View Full Version : Officrossi fbssä
Perustin ryhmän facebookiin,Officrossi on ryhmän nimi,joitakin alan harrastajia merkkasin mukaan jotka mun fb kamuja. Ryhmä avoin kaikille! Perustin ryhmän koska koko Officrossi nimi ja kilpailu idea sekä päätös ekasta kisasta tehtiin meidän mökillä ja minä Officrossi nimen keksijä.En tykkää Akkn halua napata nimi käyttöönsä!
Fruehauf-CJ
06.11.2017, 17:02
Officrossi historiaa:
Oliko ensimmäinen officrossikisa Missä ja Milloin?
24.10.2009 Offivarusteen Officrossi ?
Nou Uokin kisat oli viell officrossii,eikä mitään offisprinttii,eli ajettiin maastossa maastoautoilla ja vinssailtii ja hauskaa oli.Tosin onhan hauskaa nytkin,mut kaipaan tollasii vanhoi kisoi
ImacInnes
07.11.2017, 07:59
Mun mielestä kisjärjestäjä päättää onko kyseessä
Offikrossi = nopea spritti tyyppinen maastoautokisa vai
Vissikrossi = hitaampi tempoinen jossa useita vinssauskohtia.
tai jotain niiden väliltä. Maasto vaikkuttaa toiki paljon.
Kumallekkin tuntuisi olevan kysyntää kirjoituksista päätellen.
t. Ismo Ämmä
Nou Uokin kisat oli viell officrossii,eikä mitään offisprinttii,eli ajettiin maastossa maastoautoilla ja vinssailtii ja hauskaa oli.Tosin onhan hauskaa nytkin,mut kaipaan tollasii vanhoi kisoi
X2
Onko tämä tosiaan mennyt sellaiseksi ettei offroadia ollenkaan vaan ajetaan jotain tasaista latua? Ei ole aikoihin tullut käytyä edes katsomassa lajia.:confused:
Fruehauf-CJ
07.11.2017, 11:52
Minäkään en yrityksestä huolimatta ole päässyt kovin montaa eri kisaa seuraamaan.
Olen sellaisessa käsityksessä ettei pientä puolta radoilla välttämättömästi tarvitse normaalitehoisella alhaalta saakka tasaisesti vääntävällä moottorilla jos ei joudu pysähtymään pehmeälle.
Toisin sanoen vauhdilla saa parannettua kulkua radalla.
offroadjouni
07.11.2017, 18:45
Olen sellaisessa käsityksessä ettei pientä puolta radoilla välttämättömästi tarvitse normaalitehoisella alhaalta saakka tasaisesti vääntävällä moottorilla jos ei joudu pysähtymään pehmeälle.
Toisin sanoen vauhdilla saa parannettua kulkua radalla.Itsellä on varsin tiuhaksi välitetty auto ilman ylivaihdetta, eikä koskaan ole tullut officrossissa isoa puolta käytettyä. Joskus on pärjättykin.
Fruehauf-CJ
07.11.2017, 19:18
Itsellä on varsin tiuhaksi välitetty auto ilman ylivaihdetta, eikä koskaan ole tullut officrossissa isoa puolta käytettyä. Joskus on pärjättykin.
Niin, tarkoitin lähinnä, että toisinaan olisi mahdollista joillekin radoille osallistua ehkä jopa Volkswagenilla (Ei Tarolla).
---
Jos ajaudutaan liiaksi pois maastoajoneuvokilpailu ideasta,