Kirjaudu sisään

View Full Version : Bow motor VS XP:n moottori?

Tollukka
05.01.2013, 19:20
Saavutetaanko tuommoisella Bow Motor2:lla mitään hyötyä warnin XP:ssä, jossa luonnollisesti oma moottorinsa? Nopeutta? Voimaa? Rahanmenoa?

offroadjouni
06.01.2013, 10:29
Mulla oli aikaisemmin Bow 2 XP:käytössä, ja kyllähän se hyvin veti. Ulkomuistista XP:n moottori on 4000 rpm ja Bow 2 on 5000 rpm, joten 25% tulee lisää vapaanopeutta. Vaihdoin oman Bowin kuitenkin XP:n moottoriin kun Bow lakkasi vetämästä kuormaa. Minulla tosin oli ongelmia palaneen päävirtakatkaisijan kanssa samaan aikaan, joten en tiedä vaikka tuo moottori olisi edelleen ihan ehjä. Jos itse ostaisin nyt uutta vinssin moottoria niin luulenpa että tuohon Bow 2:een kääntyisin.

Tuolla oli jotain lisää räikkä-topicissa -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98440

Kankku
06.01.2013, 19:06
menee ehkä OT:ksi mutta on pakkko kommentoida

joskus purettiin tollainen bow ja come up:in iso moottori samaan aikaan pöydälle ihan osiksi
ainoat erot mitkä huomattiin oli että tuo bow moottorin runko oli maalattu mattamustalla ja lätkäisty uus tarra runkoon:rolleyes:

Janex
06.01.2013, 23:08
menee ehkä OT:ksi mutta on pakkko kommentoida

joskus purettiin tollainen bow ja come up:in iso moottori samaan aikaan pöydälle ihan osiksi
ainoat erot mitkä huomattiin oli että tuo bow moottorin runko oli maalattu mattamustalla ja lätkäisty uus tarra runkoon:rolleyes:
No joo... en tiedä tuosta mutta come-up kiertää 4500rpm ja Bow2 5000rpm. Molemmat ollu kiinni samassa vinssissä ja kyllä kuormittamattomana Bow-moottorilla on vauhtia enemmän.