kisoihin

Jare
08.08.2013, 14:16
eli 3 mökkipaikkaa vapaana ja laivallekkin ilmeisesti, vai mitä Poussa??

Oikeesti pirun makee tapahtuma, lähteekääs ny joku sinne, niin ei tars maksaa mökkiä turhaan:(

POUSA
09.08.2013, 00:21
eli 3 mökkipaikkaa vapaana ja laivallekkin ilmeisesti, vai mitä Poussa??

Oikeesti pirun makee tapahtuma, lähteekääs ny joku sinne, niin ei tars maksaa mökkiä turhaan:(

Vissiin 4 paikkaa jos toi jv joutuu jättää kans leiki kesken.
Kokeillaas saada laiva lipuista ainakin se yks hytti pois jos kukaa ei paikkaa

jv
09.08.2013, 08:26
En pääse näillä näkymin lähtemään reissuun, noitten töitten takia. Mun mökki paikan voin lahjoittaa sitä tarvitsevalle.

Perseen perse et taas peruuntui reissu, no kait toi työpaikan pitäminen on näinä aikoina tärkeempää.

POUSA
09.08.2013, 16:50
Pistäkääs ihmiset sinne saakelin lärvikirjaa mainosta jotta olis matkaa tarjolla

POUSA
12.08.2013, 10:45
Eräpäivä meni ja eipä kauheita määriä oo ihmisiä lähdössä
YLI PUOLET ON MAKSAMATTA!!!
tapsa4x4 en o saanu sitä kärryn hintaa vielä

Tirkmacine
12.08.2013, 15:55
No voihan piru!
eli kun Jare ei ole lähdössä niin ei saada siis kaalimatoa mukaan.
eikä itsellä tällä hetkellä ole autoa millä siellä ajella!
niin ja rekkakin peruuntui

Perun lähtöni kun ei ole sopivaa autoa tapahtumaan!
tuli ilmoittauduttua luumäelle jo trial kisoihin

MITÄ VI...A !!
Autoja on maailma pullollaan !!
Täytyskö munki ny peruu ku on näköjään joku villitys menoillaan ??
Jotku vittuili mulle ku hommasin akan et kirjoja pitäis ottaa mukaan ruottiin.No pitäiskö ny hommata hamekangasta ?? kotiin jääville ;):D

härde
12.08.2013, 20:13
Jepjep... "JSP-12" pitäis olla ainakin kaikki maksut kunnossa.. Tosiaan on porukkaa hieman karsiutunu. Saattais olla pikku möten paikallaan.. kai kaikki muut on viellä lähdössä?mutta miksei raha ole mennyt perille? tai sama se me lähetään ainakin :D ei vaan! ei kai ketää muu ole suunnitelllu jäävänsä pois? eihän? Kyllä me tirkkonen sen `REHTORIN` kanssa pärjätään älä ole huolissasi! :D

PikkuSika
12.08.2013, 21:39
Kyllä sika jengi on mukana tosin autosta nyt ei oo hajuu viellä ko rockyn syöttöpumppu ei suostu yhteistyöhön mut tullaan jollain! ;)

_Tero_
12.08.2013, 22:23
Joo kyllä pitäs maksut olla miullakin kunnossa.. toivottavasti ei muita nyt tipu pois remmistä..

tapsa4x4
12.08.2013, 22:28
Nyt pitäis olla mun ja Sannan maksut kunnossa.vieläkun sais sen trailerin paikan laivaan.

Tirkmacine
13.08.2013, 10:13
G-Pete alkoi miettimään lähtöä jos ei lähtiskään....:mad:
Hmm......pari valittua sanaa niin alkoi mieli kirkastumaan....:D:D
Mietittiin jos ei lähtiskään asunto-autolla jos siel on kerran tyhjä mökkikin:rolleyes:
Jos lähtiskin mun pakul ja vetäis porttal Geen sinne.Saman tilan vie ku asunto-auto.
Nooo katotaan !!
Silloin mahtuis sauna mukaan ja juomaaaaaaa tarpeeks.:p:p (unohtamatta Musiikki välineitä,täytyyhän ZZ-TOP soida niin et vaikut lähtee)
Mitä hauskan pitoon tulee niin kävin ostamassa puhallettavan lampaan ja huulipunaa !!:D:D (siis rehtori osti )

burton
13.08.2013, 10:19
Mut jos se matkailu auto ei lähe niin mites me saadaa porukka peli paikoille???
Mä en rehellisesti sanoen ees tiedä mihin kyytii mä oon menossa vai jäänkö tukholmaa liftaamaa?

