View Full Version : TUAREG Rallyyn tuttuja nimiä menossa
http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/EntryId/652/UUTISIA-NEWS.aspx
Rally Raid Team Finland on kasvanut sitten viimeisten päivitysten.
Tuareg Rallissa ei ollut ATV-luokkaa, mutta järjestäjän kanssa käydyn pitkän kirjeenvaihdon jälkeen järjestäjä hyväksyi kilpailuun myös ATV luokan, tästä isokäsi Hermusen Juhalle hyvästä työstä.
Teamiin liittyi myös kaksi off-road autokuntaa, joten enää puuttuu vain ralli kuorma-auto, että Team Finland olisi edustettuna kaikissa rallin luokissa.
Auto puolelta tiimiin liittynyt autokunta Esa Vähä-Vahe / Mika Takala on kerännyt palkintokaappiin jo 48 pyttyä Suomen off-road kisoista. Toinen autokunta Timo Lipponen / Risto Riihimäki on voittanut mm. Arctic Torphyn Kuolan niemimaalla, joten katseita suunnataan nyt kauemmaksi ja haetaan uusia kokemuksia.
Taitaa tuo homma vaatia useamman tonnin matkustus budjettia. Varmaan hieno reissu tiedossa. Vähän nihkeää vaan jos siellä on yksi ainoa atv? Niitä olettaisi tulevan vähän enemmänkin. Vai oliko tuo vain suomesta lähtevä porukka?
Byrocrat
26.12.2012, 18:27
http://www.tuareg-rallye.com/
http://www.youtube.com/watch?v=o-3R-Ogf_MA
http://www.youtube.com/watch?v=Vknol-purJk
Millaisillas kilpureilla suomen maasturimiehet on sinne kisaamaan menossa? Eikös tää oo semmonen aavikko ralli enempi, joten ei taida meidän härmän perus suomönkijäisistä olla kärkipäähän??? Eli millaisias kilpureita sitä suomessa on tekeillä??
Millaisillas kilpureilla suomen maasturimiehet on sinne kisaamaan menossa? Eikös tää oo semmonen aavikko ralli enempi, joten ei taida meidän härmän perus suomönkijäisistä olla kärkipäähän??? Eli millaisias kilpureita sitä suomessa on tekeillä??
Ei oo mitään Bowler WildCatteja eikä edes TomCattia. Ihan perussetillä lähdetään opintomatkalle. Kovasti ollaan laihdutettu autoa ja jotain uuttakin toivottavasti saadaan
aikaseks. Hytikka vehkeet vinsseineen on purettu pois. Räikkä ja paavinkuljetusboksikin on lähteny ja näitten kanssa lähti toinen akku. Peltitankki on kans lähteny ja tilalle kaks nelikymppistä turvatankkia. Reilu neliö on uutta peltii laitettu ja paremmat penkit on kans paikoillaan. Esan kanssa tänään aamulla akseleita laakeroitiin ja taka arbbiin vaihdettiin uudet tiivisteet vanhat oli vaan vanhat jotka ei vuotanu. Pinjonin laakerit uusittiin takaperään ja samalla huomattiin et lautaspyörä oli löysässä. Etupäähän laitettiin olkalaakerit, oikea pyöränlaakeri oli kans sökö. Jarruissakin oli sanomista joten nekin otetaan työn alle. Vaihdelaatikkoon on laakerit ja sykrot tulossa ja uus kytkin laitetaan. Mukaan lähtee näillä näkymin toinen kone, laatikko, jakis ja muita voimansiirron osia, mahdollisesti toiset akseliputket. Kardaaneihin laitetaan uudet putket ja tasapainotetaan kans. Tukivarsien puslia aiotaan kans hiplailla uuteen uskoon. Sitte pitäs kypärä hommata ja vyöt tilata.
