View Full Version : Bongauksia vuonna 2013
Tänään noin klo 13, tai vähän ennen Nurmijärven terveyskeskuksen pihassa pinkki, ylimaalattu hojo. Tultiin vaimon kans hodarilla ja hiluksilla viemään ipanaa lekuriin..
Kuvaa en ehtinyt ottaa, mut oli rajun näkönen rakennelma.. :D
Tänään noin klo 13, tai vähän ennen Nurmijärven terveyskeskuksen pihassa pinkki, ylimaalattu hojo. Tultiin vaimon kans hodarilla ja hiluksilla viemään ipanaa lekuriin..
Kuvaa en ehtinyt ottaa, mut oli rajun näkönen rakennelma.. :D
Olisko täällä näkyvä hojotin? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60993&page=42
Komee kampperi MAN (oranssi koppi ja tummanharmaa kontti) saksan kilvissä pongattu Tohmajärven niiralassa, suuntana Suomi. Autossa iso hytikka vinssi takana.
Olisko täällä näkyvä hojotin? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60993&page=42
Näin vaan takapään, eikä ollu aikaa tutkia ku puolijuoksua temmoin terkkariin, mutta eiköhän se tuo ollut.. :)
Ja joku, ehkä Matti tai joku sielunveli tuli fj cruiserilla vastaan Hämeenlinnan motarilla joskus viiden kuuden väliin. Itse olin menossa hodarilla etelään. En morjestellu, ku aattelin, ettei se kuitenkaan näy..
temmi_hoo
03.09.2013, 04:44
Perjantaina 30.8. noin puoli kahden aikaan tuli Helsingin Myllypurossa kuultua asiakaskeikalla röyhkeen asiallista murinaa ja oli ihan pakko asiakkaan parvekkeelta vähän kurkata, XJ:n perse näky poistuvan Kivensilmänkujalta. Tiiä vaikka ois tullu ostarin parkista.
Kyse on joko tavallista asiallisemmista XJ:n pakoäänistä, tai sitten mulla on vaan ikävä kuulla oman ääntä, kun se odottelee tossa pihalla tärkeempien asioiden alla...
Louessa Rovaniemen alapuolella ohitettu Vw Polo jonka takalasissa oli High Chapparal tarra. :D
Porvoon Hilma
03.09.2013, 17:02
Tolkkisissa HJ vetämässä kärryssä olevaa maastovihreää suikkaa ja perässä toinen suikka, jolla kärry perässä - taisivat olla Seikkailulaaksossa. :D
Muhoksella korotetty dodge rami 37" renkailla meni maanantai-aamuna meikäläisellä eellä poikittain liikenneympyrässä :D
pimeämies
03.09.2013, 19:30
tänää matta vihree toyota maasto varustuksella oli ajeli vastaan
Louessa Rovaniemen alapuolella ohitettu Vw Polo jonka takalasissa oli High Chapparal tarra. :D
Oliko punane???
Oliko punane???
Olihan tuo.
Olihan tuo.
No ei sit mitää
Eivaiskaa kaverilla tommonen punanen mut ei kuulemma tarraa:D
young n dum
04.09.2013, 19:51
laatokan kierto tarrotettu Hodari lyllerti vastaan kutos tiellä parteki kohalla noin 16.00
ja eile simolantien liikennevalois harmaa maasto rengastettu olikoha harmaa? LJ
Pirun nätti vihreä HDJ ajo Vieremän varalaskupaikalla meidän työmaan ohi hetki sitten. Morjestin tottakai :D Pikku nootti pitää antaa siitä, ettei jalka paljoa noussut, vaikka nopesrajoitus on pudotettu 100->30.
Ivalo-Lappeenranta välillä bongattu lisäksi valkoinen Suzuki SJ/Samurai mutiaiset alla, musta Suzuki SJ trailerin kyydissä ketjut takapyörissä, joku pitkämallinen musta Fleetside mutiaiset allaan, Rovaniemellä vihreä lavamallin Defenderi jälleen mutiaiset allaan, ja Kuopiolaisen kuljetusliikkeen pihalla ONK-1 4runner.
Ivalo-Lappeenranta välillä bongattu lisäksi valkoinen Suzuki SJ/Samurai mutiaiset alla, musta Suzuki SJ trailerin kyydissä ketjut takapyörissä, joku pitkämallinen musta Fleetside mutiaiset allaan, Rovaniemellä vihreä lavamallin Defenderi jälleen mutiaiset allaan, ja Kuopiolaisen kuljetusliikkeen pihalla ONK-1 4runner.
Olisit pysähtyny kahveelle sodankylässä!
Oliko työ vai vapaajan reissu?
Offidirty ja junioriosasto bongattu paikallislehden sivuilta. Juniori neuvoo vaaria: "hidas kakkonen tupaan ja venttilin nosto kohdalleen... ".
Siitä se lähtee :D
Olisit pysähtyny kahveelle sodankylässä!
Oliko työ vai vapaajan reissu?
Työreissulla.
pimeämies
06.09.2013, 08:17
Pirun nätti vihreä HDJ ajo Vieremän varalaskupaikalla meidän työmaan ohi hetki sitten. Morjestin tottakai :D Pikku nootti pitää antaa siitä, ettei jalka paljoa noussut, vaikka nopesrajoitus on pudotettu 100->30.
oiskohan ollut sama minkä mie sielläpäin bongasin 3.9. ootteko muuten korjoomassa sitä putkisiltaa siellä?
oiskohan ollut sama minkä mie sielläpäin bongasin 3.9. ootteko muuten korjoomassa sitä putkisiltaa siellä?
Juu olen. Ens viikko menee ihan aamusta iltaan täällä.
pimeämies
06.09.2013, 10:22
äsken bongattu vieremällä s-marketin pihassa kiiltävän musta Toyota isolla luki turbo kyljessä. Onneks ei tarvis ajaa enää sitä kautta raktorilla vilja kuormia.
äsken seon pihassa vihree tais olla patrolli
eilen espoonlahdessa
http://i7.aijaa.com/b/00205/12637743.jpg
KoniJeep
07.09.2013, 13:13
Tuomarituleen badrolli bongattu tänään Jokikoneen risteyksessä. Melkoosen korkean näköinen patrolli!
Itse oltiin pojjaan kanssa uljaalla -71 vuoden Mersu matkailuautolla liikenteessä
Jollain oli tänään Seinäjoen valion pihalla hoojiissä akkutesti meneillään :D
Eilen särkin ja kalajoen välillä valkoinen korotettu hdj (ainakin olin katsovinani että oli) isoilla renkailla. Morjenstin sini-mustasta hj:sta ja näytti lapanen nousevan sieltäkin.. oliko palstalaisia?
Jollain oli tänään Seinäjoen valion pihalla hoojiissä akkutesti meneillään :D
Valkonen??
bongasin valkosen orkkis hojon hämeenkyrössä. ei siinä muuten mitää erikoista MUTTA MITSUBISHIN TARRAT LIIMATTU LASEIHIN??? Mitäs hitsin pimpulaa???
Valkonen??
bongasin valkosen orkkis hojon hämeenkyrössä. ei siinä muuten mitää erikoista MUTTA MITSUBISHIN TARRAT LIIMATTU LASEIHIN??? Mitäs hitsin pimpulaa???
Musta oli auto s.joella, pyöriä lamppuunen.
tapsa4x4
08.09.2013, 18:31
Latvialainen off-road porukka nähty vihantasalmen nesteellä. Olivat matkalla pohjoiseen ja siitä kuolanniemimaalle.