Eetza
13.08.2013, 10:27
Mut jos se matkailu auto ei lähe niin mites me saadaa porukka peli paikoille???
Mä en rehellisesti sanoen ees tiedä mihin kyytii mä oon menossa vai jäänkö tukholmaa liftaamaa?

Tärkeintä ei ole määränpää vaan matka... otat sen vain seikkailuna :)

PikkuSika
13.08.2013, 18:30
Työ voitto rocky on elossa taas! Swenssonit here we come! :D

härde
13.08.2013, 21:28
No nyt rupee kuulostaa asialliselta!!!! Asennetta!!

tapsa4x4
13.08.2013, 21:34
Patrolliin isompi turbo paikoillaan ja pelaa,metanooli ruutan osat tulossa että saadaan se vielä kuntoon.

burton
13.08.2013, 21:42
Tärkeintä ei ole määränpää vaan matka... otat sen vain seikkailuna :)

Elikkä kokeillaa kodittomana elää pari päivää tukholman kaduilla, no onneks siel on torilla joku haavis amandan suihkulähde jossa voi kylpeä :)

tapsa4x4
13.08.2013, 22:06
Elikkä kokeillaa kodittomana elää pari päivää tukholman kaduilla, no onneks siel on torilla joku haavis amandan suihkulähde jossa voi kylpeä :)

Ja joka puistossa puliukot puhuu vaan suomea niin kyllä sä pärjäät.

burton
13.08.2013, 22:37
Ja joka puistossa puliukot puhuu vaan suomea niin kyllä sä pärjäät.

Osaan sujuvasti tilata ainaki 5 eri kielellä 1 tai useamman oluen, et kyllä mä pärjään ;)

POUSA
14.08.2013, 10:11
Tilanteet muuttuu.

Tili numeroon ku laittaa FI eteen nii pitäs toimia.

Listaa:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1867&pictureid=135762

Eli jaren, taren, jvn ja mun paikat viä vapaat!!!

muut maksaneet paitsi LAINE, PEIPPO ja KYYHKYNEN.

tapsa 4x4 kyseles itte sitä paikkaa ku en saa kaveria kii kuka hoitaa lippuja

tapsa4x4
14.08.2013, 12:02
Trailerillekin paikka laivasta saatu. Tilaa on jokunverran autoille laivassa jos tarvetta eli heti soittamaan varausta.

pulu
14.08.2013, 13:50
muut maksaneet paitsi LAINE, PEIPPO ja KYYHKYNEN.

tapsa 4x4 kyseles itte sitä paikkaa ku en saa kaveria kii kuka hoitaa lippuja

Saatanan linnut..!no pulu hoitaa tänään laskunsa!

Tirkmacine
14.08.2013, 15:43
Tirkkonen/Reksi peruu matkan :mad::mad::mad::mad::mad:
Saaatana olin laittanut loman alkamaan tänään.
Onneks on niiiiin vittumainen johtaja et ei antanut vaihtaa viikol eteenpäin lomaa.syynä: et sinä mielivaltaisesti lomia muuttele.olet lomal ny ku oot kerran se allakkaan laittanut.
Soitinhan jo tiistai iltana et on tapahtunut pikku erehdys,mut toi vatipää haluu vaan vittuilla mulle !!
Sit erehty sanomaan mulle et opettele elämään !!
Meikä poikakin tässä tilanteessa hiukan hermostuin ja sanoin sille et: Vittu mun elämä sulle kuulu.Ollaan sit lomalla jos oot noin ahdasmielinen KYRPÄ !!
Huuteli viel jotain perään mut huusin takas ettei mua vittuukaan kiinnosta mitä huutelet.