Mistähän tommosta kypärää alkais kattomaan kun sais olla semmonen että kelpaa suomessa trial kisoissa, pitäis varmaan oikeen koittaa että sais semmosen päähineen että viittii/voi/pystyy pitämään koko päivän
Kypäriä ja vöitä yms. muita kamoja löytyy mm.:
http://www.raak-racing.com/shop/
- Nettisivuilla ei ihan varmaa kaikkea ole mutta Kristiania voi puhelimitse tavoitella. Ajokamat on luokiteltuja ja FIA /SNELL yms hyväksyttyjä.
Tietysti vähän voi tulla matkaa jos haluaa käydä kokeilemassa ihan päässä pottaa...
Sori kun vähä mainostelin, t: nettikaupan webmaster ;)
Millaisillas kilpureilla suomen maasturimiehet on sinne kisaamaan menossa? Eikös tää oo semmonen aavikko ralli enempi, joten ei taida meidän härmän perus suomönkijäisistä olla kärkipäähän??? Eli millaisias kilpureita sitä suomessa on tekeillä??
Noita videoita kattelin tuubista, niin aika paljon perus maasturia näkyi.
Törmäsin Bowler tomcat/wildcat videoon, missä näkyy nopeus, niin ei nekään hässäkät ainakaan tässä pätkässä paljoa yli 30Mph ajele. Max 60mph pariin kertaan.
http://www.youtube.com/watch?v=cfOKPruFiuQ
Byrocrat
29.12.2012, 21:19
Sitte pitäs kypärä hommata ja vyöt tilata.
Mistähän tommosta kypärää alkais kattomaan kun sais olla semmonen että kelpaa suomessa trial kisoissa, pitäis varmaan oikeen koittaa että sais semmosen päähineen että viittii/voi/pystyy pitämään koko päivän
Jos Turun suunnalta etsiskelee niin tuoltakin vois löytyä :)
http://www.hm-osatuonti.fi/upload/view_doc.php?view_doc=7
ja varmaan on muitakin.
Ei oo mitään Bowler WildCatteja eikä edes TomCattia. Ihan perussetillä lähdetään opintomatkalle. Kovasti ollaan laihdutettu autoa ja jotain uuttakin toivottavasti saadaan
aikaseks. Hytikka vehkeet vinsseineen on purettu pois. Räikkä ja paavinkuljetusboksikin on lähteny ja näitten kanssa lähti toinen akku. Peltitankki on kans lähteny ja tilalle kaks nelikymppistä turvatankkia. Reilu neliö on uutta peltii laitettu ja paremmat penkit on kans paikoillaan. Esan kanssa tänään aamulla akseleita laakeroitiin ja taka arbbiin vaihdettiin uudet tiivisteet vanhat oli vaan vanhat jotka ei vuotanu. Pinjonin laakerit uusittiin takaperään ja samalla huomattiin et lautaspyörä oli löysässä. Etupäähän laitettiin olkalaakerit, oikea pyöränlaakeri oli kans sökö. Jarruissakin oli sanomista joten nekin otetaan työn alle. Vaihdelaatikkoon on laakerit ja sykrot tulossa ja uus kytkin laitetaan. Mukaan lähtee näillä näkymin toinen kone, laatikko, jakis ja muita voimansiirron osia, mahdollisesti toiset akseliputket. Kardaaneihin laitetaan uudet putket ja tasapainotetaan kans. Tukivarsien puslia aiotaan kans hiplailla uuteen uskoon. Sitte pitäs kypärä hommata ja vyöt tilata.
Mistähän tommosta kypärää alkais kattomaan kun sais olla semmonen että kelpaa suomessa trial kisoissa, pitäis varmaan oikeen koittaa että sais semmosen päähineen että viittii/voi/pystyy pitämään koko päivän
Jos vähääkään olen jäljillä hommasta, niin tuollahan on sitten pölyä reilusti ja eikös suikka ollu avo, eli pölyä on myös hytissä, joten kypäräks kannattas ehkä miettiä jotain sellasta aavikkokilpuri mallia, jonne tulee ilma suodattimen kautta, niin ei olis keuhkot ja kärsä täynnä pölyä ekan päivän jälkeen.....ehkä?
