View Full Version : sain yv:n :D
My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.
I hope to hear back from you.
Thanks
Elizabeth
hahaa :D mitähä ne täältäki hakee :D
Google vääntäjä kertoo näin:
"Nimeni on Eliz Moore., Näin sinut profiilin ja kiinnostuin, minä haluan olla pitkän aikavälin suhdetta kanssasi, Voimmeko vaihtaa myös Yahoo sähköpostiosoitetta, jotta voimme keskustella messenger? tässä on minun sähköpostiosoite (elizabethmoore421@ymail.com) voit kirjoittaa minulle sähköpostia liian.
Toivon kuulla takaisin sinulle.
Kiitos
Elisabet
hahaa mitähä ne täältäki hakee"
Eli pitkän aikavälin suhdetta tietty.
..Reetu..
21.08.2012, 06:45
My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.
Thanks
Elizabeth
Mulle tuli toi ihan sama :D Viisaampi ku tollasiin ei vastaile..
offroadjouni
21.08.2012, 07:30
Pitäiskö bannata käyttäjä vai haluatko ensin tavata tulevan vaimosi? ;)
Porvoon Hilma
21.08.2012, 07:36
Mulle tuli toi ihan sama :D Viisaampi ku tollasiin ei vastaile..
Elisapeetti on iskenyt silmänsä komeisiin suomalaisiin ja niitten vehkeisiin... siis noihin off-road kulkineisiin...:D
Onks kuvia elizabetistä? :D
Onks kuvia elizabetistä? :D
:D:D
https://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&client=firefox-a&hs=sVV&rls=org.mozilla:fi:official&channel=rcs&q=elizabeth+moore+421%40ymail.com&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1247&bih=595&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=aJMzUO72G8ja4QTM2IAw#um=1&hl=fi&safe=off&client=firefox-a&hs=4VV&rls=org.mozilla:fi%3Aofficial&channel=rcs&tbm=isch&sa=1&q=elizabeth+moore&oq=elizabeth+moore&gs_l=img.1.0.0i19j0i5i19.22456.22456.0.23738.1.1.0 .0.0.0.133.133.0j1.1.0...0.0...1c.6sqE3RkiHC0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=789f633cf230b88d&biw=1247&bih=595
Mulla taas kävi kaamee mäihä. Mä saan omaisuuden.
Alkaen alueellinen projektipäällikkö British petrokemian Oyj, me tunnustamme, että nimesi todettiin ja allekirjoitettu erotuomari yksi urakoitsija urakkasopimukset asiakirja vuonna 2008.
Urakoitsija jätti projektin sivusto erittäin huono terveydentila ja koskaan palannut saattamaan työnsä tai vastaanottamaan hänen maksu vähän työtä hän teki ennen hänen sairaus.
Hanke on täydennetty muiden urakoitsijoiden vuonna 2009 ja maksu jaettiin kaikille urakoitsijoille niiden tuotantopanosten mutta suhteellinen ei ole hakenut oman osan maksu, joka on jo hyväksytty.
Hän ei ole vastannut meidän sähköpostimme vuodesta heinäkuu, 2008 ja hänen puhelinlinja lakkasi toimimasta jälkeen. Uskomme, että hän kuoli hänen huonosta terveydentilasta, ota vastaan meidän surunvalittelut.
Voit saada hänen ominaisuutensa, Contact (rouva Alex Branson) meidän taloussihteeri heti läpi hänen sähköpostin ja toteavat seuraavaa: Aihe: maksupyyntöjä.
Mail body: VAATIMUKSIA ominaisuuksia erotuomari teidän myöhään urakoitsijan, laita nimesi ja puhelinnumerot. Lähetä se: >>> (alexbpc@yahoo.ie)
HUOMAUTUS: Sinun ei tarvitse maksaa mitään lahjuksia jollekin henkilökuntamme ennen kuin saat hänen omaisuutensa.
Terveisin,
R.Winifred Marcurly.
(Regional Project Manager)
British Petrochemical Corporation.