Loppu tulos: Lomal ny ja reissu peruttu !!! SAATANAAAAAA

En varmaankaan enää hirmu kauaa oo tuol duunis mut onhan sitä jo 19 V. ehtinyt ollakkin !!

IironSika
14.08.2013, 21:08
Taitaa PäHäMa kohta ihan keskenään edustaa Suomea.

_Tero_
14.08.2013, 21:39

Joo vähä alkaa sama fiilis olemaan:D:D mut kyllä myö pärjätää:D:D

härde
14.08.2013, 21:55
Onneks siel on meitä sentään muutama haamu "huhuilemassa"
! :)

pulu
15.08.2013, 07:24

Meitin pitää muistaa ottaa mukaan pähaman panderolli..!

PikkuSika
15.08.2013, 12:33
se panderolli on mulla tossa!! otamme mukaan siis! :)

white brothers
18.08.2013, 19:56
no me ollaan vieläkin lähössä :eek: pitänee liittyä nyt vihdoin ja viimein pähämään kun pojat ei luovuta :D mutta paskan puhuminen sikseen eli "asiaan" mites ne liput? ja missä nähdään/kokoonnutaan ja monelta??? onko nyt vielä lähtijöitä kuka ois käyny tuolla ennen??? mun puolesta vois toimia ryhmänjohtajana kokeneenpana konkarina :) ja eiköhän kaikki pääse jollain kyydillä pelipaikoille ettei tarvii myydä itteään rekkakuskeille kyydin toiveissa :p jv soitti jo ja varaili paikkaa meijän kyydistä eli periaatteessa meillä vielä 1 paikka vapaana JOS saadaan tavarat ja juomat jonnekkin muuhun kyytiin ja tavaraa pitää saada johkin muualle jo et jv mahtuu kyytiin :D ELI MISSÄ MONELTA JA MITÄ VITTUA????

white brothers
18.08.2013, 23:34
Tirkkonen/Reksi peruu matkan :mad::mad::mad::mad::mad:
Saaatana olin laittanut loman alkamaan tänään.
Onneks on niiiiin vittumainen johtaja et ei antanut vaihtaa viikol eteenpäin lomaa.syynä: et sinä mielivaltaisesti lomia muuttele.olet lomal ny ku oot kerran se allakkaan laittanut.
Soitinhan jo tiistai iltana et on tapahtunut pikku erehdys,mut toi vatipää haluu vaan vittuilla mulle !!
Sit erehty sanomaan mulle et opettele elämään !!
Meikä poikakin tässä tilanteessa hiukan hermostuin ja sanoin sille et: Vittu mun elämä sulle kuulu.Ollaan sit lomalla jos oot noin ahdasmielinen KYRPÄ !!
Huuteli viel jotain perään mut huusin takas ettei mua vittuukaan kiinnosta mitä huutelet.

Loppu tulos: Lomal ny ja reissu peruttu !!! SAATANAAAAAA

En varmaankaan enää hirmu kauaa oo tuol duunis mut onhan sitä jo 19 V. ehtinyt ollakkin !!

ota loparit sieltä vaan samantien :) niin yks toinenkin teki et pääsee reissuun:D:D ja siis en minä ku mulla on LOMAAAAA :eek::eek:

tapsa4x4
18.08.2013, 23:37
Niin aika Epäselvää vieläkin. Liput ilmeisesti laivaan saadaan satamassa lippuluukulta?
Jaren varmaan tarviia ilmoittaa sinne mökki varauksiin joku muut "matkanjohtaja".

Mun kuljetus kalusto on jo täys.

PikkuSika
18.08.2013, 23:56
Kannatan tota loparit ideaa!! Rehtori ottaa nyt itseään niskasta kiinne! ;)
Joo joku toiminta suunnitelma olis ihan mukava tehä nyt tässä vaiheessas!

