07.06.2003, 17:58
Tervehdys Vette-harrastajat,
Onko ilokaasusarjan asennus kielletty tieliikennekäytössä olevaan autoon? Ilokaasun käyttö lienee kiellettyä tieliikenteessä, mutta entä asennettu N2O-systeemi kaasupulloineen autossa? Suomalaisessa autolehdistössä on esitelty autoja, mm. GTI/kesäkuu2003 (Celica), joissa on toimivia ilokaasulaitteistoja. Nimittäin, Corvetteen on tarjolla sopivia räätälöityjä sarjoja.
Onko Teillä kokemuksia L98 moottorin piristyksestä, mm. alum.syl.kannet, Accelin SuperRam ja base, hi-flow runners, 52 mm throttle body, MSD 6AL sytytys, nokka-akselit, TPIS pakosarja. Mulla on jo Flowmasterin putket, Walkerin Y-putki, fuel pressure regulator, termostaatti, Hypertech thermochip ja AirRammer. Auto poikkeaa havaittavasti orginaalista, mutta haluan jotain järisyttävää. Olen harkinnut myös stroker-sarjaa, jolloin tilavuus kasvaisi 383:een, mutta luulen asennuskykyni ja välineistöni olevan liian heikko projektiin.
Tiedättekö asentaako Suomessa, joku yritys varashälyttimiä Corvetteen. Cobra- ja muut hälytysjärjestelmät ovat varmasti hyviä, mutta kaipailen monipuolisempia toimintoja, esim. passiivinen keyless entryä ja 2-way systeemiä (näen hälytyksen vastaanottimessani). Tällaisia toimintoja löytyy esim. saksalaisesta CarGuardin hälyttimestä suhteellisen edullisesti, mutta haluan löytää ensin pajan joka hallitsee Corvetten sähkötyöt.
Hiljalleen unelma-autoa rakennellen,
Corvette-Joe
Note! This message was posted anonymously!
Onko ilokaasusarjan asennus kielletty tieliikennekäytössä olevaan autoon? Ilokaasun käyttö lienee kiellettyä tieliikenteessä, mutta entä asennettu N2O-systeemi kaasupulloineen autossa? Suomalaisessa autolehdistössä on esitelty autoja, mm. GTI/kesäkuu2003 (Celica), joissa on toimivia ilokaasulaitteistoja. Nimittäin, Corvetteen on tarjolla sopivia räätälöityjä sarjoja.
Onko Teillä kokemuksia L98 moottorin piristyksestä, mm. alum.syl.kannet, Accelin SuperRam ja base, hi-flow runners, 52 mm throttle body, MSD 6AL sytytys, nokka-akselit, TPIS pakosarja. Mulla on jo Flowmasterin putket, Walkerin Y-putki, fuel pressure regulator, termostaatti, Hypertech thermochip ja AirRammer. Auto poikkeaa havaittavasti orginaalista, mutta haluan jotain järisyttävää. Olen harkinnut myös stroker-sarjaa, jolloin tilavuus kasvaisi 383:een, mutta luulen asennuskykyni ja välineistöni olevan liian heikko projektiin.
Tiedättekö asentaako Suomessa, joku yritys varashälyttimiä Corvetteen. Cobra- ja muut hälytysjärjestelmät ovat varmasti hyviä, mutta kaipailen monipuolisempia toimintoja, esim. passiivinen keyless entryä ja 2-way systeemiä (näen hälytyksen vastaanottimessani). Tällaisia toimintoja löytyy esim. saksalaisesta CarGuardin hälyttimestä suhteellisen edullisesti, mutta haluan löytää ensin pajan joka hallitsee Corvetten sähkötyöt.
Hiljalleen unelma-autoa rakennellen,
Corvette-Joe
Note! This message was posted anonymously!