PDA

View Full Version : Tojotaan levyjarrut taakse?

PeteTurku
04.10.2012, 13:32
Millaisia satuloita taakse on soviteltu? Mulla nyt patrollin satulat ja ei oikeen löydy jarruja. Autohan on Hilux LN65. Vaihdoin jo pääsylinterin suurempaan(lj). Voiko olla ettei pääsylinteriltä riitä tuottoa noin isojen mäntien liikutteluun, vai missäköhän vikaa. On myös kokeiltu lj:n satuloita ja niillä ehkä hieman parani, mut vieläkin poljin painuu tosi pohjaan.

joker
04.10.2012, 14:02
Mulla ainakin pelaa takaakselilla hyvin lj ja toisessa takaakselissa on hj satulat ja hyvin pelaa orkkis pääsylinterillä. Onko satulat takana aivan samassa asennossa kuin ne on alunperin ollut etuakselilla ? Tuossa mulla oli ainakin vika kun ei pysähtynyt kunnolla.

Jare
04.10.2012, 14:06
Mun RJ:n aksulaan sovitettu kuulemma jonku tehokkaamman Transporterin taka satulat?

lepoantti
04.10.2012, 14:19
mulla oli hiluxissa aikanaan hodarin 1" pääsylinteri ja ekan takalevyjarrullisen pajeron satulat ja levyt, edessä tietysti luxin omat. ainakin kyseinen kombo toimi loistavasti.

PeteTurku
04.10.2012, 15:20
Ny laitoin kokeeksi susukin satulat ja ny tuli poljin kovan tuntuiseksi.

HaKu
04.10.2012, 15:57
hae multa hydro boosteri niin on henkeä rutistaa

PeteTurku
04.10.2012, 16:10
hae multa hydro boosteri niin on henkeä rutistaa

No kun ongelma on se että poljin painuu helpolla pohjaan. Kuuluuko moisessa kapistukessa olla edessä ja takana omat jarrupiirit? Vai jotenkin ristissä?