DRM
01.05.2005, 11:08
Terve! Uusi jäsen olen ja samalla myös vakaasti aikomassa tuoda jenkeistä Suomeen voimakkaan c4 mallisen Corveten(vm.1992-1996). Kyseeseen tulee joko Lingenfelterin tai DRM:n stroukki 383 -koneiset yksilöt. Tehoa on toisessa 440 ja toisessa 450 hv.
Kysymys kuuluukin, uskallanko tuoda auton maahan,eli saako sitä kilpiin vai tuleeko ongelmia? Vakio LT-1 antaa 305 hv,eli 20%-säännöllä saisi olla max 366 hv, toisaalta mallisarjan tehokkain mallihan on ZR-1 tehoillaan 405 hv,eli silloin tehoa saisi olla max 486 hv= auto olisi täysin laillinen. Miten on, onhan varmaa että vertailuautona käytetään nimenomaan ZR-1Stä eikä tota vakio LT-1:stä?
Toinen seikka liittyy katsastukseen ja päästömittaukseen,eli oletan ainakin että tollanen stroukki 383 menee läpi päästömittauksista,koska jenkeissähän on vähintäänkin yhtä tarkat noin mittaus-standardit kuin Suomessa,vai??
Kyselen koska olisi astetta veemäisempää saada auto maihin täällä ja sitten byrokraattipirkko kertookin, että auto kelpaa tässä maassa korkeintaan pihakoristeeksi..
Kiitos asiallisista vastauksista!
Nothing beats cubic inches
Kysymys kuuluukin, uskallanko tuoda auton maahan,eli saako sitä kilpiin vai tuleeko ongelmia? Vakio LT-1 antaa 305 hv,eli 20%-säännöllä saisi olla max 366 hv, toisaalta mallisarjan tehokkain mallihan on ZR-1 tehoillaan 405 hv,eli silloin tehoa saisi olla max 486 hv= auto olisi täysin laillinen. Miten on, onhan varmaa että vertailuautona käytetään nimenomaan ZR-1Stä eikä tota vakio LT-1:stä?
Toinen seikka liittyy katsastukseen ja päästömittaukseen,eli oletan ainakin että tollanen stroukki 383 menee läpi päästömittauksista,koska jenkeissähän on vähintäänkin yhtä tarkat noin mittaus-standardit kuin Suomessa,vai??
Kyselen koska olisi astetta veemäisempää saada auto maihin täällä ja sitten byrokraattipirkko kertookin, että auto kelpaa tässä maassa korkeintaan pihakoristeeksi..
Kiitos asiallisista vastauksista!
Nothing beats cubic inches