Pitkä hyttinen Moggi Amerin kulmalla Käpylässä, oranssi. Sisällä oli ilmeisesti koko perhe. Vieressä olin liikennevaloissa.
suzukirby
09.09.2013, 16:16
Isossakyrössä, lauantaina alkuehtoosta musta lj ja palstan tarrat kyljissä painatti huimaa vauhtia ylistaroa kohti..
PunisherFIN
09.09.2013, 21:33
jo usseemman kerran anttolan ST1:llä ollu aamusin musta "pickup" HooJii parkissa, lie jonkun palstalaisen, ku varapyörä katolla ja isommat kumet alla? :)
sitte taavetissa kahelluna punasta vähän kaikella offiblingillä (pyöree ja vannetta&safari tellinkiä+ valoloita) mausteltua uudempaa tojoa HDJ(?), tuntuu liikkuvan aika raskaalla kengällä varustetun kuskin toimesta pitkin pitäjee millon missäkin :)
terkkuja vaan ketkä ihtensä tunnistaa, koitetaa pyssyy nissaneilla peräs :D
Hirvonen
09.09.2013, 23:26
jo usseemman kerran anttolan ST1:llä ollu aamusin musta "pickup" HooJii parkissa, lie jonkun palstalaisen, ku varapyörä katolla ja isommat kumet alla? :)
sitte taavetissa kahelluna punasta vähän kaikella offiblingillä (pyöree ja vannetta&safari tellinkiä+ valoloita) mausteltua uudempaa tojoa HDJ(?), tuntuu liikkuvan aika raskaalla kengällä varustetun kuskin toimesta pitkin pitäjee millon missäkin :)
terkkuja vaan ketkä ihtensä tunnistaa, koitetaa pyssyy nissaneilla peräs :D
Taitaa tuo lava hj olla bj4x4:sen siitä kulennoisista
pimeämies
10.09.2013, 18:20
rakeneltu offi toyota tänään aamusta vieremällä käpälä sielt nätti nousevan
rakeneltu offi toyota tänään aamusta vieremällä käpälä sielt nätti nousevan
Minkälainen?
Tollanen bongattu varkauden prisman pihassa.
http://farm6.staticflickr.com/5448/9720007174_d32801a65e_c.jpg (http://www.flickr.com/photos/79685663@N08/9720007174/)
IMG_20130910_192846 (http://www.flickr.com/photos/79685663@N08/9720007174/) by Galder2 (http://www.flickr.com/people/79685663@N08/), on Flickr
Olikohan kukaan täältä. Maanantaina oli lpr onnisella montenegro huppariin pukeutunu nuorehko mieshenkilö. Ja maastovihjee läjä keltasella montenegro tekstillä...
Niin ja mud diggeriä bongattu pari kertaa...
...mistä saan itelleni läjän?
Galderin kuvassa tyylikkään oloinen Vokkelo.
pimeämies
11.09.2013, 08:16
Minkälainen?
tais olla lj mattamusta korotettu oli kunnolinen tavarateline oli katolla ja nätin näköinen. itse ajoin valmetilla peräkärrin kaa vastaan
Tollanen bongattu varkauden prisman pihassa.
http://farm6.staticflickr.com/5448/9720007174_d32801a65e_c.jpg (http://www.flickr.com/photos/79685663@N08/9720007174/)
IMG_20130910_192846 (http://www.flickr.com/photos/79685663@N08/9720007174/) by Galder2 (http://www.flickr.com/people/79685663@N08/), on Flickr
Tölkkifoorumilaisia, hieno auto 1.9TDI koneella :)
Maanantaina Mikkelissä moni värinen patrolli VT 15 Shellin lähellä iltapäivällä
Eilen illalla ja tänään iltapäivällä punanen xj jeeppi palstan tarroilla. Tämäkin Mikkelissä
Velipojan kanssa myöskin, oltiin kahenviikon kuolanreissulta tulossa. Tuossa vaiheessa n.4000km reissua taitettuna :) suzuki huomattiin.
Torstaina bongattiin jossain kuusamon? jälkeen landcruiser vetämässä toista trailerilla, sekä 6x6 volvo, menossa kenties arcticiin?
morjetettiinkin tieten volvosta :?
Olikohan kukaan täältä. Maanantaina oli lpr onnisella montenegro huppariin pukeutunu nuorehko mieshenkilö. Ja maastovihjee läjä keltasella montenegro tekstillä...
Varmaankin nimimerkki Kipinä, mutta mikä lasketaan vielä nuoreksi? :D
Sitteku alkaa parta harmaantua? :D "nuorehko" on taas sitte jotai muuta...
Tänään Mikkelissä keskustassa kolmeen kertaan musta pitkä pajero jossa tunkki takaovessa ja n.33 renkaat sekä montenegron tarroilla varustettu 4runner pöllikoululla
lievästi korotettu uudehko hiluxi montenegro tarra ikkunassa ja valoja joka suuntaan katolla. Joskus puolen neljän maissa vanhalta viipurintieltä käänyty ratakadulle kohti prisman suuntaan. Takana oli viellä rough country tarra.
No se on sit varmaan Arpe, toi 4runner ei nyt soita kelloja äkkiseltään.
Veikkaisin nurkan teemua sillä hiluksilla ajelemassa
Teemun piikkiin menee. Miul ei oo rough country tarraaaaa..
Äkkiseltään vaikuttaa et lappeenranta ja lähialueet on aika hyvin edustettuja täällä?
vai kuvittelenko vaan...
Äkkiseltään vaikuttaa et lappeenranta ja lähialueet on aika hyvin edustettuja täällä?
vai kuvittelenko vaan...
No edustetaas sitte E-P:tä välillä :D
Aamulla kuortaneentiellä seinäjoen liikennepylypyräs tuli vastaan valkonen hodari isoilla renkailla. lapa näytti nousevan.
Sitte ehtoommalla ilmajoelta laihian rajalle asti roikku perässä valkoinen patrolli, korkeus lähellä vakiota, mutta renkaat siinä kyllä oli. 80 vauhdeista kun yritin tiirailla kuviota niin näytti erehdyttävästi insan special track kuviolta.
Teemun piikkiin menee. Miul ei oo rough country tarraaaaa..
Ai no nii joo...
Eilen Bongasin kasan brittihuumoria mikkelissä vt13/5 liikennevaloissa, oisko ollu joskus 16.00 aikoihin.
punainen alaosa ja harmaa yläosa HOOJII ajelee vastaan aamuisin 88-tiellä kohti savoa, jossain olen auton nähny mutta mihinkään en osaa yhdistää, itse ajelen kytymaasturilla(RAV4) nykyään niin kädet ei nouse.
Valkoinen korotettu Tojo HJD Espoossa Finnoontiellä tänään puolen päivän aikoihin. Isot renkulat ja kunnon taakkateline katolla. Ja jotain karhun (?) tassunkuvia takaovessa :p
oon melko varma et kävin tänää young n dummin naapurissa... konnunsuolla penttiläntien varressa. Jos näin punasen shitroen jumpperin firman lokot kylessä ni mie ajelin sillä. Tallin pihassa näky jos jonkin näköstä jeeppiä.
kello oli jotain puol 2.
punainen alaosa ja harmaa yläosa HOOJII ajelee vastaan aamuisin 88-tiellä kohti savoa, jossain olen auton nähny mutta mihinkään en osaa yhdistää, itse ajelen kytymaasturilla(RAV4) nykyään niin kädet ei nouse.
