View Full Version : mb kone hiluksiin
http://i5.photobucket.com/albums/y179/JariAnti/2013-01-04_193740_zps0d9adb7b.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y179/JariAnti/2013-01-04_193706_zpsfa84a017.jpg
eli tuommosta meinasin laittaa hiluksiin mutta
pituuden puolesta meinaa tehdä vaan tiukkaa.
mitenkä tuommonen kone kestää turbotusta?
kone ilmeisesti 2.5l ?
kännykällä saa näköjään vain paskoja kuvia
otan huomenna parempia kuvia jos tarvii
näyttäs olevan OM602 moottori
nimim. -pulu- pujotti melkein tuollaisen taannoin takaveto hiluxiinsa, varmaan kommentoi kun näkee tän ...
Pululla taitaa olla leveekantinen kone siellä takavedossa?
ja mikäs sen hilun konehuoneen ahtaaksi tekee, samanpituinen konehan tuo mersun vitonen kuin tojotan nelonen on. laittamisen vaivahan tuo on.. :rolleyes:
Toyotassa on esim todella pitkä kytkinkopan lähtö, eli tyhjä ätilaa siellä lohkossa paljon, samoin edessä. mersun moottori suhteessa kompakti niin se menee nätisti samoille sijoilleen, omaan vielä mahtuisi yksi sylinteri lisää jos vaihtaisi sähköflektit keulille :)
Pululla taitaa olla leveekantinen kone siellä takavedossa?
Joo, 605 ja hyvin näyttää sopivan ja kukkuvan.
Topicci samalla otsikolla:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95970
näyttäs olevan OM602 moottori
nimim. -pulu- pujotti melkein tuollaisen taannoin takaveto hiluxiinsa, varmaan kommentoi kun näkee tän ...
vähän korostin tuota yhtä kohtaa ;)
... 602 / 605 ei oleellista pituus eroa, leveydessä yläpäässä sitten onkin
Vähä offtopic mutta MB kone tuntuu passaavan moneen paikkaan, täsä muutaman päivän tulos poikain peltoautoon.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1544&pictureid=121317
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1544&pictureid=121318
viisaasti käytettynä tuo kestää parisataaheppaa hyvin.
kannattaa lukee mersumiesten foorumia niin siellä on juttua enemmän ku liikaa kun haet sanoilla om601, om602 tai om603.
kaikki kolme moottoria on samanlaisia mutta eri sylinteri luvulla.
BJ-40/76
04.01.2013, 23:31
eli tuommosta meinasin laittaa hiluksiin mutta
pituuden puolesta meinaa tehdä vaan tiukkaa.
mitenkä tuommonen kone kestää turbotusta?
kone ilmeisesti 2.5l ?
kännykällä saa näköjään vain paskoja kuvia
otan huomenna parempia kuvia jos tarvii
Ja jos heittäytyis uteliaaksi, niin luo elimen luovuttajakin varmaan näyttelee jotain osaa muutoskatsatuksessa, mikäli tarvii pitää kilpien välissä.
Siis jos tietäisi, mistä on kysymys, niin olisi helpompi....
Mutta kuten jo aikaisemmin todettiin, niin tuo lienee -80 luvun OM6xx alkupään koneita, ja nimenomaan 10 venttiilinen.
Ja pitäskö pistää peukku "swamber" Vaz 21xx- projektiin, ilmansaanti on vielä kesken......
tarkoitus olisi pitää hiluski kilipien välissä.
minkäs vuotinen hilu sulla on mihin mietit tuota muutosta
vapari 603 ajettiin yli 25tkm 400hv kanssa.
toyota4x4
05.01.2013, 11:36
vapari 603 ajettiin yli 25tkm 400hv kanssa.
tota en kyllä usko!! vapari 113 heppaa miten oot vaparista saanu 400hv ilman turboo??
toyota4x4
05.01.2013, 11:39
86
sangyoung musson öljypohjan tarvii hiluksiin ja jeeppiin koska mersun koneet on melkosia kerrostalo koneita.
tota en kyllä usko!! vapari 113 heppaa miten oot vaparista saanu 400hv ilman turboo??
no sillä turbolla tietty :D mutta vapari koneesta tehty. sen kestävyyttähän tässä kyseltiin :)
joopa toi mun katiska on ln90 eli seuraava koppa tost sun autosta,mut luulen et saat näyttää tulipellille ja kardaani tunnelille rälläkkää kun jos mesen laatikkoa käytät,siin on paljon isompi kytkin koppa ku hiluxissa,mut tilannehan on toinen jos pysyttelet hiluxin omas laatikossa!