Ja sit alustaan, eli jousitukseen kannattas keskittyä, että sillä on kohtuu mukava laukata reipasta vauhtia ja varaosia alustaan mukaan, eli tukivarsia, puslia, iskareita, koska vois kuvitella niiden olevan kulutuskamaa, kuten moottorin ilmanputsaritkin. Iskarit on varmaa melko kovilla, jos siellä tosiaan on ek pituudet vaikka 100-200km yhtä soittoa, niin alkaa iskarit lämpeen. Koskas tää kisa on, eli ehditteks treenaan yhtään? Tosin testi Suomen pakkasissa ei vastaa kyllä aavikon oloja, mutta saishan kuitenki selvitettyä hiukka, että mitkä osat kaipaa huomioo enempi, ku toiset.
Mielenkiintoinen kisahan tuo on!!!!!!!!!!!!!!!!
PS.Miks tää on chit chatissä??? Täähän on tapahtumiin kuuluva mun mielestä.
^^^^^^^^^^^^^^^^
siirretty:
sopii tosiaan "tapahtumat" osioon paremmin ...
Byrocrat
30.12.2012, 00:36
Koskas tää kisa on, eli ehditteks treenaan yhtään? Tosin testi Suomen pakkasissa ei vastaa kyllä aavikon oloja, mutta saishan kuitenki selvitettyä hiukka, että mitkä osat kaipaa huomioo enempi, ku toiset.
Mielenkiintoinen kisahan tuo on!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuareg Rallye
8-15 march 2013
Juha Liukkonenhan noita aavikkoralleja aikoinaan kierteli enemmänkin joten sieltä saattas löytyä hyviä vinkkejä miten autoa kannattaa valmistella kisaan:eek:
Jatketaan tossa vanhassa ketjussa autosta.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=58648
paljoks tuommoseen reissuun pitäis budjetoida, noin niinkuin suunnilleen ?
oletuksena siis, matka ym. kulut, ilman auton rakenteluja ja varaosia
http://www.tuareg-rallye.com/tua_pre_e.pdf
Tuollaha on noi hinnat. Tohon vielä Helsingin ja Travemunden välille lautta meno paluu.
Travesta on Genovaan n.1400km ja Tunisiassa yhteensä ajoa ehkä 1000km eli 4000km vois laskea huoltoautolle polttoaineet. Nii ja tulee kotomaassakin noin 500 km kun Eurasta lähdetään tonne Suomen kirkonkylään ja takasinkin tullaan. Genovan ja Tunisian välille
lautan saa varattua tuolta kilpailuorganisaatiolta. Lisäks Hotellit koko kilpailun ajaks 250e/julli.
Kai siihen vielä jotain vois laskee, mut ei uskalla ettei ala hirvittämään.
http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/230/EntryId/658/Rally-Raid-Team-Finland-Uutisia-2012.aspx
tepa250d
02.01.2013, 08:34
paljoks tuommoseen reissuun pitäis budjetoida, noin niinkuin suunnilleen ?
oletuksena siis, matka ym. kulut, ilman auton rakenteluja ja varaosia
mönkkäri puolella oliko noin 4000e sisälsi huollon ja remonttimiehet.
hermusen kanssa jokunen kerta aiheesta juteltu;):D
CapoSakke
02.01.2013, 15:08
paljoks tuommoseen reissuun pitäis budjetoida, noin niinkuin suunnilleen ?
oletuksena siis, matka ym. kulut, ilman auton rakenteluja ja varaosia
Tällaiseen reissuun kannataa aina lähteä suuremmalla porukalla, niin saa huolto- ja kuljetuskustannuksia / yksikkö pienemmiksi. Kuljetukset menee rahtihintojen mukaan jos menet kuorma-autolla.