Mä ny ainakin pyörin siellä suunnalla arkipävinä. Viime ja tämän viikon Lapinlahti-Salahmi väliä. Mulla kyl on oranssi alaosa ja hopeanharmaa yläosa.
Mä ny ainakin pyörin siellä suunnalla arkipävinä. Viime ja tämän viikon Lapinlahti-Salahmi väliä. Mulla kyl on oranssi alaosa ja hopeanharmaa yläosa.
Juu sama auto, ei niin aikaiseen osaa sen tarkempaa väritunnistusta tekemään. Taitaa olla työparin emännän ja sen veljien firma se Niiranen jos en väärin muista. Pienet on piirit
Juu sama auto, ei niin aikaiseen osaa sen tarkempaa väritunnistusta tekemään. Taitaa olla työparin emännän ja sen veljien firma se Niiranen jos en väärin muista. Pienet on piirit
Sit vaan ens kerralla morotat :) Mähän olen itse Skanskalla töissä. Niiranen tekee aliurakkana konehommat.
Eilen klo 18:00-19:00 välillä tuli vastaan vihreä maastoväritetty Suzuki vastaan kärry perässä moottoritiellä Kempele-Tupos välillä, Kärry oli isompi kuin auto :D
Porvoon Hilma
14.09.2013, 13:33
Salpa-aseman kohdalla 8:43 havainto sinisestä jeep-ajoneuvosta. Hilmalla olin taasen menossa puita pätkimään.:)
-Palex- suikkeli bonGattu 54-tien laidalta - oltiin mopoja ruokkimassa palvihuoltiksella ...
Vitostiellä Iisalmen eteläpuolella bongattu pohjoiseen päin menossa.
Hopeanharmaan Pajeron vetämällä trailerilla oli valkoinen XJ -Jeeppi Montenegro Off-Road -tarroilla.
Itse ajelin jonku aikaa harmaalla skodalla perässä ja sitte muutaman kilometrin etupuolella kun oli kaheksankympin rajotusta...
Olisko ollu tuo!
Hyvin mahollista.. Oli aka saman näkönen ainaki
Tollukka
14.09.2013, 20:26
Karankamäentien varressa pongattu mattavihreä HJ, ja oisko ollu HDJ kaverina jonkinlaisen kodan nurkalla perjantaina. Pörhälsin hiluskilla ohi joskus kahen maissa.
Karankamäentien varressa pongattu mattavihreä HJ, ja oisko ollu HDJ kaverina jonkinlaisen kodan nurkalla perjantaina. Pörhälsin hiluskilla ohi joskus kahen maissa.
Perskules, minun kotinurkilla ollu ajelemassa?
Eero ja Teemu olleet ilmeisesti autoillaan
Tollukka
15.09.2013, 20:38
Oikasin Taivalkoskelle kerhon safarille sitä kautta.
Kallo bongattu kuusamontien varressa rangessa pientareella puhelimessa!
Lavialla jaakolantiellä vihree kingkäppi, oli insaturbo sahara kuvioista rengastusta, aamulla häijään nesteellä tankilla ympäripeltivaurioita kokenut kinkäppi vähän isommalka rengastuksella, nyt juuri honkacenntterillä viininpunanen hdj 33" rengastuksella&erittäin lievällä korotuksella.
Tänään limingantullissa tuli rinnalle vihree rocky, offipalsta ja 100% kemppi tarroilla varustettuna. Kuski oli hämillään ku kättä nostin pajerosta :D
Lord of flies
21.09.2013, 17:43
Kukas ajeli vanhemmalla matta vihreellä tojon maasturilla Jyväskylän Palokassa vähän ennen kuutta?
Noita tojoja kun en pahemmin tunne, mutta olettaisin että olis ollut BJ
Ajelin ite edellä dodgen ramilla liikenne ympyrässä.
Porvoon Hilma
21.09.2013, 17:51
Aamuyhdeksän paikkeilla justiinsa porvoon moottoritien alimenevän sillan kohdalla, siis siinä kuninkaanportin alueella, sumusta ilmaantui tumma etuvinssillinen ja suojaputkellinen lj ( emmie tiiä oisko just lj). Yritin petonipylväiden takaa moikkailla... Puuhommiin olin hilmailemassa.
Kukas ajeli vanhemmalla matta vihreellä tojon maasturilla Jyväskylän Palokassa vähän ennen kuutta?
Moi mun bj. Painelit kaasupoljinta et ei nähnyt edes ajaa
Lord of flies
22.09.2013, 20:53
^No oli vähän hoppu niin tuli pariin kertaan polkastua.
Vaikka eihän toi mun vessa pahemmin savuta kun aika miedosti sitä on piristetty ja pumpun säädöt on aika miedot
Ihan nätin näkönen BJ muuten, erottu kyllä muiden pikku vehkeiden seasta hyvin
Varmaankin nimimerkki Kipinä, mutta mikä lasketaan vielä nuoreksi? :D
KAIKKI tuntomerkit täsmää, mutta Onnisella en ole asioinut kymmeneen vuoteen.:D
Törkeen siisti korotettu & rengastettu kingkäppi pongattu imatralla nyt pariin otteeseen. Tais olla palstan tarratkin kylessä, saattoi lapakin noussa mut mie oon tällee maanantaisin sen verran kohmees etten varmast moikannu takasi :D
khonkonen bongattu paikallisessa tissipaarissa.
khonkonen
23.09.2013, 19:01
khonkonen bongattu paikallisessa tissipaarissa.
Tissit kiihottaa, öri öri öri... :p
khonkonen
23.09.2013, 19:15
Rompe1 bongattu kuopiossa, jonkun Raimon kainalossa, menossa miestenbaariin... ;)
Rompe1 bongattu kuopiossa, jonkun Raimon kainalossa, menossa miestenbaariin... ;)
Raimolla on parempi peppu kun Sulla ;) :p
khonkonen
23.09.2013, 19:17
Raimolla on parempi peppu kun Sulla ;) :p
Tuu pois sieltä vessasta! =D
Tuu pois sieltä vessasta! =D
Mää menin venttaan Sua jo saunanpuolle ;) :cool:
khonkonen
23.09.2013, 19:21
Mää menin venttaan Sua jo saunanpuolle ;) :cool:
Paskalla aioit mennä! Elä ny saateri sinne saunaan paskanna!!
Paskalla aioit mennä! Elä ny saateri sinne saunaan paskanna!!
Kun kakkii kiven alle, se pysyy siä lämpysenä:rolleyes: Tarttee varmaan siirtyä tonne lonkero-topiikkiin...
Kuortaneella ponkattu tänään möykkymäen porttaali-kinkäppi. tunsin pienen piston taas sydämmessä. joku päivä DAS kingkäp on VÄHINTÄÄN TRIPLASTI korkeampi! :D
neulavuori
26.09.2013, 00:04
Moi mun bj. Painelit kaasupoljinta et ei nähnyt edes ajaa
triplabongaus
näin teidät molemmat :cool:
harmaasta pajerosta
kiuruvedellä pöristeli eestaas nätin näköinen matta vihree hj tiistaina (olin tien tukkona siellä)
Rapsa Helsingistä:
Aamupäiviällä Talin urheilukeskuksen kohdalla paasasi maasto volvon ohitse, en kerennyt sen kummemmin kattoo että sivussa jotain keltaista tekstiä...
Hetkee myähemmin Kornetinkadulla tuli sininen Disco2 vastaan vinssipuskurilla ja snorkelilla, ei noussu käpälää kun katse kabiinissa oli jossain muualla.