Osoite: James aukio, SW1Y 4Pd, Lontoo Iso-Britannia
e-mail: (rwmarcurlysec@hotmail.com), OR (rwmarcurly@bpetroccor.org)
Tele:. +447778055641
Mulle tuli toi ihan sama :D
Sama täällä, otsikolla "hi dear" :p Mitäköhän on Elisapetin taka-ajatuksena?
Porvoon Hilma
21.08.2012, 18:48
Sama täällä, otsikolla "hi dear" :p Mitäköhän on Elisapetin taka-ajatuksena?
On Eltsu erehtynyt kun kutsuu sua peuraksi..., vai onks mun saksankieli ruastunut?
Aaltonen
21.08.2012, 19:48
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D
..Reetu..
21.08.2012, 20:24
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D
Miten se edes voi luulla että me offarit oltais noin pervoa porukkaa?! :D :D
Miten se edes voi luulla että me offarit oltais noin pervoa porukkaa?! :D :D
Jaa en tiä,mutta jos sillä Lisbetillä on joku naispuoleinen kaveri niin meitsi on mukana...:D
..Reetu..
21.08.2012, 20:33
Jaa en tiä,mutta jos sillä Lisbetillä on joku naispuoleinen kaveri niin meitsi on mukana...:D
Just just! :D Itte ei tulis ekana mieleen lähetellä tollasia viestejä... Tai no onhan tuokin jonkiilainen lähestymistapa :D
Aaltonen
21.08.2012, 20:45
Levotonta juttuu,mut väliäkö sillä, ei kukaan viitteis kysyy kuvaa et olisko niinku miss world vai miss pig? :D
Joku vois tietysti lähteä mukaan tähän vedätykseen niin saatais tietää koska ja kuinka paljon pitää lähettää wester unionin kautta "myötäjäisiä" että tämä prinsessa pääsee matkustamaan finlandiaan tapaamaan sulhoa... näin kai se menee kuitenkin..... :)
-Jarkko-
21.08.2012, 21:41
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool:
Porvoon Hilma
21.08.2012, 21:48
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool: hiukka käy kateeks. Teille tulee tollaista Ameriikan missi-Elisapetin postia, ties mitä perintöjö ja jalokivennäisiä olisi tiedossa. Mitä jos kaikki vastaisi sille ja pyytäis sen Suomeen johonkin mutakylpyoffroad-tapahtumaan. Näkisi Elisabyytti sitten koko sulhokaartin kerralla. Voishan sillä olla Antsalle joku hehkeä lyyli mukana, vaikka joku miss Missisippi, mutaisen joen kaunein nainen. Mä en voi vastata kun en saanut kutsuakaan.
:rolleyes:
Thanks
Elizabeth
Mulle tuli ihan sama tänne privaviestinä, ja vielä s-postiinkin...
hiukka käy kateeks. Teille tulee tollaista Ameriikan missi-Elisapetin postia, ties mitä perintöjö ja jalokivennäisiä olisi tiedossa. Mitä jos kaikki vastaisi sille ja pyytäis sen Suomeen johonkin mutakylpyoffroad-tapahtumaan. Näkisi Elisabyytti sitten koko sulhokaartin kerralla. Voishan sillä olla Antsalle joku hehkeä lyyli mukana, vaikka joku miss Missisippi, mutaisen joen kaunein nainen. Mä en voi vastata kun en saanut kutsuakaan.
:rolleyes:
Joo. Vaikuttaa siltä että kaikesta huollimatta oon onnistunu välttämään nuo hämärimmät kontakti pläjäykset...
Vaan jos ms. mutaränni ehdottaa tapaamista ni vaatikaa ainaskii kuvia kehiin....:D:D:D
offroadjouni
21.08.2012, 22:50
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.
Jouni on julmuri ! ;)
Sydänten rikkoja!
:D
Porvoon Hilma
22.08.2012, 07:37
Sydänten rikkoja!
:D
Juu, julmaa on :D :D
mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...