2014 Tuareg Rallin projekti on jo käynnissä ja Mp-puolelta on tällä hetkellä 5 kuljetajaa ilmoittautunut. Mikäli mielenkiintoa on niin eikun yhteyksiä.
Sakke
Tällaiseen reissuun kannataa aina lähteä suuremmalla porukalla, niin saa huolto- ja kuljetuskustannuksia / yksikkö pienemmiksi. Kuljetukset menee rahtihintojen mukaan jos menet kuorma-autolla.
2014 Tuareg Rallin projekti on jo käynnissä ja Mp-puolelta on tällä hetkellä 5 kuljetajaa ilmoittautunut. Mikäli mielenkiintoa on niin eikun yhteyksiä.
Sakke
Tuossapa vuoden 2013 suomalaiset
Sakke Häyrinen, KTM 660RR
Miki Timonen, KTM 450R
Jukka Ristiluoma, KTM 690R
Martin Sjöroos, KTM 690RR
Jarmo Kokki, KTM 690E
Juha Hermunen, Yamaha Raptor 700
Timo Lipponen/Risto Riihimäki, Toyota KZJ 73
Esa Vähe-Vahe/Mika Takala, Suzuki SJ413
eli 5 kotaria, yksi mönkkäri ja kaksi autoa. Hermunen osti varta vasten tuon Raptorin, kun se näyttää olevan suosituin alusta nuissa aavikkoralleissa. Huollolla on kaksi kuormuria käytössä ja muutama auto vuokrataan paikan päältä. Lehdestä lähtee Joonan Mikko ja Kaartisen Eila paikan päälle. On sovittu päivittäinen raportointi, jahka yhteydet vaan toimii (järjestäjät ovat kyllä vakuuttaneet yhteyksien olevan kunnossa). Jos materiaalia saadaan riittävästi niin tarkoitus on tehdä DVD -kisasta. Lähempänäkin ajetaan eli joka heinäkuussa on tuo Silk Way -ralli, joka tänä vuonna ajetaan Pietarista Sotsiin. Katsoin tuota Silk Way DVD:tä ja ainakin siellä vauhdit nousi koviksi. DVD:lle tallentui kun yksi auto lähti hypystä ja alastulossa karkasi kuskin käsistä. Autosta ei jäänyt, kun vääntynyttä kehikkoa oikeastaan jäljelle. Kuski selvisi ihmeenkaupalla ilman naarmuakaan, appari vietiin helikopterila sairaalaan...kun etapit on pitkiä pahimmillaan 300-400 kilometriä ja se keskittyminen ei saisi herpautua. Mutta silti DVD:llä oli nuo Kamazit, MANit, Ivecot, Tatrat, DAFit aika komeeta menoa. Kisa-Kamazeissa on muistini mukaan Caterpillarin motti, joka antaa sellaiset reippaat 1000hv ulos...se on AUTO.
" Lähempänäkin ajetaan eli joka heinäkuussa on tuo Silk Way -ralli, joka tänä vuonna ajetaan Pietarista Sotsiin. Katsoin tuota Silk Way DVD:tä ja ainakin siellä vauhdit nousi koviksi. DVD:lle tallentui kun yksi auto lähti hypystä ja alastulossa karkasi kuskin käsistä. Autosta ei jäänyt, kun vääntynyttä kehikkoa oikeastaan jäljelle. Kuski selvisi ihmeenkaupalla ilman naarmuakaan, appari vietiin helikopterila sairaalaan...kun etapit on pitkiä pahimmillaan 300-400 kilometriä ja se keskittyminen ei saisi herpautua."
Tuollahan viime vuonna Toni Gardemaister loukkaantui vaikeasti.
CapoSakke
03.01.2013, 21:14
Pyytelivät meitäkin mukaan tuonne Silk Way ralliin. Pitää kuitenkin aina ottaa ensi selvää minne on menossa, millasella budjetilla ja mikä on rallin luonne ja organisaation toimintakyky.
