View Full Version : LJ:n nelivedon kytkentä
nelivedon pitäisi kytkeytyä kun laittaa hitaan alueen mutta joskus neliveto ei kytkeydy ollenkaan välillä kytkeytyy vähäksi aikaa miten saan ohitettua anturin että neliveto menee vain napista päälle??
siis nopea puoli pelaa napista ja hidas kepistä
hidas ei aina toimi kepistä
ja tarkoitus olisi saada silleen ettei toim ollenkaan kepistä vaan napista
ja tarkoitus olisi saada silleen ettei toim ollenkaan kepistä vaan napista
siihen pitää jo vähän askarrella jos meinaa napista saada pelaamaan hitaankin puolen
..mun mielestä se on mekaaninen kun se vivulla toimii....sithän sulla pitää myös N ja takaveto saada napin taakse...??
nelivedon saa aina päälle napista mulla ainakin mutta jos ajaa hitaalla alueella ja ei oo nappi pohjassa niin neliveto on välillä päällä ja välillä pois päältä sillon kun neliveto menee (harvoin) kepistä päälle niin rele naksahtaa
tarkistappa ne alipaineletkut mitkä lähtee laatikosta ja menee sinne apparin lokarin kylkeen
alipaine letkut tarkastettu ehjät
Jos en nyt ihan väärin muista, ni jakiksen päältä piti yks johtoliitos avata että sai sen hitaan takavedon.. Ehkä kymmenen minuutin homma.. ;)
Jep juuri tutkailin asiaa jakisremontin yhteydessä, niin sielä on anturi joka haistelee onko hidas puoli kytkettynä. Kun sen ottaa liittimestään irki, niin saa aina laittaa nelikon napista päälle :)
Jos en nyt ihan väärin muista, ni jakiksen päältä piti yks johtoliitos avata että sai sen hitaan takavedon.. Ehkä kymmenen minuutin homma.. ;)
Mulla menee hidas takaveto päälle ihan kepistä... ;)