IironSika
19.08.2013, 00:21
Mä hoidan liput satamassa. Mulla on myös varausvahvistustiedot mökeistä paikanpäällä. Laiva lähtee siis klo 17 Olympiaterminaalista. Autolähtöselvityksessä pitää ilmoittautua viimeistään tuntia ennen lähtöä. Ei kai sitä muualta tulevien tartte treffailla sen kummemmin missään ennen sitä, vaan terminaalin edessä hyvissä ajoin? Lahden suunnalta voitais ajella kimpassa?

jv
19.08.2013, 11:41
Joo eli mun lomat järjesty kun otin lopputilin :D eli reissuun lähdössä siis ja hesasta pomppaan kaiman kyytiin. Joku vois nyt kertoo et miten lippu ja mökki hommat jjärjestyy vai hommaanko liput itse. Mulle saa soittaa asiasta 0407606710

IironSika
19.08.2013, 18:48
Nonii, tilanteet elää. Laineen asuntoautolta vapautuneelle laivapaikalle paikalle lähtee jv:n Vanette, johon saadaan jotakin tavaraa kyytiin. Helpottaa tilanahtautta huomattavasti.

white brothers
19.08.2013, 18:53
Kyllä kaikki näköjään järjestyy kun vähä sorvataan :) Mites nyt tollanen vararengas?? Onko possu jengillä varapyörä mukana?

IironSika
19.08.2013, 19:03
On meillä 33" varapyörä.

white brothers
19.08.2013, 19:07
Hyvä teille :) paskat mä mitään rengasta tarvii ;) eihän mulla oo ees tunkkia matkassa :)

pulu
20.08.2013, 07:23
Pitäskö meitin laittaa vaneten kyytiin toi teltta sauna ja kiuas..?

_Tero_
20.08.2013, 08:56
ehdottomasti jos vain jostain olet sen kiukaan löytänyt

jv
20.08.2013, 12:51
juu telttasauna ja kiuas mahtuu putputtimeen (vanette:D), mie otan jatkoroikkia mukaan ja tarvittaessa puikkohitsaus laitteet jos tarvii.
joku vois ottaa jonkun mankan/soittimen jolla sais soitettua usb tikkuja tai puhelinta.
osa possutiimin ja ilmeisesti jaskan romuista ja kaljoista tms mahtuu myös kulkemaan putputtimessa.

rautapossu tuloo minun kyytiin ja koska se on ennenkin käynyt pelipaikoilla niin vedetään ilmeisesti letkaa? mie otan navigaattorin kans mukaan nii kait sillä perille löytää muutenkin ja loput mikko saa navigoida :D

Jare
20.08.2013, 13:29
rautapossu tuloo minun kyytiin ja koska se on ennenkin käynyt pelipaikoilla niin vedetään ilmeisesti letkaa? mie otan navigaattorin kans mukaan nii kait sillä perille löytää muutenkin ja loput mikko saa navigoida :D

Lainatkaa Tarelta navigaattori, niin pääsette maisemareittejä pitkin:D:D:D:D:D:D

Hiukka harmittaa, kun ei pääse mukaan, mut nyt on tärkeempi olla kotona tänä vuonna. Ens vuonna sitte uudestaan;)

Mika.U
20.08.2013, 13:31
Lainatkaa Tarelta navigaattori, niin pääsette maisemareittejä pitkin:D:D:D:D:D:D

Saattaa olla ihan vesiestekkin matkalla :D

jv
20.08.2013, 14:18
putputin olis mun osalta vaatteita vaille pakattu ja lähtökunnossa, et joko mennään :D

varasin 50m jatkoroikkia et kait niillä nyt mökkiin virtaa saa... akkulaturin otin myös mukaan. hitsikoneen jätän kotiin, eikös sil tapsalla ollu se akku miggi?

Jos jollain on pienehkö verkkovirralla toimiva jääkaappi nii senkii vois ottaa mukaan et saa kaljat viileiks :)

taidan hakee viel iltasella terassilta vauhtia kun on noin hyvä kelikin...

-PEIPPO-
20.08.2013, 20:33
Maksettu mutta paikka vapaana jos jotain kiinnostaa lähteä. Peten kanssa ollaan Vielä tuosta Italian reissusta pyörryksissä ja röitäkin pääs kasautuu aikas lailla.Hyvää reissua kaikille lähtijöille.Koitetaan paremmalla onnella ens vuonna ;)

tapsa4x4
20.08.2013, 20:43
Ottiko porukka kuinkapaljon työkaluja mukaan? Miellä on jotain mutta ei hirveästi kun on jo muutenkin aika täyttä.

mxä
21.08.2013, 12:57
kassi pakattu ja kiuaskivet odottaa mun kanssa bj tä saapuvaksi :D nyt männään!!!