Jouni on julmuri ! ;)
Tai sitten Jouni nappas Elizabethin ja estää muitten pääsemästä apajille :D:D:D:D
T: Rohmo
offroadjouni
22.08.2012, 18:07
mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...Jos viesti on lähetetty ennen bannausta niin kyllä se viesti siellä postilaatikossa odottaa sisäänkirjautumista. Uusia viestejä ei kyllä pitäisi tulla.
Oli tullut minullekkin.Kerroin emännykselleni et Ellu haluaisi parisuhteeseen minun kanssani.Sanoi että kolmatta pyörää tähän sänkyyn ei mahdu.Pahus!! Mää kyl yritin......
vietettii elisabeiben kanssa kesä päivää:
http://3.bp.blogspot.com/-Mew4cm-eQC8/ToWIdtGTYYI/AAAAAAAAKvM/UZkg3nYPZ9k/s1600/6150749654_4a1134f47e_b.jpg
Porvoon Hilma
22.08.2012, 19:05
No niin, kato nyt Jouni millainen beibe !..., niin toi auto meinaan :D
No mites yö meni :D:D
Varmaan on työnnetty tunkkia helman alle.
Varmaan on työnnetty tunkkia helman alle.
Ja tunkki petti...
Ja tunkki petti...
Kyllä minäkin luulisin että saattoi tunkki upota helman alle.. :D edit: toki jos tunkki on saanut liuottimia sisäänsä niin se saattaa pettää tiukassa paikassa.. :rolleyes:
Tomppaa_
23.08.2012, 14:19
Kuullu semmosiakin et tunkki olis menny helmasta LÄPI :eek:
Kannattaa tunkata harkiten... Jos on kovin ruosteiset vehkeet saattaa koko lasti rysähtää
isommin varoittamatta niskaan. Eli malttia !!!
Kohtuu tyrkyllä muuten nuo riiputkin - kaikki 4 törröttää...
..Reetu..
23.08.2012, 16:02
Kannattaa tunkata harkiten... Jos on kovin ruosteiset vehkeet saattaa koko lasti rysähtää
isommin varoittamatta niskaan. Eli malttia !!!
Nii ja on varottava jos tunkki pamahtaa leukaan ni tulee paha jälki ! :D
joo käytii me vähä ajelee. meni kumiki puhki. onneks oli vaahtoo mukana ni päästii jatkaa ajeluja. oli hieno ajella ku oli risukot leikattu justiinsa. no yhtee notkoo jäätii vähä sutii ja jouduin työntää oikeen tosissaan :D
Aaltonen
23.08.2012, 17:00
Voihan mitä tarinointia taas kerran :D
Porvoon Hilma
23.08.2012, 17:19
joo käytii me vähä ajelee. meni kumiki puhki. onneks oli vaahtoo mukana ni päästii jatkaa ajeluja. oli hieno ajella ku oli risukot leikattu justiinsa. no yhtee notkoo jäätii vähä sutii ja jouduin työntää oikeen tosissaan :D on tossa täytynyt olla kyllä hydrauliikkakin kovilla :D
Kohtuu tyrkyllä muuten nuo riiputkin - kaikki 4 törröttää...
Noita ei ehkä voi kyllä sanoa riipuiksi.. :D
..Reetu..
23.08.2012, 17:37
on tossa täytynyt olla kyllä hydrauliikkakin kovilla :D
Siinä on oltava hyvä pumppu ja kone mikä pyörittää tarpeeks :D Taitu käydä syöttöruuvia kääntämässä.. Tai alkoholi ruiskutettu :D :D
joo käytii me vähä ajelee.
Kokeilitko mutareittejä?
..Reetu..
23.08.2012, 18:36
Kokeilitko mutareittejä?
Veikkaan et aika paljon joutu antaa mailaa enne ku kaikki reitit ois läpikäyty.. Parissa paikkaa vähän hieromaakin..
Huipun saavuttamisesta: Mä oon joskus koittanu ihan silleen vedättää ykkösellä melkein huipulle asti ja sitten voi vauhissa nykästä kakkosta ja antaa kunnolla kyytiä.
Huipun saavuttamisesta: Mä oon joskus koittanu ihan silleen vedättää ykkösellä melkein huipulle asti ja sitten voi vauhissa nykästä kakkosta ja antaa kunnolla kyytiä.
