View Full Version : Ostettu Suzuki SJ ovi / (OVEN LASI)
Hakusessa SJ-410 sopiva hanttarin ovi jossa pitää olla lasi paikoillaan + toimia sen verran että riittää mettäautoon, saa olla ruosteinen ja lommoinen kunhan sopii paikoilleen ja ikkuna toimii.
tarjoa vaikka yv tai
ovee saa vielä tarjota !!!!
EDIT: Nonniin , yks ovi ostettu mutta eihän siitä paljo ollu iloa kun lasi paskana :(
Vieläkin olisin ovea vailla :D :D
Mulla on... pistää privaa niin keskustellaan hinnasta :D
Nonniin , yks ovi ostettu , tuli matkahuollossa mutta eihän siitä paljo ollu iloa kun lasi paskana :(
jos jollain on myydä pelkkää lasia niin tarjotkaa, tai sitten koko ovea edelleen....
jariruotti
11.11.2015, 23:42
Nonniin , yks ovi ostettu , tuli matkahuollossa mutta eihän siitä paljo ollu iloa kun lasi paskana :(
jos jollain on myydä pelkkää lasia niin tarjotkaa, tai sitten koko ovea edelleen....mie laitoin pleksin. Naarmuuntuu herkemmin mut on halpa ostaa ja itse saa leikattua sopivan
Hakusessa SJ-410 sopiva hanttarin ovi jossa pitää olla lasi paikoillaan + toimia sen verran että riittää mettäautoon, saa olla ruosteinen ja lommoinen kunhan sopii paikoilleen ja ikkuna toimii.
tarjoa vaikka yv tai
ovee saa vielä tarjota !!!!
EDIT: Nonniin , yks ovi ostettu mutta eihän siitä paljo ollu iloa kun lasi paskana :(
Mjaaa...pitääpäs tutkia nurkkia viikonloppuna. Mulla saattas olla tuollainen lasi....tosin Lopella, että onko liian kaukana?
Täytyy varmaan pleksistä tehdä , voi olla helpompi. ei viitsi ajella kovin pitkälle.