Jare
22.08.2013, 11:48
Kuulemma hauskaa on reissussa ja jonkin asteista krapulaakin on joillain havaittu.

Väihkönen oli kuulemma nopeimpana ottanu jo välikuoleman eilen heti laivan lähdettyä....tai ehkä se ei ollu ihan vielä edes irti laituristakaan:D

POUSA
22.08.2013, 12:10
Kuulemma hauskaa on reissussa ja jonkin asteista krapulaakin on joillain havaittu.

Väihkönen oli kuulemma nopeimpana ottanu jo välikuoleman eilen heti laivan lähdettyä....tai ehkä se ei ollu ihan vielä edes irti laituristakaan:D

Kaikki kuulemma matkalla.
150km kuljettu

IironSika
22.08.2013, 19:10
Perillä. Kaikki ok. :)

Tuomo
22.08.2013, 21:04
Tapsalta tuli viestiä että Suburbani vie 20,7 litraa sataselle yhdistelmäpainon ollessa 8 tonnia. Matkanopeus perus 100km/h. Nyt ollaan kännissä.

Jare
23.08.2013, 13:28
Kaivetaas Facebookista parit kuvat poikien reissusta, kun aika pirun hauskaahan siellä vaikuttas olevan.....osa kuvista niin "hauskaa" että en taida suoraan tänne laitella, saavat sit osallistuneet ite laittaa aikanaan:D:D

Pikku-Sian Rocky lähtökuopissa:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1926&pictureid=136771

Ilmeisesti joku Rockyn tilannekatsaus/huolto Ruotsissa:D:D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1926&pictureid=136770

Perillekkin on näyttävästi päästy ja PähäMan banderolli tyylikkäästi esillä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1926&pictureid=136769

Missä Suomalaiset.....siellä sauna:D.....tai ainakin telttasaunan kasaus yritys:p:p:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1926&pictureid=136768

Ja päivää paistattelemassa länkkäri kylässä....ehkä hiukka maistuis itellekki olut hauskassa seurassa:rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1926&pictureid=136767

white brothers
23.08.2013, 23:01
Täällä ollaan :) vituttaako????

white brothers
23.08.2013, 23:05
Niin ja siis nyt yleisen tiedon mukaan väihkösen munan mitta on 17cm löysänä ;) ja pululla on etelä-suomen isoimmat kivekset :) ei muuta lisättävää :(

Jare
24.08.2013, 08:31
Niin ja siis nyt yleisen tiedon mukaan väihkösen munan mitta on 17cm löysänä ;) ja pululla on etelä-suomen isoimmat kivekset :) ei muuta lisättävää :(

Buhahaaaa :D:D

white brothers
24.08.2013, 10:38
Aamu päivitys :) paikalla vain yli 600 offiautoa :D

Jare
24.08.2013, 11:43
Tapsa4x4 mukana mudrace kisassa ja 2 lähtöä ajanu ja molemmista voitto!!!

Hyvä hyvä!!

Jare
24.08.2013, 12:03
Tapsa mukana iltapäivän finaalissa!! Ja metanooli ruisku olis tankattu valmiiks.....kun nyt ei vaan hajois mitään?

Rocky toimii loistavasti ja ollu poimimassa jo useamman Swedun irti muta kuopista. Pirun rentoa kuulemma.....ja tottahan se on!!!!

Mika.U
24.08.2013, 13:22
Hyvä jätkät!!! Tapsa ottaa nyt sitte voiton kotiin!

white brothers
24.08.2013, 18:51
Tapsa ei päässyt finaaliin :( mutta saatanan hienoa meininkiä :D

white brothers
26.08.2013, 11:46
Koti matkalla :) rockyn pyöränlaakeri räjähti moottoritiellä... :(

Mika.U
26.08.2013, 12:30
Ei muutaku riskillä Tapsan Datsuni alas trailerilta ja Rocky tilalle

IironSika
26.08.2013, 15:33
Laivajonossa. Euroilla selvis viimesestä 130 kilometristä...

