PDA

View Full Version : Vääränlaisia unia


tuska
03.06.2003, 16:42
Paskaa huomenta, parahin tohtori. Paska se ainakin minulla on.

Mä olen alkanut näkemään aivan vääränlaisia unia ja toivonkin saavani jonkinlaista apua tältä "klinikalta".

Ensin näin unta jossa jouduin mättämään turpaan ihmisiltä irtirevittyjä päitä, kun ne alkoi vittuilemaan mulle ja sylkemään verta. Tuosta unesta selvisin voittajana ja myöskin vammoitta.

Seuraavana yönä näin unta, että lainasin kaveriltani autoa, ajoin sillä kauppaan ja ostin sieltä 12-packin kaljaa ja yhden saarioisten "persereikäpizzan". Marssin ostosteni kanssa kassalle, jossa myyjä sitten repi auki sen pizzapaketin ja kysyi että tarttenko sitä pizzan alustaa mukaan. Ihmettelin että minkä vitun takia se meni mun pizzapaketin avaamaan ja vastasin että antaa sen alustan vaan olla siinä. Sitten se laittoi sen mun pizzan lautaselle, heitti siihen päälle ihan vitusti fetajuustoa ja sanoi että mun pitää mennä alakertaan lämmittämään se pizza, kun tämän ko. kerroksen mikroaaltouuni on paskana. No mä menin portaita kerroksen alemmaksi ja avasin oven. Siellä oven takana oli joku äijä paketoituna pyörätuoliin. Päättelin kerroksen olevan väärä ja menin vielä yhden kerroksen alemmaksi. Siinä kerroksessa oli pimeää kuin persereiässä. Näin jotain liikettä ja menin lähemmäksi. Seuraavaksi tajusin että minua jahtaa ainakin 20 mielenvikaista/vammaista/zombieta. Käännyin ympäri ja lähdin vetämään munaravia karkuun. Sitten heräsinkin, joten en tiedä miten unessa olisi käynyt.

Toisaalta tuo uni oli sen verran tylsä, etten jaksaisi katsoa sitä loppuun. Joten jos olisi mitenkään mahdollista, niin voisitko kertoa miten saan muutettua uneni taas oikeanlaisiksi?

Kiitos ja anteeksi.


---------------------------------------------------------
http://koti.mbnet.fi/arjala/pics/sigtesti4.gif