View Full Version : hiilaripullon täyttö VS-Suomessa?
itsellä 5kg hitsaushiilaripullo. Missä sen voi täyttää Varsinais-Suomen tai Kanta-Hämeen alueella?
anttvirt
25.11.2012, 22:30
http://www.ftt.fi
hinta vaan on vaihdellut kovasti välillä halvempaa välillä kalliimpaa
Sammutinhuollot noita täyttelee ainakin muualla.
savustin
26.11.2012, 07:06
Turun sammutinhuolto
Kanta-Hämeen Sammutinhuolto Luolajantiellä Hämeenlinnassa, saa täytettyä odotellessa.
anttvirt
26.11.2012, 10:34
Niin ja piti laittaa että jos on tuttuja palolaitoksella niin sielläkin on mun pullo joskus täytetty. Täyttelevät vissiin sammuttimia siellä.
Niin ja piti laittaa että jos on tuttuja palolaitoksella niin sielläkin on mun pullo joskus täytetty. Täyttelevät vissiin sammuttimia siellä.
Ei täytä enään muita kuin omiaan.
FTT Tosiaan täyttää täällä Tammelassa.Yleensä on täyttänyt odotellessa.
Valko-bandiitti
30.11.2012, 17:10
Jokioisten sammutinhuolto täyttää ainakin ( jos pullo on leimassa ) ja on aika lähelläkin
Joo Smeron paloaitos ei täytä. Jokioisten sammutihuolto on lähin, tai Someronpuolella se on nimest huolimatta. Kiitos tiedoista!
Tuli kauppojen mukana vanha argon pullo. Pullo tyhjä jaleima vanha. Kai tollasella jotain arvoa on? Paljonko katsastus maksaa ja täyttö? Pullo on sellanen n 150 cm korkea, 20kg vissiin? Voiko tollasen pullon muuttaa hiilarille, vai kannattaako vain myydä tollasenaan pois ja ostaa hiilaripottu tilalle?
No mun mielestä ei kannata pilata tollasta Argonipulloa millään hiilidioksiidilla, ite ostin kuukausi sitten 2kpl uusia SK-18 seoskaasupulloa (20l puteli) hintaan 660€. Kuitin sai tottakai. 10v leimalla ja täytenä tietysti.