Tuomo
26.08.2013, 18:05
Soititko Hietamäen hakemaan raadot pois? Vai oliko joku paikallinen Sven-Åke..;) ?

jv
27.08.2013, 08:35
Juu ruottalainen hinuri toi taikahatun satamaan.

PikkuSika
27.08.2013, 15:14
Kotiin päästiin nilkuttaen satamasta.. vähän meinas napa lämmetä mut 60 km/h ku laski menemään ni kesti laakerit kotio asti, joten kiitoksia loppumatkaa lukuun ottamatta loistavasta reissusta.. Ja kiitoksia jeesistä, ei ois onnistunu varmastikkaa yksiää... Ja ennenkaikkea kiitoksia mäksälle, jota ilman olatas varmaan vielläkin ruottissa... rockista nyt kaikki mailman laakerit tarkastukseen ja kohti uusia haasteita... Nii ja laittakaas jotain infoa mitä oon kellekki velkaa (elämäni) :D kuljetus kuluista ko meni vähän siinä sataman hälyssä ja laskiessa ohi et kenen lompakosta tuli ja paljonko euroja et saatiin ruotsalaiselle hinuri yrittäjälle ryyppy rahat taskuun! :D

Kiitos ja Anteeks!
BANG BANG military wehicle ja ensivuoteen! :D

tapsa4x4
27.08.2013, 20:12
Hauskaa oli ja kiitos kaikille mukana olioille.
Patrollikin selvis kohtuu vaurioilla siihen nähden miten ajettiin.

Tiskaamassakin käytiin jo patrolli kiitoksia maajussille lainasta.

Ens vuonna uudestaa.

T:tapsa&sanna

Ja kuvia ja videoita näkymään HETI!

white brothers
28.08.2013, 09:04
Kiitos ja anteeksi reissusta :) ens vuonna varmasti mukana siis jos huolitaan mukaan ;) ja niitä kuvia on mulla muutama lärvikirjassa ken osaa niitä tänne laittaa niin laittakoon että poussakin näkee kuinka paska reissu oli :D niin ka tietty EI SAA PEITTÄÄ!!!!!!

*make*
29.08.2013, 20:21
Mahtava reissu oli juu, omaan peliinkin saatu paljon ideoita, kyllä tästä nyt noustaan kun alkaa kohmekkin jo hälvetä :)
naamakirjaan laittelen kuvia kunhan vain onnistun.

Kiitokset kaikille tasapuolisesti..

Eetza
29.08.2013, 21:26
Laittakaahan ne kuvat sit sinne naamakirjaan ( jos ne sinne on ny laitettava) silleen et epäsosiaalisetkin näkee ne...

_Tero_
01.09.2013, 11:24
Mulla on PäHäMan 3XL huppari kadonnut reissussa ei kellään sattuis olemaan tietoa missä vois olla :)

Jare
12.09.2013, 15:31
Hauskaa oli ja kiitos kaikille mukana olioille.
Patrollikin selvis kohtuu vaurioilla siihen nähden miten ajettiin.

Ens vuonna uudestaa.

T:tapsa&sanna

Eipä näyttävästi tarvii enään mennä :(:(:(:(:(:(:(:(

http://www.offroaderskattilstorp.se/hem/

IironSika
12.09.2013, 15:41
Eipä näyttävästi tarvii enään mennä :(:(:(:(:(:(:(:(

http://www.offroaderskattilstorp.se/hem/

Tästä olikin jo melkein varmaa tietoa ja puhetta paikanpäällä.

Mika.U
12.09.2013, 19:27
Tästä olikin jo melkein varmaa tietoa ja puhetta paikanpäällä.

Oliko puhetta notta miksei enää järjestetä?

Jotain tonoilua vai ?

IironSika
12.09.2013, 21:21
Oliko puhetta notta miksei enää järjestetä?

Jotain tonoilua vai ?