Sitten Cellon parkkiahllissa suht uusi Safarihenkinen valkoinen cruiseri jollain "adventures" logo sivulla.
ai niin joo, lisäksi bongattiin Vanessa ja pikkuväki kuvaus snadistadin tiloissa.. :rolleyes:
suht uusi Safarihenkinen valkoinen cruiseri jollain "adventures" logo sivulla.
Ilmeisesti tuon saman näin joku hetkisitten Kaivokselassa. Toissa päivänä oli Hieno musta Vokkelo Ansatien matkahuollon parkissa tölkki foorumin tarroilla. Hetkeä ennen sitä uuden karhea myöskin musta LC. Oli silmiin pistävän paljon korotettu, snorkkelin ja vinssin kera Malminkartanon sortti asemalta tulossa.
young n dummiko se ajeli XJllä tänää iltapäivällä, ratakadun risteuksestä käännyit mäkkärille päin.
Tännää ehtoopäivällä tuli Forssan kohtaalla vastaan sininen offipeli trailerin päällä ja hiukan tän jälkeen bussi missä luki isolla montenegro.
Seinäjoen Motonetin pihassa valkoinen HDJ palstan tarroilla.
Kaitsu67
28.09.2013, 19:55
Tänään n. kakskytvaille neljä iltapäivällä bongattu Lopen tiellä Perttulan kiskan pihassa vaalea HJ, korotusta, laparenkaat, työvaloja....ajelin vakioRangella ohi...
ImacInnes
28.09.2013, 20:17
Tänään Kulmakorpeen menessä käytiin tankilla STykkösellä lähellä Kulmakorpea, niin siinä pihalla seisoi moinen rojekti??? Kaatuma rautaan on ainakin panostettu vaikka ei oo ees neliveto, ainakaan vielä?
MIkäs peli tää on? Tietävä kertokoot??
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6237&pictureid=138999
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6237&pictureid=139001
linkin takan lisää kuvia.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6237
t. Ismo Ämmä
jeepisti
28.09.2013, 21:19
Tänään Kulmakorpeen menessä käytiin tankilla STykkösellä lähellä Kulmakorpea, niin siinä pihalla seisoi moinen rojekti??? Kaatuma rautaan on ainakin panostettu vaikka ei oo ees neliveto, ainakaan vielä?
MIkäs peli tää on? Tietävä kertokoot??
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6237&pictureid=138999
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6237&pictureid=139001
linkin takan lisää kuvia.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6237
t. Ismo Ämmä
Tämähän on GAZ ja niillä on virossa oma rallisarja. Onhan siellä muutama suomalainenkin ollut ajamassa ja ehkä yksi tulossa lisää.
http://www.rallysystems.com/index.php?page=4 vastaavan auton teknisiä tietoja
Tepiiiii
29.09.2013, 02:54
unimökki varkaudessa:D
04.07.13 n. klo 13.10:30 Tallinnasta oli tulollaan Suomeen tämä samanen (?) Unimökki. Olkos toisella puolen seinällä tekstiä?
neulavuori
29.09.2013, 12:49
Tännää ehtoopäivällä tuli Forssan kohtaalla vastaan sininen offipeli trailerin päällä ja hiukan tän jälkeen bussi missä luki isolla montenegro.
valaiskaa tyhmää että mitä nämä montenegro:t on?
jokin kerho/porukka? osatoimittaja?
google heittää karttaohjelmaan :P
valaiskaa tyhmää että mitä nämä montenegro:t on?
jokin kerho/porukka? osatoimittaja?
google heittää karttaohjelmaan :P
http://www.montenegrooffroad.com/
Joku palstalainen ajanut ukon auton viereen. Oli kuulemma komee, vaikka puhdas.
melkein OT: jos tuon "unimökin" bonGanneilla jollain on sen rekkari, olisin kiinnostunut kysäisemään sen omistajalta paria asiaa liittyen tuohon omaan rojektiin ... voi laittaa vaikka privana ...
melkein OT: jos tuon "unimökin" bonGanneilla jollain on sen rekkari, olisin kiinnostunut kysäisemään sen omistajalta paria asiaa liittyen tuohon omaan rojektiin ... voi laittaa vaikka privana ...
Vissiin Saksan lapuilla: http://www.unimog-community.de/phpBB3/435-115-fernlicht-klappt-nicht-t78066.html
Tepiiiii
29.09.2013, 16:30
Vissiin Saksan lapuilla: http://www.unimog-community.de/phpBB3/435-115-fernlicht-klappt-nicht-t78066.html
Jeps. Erisällit tais olla ajohommissa. Mutta sama tötterö.
neulavuori
29.09.2013, 20:16
http://www.montenegrooffroad.com/
kiitos :D
Ponkattu Heinolassa, 28.8 La. päivällä komee HJ, vihree, isoo kumii,yms. näin kaukaa! Ajeli ees taas siltaa..! Itse fillarilla liikkeellä!
Ja, Vierumäellä,29.9 Su. päivällä, Matkakeidas/Neste, siisti, vakkarin näköinen Hodari, punainen, vene perässä ja isoo kumii alla..! Nostin lapaa Mustalla Hojolla!
Aamulla ajeli 9-tiellä teiskon rampin paikkeilla keltanen bj
Ja orivedellä korotettu ja karkeemmilla renkailla varustettu lj.
Valkoinen 4Runner pyyhkäs aamulla mun ohi, melko raikkaalla vauhdilla. Tapahtumapaikkana Pielaveden ja Iisalmen välinen pikkutie. Oli ihan metsään tehdyn näköinen.
Late? vaalensinisellä wagoneerillä kympin aikaan kourulan nesteen sunniille ajelit, olin valoissa vieressä sitikalla ja koitin morjestella
Tomppaa_
01.10.2013, 19:16
Army väritetty kattokorotettu lantaruisku paineli aamusella kehäkolmosen suuntaan.
Tais olla palstalainen, joka vaihtoi hojon takakardaanin ristikon tänään Joensuussa, Kirkkokadun Teboililla? Pitää vielä pikkusen mainostaa, aamupäivällä soitin, ja sovittiin että heti ku töiltä joudan, voin viedä auton. Ja oikeastaan heti ottivat työn alle. Hienoa ku tollasia paikkoja löytyy. Mullakin tulee nöyrät ~1300km viikossa hojolla(!), ja aina se oma paja ei ole siinä nurkan takana.
Juuri nyt NCIS Los angeles sarjassa epäilty ajaa orkkis rautasialla
young n dum
03.10.2013, 04:49
Late? vaalensinisellä wagoneerillä kympin aikaan kourulan nesteen sunniille ajelit, olin valoissa vieressä sitikalla ja koitin morjestella
busted :) viikon ajellu nyt Wagolla kaik ajot ku käyttiksestä loppu elämänilo :D
espoonkeskuksen kulmilla aamulla laiteltu valkonen hodari. offipalsta luki lasissa :)
ja sitte malmin jäähallin parkissa on seissy jo tän viikon kilvetön w126 s mersu. renkaat puhki ja puskuri kyydissä. tai on se kilvis mut ne on koetaulul. 300 bensa ikävä kyllä.
Äsken vaasassa camoväri hj isoilla renkailla
Tiistaina: Mikaeltin piha ja jeeppi sekä Mikkelissä harmaa suzuki seissy pidemmän aikaa yhen tien varressa. Insat kontissa, vinssi keulassa ja ulkopuoliset turvakaaret.
