View Full Version : en saa logattua itteeni:: kunnossa;;;;;;;;;
olisko jouni joku homma juminu serverissä vai onko mulla vikaa ku en saa logattua itteeni ulos sivuilta tulee kyllä se ulos meno sivu mutta menu for ttapio näkyy vaan kun menee sivuille takasin, saakko homman kuntoon.
joo olikin asetuksissa vika sain kuntoon.
pakko mahtua ku on vihitty
Edited by - ttapio on 08/05/2005 20:21:54
offroadjouni
01.05.2005, 19:49
Enpä pysty täältä näkemään miksi ulos loggaaminen ei toimi sulla... Mulla toimii ainakin ok. Yks vaihtoehto voisi olla että selaimella ei ole jostain syystä oikeutta poistaa cookieta joka sisältää sisäänkirjautumistiedon. Poistaa nyt aluksi kaikki evästeet koneesta, ja sen jälkeen koitat uudestaan. Selaimena on varmaan IE?
/* Life Begins at 35" */
ttapio tahtoo nyybeilee...
-Kunnon projekti ei valmistu koskaan!-
Mua taas ahdistaa että piparit hukkuu aina sllon tällön. Ei aina muista tsekkaa että onko logannu vai ei. Voisko saada permanent loginnin? No joo, hyvää vappua, about 2,5 promillee...No hard feeligs
HEH,ihme juttu, kun laitoin tän edellisen repplyn niin huomasin että olin taas jo ulkona. Mutta kuka lienetkin, loggasin jo taas sisään!
Sviddu, 83 lukenutta! etteks te nuku koskaan? Mä tarviin just tollasia illanvirkkuja vetään vinssin vaijeria aamuöiden svittimaisille rasteille.Ilmottautumisia...
TTapio :
Siinä on se nappi 1/0 jossain etukannessa ... vai ootkos jäänyt nalkkiin sinne sivuille ?
(nuoremmat lukijat ei ehkä tiedä ko tilanteesta mutta enpä viitti alkaa selittämään )
tv Masse ttapion hyvä kamu
Note! This message was posted anonymously!
en ole nalkissa en saa vain itteeni ulos sivuilta mutta olkoon päällä kokoajan.
pakko mahtua ku on vihitty