Jotain semmosta puhetta oli että paikka muuttaa profiiliaan vielä enemmän lasten- ja perhematkailukohteeksi, joka tarkoittaa mm. ravintolapalveluiden muuttumista alkoholittomiksi. Ei taida enää mahtua profiiliin meetin kaltaiset tapahtumat.

tapsa4x4
12.09.2013, 21:22
No onneks kerkes ton kokea kerran elämässään.
Mihin ens kesänä lähettäis?

Murros
12.09.2013, 21:32
Jotain semmosta puhetta oli että paikka muuttaa profiiliaan vielä enemmän lasten- ja perhematkailukohteeksi, joka tarkoittaa mm. ravintolapalveluiden muuttumista alkoholittomiksi. Ei taida enää mahtua profiiliin meetin kaltaiset tapahtumat.

Jätetän jatkossa rahat suomeen.
Kyllä jotain aina keksitään.

IironSika
12.09.2013, 21:37
Jätetän jatkossa rahat suomeen.
Kyllä jotain aina keksitään.

Olematta pessimisti, niin ei kyllä tuon kaltainen tapahtuma ihan muutamaan vuosikymmeneen tule toteutumaan. Tänä vuonna tapahtumassa oli yli 600 maastoautoa ja ihmisiä varovaisesti arvioiden tuhansia.

IironSika
12.09.2013, 21:40
Mihin ens kesänä lähettäis?

Viktor lupasi laittaa infoa ensi kesän tapahtumista Ruotsissa. Eiköhän siellä joku korvaava tapahtuma löydy. Kättilstorp offroaders:han toivotteli tuossa Jaren linkissä tervetulleeksi heidän omaan ajotapahtumaansa heinäkuussa.

Murros
12.09.2013, 21:42
Viktor lupasi laittaa infoa ensi kesän tapahtumista Ruotsissa. Eiköhän siellä joku korvaava tapahtuma löydy. Kättilstorp offroaders:han toivotteli tuossa Jaren linkissä tervetulleeksi heidän omaan ajotapahtumaansa heinäkuussa.

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella polella.

Heikki L
12.09.2013, 23:13
Kai tommonen jossain lapin tai juuan aluella onnistus, etelään ei taida,mihinkään mahtuu satoja maastureita leiriin niin että niillä,vois ajaakin. Ainuu vika että,noi alueet on sit vissii liian kaukana sveduille ja norskeille jos halutaan kansainväliset jamboreet.
Ite olen kyllä,ehdottomasti mukana kunhan siellä on sitä maastoajoa! Järjestäminen vaan taitaa olla aika epäkiitollista hommaa tänä päivänä...

Jare
13.09.2013, 07:55

Joo ite ainakin aloin miettiin jotain vaihtoehtoista isoa tapahtumaa. Pitäs hiukka selvitellä Ruotsin muita isoja ajotapahtumia.

Ja tosiaan Suomeen ei yhtä isoa tai edes 1/3 kokoista tapahtumaa ihan helpolla saa aikaseks.....onhan noi väkimäärät nähty Suomen tapahtumissa jo vuosia ja Suomen sijainti kartalla on suurimmalle osalle ulkomaalaisia aina laivamatkan (=rahaa kuluu) takana, niin noita muita offaajia on vaikea saada mukaan isoja määriä. Saattahan sieltä joku silloin tällöin tulla.

Ja kyllähän toi villin lännen kylä tuossakin tapahtumassa on yks suuri houkutus monelle varsinki lapsiperheelliselle.

Nooh....pitää alkaa selvitteleen, että minne seuraavaks....eiks se Moabin Easter Jeep Safari ole aika iso:rolleyes::D:D:D....kauhee matka vaan roudaa omat autot:p:p:p

Eetza
13.09.2013, 09:36
Onko kellää kontakteja esim. Viroon, Latvia, Liettua tai Puolaan.... oisko siel jotai vastaavii tapahtumii... ???

