PDA

View Full Version : Myydään / Vaihdetaan Myyty/saa poistaa.

fomoko
02.09.2012, 13:00
Otsikon laitteesta turattu(aloiteltu) chopper/bobber sekasikiö, uusittu PALJON kulutusosia sekä muutenkin muuteltu. Mukaan mahdollista ostaa varaosapyörä(osina) eli osat ei heti lopu jos ei tyyli kiinnosta tai haluaa tehdä vaikka caferaaserin toisesta. Vaihdossa kelpaa jenkkiauto tai bensamaasturi(metsäkelpoinen).

Jari
02.09.2012, 13:11
ois mulla toi susuki, valmis maastoon. Kiinnostaisiko se?

Jyräys
02.09.2012, 13:48
Onko tuo ajokunnossa kaikin puolin?
Miten paljon on turattu, onko esim. runko vielä ehjä?
Onko varaosapyörään paperit?

fomoko
02.09.2012, 15:31
Jari suzuki ei ehkä ole sitä mitä haen, mutta laita tarkempia tietoja autosta niin ihmetellään.
Jyräys on täysin ajokuntoinen ja valmis tielle. Muutokset on vielä kuitenkin aika pieniä rungosta poistettu takaosa iskareiden kiinnikkeiden takaa(varaosarunko on täydellinen koskematon), ei mitään muuta muutosta. Varaosa pyörään voi olla mahdollista saada paperit(asia on työn alla) tosin aika paljon on rekisteröinti katsastukseen vielä kasattavaa jos nuo kuvat kattelit nettimotosta.

Laitetaan vielä muillekin selvyyden vuoksi haen siis käyttöautoksi maasturia joka saa ja mielellään onkin varusteltu mutta ei siis pelkkä metsälelu.

fomoko
06.09.2012, 08:40
Ensimmäiset kyselyt ei johtanut edes yhteydenottoihin joten kokeillaan jos jotain muuta kiinnostais, lisäsin tuon vaihdon autoon kun talvikiesi puuttuu vielä.

Jyräys
06.09.2012, 17:13
Ensimmäiset kyselyt ei johtanut edes yhteydenottoihin

Luin ilmoituksesi turhan nopeasti, ja ymmärsin että pyysit 500e. En ole enää markkinoilla, ostin tässä välissä cb350:n kahdella vihreällä.

Jonkin verran olen vanhoja pyöriä eläissäni ostanut ja myynyt, ja tämä on ihan vaan kokemukseen perustuva ystävällinen vinkki, eikä tarkoitettu pottuiluksi: Syksyllä ja talvella ei saa myytyä mitään* millään järkevällä hinnalla.

*Ei koske harrikoita, rautapää tekee aina kauppansa.

Jari
06.09.2012, 20:18
ja mun suikka ei oo ehkä oikeen käyttis ..

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99432

fomoko
10.09.2012, 07:57
Kokeillaan nyt jos jollain olis edes joku talvikiesi ylimääräisenä.

fomoko
14.09.2012, 12:10
Talvi tulee kaikki talviautoiluun sopivat huomioidaan...
HUOM!!! katso linkistä viikonlopun tarjous!!!

fomoko
19.09.2012, 09:30
Viimmenen yritys(tällä palstalla) sitten pidän itse. KAIKKI takviautosta menevat huomioidaan jotenkin vaihdossa.