Tapsa
02.11.2012, 10:13
Heti alkuun tehtäköön selväksi, että nyt ei puhuta maastureista, vaan nelivetoisista henkilöautomaisista kulkupeleistä! :)
Onko porukalla minkälaisia kestävyyskokemuksia sellaisista nelikoista, joissa on käytetty viskokytkintä joko vedon aikaansaamiseen tai sitten keskitasauspyörästöä lukitsemaan?
Kiinnostaa tietää lähinnä kilometri- ja ikälukuja, joissa mahdollisia ongelmia on esiintynyt.
Mekaanisestihan tuollaisen pitäisi olla melko simppeli ja siten idioottivarma laitos, mutta miten lie sitten käytännössä?
Kysymys 2:
Minkäslaisia kokemuksia väellä on kardaanin rasvanipattomista kestovoiteluristikoista? Millä kilometreillä niitä on joutunut henkilöautoluokan kalustoon vaihtelemaan?
Onko porukalla minkälaisia kestävyyskokemuksia sellaisista nelikoista, joissa on käytetty viskokytkintä joko vedon aikaansaamiseen tai sitten keskitasauspyörästöä lukitsemaan?
Kiinnostaa tietää lähinnä kilometri- ja ikälukuja, joissa mahdollisia ongelmia on esiintynyt.
Mekaanisestihan tuollaisen pitäisi olla melko simppeli ja siten idioottivarma laitos, mutta miten lie sitten käytännössä?
Kysymys 2:
Minkäslaisia kokemuksia väellä on kardaanin rasvanipattomista kestovoiteluristikoista? Millä kilometreillä niitä on joutunut henkilöautoluokan kalustoon vaihtelemaan?