Kun kyseessä on roadbook ralli on organisaatiolla suuri merkitys siinä millaiseksi ralli muodostuu. Roadbookin virhe voi aiheuttaa todella pahoja onnetomuuksia, jos kaikkia vaarapaikkoja ei ole kunnolla merkitty. Tietysti roadbookin valmistelu kuljetajan tai kartturin toimesta ajopäivää varten on myös erittäin tärkeää. Virheet näissä kostautuvat aina ja josku jälki on todella pahaa. Tuollainen merkaamaton "wash out" eli veden syömä aavikolla tai muuten nopealla pätkällä, jossa sitä et erota maastosta aiheutaa aina jotain.
Byrocrat
03.01.2013, 23:27
Silk Way Rally 2013
Saturday 14 September to Saturday 21 September 2013 ,254 days from now
Saint Petersburg, Russia
http://www.youtube.com/watch?v=G5fQLAdTZuI vuosi 2011
http://www.youtube.com/watch?v=V9HGvTxF_CY vuosi 2012
http://www.youtube.com/watch?v=qkzzabcTBdE
Pyytelivät meitäkin mukaan tuonne Silk Way ralliin. Pitää kuitenkin aina ottaa ensi selvää minne on menossa, millasella budjetilla ja mikä on rallin luonne ja organisaation toimintakyky.
Kun kyseessä on roadbook ralli on organisaatiolla suuri merkitys siinä millaiseksi ralli muodostuu. Roadbookin virhe voi aiheuttaa todella pahoja onnetomuuksia, jos kaikkia vaarapaikkoja ei ole kunnolla merkitty. Tietysti roadbookin valmistelu kuljetajan tai kartturin toimesta ajopäivää varten on myös erittäin tärkeää. Virheet näissä kostautuvat aina ja josku jälki on todella pahaa. Tuollainen merkaamaton "wash out" eli veden syömä aavikolla tai muuten nopealla pätkällä, jossa sitä et erota maastosta aiheutaa aina jotain.
Voisin myös vähän kysellä, jos homma kiinnostaa. Sehän ei ole tänä vuonna Dakar -sarjan osakilpailu (tiedä sitten syytä). Ainakin pääsponsorin osalta homma on kunnossa, jos Transneft jatkaa pääsponsorina.
Niin minäkin olen mukana Tunisiassa! Tänään muuten alkaa Eurosportilta Dakar Raid -lähetykset. Tulee mukavasti keskellä yötä. :D
CapoSakke
04.01.2013, 14:30
https://lh3.googleusercontent.com/-e4q08Srh7iU/UII719eN4QI/AAAAAAAARac/b8qNqZQmPkE/s640/RRTF%2520pitk%25C3%25A4%2520M1.jpg
Kisa järjestelyistä ym. tulee päivityksiä Dusty Wobbls Blogiin / Tuareg Rally. (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/BlogID/21/language/fi-FI/Default.aspx)
Mikko ja Ellu tekee juttua kisan aikana ja suomenkielisiä päivityksiä Tuareg Rallin päivän tapahtumista voi lukea ainakin Dusty Wobbls (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/BlogID/21/language/fi-FI/Default.aspx) Blogista.