Tänään Jämsän pohjoispuolella ducaton tai muun isomman pakun perässä musta g-mersu trailerilla menossa jyväskylään. Jämsän eteläpuolella vihreä bj-40 isommilla renkailla
Tämä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=115569 bongattu tänään kehä 3:lla kuorkin lavalla. En nostanu lapaa chevystä:p
Kaitsu67
04.10.2013, 22:59
Tänään n. kakskytvaille neljä iltapäivällä bongattu Lopen tiellä Perttulan kiskan pihassa vaalea HJ, korotusta, laparenkaat, työvaloja....ajelin vakioRangella ohi...
Tais tää sama Hojo tulla iltahämärässä vastaan tänään Lopentiellä Perttulan suoralla, nostin lapaa, mutta kun oli pimeetä ei vastapuolta nähnyt...Discolla olin liikenteessä.
Ponkattu Heinolassa, 28.8 La. päivällä komee HJ, vihree, isoo kumii,yms. näin kaukaa! Ajeli ees taas siltaa..! Itse fillarilla liikkeellä!
Ja, Vierumäellä,29.9 Su. päivällä, Matkakeidas/Neste, siisti, vakkarin näköinen Hodari, punainen, vene perässä ja isoo kumii alla..! Nostin lapaa Mustalla Hojolla!
oot varmaaki bongannu mun hj heinolassa. profiilis on muutama kuva.
Tämä http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=115569 bongattu tänään kehä 3:lla kuorkin lavalla. En nostanu lapaa chevystä:p
Olisit nostanu vaan, olisin kyllä morjestanut jos oisin nähnynyt heiluvan lavan :D
T Rohmo
Tänään Hyvinkää-Lohja välillä tuli vastaan n. klo 13.30 paku+traileri , kyydissä tyylikäs offi Lj.(näin kiireesti katsottuna! )Vastaan huristelin valk. Hojolla!
Ja vielä samalla matkalla vastaan tuli tyylikäs tumma Hodari!
Tiistaina: Mikaeltin piha ja jeeppi sekä Mikkelissä harmaa suzuki seissy pidemmän aikaa yhen tien varressa. Insat kontissa, vinssi keulassa ja ulkopuoliset turvakaaret.
Aih...Mitäs meilläpäin ajelit? Muutama auto siinä mun pihassa on...
- Se suski taitaa olla myynnissä...
Aih...Mitäs meilläpäin ajelit? Muutama auto siinä mun pihassa on...
- Se suski taitaa olla myynnissä...
Käytiin koulusta yhtä metso aluetta kattomassa
Tänään bongattu kirkkonummella vihree hilux.. SERMAX? ,Seepra värinen g mersu ja länsiväylällä musta? wrangleri..nostin lapaa vastaantulijoiden kaistalta wrankusta.
Iltapimeällä Suomenniemellä tuli vastaan joku älyttömän korkea Toyota. Sen tarkemmin ei nähnyt...
Mikkelissä ABC:n pihassa seiso koko päivän offipajero.
Äsken vaasassa camoväri hj isoilla renkailla
Hop!
pinsiön paroni
11.10.2013, 12:34
punainen lj bongailtu taustapeilin kautta matkalla nokialta pinsiöön.. vanhalla merseereksellä ajoin edessä
e: ja eilen nokialla keskustan suunnasta ajo musta soa hj rounionkadulle päin siinä 9 aikaan illalla muistaakseni
Ponssekuski tais ajaa mun työmaan (75:lla) ohi tänään. Pitää sanoa että niin nättiä King Capia en oo ennen nähnyt! (Sori vaan Häänrik ja Nuuberi :o)
Ponssekuski tais ajaa mun työmaan (75:lla) ohi tänään. Pitää sanoa että niin nättiä King Capia en oo ennen nähnyt! (Sori vaan Häänrik ja Nuuberi :o)
:eek::eek::eek::eek:
Sodankylässä nähty komee kulkine mistä lie tänne eksyny?
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=42013&stc=1&d=1381838104
Perjantai 11.10 n.klo 18 Pyhäsalmessa korotettu sininen hdj(puskurit puuttui) lähellä Kärsämäen rajaa
Lauantai iltapäivä/ilta macro Kärsämäen keskustassa keskimmäisessä liikenneympyrässä
Sunnuntai Viitasaarella korotettu hdj sininen/tumma joskus 17-18
Kaitsu67
15.10.2013, 19:26
Klaukkalan Tebikalla lyhyt Series avolavalla. Perä oli tiellepäin joten en tiedä varmuudella oliko 2 -sarjalainen vai joku muu. Tää sama tais tulla eilen illalla pimeessä vastaan Lopen tiellä.
Sodankylässä nähty komee kulkine mistä lie tänne eksyny?
Taitaa olla ihan vaan jonkun metsästysauto kun joka syksy metsästyskaudella on näkyny liikenteessä. Hienosti maalattu. :)
Tänään joensuussa meni pitkä letka mattavihreitä mönkkäreitä, yksi arctic cat, loput polariksia... Tieliikennemalleja siis ja normiliikenteen seassa. Kaikilla samanlaiset huomioliivit päällä ja aika paljon kamista mukana. Joku safariletka?
Kekkeruusi
16.10.2013, 15:14
tänään nokialla Siwan edessä parkissa musta hj. Noin kello 16.00...palstalaisia?
Landcruisaaja
16.10.2013, 15:50
ugly_hj näytti olevan menossa vennäinmaata kohti,tuli vastaan haminan itäpuolella. On se vaan hieno laite siis se hj:)
Vaaleen vihertävä 4runneri palstan tarroilla tänää Lappeenrannassa Parocin kurvissa.
Kurvailin hilulla perässä ja koitin olla tukehtumatta melko vahvaan bensan hajuun.
Ei varsin ollu diisseli:D
Raumalla tänään abaut 18.30 mattavihree pitkä (160patrol kenties?)
laihialta vaasaanpäin viiden aikoihin tuli vastaan korotettu hiekanvärinen range. safaritelinekki oli katolla :P ei vaa lapa nouhnu! :D
laihialta vaasaanpäin viiden aikoihin tuli vastaan korotettu hiekanvärinen range. safaritelinekki oli katolla :P ei vaa lapa nouhnu! :D
Ei ne lantikkamiehet morjesta koskaan. Ylpeitäkö ovat vai...
Ei ne lantikkamiehet morjesta koskaan. Ylpeitäkö ovat vai...
Kyllä ne morjestaa, nimittäin toisiaan. Paitsi ehkä nämä uutukaisten kuskit kun eivät ymmärrä sitäkään. "Gugahan fittan dhuokin, njei glubbenilla nahnytkaan...".
hj 60/61
19.10.2013, 12:03
Hannun Suzuki Nokialla just äsken, valintaladon pihassa....
Torstaina Rajamäellä Teknoksen pihalla harmaa uudempi LJ/RJ.
Komee rakenneltu gr seinäjoen ringillä. Neste offi kuortaneen kilpailunumero 58kyljessä
Kekkeruusi
19.10.2013, 22:37
Hannun Suzuki Nokialla just äsken, valintaladon pihassa....
Jaahas, taisin narahtaa ku kävin ostaan muutaman tölkin kaljaa :D
Tänään lauantaina noin klo 17 tuli lopentiellä vastaan disco 3?? Ja peräkärryssä offimodattu lj. Hiluxksista nostelin lapaa..
ssuvik bongattu tänään punaisella suzukilla:D
ssuvik bongattu tänään punaisella suzukilla:D
Näinhän siinä kävi. Täytyy sanoa, ettei Teme turhaan voittanut parhaan projektin pystiä.
