View Full Version : 12ht pumppuasiaa
oon tässä selaillu näitä viestejä eikä ainakaan vielä tullut vastaan että kenelläkään muulla ollut tämmöstä ilmiötä kun tuossa mun pumpussa! eli ruokaa tulee enemmän vajaalla kaasulla kuin täyskaasulla! kun polkimen painaa pohjaan niin savuttaa jonkuverran ja sitten kun nostaa pari senttiä niin tulee enemmän ja muuttu käyntiääni ja kone vetää huomattavasti paremmin! miksi? kokeiltu pumpun orkkis säädöillä ja ei vaikuta asiaan! onko nois pumpuis jotain kuluvaa jotta sen nyt sais ilomielin lähettää vaikka esim. hp dieselille!? //make
Onko siiinä jo montakin sataa tuhatta mittarissa??
Ekaksi tulisi mieleen että sitä on joku seppä joko "korjannu" ihan ite tai sitä on yritetty piristää hypyttämällä kaasuvipua booreissaan.
Vaan jo siinä alkaa olla jo maileja mittarissa eikä sitä ole huollettu niin ei se pahaa tee käyttää jossain säädettävänä. Ja suuttimet samalla. Tällä dieselin hinnalla se maksaa kyllä ittensä takaisin.
Ja jos haluat varmasti toimivan vehkeen mistä on iloa pitkäksi aikaa niin vie se auto kokonaan sinne verstaalle mihin ikinä vietkin niin eliminoituu omat asennuksenjälkeisetkomplikaatiot pois.
Tuo homma maksaa joka tapauksessa mustikka maitoa joten ei kannata säästää siinä ainoassa kohdassa mikä todennäköisesti tulee aiheuttamaan ongelmia.
Piristäminen onnistuu joka pajalla kun pyydät että säätää ne sen niin että tehoja on saatavissa mahollisimman paljon.
vajaat 500tkm mittarissa, pumppu ja suuttimet huollettu jossainvaiheessa! yhen suuttimen testasin ku nakuttaa 1 sylinteri kylmänä, ajattelin että suuttimes olis ollut vika mutta tod.näk. männänrenkaanurat välijät! kaikki sinetöinnit oli pumpussa kiinni ku mulle tuli, joten niitä mahdollisesti ei rassattu! :) mielestäni tuota vikaa tuossa pumpussa ei aluksi ollut niin ehkäpä se sitte kaipaa huoltoa? Onko siiinä jo montakin sataa tuhatta mittarissa??
Ekaksi tulisi mieleen että sitä on joku seppä joko "korjannu" ihan ite tai sitä on yritetty piristää hypyttämällä kaasuvipua booreissaan.
Vaan jo siinä alkaa olla jo maileja mittarissa eikä sitä ole huollettu niin ei se pahaa tee käyttää jossain säädettävänä. Ja suuttimet samalla. Tällä dieselin hinnalla se maksaa kyllä ittensä takaisin.
Ja jos haluat varmasti toimivan vehkeen mistä on iloa pitkäksi aikaa niin vie se auto kokonaan sinne verstaalle mihin ikinä vietkin niin eliminoituu omat asennuksenjälkeisetkomplikaatiot pois.
Tuo homma maksaa joka tapauksessa mustikka maitoa joten ei kannata säästää siinä ainoassa kohdassa mikä todennäköisesti tulee aiheuttamaan ongelmia.
Piristäminen onnistuu joka pajalla kun pyydät että säätää ne sen niin että tehoja on saatavissa mahollisimman paljon.
No ennen mitään kalliinpaa remppaa vaiha suotimet jos et heti eilen niitä vaihtanu. Ja myös ilman putsari koska ei tuon pitäisi vakiona juuri sauhuta.
No ennen mitään kalliinpaa remppaa vaiha suotimet jos et heti eilen niitä vaihtanu. Ja myös ilman putsari koska ei tuon pitäisi vakiona juuri sauhuta.
Kaikki suodattimet vaihettu hiljattain! Syöttöjä nostettu, siks byt savuttaakin! Ja about puolellakaasulla saa eniten löpöä! Pitänee soitta dieselpajalle...