FinnDRZ
10.08.2012, 17:23
Noniin.. melkein sitsättiosastoa, mutta yritetään ensin täällä tekniikkapuolella..
2010 Volvo V50, 1.6 eDrive ajettu 150.000 km
sama kone pikkupösössä, focuksessa, ja kai joissain mazdoissakin.. eli PSA 1.6 T-Diisseli
lähtee käyntiin ja liikkeille, kuormitettaessa esim 2:lla vedättäen, meno hyytyy, taululla lukee "moottorin suorituskyky alhainen" (ei nokkelia kommentteja ekodiisselistä, kiitos..) :) palautuu taas normaliksi, kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
herjaa vikakoodia p0089, (Fuel Pressure 1 Performance), herjasi myös välillä p2458, mutta hiukkasloukku on tällähetkellä 100% varmasti tukkeutumaton (halpa vaihtopönttö) :cool:
Polttoainepaineen ongelmaanhan tuo koodi viittaisi, mutta mikä paras tapa alkaa vikaa haarukoimaan esiin?
huonotkin ideat kelpaa...
2010 Volvo V50, 1.6 eDrive ajettu 150.000 km
sama kone pikkupösössä, focuksessa, ja kai joissain mazdoissakin.. eli PSA 1.6 T-Diisseli
lähtee käyntiin ja liikkeille, kuormitettaessa esim 2:lla vedättäen, meno hyytyy, taululla lukee "moottorin suorituskyky alhainen" (ei nokkelia kommentteja ekodiisselistä, kiitos..) :) palautuu taas normaliksi, kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
herjaa vikakoodia p0089, (Fuel Pressure 1 Performance), herjasi myös välillä p2458, mutta hiukkasloukku on tällähetkellä 100% varmasti tukkeutumaton (halpa vaihtopönttö) :cool:
Polttoainepaineen ongelmaanhan tuo koodi viittaisi, mutta mikä paras tapa alkaa vikaa haarukoimaan esiin?
huonotkin ideat kelpaa...