Faktaa kisasta ja Rally Raid (http://www.dustywobbls.com/site/fi-fi/rally.aspx) juttua löytyy DW Rally (http://www.dustywobbls.com/site/fi-fi/rally/tuaregrally2013.aspx) sivuilta :)
CapoSakke
09.01.2013, 00:42
Kaikille niille jotka unelmoivat DAKAR Rallista (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/EntryId/659/To-all-of-you-who-dream-about-DAKAR.aspx) :!:
Nyt kun oman rojektiraptorin koeajot on suoritettu Kuramatorossissa melko onnistuneesti, niin uskaltanen laittaa pikkasen rojektikertomusta Raptorin muokkaamisesta orkkiksesta Tuaregia varten, vaikka offiautohan se ei ole... :)
Tuolta löytyy kuvia höpinöineen jos kiinnostaa:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.490092907680416.105874.452318164791224&type=1
CapoSakke
06.02.2013, 21:20
Päivitetäänpä tätäkin :D
Vuoden alku on ollut kiireinen ja täynnä Tuareg Rallin järjestelyjä, varuste- / tarvikehankintaa, kaluston-, rakentamista, huoltoa ja varuste testatusta. Viimeiset lautta- ja hotellivaraukset on nyt tehty ja järjestelyt loppusuoralla. Kaluston pakkaaminen aloitetaan helmikuun lopulla, ja lähtö kohti Tunisiaa tapahtuu 2.3.2013.
https://lh3.googleusercontent.com/-8iCW50R07w0/UQ0fsBZJ3LI/AAAAAAAASDQ/FNEKsrUyLLs/s640/Sakke%2520043.JPG
Juttua tulee löytymään myös rallin aikana täältä:
Tuareg Blog (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/BlogID/21/language/fi-FI/Default.aspx)
CapoSakke
15.02.2013, 22:21
Muutkin vanhat miehet ovat huomanneet että Rally Raid kisat ovat hauskoja :lol:
Latvian racing team „RE Autoclub" in co-operation with four Finnish sportsmen - Harri Rovanperä / Jouni Närhi and Jouni Ampuja / Tapio Suominen - will participate in 1st round of the Russian Rally-Raid Championship „Baja Russia -- Northern Forest 2013", that will take place from 15th -- 16th February.
Flying Finns having fun at Northern Forest 2013 test day (http://youtu.be/sHz8mJW0Z6g)
CapoSakke
19.02.2013, 07:10
Two weeks to D-day!
Kaksiviikkoa ja Tuareg Rallin startti ja Tunisia ovat tosiasioita :cool:
Juttua Blogissa! (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/EntryId/665/Two-weeks-to-D-day.aspx)
https://lh4.googleusercontent.com/-P4Oy1IpddLg/URKmo7jCVxI/AAAAAAAASJg/mShkkmiCH0Y/s640/DSCF9019.JPG
Kuvaus reiteistä.
http://www.tuareg-rallye.com/track.pdf
CapoSakke
27.02.2013, 23:44
Karavaani lähtee matkaan aamulla!
Huomenna ja perjantaina pakataan kalusto, lauantaina lauttaan kohti uusia seikkailuja.... :eek:
Juttua, kuvaa ja videoo tulee aina kun vain yhteyksiä on käytettävissä.
Kisan aikana juttua ja liikkuvaa kuvaa on luvassa joka ilta. :)
Tuareg Rally (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/BlogID/21/language/fi-FI/Default.aspx)
https://lh6.googleusercontent.com/-GJqAeDhX2v4/US5nfr61YQI/AAAAAAAASak/OtkhgSrJdDc/s640/KTM%2520rivi.jpg
CapoSakke
28.02.2013, 19:32
Lasti päällä :D
https://lh6.googleusercontent.com/-LWWtTqIwvLU/US-TeMful4I/AAAAAAAASbQ/YElIbg8ZxeE/s288/1.jpghttps://lh3.googleusercontent.com/-p7DrIfd8Uhg/US-TeN3faGI/AAAAAAAASbU/AHyiqnboaQE/s288/3.jpghttps://lh3.googleusercontent.com/-vlN9A7WZ-_Q/US-TeKxL6KI/AAAAAAAASbY/C7jLgSRojLo/s255/2.jpg
Teillä onkin mukavasti siellä tilaa.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5719&pictureid=124625
Moottorisahalla kaapin etuseinään reikä ja Timon autosta toinen takaovi pois ja toisesta toppari auki sekä alle katsastusrenkaat niin saatiin autot hiukan sisäkkäin ja takalaita kiinni.