Niin jä mä bongasin Teme74:n ja masa d:n.
Eilen iltapäivällä tuli kaivarissa vastaan "hivenen" korkea Ryssän kilpinen pitkä punainen Patrol.
Ponkattu Turun motarilla n. klo:15.00 , jossain Sammatin kohtaa, vaaleen sininen Hojo!
Ja lapa nousi, ite huidoin valk. Hojosta!
Ja Hanko-Hyvinkää tiellä, jossain Nummelan kohtaa, Hojo 61, sirkkelit alla!
Isory offroad väyrynen Rajahovissa atm. wtf?
Porvoon Hilma
25.10.2013, 21:36
Bongattu A-P ja Vuorinen Porvoossa, olivat liikkeellä pullakoppimersulla :D
artsi777
26.10.2013, 06:46
Ponkattu Turun motarilla n. klo:15.00 , jossain Sammatin kohtaa, vaaleen sininen Hojo!
Ja lapa nousi, ite huidoin valk. Hojosta!
Ja Hanko-Hyvinkää tiellä, jossain Nummelan kohtaa, Hojo 61, sirkkelit alla!
Tunnustan, minä motarilla huidoin :D:D
YnD Haminassa kumikorjaamolla.
Kekkeruusi
26.10.2013, 15:20
Kuka ajeli nokialla siurontietä oranssilla lj:llä klo 16.15 ??
Tänään bongattu kirkkonummella vihree hilux.. SERMAX? ,Seepra värinen g mersu ja länsiväylällä musta? wrangleri..nostin lapaa vastaantulijoiden kaistalta wrankusta.
Heps ja kukkuu, Kirkkonummella hyörii ja pyörii päivittäin.....
Lappeenrannassa nyt parinapäivänä tänään viimeeks nähny keltasen unimogin.
pimeämies
29.10.2013, 21:52
tänään meni päivällä korotettu hilux isoilla renkailla oli varmaan vasta ajettu maastoa :D
Sikakopan isoveli, ei palstalaisia.
tapsa4x4
29.10.2013, 22:06
Lahden keskustasta tänään wj koppanen jeepi hinurin lavalla tuntomerkkejä täysin hylsyksi palanut ruosteinen raato.
PunisherFIN
29.10.2013, 23:30
joku puukkas savonlinnassa natkin k kaupan vieressa vastaan komiaksi laitetulla HDJ:lla (?), nostin kylla lapaa muttei kaveri huomannu vissiin kun olin jenkilla liikkeella :) lieko palstalaisia? :)
apupoika
30.10.2013, 13:23
Saman bongasin eilen minäkin tuossa bilteman kulmalla,,, oli muuten tosi huomaamaton siellä pikkuautojan seassa,, :D:D
ja heti perään tarinoitiin jonkun jeeppisetän (musta xj) kanssa st1 kylmaasemalla,, kirottiin bensanhintaa ja juteltiin mahdollisista ruostekohteista jeepeissä,,, Mahdollisista,,!! :D :D :D
Just bongattu ZAU Kivihaassa ja Doosan Klemettilässä hiluxeillaan. Ite olin niin hyvin naamioutunut :rolleyes: etteivät huomanneet että käpälä nousi jossain... :eek:
POUSA bongattu viime lauantaina utin abc:llä.
Just bongattu ZAU Kivihaassa ja Doosan Klemettilässä hiluxeillaan. Ite olin niin hyvin naamioutunut :rolleyes: etteivät huomanneet että käpälä nousi jossain... :eek:
Missäs pirussa sä olit sitten.
Saman bongasin eilen minäkin tuossa bilteman kulmalla,,, oli muuten tosi huomaamaton siellä pikkuautojan seassa,, :D:D
ja heti perään tarinoitiin jonkun jeeppisetän (musta xj) kanssa st1 kylmaasemalla,, kirottiin bensanhintaa ja juteltiin mahdollisista ruostekohteista jeepeissä,,, Mahdollisista,,!! :D :D :D
Pikkukuvasta tihrustin, siulla on musta grandi? Senkin oon pari kertaa nähny pyörimässä. Ite sellasella harmaalla beeämwee E34 535ia:lla (ei logoja takan) Tosin paria 5.2l grandia kattellu ostahousut jalassa melkeen, :D
Missäs pirussa sä olit sitten.
Liitelin perhebussilla risteyksen läpi kohti keskustaa kun tulit valoille Prisman suunnalta... :rolleyes:
apupoika
31.10.2013, 08:32
Pikkukuvasta tihrustin, siulla on musta grandi? Senkin oon pari kertaa nähny pyörimässä. Ite sellasella harmaalla beeämwee E34 535ia:lla (ei logoja takan) Tosin paria 5.2l grandia kattellu ostahousut jalassa melkeen, :D
Ei ole musta,, on Dark rosewood.. :D :D tosin näyttää kyllä äkkiseltään melko tummalta,, :D
BonGattu vanhan liiton punainen pätkä Patrol offroad varustuksella Joensuun Volvo Truck Centerin pihalla parkissa.
Temmitiimin sininen suzuki bongattu Mikkelin keskustassa n. Klo 12
nimimerkki VIMAKUUS bongattu tänää tääl miun "räntsillä" ,, haki mesen vanteita.. :cool:
BonGattu vanhan liiton punainen pätkä Patrol offroad varustuksella Joensuun Volvo Truck Centerin pihalla parkissa.
Juu, minun Patrolli. Oon siinä Kiitolinjalla hommissa, kävitkös kummalla puolella?
hj 60/61 (http://forums.offipalsta.com/member.php?u=17992)pongattu.
Lättälava kettutyttö jeeppi tuli äsken vastaan tässä bonehillillä.
Matin fj cruiseri bongattu sipoossa AT:sin pihalla.
Tomppaa_
04.11.2013, 21:01
Lättälava kettutyttö jeeppi tuli äsken vastaan tässä bonehillillä.
No mä jo mietin et 600km maantietä eikä kukaa bongaa :D
Juu, minun Patrolli. Oon siinä Kiitolinjalla hommissa, kävitkös kummalla puolella?
Siinä Volvolla kävin nopeesti pyörähtämässä.
Google Mapsissa ajellessani bongasin Hollolasta ilmeisesti jonkun harrastetallin kun on Läjä beadlock vanteilla pihamaalla, Suzuki ja Mazda seisoskelee siellä myös, sekä LJ73:n irtokattoja muutama.
PunisherFIN
05.11.2013, 19:54
liekohan palstalaisia kun paivalla Pusulan kulmilla tulla suhahti siisti HJ60/61 safaritellingilla +valoilla ja isommilla kumiloilla ohitte, ei meinannu lapa nousta, mutku seisoin mönkijän kans tien poskessa ku paraskin alokas, ni noushan se sitte :) taino oikeestaan mie perkasin sitä helevetin kiinan ihmettä justiinsa pois kärrystä :D
Pudasjärvellä ollu töissä nyt kohta kuukauden päivät, katellu tuossa pappilantiellä kun on parkissa hilux 33" renkailla ja celica. Lähinnä huomio kuitenki kiinnittyny halkovajan takana seisovaan starlettiin? joka on nostettu jonku maasturin rungolle! Hojo? Läjä? Hilux? kun kuitenki muutki tuntuu tojoja olevan :) Härskin näkönen laitos :D
Niin ja tietty hailuxin läjän nähny päivittäin :)
Matin fj cruiseri bongattu sipoossa AT:sin pihalla.
