View Full Version : Ostettu / Otetaan vastaan. 2.5tdic pajeron kansi ja vauhtipyörä
Ostikossa lukeeki kaikki. Kansi rikkinäinen, tai rikkinäisen hintanen.
0408486892/Ville
Mulla saattais olla, jossei sillon suutuspäissään menny romuläjään.:D Kattelen ja pistän viestiä, vois vaihtaa vaikka niihin hinauslenkkeihin jos sullon vielä niitä.
Mulla saattais olla, jossei sillon suutuspäissään menny romuläjään.:D Kattelen ja pistän viestiä, vois vaihtaa vaikka niihin hinauslenkkeihin jos sullon vielä niitä.
Sopii!
Kansi "ostettu". Ja yks vauhtipyörä tiedossa. Muttei matkahuollolla kehtais lähetellä sitä. Ei kellään ois tässä noutoetäisyydellä?
Jos joltaki löytys vauhtipyörä jossa ois ehjä hammaskehä niin oisin onnellinen :)
wuntzikka
20.01.2013, 08:23
mulla ois suurinpiirtein ehjä oleva vauhtipyörä. hieman ovat hammastukset pyöristyny toiselta laidalta ja löytyy etelä-savosta, ristiinasta.
Koitetaan vielä kerran oisko lähempänä ku jyrdenillä!
Tomppaa_
27.01.2013, 21:11
Eiks pelkkä kehä sit riittäs? Sehän tulis postillaki aika edukkaasti. Multa löytys pariki vauhtista.
Vauhtipyörän tarvis nimeomaan on, mutta ois kiva jos ois ehjä kehä (tulee siihen uuden asetelman ja levyn suunnitteluun ettei tarvi autoa seisottaa sen takia)