Ponssekuski
01.03.2013, 11:10
Asiaa! Kyllä se immeinen konstit keksii, ku tarvis on. Hienosti sullottu ;):D Ja hyvännäköistö kalustoa on CapoSakella :cool:
Teillä onkin mukavasti siellä tilaa.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5719&pictureid=124625
Moottorisahalla kaapin etuseinään reikä ja Timon autosta toinen takaovi pois ja toisesta toppari auki sekä alle katsastusrenkaat niin saatiin autot hiukan sisäkkäin ja takalaita kiinni.
Pikkusen OT mut onks toi sinipiika vielä vanhalla kopalla? Eiks siihen pitäny tulla joku pressukoppi tätä reissua varten?
Muistakaas sit tänne laitella tilannetietoja!!!! Ja ottakaa kuvia paljon! Päästään me nettioffaritkin vähän kisafiilikseen.
Muistakaas sit tänne laitella tilannetietoja!!!! Ja ottakaa kuvia paljon! Päästään me nettioffaritkin vähän kisafiilikseen.
Eilen hain gopron eli jossain kohtaa on tulossa liikuvaa kuvaa. Noita CapoSakken linkkejä kannattaa seurailla.
Jaa pressukaappi... kai sen vielä ens yönä kerkeis kun lauttasaaressa pitää olla huomenna vasta klo15.
Sinipiikaan laitetaan tänään vielä uus änkkäri jos on tullu.
Kartat ja reitit sain toimimaan just äsken. Kansion roadbookia varten unohdin eilen ostaa, millään ei viittis lähteä Raumalle sitävarten ja pakatakkin tarttis.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5719&pictureid=124639
Tossa on keltasella toi päivän 2 reitti.
Päiväreittien pituudet koordinaattipisteeltä toiselle näkyy vasemmalla. Toki pisteitten välit ajetaan roadbookin mukaan eli todellisuudessa päiväreitteihin tulee mittaa enemmän.
Korkeimmalla olevat reittipisteet oli abaut 300m merenpinnasta jos nyt kaikki katoin niin kun luulen katsoneeni.
CapoSakke
02.03.2013, 08:17
Päivityksiä tullee Dusty Wobbls / Blogs / Tuare Rally (http://www.dustywobbls.com/site/Blogs/tabid/236/BlogID/21/language/fi-FI/Default.aspx) osioon aina kun se vaan on mahdollista.
https://lh4.googleusercontent.com/-QgQi2gg0KRo/UTGLaG1WxhI/AAAAAAAASew/iGgLbLyZHwk/s400/Douz%2520s%25C3%25A4%25C3%25A4.jpg :D
Muistakaas sit tänne laitella tilannetietoja!!!! Ja ottakaa kuvia paljon! Päästään me nettioffaritkin vähän kisafiilikseen.
Juttuja, kuvia ja videoita luvassa 4x4 Maailman poppoon paikanpäältä tuottamana koko kisojen ajan.
Hyvää ja Turvallista matkaa kaikille tasapuolisesti !!!
... sekä Onnea ja Menestystä itse kisaan !!!
MikkoVuorsola
05.03.2013, 20:48
Ja me tullaan JV73:n kanssa pitään peukkuja paikan päälle, paras tekosyy olla viikko pois töistä.
tepa250d
05.03.2013, 22:11
olisit mikko vienyt mersun mennessäsi;)
http://youtu.be/HkZuG9-JIw8
Eilen alkuillasta tuli terveisiä puhelimen välityksellä että sinipiika oli Sveitsissä ja lähestyi ST. Moritzia. Kaikki menny hyvin (kop kop), ainut vastoinkäyminen ollut että Mika unohti gopron käyttöohjeen kotio, sen käyttöä olis voinu harjotella matkan aikana. Puhelu katkes ku eteen tuli tunneli...
MikkoVuorsola
06.03.2013, 20:06
olisit mikko vienyt mersun mennessäsi;)
Ens vuonna sitten...