Siellä se oli takaisinkutsukampanjan tiimoilta pajotettavana, saatiin jenkkipäässä auki oleva recall hoidettua tehtaan piikkiin, eli turvavyön keloille takaoviin lisätuet.
tämmönen hojo oli vantaalla hirmusella vinssillä :D
Onkohan ihan puskuriin pultattu kiinni? :D
Tuolle hymyilty joskus emännän känssa.
Viitasaarella 4-tien ja 77:n risteyksen liepeillä jonku ison rakennuksen pihassa safarivarusteltu HDJ. Ja Kuopion keskustassa pirteän värinen HJ.
Lord of flies
07.11.2013, 21:41
Bongasin Lentäjän auton tänään Findogsin pihalla. Pyyhälsin ite siitä ohi niin jotenkin erottuu massasta samurai
PunisherFIN
07.11.2013, 22:08
ajelin tässä iltasella yhdystietä pitkin laitellun hodarin perässä, liekö jonkun palstalaisen? :) hyvin näkyy pimeessä ne yläkulmavalot ;)
äsken saunasta tultuani kävin vessassa :rolleyes:
no peilistä näin naamani,, eli bongasin itseni omasta vessasta :eek: :D:D:D ;);)
tikkukuski
08.11.2013, 00:19
Viitasaarella 4-tien ja 77:n risteyksen liepeillä jonku ison rakennuksen pihassa safarivarusteltu HDJ. Ja Kuopion keskustassa pirteän värinen HJ.
jos meinaat viitasaarelta kyyjärven suuntaan niin nimimerkin hodari autohan siinä seisoo ja myös omakin hodari kun samassa puljussa ollaan töissä :) ja jos meinaat kuopioon päin niin siinä valimon pihassa on nimimerkin ktmexc:n hdj
:D
ktmexc
Oli sit kai ton nimimerkin auto.
42840
Kävin seinäjoelta aamulla xc:llä nopeesti hesas ja takaasi tulles tuollanen hojotin päästeli hyväästä vauhtia hämeenkyrös. muuten näkyki sit vaan defenderejä mut saako niitä pongata ku nei kuulemma oo oikeita maastureja:confused::confused::confused: T: Toyotan mies :D
Edit: ssuvikin ulkopuoliset kaaret kävi pihas. oli sielä autoki sisällä en havaannu kattua ku molin vähä kiireenen
Kaitsu67
08.11.2013, 20:36
muuten näkyki sit vaan defenderejä mut saako niitä pongata ku nei kuulemma oo oikeita maastureja:confused::confused::confused: T: Toyotan mies :D
Zot zot Toyotan mies, kyllähän Lantikat nyt vasiten on kuitenki ihan oikeita maastureita :D
eilen korson kohdilla lahteen päin motaria mattavihreä bj!räyheä! :D
Kivinen tämän kehä kolmosella kilpuri kyydissä. Käyttiksen hätävilkuilla morjenstinkin. Saattoi toki vaan hämmennystä aiheuttaa.. :)
Tikkukuski ponkattu uusimmasta Raskas Kalusto- romukataloogista ;)
hj 60/61
09.11.2013, 22:24
Häänrikin hodari bongattu mun pihassa, ku Pirkka lähti maailmalle... On kyl komeita noi hodaritkin, vaik on pikkupyörät alla...:rolleyes:;):D:D:D
Ponssekuski
09.11.2013, 22:58
Vihree hj bongattu siilissä apsin vieressä oleval työmaalla. Vasta jälkeenpäin älysin, et tais olla Räbinä parkissa :rolleyes: Räpylää kuitenkii heilutettii :D
Häänrikin hodari bongattu mun pihassa, ku Pirkka lähti maailmalle... On kyl komeita noi hodaritkin, vaik on pikkupyörät alla...:rolleyes:;):D:D:D
33 sullaki näytti alla olevan ;) 37 toimi rappurallina tupahan tulles :D vihroon päästihin kotia, joka kaupan pihasta ku jatkettii matkaa nii piti kaivaa kaapelit :D muuten rokkas kyllä komiasti.
33 sullaki näytti alla olevan ;) 37 toimi rappurallina tupahan tulles :D vihroon päästihin kotia, joka kaupan pihasta ku jatkettii matkaa nii piti kaivaa kaapelit :D muuten rokkas kyllä komiasti.
NOH NOH NOH,, mikäs pirkan sinistä vaivaa kun kaapeleita tarttee :eek::eek: :confused::confused::confused: :eek:
Kyllä olin mursketta oottelemassa. Ja huomenna olen Teboilin puoleisessa metsikössä :D
Kivinen tämän kehä kolmosella kilpuri kyydissä. Käyttiksen hätävilkuilla morjenstinkin. Saattoi toki vaan hämmennystä aiheuttaa.. :)
Huomasin, en hämmenny kovin helposti. ;)
Luumäeltä palattiin.
hj 60/61
10.11.2013, 14:44
NOH NOH NOH,, mikäs pirkan sinistä vaivaa kun kaapeleita tarttee :eek::eek: :confused::confused::confused: :eek:
Mihin lie virtansa hukkaa, latas kyl ihan hyvin, ku meitin pihassa mitattiin...:confused:
tikkukuski
10.11.2013, 18:07
Tikkukuski ponkattu uusimmasta Raskas Kalusto- romukataloogista ;)
no niinhän sinne juttua tekivät.. ei kehdannut hiljaakaan olla kun kyytiin tuli kerta oikein :D
Mihin lie virtansa hukkaa, latas kyl ihan hyvin, ku meitin pihassa mitattiin...:confused:
Joo hienosti lataa mutta apparin puolen akku hukkaa jännitteen lähes välittömästi kun sammuttaa. Mut uudet akut lyö pellin alle nii kovettuu peli! Ei hätää ei löydy pirkka hj:ta tuolta---> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=116260:D:D:D
kellukka
10.11.2013, 21:03
Enossa bongattu tumman vihree suzuki vitara ja oliskohan ollu uatsi kärri perässä jossa olikohan 2 mönkkäriä kyydissä.
no niinhän sinne juttua tekivät.. ei kehdannut hiljaakaan olla kun kyytiin tuli kerta oikein :D
Jopa yllättävän asiallisena maltoit pysyä, tai sitte ei vaan raaskinu julukasta kaikkia juttuja :D
Miä pongasin Ynd:n lauantai aamuna meiän keittiöstä kahvinkeitto hommista.;) Ja Repron kisojen jälkee otin pikku päikkärit ni sama mies kuskas miuta kohti konnunsuota.:D
Tänään bongattu klo 16.10 joku iso maasturi, olikohan tumman vihreä lavakuomun kanssa merkistä ei tietoa. Oli menossa salon abc piihovin ohi turkuun päin moottoritietä. Offipalstan tarra vaan erottui 45 asteen kulmassa kyljessä.
Täällä Levin alueella tulee aina välillä maltilla laiteltu HJ60 vastaan. Harmaa/hopea, korotettu ja jotkut pikkasen isommat renkaat alla. Kukaan täältä?
