View Full Version : joku kuvasi mun autoa.
tänään torniossa olin kaupassa ja näin että joku hihhuli kulki ympäri mun hiluxia kamera kännyllä kuvaten.
tulin ulos kaupasta ja lähin kohti käveleen niin juippi hyppi nopeesti omaan autoonsa ja kaasutteli tiehensä onkos muille sattunu mitähän oli jätkällä mielessä??
Nuku ensyö autossa jollei sitä oo viety jo :D
ekana mulla kävi tuo pöllimis asia mielessä ainakin kaukaa katottuna heppu ei näyttäny ihan suomalaiselta kele kun ei kerenny nähä sen kilpiä autost.
Kuinka erikoisella kikkareella olit liikenteessä, jos se vaan oli harrastaja joka ei jaksanu jäädä jutulle.. Ota startin herätejohto/sammuttimen johto yöksi pois:D
ihan normi offi peli korotusta lukkoja vinssiä ja isompia renkuloita ja komee matta vihree:D
Helpoin tapa estää tuo varastus on kieltää yhteystietojen jakaminen trafilta. Näin sillä ei ole mitään merkitystä vaikka se kuvaakin autoa ja kilpiä. Se ei saa sitä kautta selville missä se auto majailee. Eikä maksa yhtään mitään. Jos tuota taas ei ole trafiin tehty niin lähettämällä tekstarin niin saa tietää osoitteen missä auton omistaja on ja siitä voi päätellä myös että autokin on todennäköisesti yönsä siellä.
Aika normaaliahan tuo muutenkin on nykypäivänä, kun kaikilla jonkun sortin kamera taskussa on mukana, niin kuvailevat sitten vähän erikoisempaa kalustoa ihan muuten vaan.
Omia suzukeita on kyllä kuvattu ihan lukemattomia kertoja millon missäkin, ja ihan ikähaarukassa 5-70v, ja autot on vielä tallessa...:rolleyes:
Porvoon Hilma
18.11.2012, 11:50
ihan normi offi peli korotusta lukkoja vinssiä ja isompia renkuloita ja komee matta vihree:D
Sä sait vaan uusia jäseniä faniklupiin...:D:D
Munkin autoa jonkun kerran kuvattu. Oon pistänyt sen "erikoisuuden" piikkiin, kun ovat ihan spontaanisti ottaneet kameran esiin.
juu se erikoisuus kävi mielessä mutta ihmetyttää tuo tapa luikkia pakoon kun omistaja saapui.
jos olis kiinostunut autosta modausten puolesta niin ite ainaki jäisin jutteleen.
Meillä päin ihan normi touhua.En tosin tiijä monellako ruski foorumilla on meitsin kalusto myynnissä mutta vielä on pihassa kestäny...
Maken Suzuki on monen turren perhealbumissa. :D
Aina salamavalot vilkkuu kun lipuu pitkin bulevardia, kyydissä olo tuntuu julkkikselta! :D