Meikäläisellä taitas olla laatikon vaihto ajankohtaista kun siellä melkein huipulla ei saa kakkosta vaikka kuinka nykis...:)
Kunnon öljyillä ja pikku totuttelulla se alkaa sujumaan. Alussa kannattaa äkkinäisiä liikkeitä välttää, muuten rutisee vastaan.
Tomppaa_
23.08.2012, 20:11
Jos silti meinaa tökkiä ni kannattaa koittaa välikaasua.
on teillä jutut! :D tolla vanhalla rouvalla(lava mese) voi surutta lähtee kakkosella liikkeelle :D ykköstä ei tarvii ellei oo vähän tuhdinpi lasti.
...tää on vissiin se hetki, kun kuuluu PÄRRR PÄRRR ja SAA.ANA !!! ja vauhti pysähtyy ???
vellihousu
23.08.2012, 20:53
On hyvä olla jäykkä akseli, varsinkin jos meinaa kannaksen toisen puolen mutareittiä vedättää.
...tää on vissiin se hetki, kun kuuluu PÄRRR PÄRRR ja SAA.ANA !!! ja vauhti pysähtyy ???
Eiku kyllä emäntä vaan ihmetteli, että pääseepä tällä hankaliin paikkoihin hajottamatta vehkeitä vaikka ei tojota ookkaan. (kahta jäykkää akselia.) Se sillä ois haaveena joskus että pääsis toitsun kyytiin.
Siitä puhe mistä puute, pitäs saada joka jätkälle BJ.
Olishan se kova peli :) mut kaikkea ei aina saa :(
Määkin lyhenisin kun pitkää oli hankala käsitellä "puskassa"
Ja nyt se etenee syvissäkin kosteikoissa aivan huipusti :D
T Rohmo
joo, meillä molemmat tykkää BJ stä ... :D
vellihousu
24.08.2012, 09:02
Mäkin oon kuullut kun on porukat sanonut että mulla on lyhyt, mutta mun mielestä se on ihan sopivan kokonen. Varsinkin ahtailla mutareiteillä hyvä ajaa.
Sitte toi on hyvä et kovasta vauhdista laittaa 1 --> 2. Toisteppäin ei saa kuulemma laittaa, voi aiheuttaa jonkinlaisen laatikkovian.
Tomppaa_
24.08.2012, 12:24
Ite ku ajelen tommosella risukeulalla ni välillä jos on oikeen tiukka paikka ja tarviis vähä vauhtia ni tiekis mieli laittaa 2->3, vaatis vaa aika nopeen vaihdon ettei päästä ääntä.
BJ-40/76
24.08.2012, 20:57
on teillä jutut! :D tolla vanhalla rouvalla(lava mese) voi surutta lähtee kakkosella liikkeelle :D ykköstä ei tarvii ellei oo vähän tuhdinpi lasti.
Kyllähän ne vanhat saksalaiset toimii niin kuin DIN normi edellyttää, mutta aika surullista kuultavaa kun voimansa tunnoissa oleva teinituuninki isoilla rattailla
röyhistelee, ja lähtee kiihdyttämään kohti huippua, mutta kun pitäs päästä huipulle, meteli on kauhea, ja automaatti alkaa lipsumaan, rasvat rattaissa, ja , mutta liike lakkaa...
Ite ku ajelen tommosella risukeulalla ni välillä jos on oikeen tiukka paikka ja tarviis vähä vauhtia ni tiekis mieli laittaa 2->3, vaatis vaa aika nopeen vaihdon ettei päästä ääntä.
Nii melkein lootasta riippumatta poislukien täysin pro vehkeet, kaavio on semmonen että melkein se jonkun inahduksen aina päästää noin päin vaihtaessa. Tähän voisi olla ratkaisu joko tuplajakis,tai twin stick tyyppinen tyyppinen kaavio. Tosin nuo molemmat saattaa hieman aluksi äkistää normaalissa ajossa.
Meinaatko että laatikko ääntää kun 2:lle tarjoaa pykälää silmään..