Näkyy myös musta LJ70 (vai RJ70???) melkein päivittäin. Siinä taisi olla Hankookin Dynaprot alla. Vinssiä ainakin on keulalla ja korotettu on. :D
noin puolen yön aikoja,pieksämäen abc:n pihoilla jeeppi cherokee cros4wd teippi persiissä,
en jääny oottelee ku janotti kovasti.. ;)
Taidan tunnustautua kyseisen auton omistajaksi ;)
Tänään (17.11) noin klo 13.30 aikoihin Tammiston citymarketin parkkipaikalla oli pikkusen komee musta uus Hilux. Oli korotettu, coopperin stt kumit ja ihan mageet vanteetkin. Palstan tarra takapuskurissa.
Otin inspiraatioksi muutaman valokuvan. En kerennyt jäädä odottelemaan kuskia, kun oli kiire työmaalle..
khonkonen
17.11.2013, 17:03
Iso paha Rompe1 poika bongattu viime viikolla tyttösten piirittämänä... Liekköhän poika kallellaan väärään suuntaan ku enemmän kiinnostaa puhelin....
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4842&pictureid=142033
Tomppaa_
17.11.2013, 20:07
No kyllä luulis et olis jotain muutaki näpelöitävää :D:D
Iso paha Rompe1 poika bongattu viime viikolla tyttösten piirittämänä... Liekköhän poika kallellaan väärään suuntaan ku enemmän kiinnostaa puhelin....
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4842&pictureid=142033
Höh, piti kiirusta kun laitoin kaikille tyttösille puhelinnumeroo käyntikorttina... :cool:
pimeämies
18.11.2013, 12:10
äsken bongattu helikopteri menevän melkein talon yltä oisko myrskytuhoja katsomassa ollut
Lemillä bongattu punainen bj. Oli pilkekuorma kärrissä.
Ponssekuski bongattu siilin apsin lähettyvillä. Pääs vähän yllättämään ku oli se luttakumi kärrin kanssa siinä eessä, mut kerkesimpä morjastaa.
Nerd-O bongattu Toyotan ratista. :eek::D Jätkä tullu taas järkiinsä.
slipoveri
18.11.2013, 20:36
Tänään Vantaan bilteman pihassa Uaz patriot,korotettu ja varustelu,Pirun hieno
Nerd-O bongattu Toyotan ratista. :eek::D Jätkä tullu taas järkiinsä.
:D:D:D
Ponssekuski
19.11.2013, 00:28
Ponssekuski bongattu siilin apsin lähettyvillä. Pääs vähän yllättämään ku oli se luttakumi kärrin kanssa siinä eessä, mut kerkesimpä morjastaa.
Meinasin jo kattovaloja väläyttää, mut arvelin niitten käyvän siun silmiin ikävästi :D Ja teillä se työmaa sen kun laajenee :rolleyes:
pimeämies
19.11.2013, 16:47
iltalehes bongattu hj http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013111917738149_uu.shtml
iltalehes bongattu hj http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013111917738149_uu.shtml
Joo toi pyörii täällä Karhulassa. Joku vanha parta äijä sillä ajelee. Monet kerrat morjesteltu kun satuttu kohdikkain kulkemaan. Mielenkiintoisen näköinen kapine. Ihan sellainen persoonallinen itsetehdyn näköinen :D
43312
Prisma vaasa n. klo12
pimeämies
23.11.2013, 09:29
eilen raksaparin pihassa bongattu hdj 80 vaalena sininen
Mikelissä Ristiinantiellä pullauatsi raileri kyydillä, vetoautona tais olla pajero.
Porvoon Hilma
23.11.2013, 21:28
Lemillä bongattu punainen bj. Oli pilkekuorma kärrissä.
Oot bongannut Bj Andyn luulenpa... :D
PunisherFIN
24.11.2013, 22:57
mutta kah, puhoksella kutostien risteyksessä tult vastaan HJ60/61, tais olla jopa SOA ja valosia katolla, lapa nous kun enstes pienen nissanin ratista vilkutin ko heikkomielinen :D stana tilattava Nirppikseen nuita offipalsta.com tarroja joka ikkunaan tjsp... :)
mutta kah, puhoksella kutostien risteyksessä tult vastaan HJ60/61, tais olla jopa SOA ja valosia katolla
Ei ole soa.
PunisherFIN
25.11.2013, 10:28
okei eli omistaja löyty, miun moka katoin viärin, mutta vettoon siihen, että piti ajaa turvallisesti risteyksestä, vaihtaa vaihdetta ja viellä morjestaakin :D
okei eli omistaja löyty, miun moka katoin viärin, mutta vettoon siihen, että piti ajaa turvallisesti risteyksestä, vaihtaa vaihdetta ja viellä morjestaakin :D
unohtamatta tietenkään tupakkia toisessa ja kännykkää toisessa kädessä :D
Myös muistiinpanot pitää kirjoittaa :D
Racingrabbit pörötteli Mersulla samassa jonossa Hämeenkyrön Essolle asti torstaina
Ja olispa ikävä jos kahvi läikkys Hesarin keskiaukeamalle :D
Vielä ikävämpää jos siinä risteyksessä jos läppäriki tipahtaa kojelaudalta juuri kun on päivittämässä tänne... :D
YnD bongattu ensin meiän olkkarista ja heti sen jälkee tallista.:D
PunisherFIN
26.11.2013, 23:23
olin just lopettanu puhelun, tupakki tais olla justiinsa hakeutumassa suuhun, sen takia siinä tult se pien huomiovirhe :D
Häänrik mie jos surffoon autoillessa ni apukuskin paikalla ja kiusallakii p0rn00, nottei kuskillakaa käy aika pitkäksi :P
Vielä ikävämpää jos siinä risteyksessä jos läppäriki tipahtaa kojelaudalta juuri kun on päivittämässä tänne... :D
:D:D:D:D:D
Maisemakierros mamulandiassa:
yks defe ojassa kylellään, lintutornin juuressa kaks masia, kasa kurkkusalaattia ja pari jotai raketinheitintä suunnattuna vankilalle :) ....salaa toivoin et ois pojilla päässy kovat piippuun :D
Jämsässä havaitsin erään hallin pihassa Hummerin ilmeisesti jollain kuorma-auton tai työkoneen akseleilla ja aivan hullun kokoisilla työkonerenkailla.
Helsingissä bongattu punainen keula pystyssä kulkeva HDJ stinger keulaputkella ja kehä 3:lla valkoinen orkkiskuntoinen BJ.
Porvoon Volvo Trucksin pihalla oli Wrangler pienellä safarivarustuksella.
Jämsässä havaitsin erään hallin pihassa Hummerin ilmeisesti jollain kuorma-auton tai työkoneen akseleilla ja aivan hullun kokoisilla työkonerenkailla.
Tää (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=114047) vai?
Tää (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=114047) vai?
Juuri tuo.
Luumäen kohdilla etelän suuntaan tuli vastaan tuoreempi Jeep jonka perässä oli traileri jonka päällä oli Volvo Valp?
Luumäen kohdilla etelän suuntaan tuli vastaan tuoreempi Jeep jonka perässä oli traileri jonka päällä oli Volvo Valp?
Sama yhdistelmä bongattu utin abc:n parkissa.
Sepänkylässä sj hinas kinkkukaappia :D
Joku oli ajanut hodarin ensilumilla penkkaan.
Tänään näin ensimmäiset pääskyset. Tulevat tänne Siperian talvea pakoon.
pimeämies
02.12.2013, 14:51
iisalmes kirkonsalmella kerros talon pihassa tojota land cruiser vx tai hodari korotettu ja maastorenkaatoli alla. ohi ajo vakio kuntoinen G mese
Joku oli ajanut hodarin ensilumilla penkkaan.
Mikä helv.. ton idea on ? :D