View Full Version : Cruiserin taka sivulasit
Hailuksi
26.09.2012, 09:06
Onko kukaa irrotellu HDJ80 taka sivulaseja? Tarkotus olis tummentaa ne lasit, ja ku ovat ne kaks osaset, ni irtihän ne pitäs saaja.. Eli onko kellää vinkkiä, mite ne lähtee ilman suurempaa väkivaltaa irti, ja mielellää vielä ehjänä :D
Ja mites ne kannattaa takasi päin asennella...:confused:
Kiitosta vaa etukätee asiallisista vastailuista.
bj45lava
26.09.2012, 09:55
Ihan on perinteiset tiivistelasit eli kulmaa sisäpuolelta hieman meisselillä painaa pellin reunan yli ja painaa samalla ulospäin koko karmia niin irtoaa ja narulla takasin.
Ite kans purin irti ne kehyksistä et sai tummennettua ja sit tuli vastaan 6-paikkanen umpilaseilla ja ne vaihtu semmosiin...
Hailuksi
26.09.2012, 10:09
Eli sopiiko siihen 2-osasen tilalle yks iso lasi suoraan? Tai jos pleksistä tekasis... Aika tyhyjäpäiväne oikiastaa se 2-osanen..
Hessu888
26.09.2012, 11:05
Eli sopiiko siihen 2-osasen tilalle yks iso lasi suoraan? Tai jos pleksistä tekasis... Aika tyhyjäpäiväne oikiastaa se 2-osanen..
Käy suoraan.
bj45lava
26.09.2012, 11:18
Niin paitsi et tarviit tiivisteen siihen, mut metritavarakin käy
BJ-40/76
28.09.2012, 00:30
Siis sinullakin vuotaa vettä?, noista 20v aikana kutistuneista tiivisteistä?
Nuo "Neekerimallin kiinteät takasivulasit" pitää vaihtaa tiivisteineen.
Mutta jos leikkaat polykarbonaatista sopivan ikkunan, niin tuulilasi liikkeissä myydään sopivia tiivistenauhoja, että saat liimattua suoraan koriin.
Toki teoriassa on mahdollista liimata muovilasi alkuperäisen tiivisteen sisään....
Minulla nyt nuo liukulasit paikallaan, ja yksi kehyssarja (parempi kuin minun autossa) irrallaan, ja tuokin paikallaan oleva voi päätyä markkinoille, kolmen lasin keraa... (yksi lasi ei ole minun:confused:)