tonnisata
23.12.2012, 20:43
Kuinka on , jos simpukka ja muutkin ohjausvermeet on olleet vaikka irrallaan ja ne laitellaan kiinni- onko tarpeen asennella simpukka keskiasentoon mahdollisimman tarkasti?
Eli keskiasennolla onko väliä jos aurauksella säädetään kulmat kohdilleen ja simpukalta näkee että esim sektorivarsi on jonkinverran jo kääntyneenä suuntaan tai toiseen?
Hakeeko simpukka ittessään automaattisesti keskikohtaansa mieluiten, taitaa eniten koko ohjausgeometria hoitaa keskityksen monissa autoissa kun suoralla tiellä ratista kätöset irroittaa niin pitäs kulkea suoraan- jos kaikki siis kunnossa on kuten tehtaalla tarkoitettu.
Eli, mahtaako auto puoltaa, jos ei simpukkaa ole laitettu ns keskelle ennen aurausten säätöä, raidetangoilla hoidettu suoraan pyörät, ja ratti hypytetty suoraan pooreilla tilanne ?
Entäpä sama asia hammastangolla varustetussa autossa?
Eli keskiasennolla onko väliä jos aurauksella säädetään kulmat kohdilleen ja simpukalta näkee että esim sektorivarsi on jonkinverran jo kääntyneenä suuntaan tai toiseen?
Hakeeko simpukka ittessään automaattisesti keskikohtaansa mieluiten, taitaa eniten koko ohjausgeometria hoitaa keskityksen monissa autoissa kun suoralla tiellä ratista kätöset irroittaa niin pitäs kulkea suoraan- jos kaikki siis kunnossa on kuten tehtaalla tarkoitettu.
Eli, mahtaako auto puoltaa, jos ei simpukkaa ole laitettu ns keskelle ennen aurausten säätöä, raidetangoilla hoidettu suoraan pyörät, ja ratti hypytetty suoraan pooreilla tilanne ?
Entäpä sama asia hammastangolla varustetussa autossa?