white brothers
13.09.2013, 09:46
Joo kyllä oli hieno paikka :) sitä ei voi vaan käsittää jos siellä ei ole käynyt ja onneksi kerettiin vikaan tapahtumaan,mutta asiaan siellä kun oltiin se Volvo mies puhu jostain tapahtumasta mikä oli ollut 2-4 viikkoa aikaisemmin iso juttu kanssa mutta vielä enemmän ajelua ja sehän sopii meille, ei tarvis toisten olla pelkällä keitto linjalla... niin ja se oli lähempänä tukholmaa siinä ison järven kohdalla :) ja kaikkihan tietää ison järven siinä matkan varrella :) ja ei se ei ole meri...

tare
13.09.2013, 21:57
kaikkihan tietää ison järven siinä matkan varrella :)

ai tää kohta! ;);)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112723

Mikki
14.09.2013, 21:39
Onko kellää kontakteja esim. Viroon, Latvia, Liettua tai Puolaan.... oisko siel jotai vastaavii tapahtumii... ???
Baltian pojat ei "toistaiseksi" ole olleet Eurotrial:n kokouksissa, mutta nuita tsekki, slovakia, ym. muita porukoita siellä on ja niillä on isohkoja kisoja myös kesällä, mm. trophy ja raid kisoja, jossa mudan määrä on riittävä ja kovaakin joutuu ajoittain ajamaan...:rolleyes::rolleyes::D:D

Voin kysellä kun siellä pari järjestäjää on organisaatiossa mukana, olisko miten tapahtumii tulossa. Matkaahan sinne on, mutta kisat olis ainaki isot ja oiheistoiminnat riittävät...
;)

burton
15.09.2013, 07:58
Baltian pojat ei "toistaiseksi" ole olleet Eurotrial:n kokouksissa, mutta nuita tsekki, slovakia, ym. muita porukoita siellä on ja niillä on isohkoja kisoja myös kesällä, mm. trophy ja raid kisoja, jossa mudan määrä on riittävä ja kovaakin joutuu ajoittain ajamaan...:rolleyes::rolleyes::D:D

Voin kysellä kun siellä pari järjestäjää on organisaatiossa mukana, olisko miten tapahtumii tulossa. Matkaahan sinne on, mutta kisat olis ainaki isot ja oiheistoiminnat riittävät...
;)

tämähän tapahtuma ei ollu mikään kilpailu, vaa miitinki. HC:ssä oli kyllä todella loistava fiilis ja ilmapiiri, meilläki oli tavarat levällää mökin edessä ja autoissa toisinaa avaimet lukossa ja ovet auki eikä ketää paikalla nii mitää ei kadonnu, se etteä onnistuuko vastaava baltiassa, epäilen...:(

mutta ens vuonna mukana, mennää sitte ruotsii tai johonkii...

Mikki
15.09.2013, 10:00
Jep, tiedossa on, mutta noissa kilpailuissa on myös "harrastajille" mahdollisuus ajella samalla offia ja katella kilpailua. Ja porukkaa sielläkin on ihan "riittävästi".

Mutta tollasta revittelynurmikkoa tai muuta vastaavaa en ole nähny/kuullu paikalla olevan...:D:D:D

Mutta kysellään kun mennään paikalle.;)

Jare
23.09.2013, 13:08
tämähän tapahtuma ei ollu mikään kilpailu, vaa miitinki. HC:ssä oli kyllä todella loistava fiilis ja ilmapiiri, meilläki oli tavarat levällää mökin edessä ja autoissa toisinaa avaimet lukossa ja ovet auki eikä ketää paikalla nii mitää ei kadonnu, se etteä onnistuuko vastaava baltiassa, epäilen...:(

mutta ens vuonna mukana, mennää sitte ruotsii tai johonkii...

Juu totta, ei tässä mihkää kilpailuun niinkää ole poltetta lähtee, vaan mieluummin just tollaiseen isoon hauskanpitoon ja nimen omaan ISOON! Sehän tuolla on ollu yks suola just, ku kalustoo on ihan tolkuttomasti! Itelle tälläsenä länkkäri diggailijana tietty se lännen kylä anto tapahtumalla vielä oman ison osan fiilistä.

Mut Swedut kyl kans miettii itekki tolle tapahtumalle "korvaavaa" juttua. Eli pitää seurailla mitä siel alkaa tapahtuun.