PDA

View Full Version : NOS, engine upgrade and alarm system


07.06.2003, 17:58
Tervehdys Vette-harrastajat,

Onko ilokaasusarjan asennus kielletty tieliikennekäytössä olevaan autoon? Ilokaasun käyttö lienee kiellettyä tieliikenteessä, mutta entä asennettu N2O-systeemi kaasupulloineen autossa? Suomalaisessa autolehdistössä on esitelty autoja, mm. GTI/kesäkuu2003 (Celica), joissa on toimivia ilokaasulaitteistoja. Nimittäin, Corvetteen on tarjolla sopivia räätälöityjä sarjoja.

Onko Teillä kokemuksia L98 moottorin piristyksestä, mm. alum.syl.kannet, Accelin SuperRam ja base, hi-flow runners, 52 mm throttle body, MSD 6AL sytytys, nokka-akselit, TPIS pakosarja. Mulla on jo Flowmasterin putket, Walkerin Y-putki, fuel pressure regulator, termostaatti, Hypertech thermochip ja AirRammer. Auto poikkeaa havaittavasti orginaalista, mutta haluan jotain järisyttävää. Olen harkinnut myös stroker-sarjaa, jolloin tilavuus kasvaisi 383:een, mutta luulen asennuskykyni ja välineistöni olevan liian heikko projektiin.

Tiedättekö asentaako Suomessa, joku yritys varashälyttimiä Corvetteen. Cobra- ja muut hälytysjärjestelmät ovat varmasti hyviä, mutta kaipailen monipuolisempia toimintoja, esim. passiivinen keyless entryä ja 2-way systeemiä (näen hälytyksen vastaanottimessani). Tällaisia toimintoja löytyy esim. saksalaisesta CarGuardin hälyttimestä suhteellisen edullisesti, mutta haluan löytää ensin pajan joka hallitsee Corvetten sähkötyöt.

Hiljalleen unelma-autoa rakennellen,
Corvette-Joe

Note! This message was posted anonymously!

07.06.2003, 20:55
joo kielletyähän se on asentaa/käyttää tieliikenteessä kaasuja.mut on mullakin ne hyllys oottamas sopivaa hetkeä ja intoa asennukseen.eli jos paat ne kii ja ajat mällin nii tiedät kuka on syypää ja kuka maksaa, siihen on asennoiduttava.sit toinen ongelma ,eli mistä kaasua sitä ku ei myydä ihan kelle vaan (pitää olla kavereita jotka ajaa kisaa tai muuta).mut potkuu niil saa aika kivasti:) . t.mala

Note! This message was posted anonymously!