View Full Version : "Pakulaatikko" G-Mersuun
Mitä innovaatioita pitää tehdä, jotta sen maagisen pakulaatikon saa istutettua G-Mersun perään?
Kardaania lyhentää?
Mites vaihteensiirtosysteemit?
Muuta?
Auto on lyhyt W460, "uudeksi" moottoriksi on menossa W123:ssa ollut OM617 ja nykyisenä vaihteistona OM617:n perässä oleva 4-v manuaali.
Mitä innovaatioita pitää tehdä, jotta sen maagisen pakulaatikon saa istutettua G-Mersun perään?
Takaluukku auki ja nostat vaan kyytiin :)
Kardaania lyhentää?
Jos ei sovi kardaanin kans niin kaada takapenkit tai ota kardaani irti ja laita viereen. Ei kannata alkaa katkasemaan jos sille olis käyttöä vielä :)
Mites vaihteensiirtosysteemit?
Pitäs sopia takaovesta vaihteensiirtimineen, mutta jos ei niin irti ja erilliseen pussiin niin ei mene osat hukkaan :)
Muuta?
Ota joku kaveriksi ku nostat niin et riko selekää, varsinkaan jos mersua korotettu :)
Auto on lyhyt W460, "uudeksi" moottoriksi on menossa W123:ssa ollut OM617 ja nykyisenä vaihteistona OM617:n perässä oleva 4-v manuaali.
Näin ite toimisin.
Mitä innovaatioita pitää tehdä, jotta sen maagisen pakulaatikon saa istutettua G-Mersun perään?
Mitähän sitä on taas tullut ajateltua, kun on postaustaan kirjottanu... :o
eiköhän tuostakin muutoksesta jotain säikeitä ole jo olemassa jos vähän etsii?
- välikardaani lähes niin lyhyeksi kuin mahdollista (katso/merkkaa asento, että tulee suunnilleen oikein takaisin)
- 4v vivut käy myös, mutta vaatii vähän tarkemman asettelun ja voi käyttössä olla vähän kankeampi (pakki ja pikkuykkönen siis, muut vaihteet ihan normaalisti)
- mittarinvaijerin reikä pitää tukkia ettei mene vesi sisään (g:ssä siis vaijeri tulee jakikseen)
- pakulootan häntä/laippa pitää vaihtaa G:n malliin...siinä muistaakseni piti vähän lyhentää sitä laipan holkkia tai jotain...
- laita kunnon kytkin (paku tai 280GE) siinne samalla kun on auki...
- välikardaani lähes niin lyhyeksi kuin mahdollista
Käykö automaattimallin välikardaani suoraan, jos sellaisen sattuu jostain löytämään?