PDA

View Full Version : Suomen maastoautorvike * Cros4wd *

TOPPAHOUSU
08.08.2012, 19:55
Pitää antaa suuret kiitokset hyvästä toiminnasta Cros4wd:n kavereille! Oli loistavaa ja nopeaa palvelua.
Tein kolmeen Suomalaiseen alan liikkeeseen tarjouskyselyn sähköpostilla Pajeron korotusosista heinäkuun alussa ja ko. liike vastasi heti seuraavana päivänä...
Toisesta liikkeestä sain vastauksen 9 päivän päästä, mutta olin kerennyt tilaamaan tavarat jo Cros4wd:ltä joten he myöhästyivät omassa vastauksessaan hiukan...

Kolmannesta liikkeestä en ole vieläkään saanut vastausta vaikka asiasta on jo yli kuukausi...

Eli voin suositella kaikille
http://www.cros4wd.fi/

D_Bar
08.08.2012, 21:13
Samanlaiset kokemukset itselläkin... Nopeaa ja hyvää palvelua ollut joka kerta, kun olen asioinut kyseisessä liikkeessä. (Sähköpostilla taikka puhelimitse)

Ja jos nettikaupasta ei löydy jotakin, niin kannattaa silti kysyä...

Rölli
08.08.2012, 22:12
Toimitusajat kusee... Tavara on aina saapunut luvattua nopeammin :):)

Ja kokemusta on useiden toimitusten osalta. Myös takuuasiat hoidetaan juuri niinkuin kuuluu.
Suosittelen.

timmy
09.08.2012, 05:04
Matti ja Risto on kyllä ollut varmaan luottettavimmat tavarantoimittajat joita olen koskaan tavannu. Takuuhommatkin ovat hoituneet loistavasti! 10+

ailu-petteri
09.08.2012, 13:58
Crossilta on kyllä saanut tosi hyvää palvelua ja hinnastaki on päästy aina sopimukseen :)
Mutta ei voi moittia koopeetakaan takuasiat toimi hyvin vinssin osalta ainaki.

nissand22
20.08.2012, 00:01
Kyselin osaa ja myyjä muisteli ettei sitä saa. lupasi selvittää ja seuraavana päivänä ilmoitti että muisti oikein!
Näin se pitää toimia! eikä unohdeta asiakasta joka ei tällä kertaa tuonu firmalle rahaa! eiköhän ensi kerralla sitten!

metsienmies
05.09.2012, 19:01
Tarjouspyynnön jätin ja seuraavana päivänä oli s-postissa ja soittamalla selvitelty hinnat, toimitustapa ja että todella edullisesti tulee kotiovelle asti renkaat! :) Nyt vain jännityksellä odottelemaan milloin kumekset saapuu. Asiallista, nopeaa ja ammattitaitoista toimintaa! Isoa peukkua koko "rosvuutin" porukalle. SUOSITTELEN!! :cool:

Lord of flies
05.09.2012, 19:48
Kyselin osaa ja myyjä muisteli ettei sitä saa. lupasi selvittää ja seuraavana päivänä ilmoitti että muisti oikein!
Näin se pitää toimia! eikä unohdeta asiakasta joka ei tällä kertaa tuonu firmalle rahaa! eiköhän ensi kerralla sitten!

Saman tyylinen kokemus.
Jäi itelle kyllä kans hyvä maku firmasta, tosin en ole vielä mitään ostanut vaan utelin lukkon hinnasta ja löytyykö sopivia lumiketjuja.
Viime viikolla puhelimessa lupas selvittää asian, tänä aamuna tuli puhelu. En enään kyllä odottanut sitä. Hieno tyyli palvella asiakasta, kun ilmotetaan että ei löydy sulle oikean kokosia ketjuja.

Riku_h
05.09.2012, 20:21
samaa tääläkin, mitsuun tiedustelin osia, ja luvattiin selvitellä, meni 2 päivää, niin soitettiin että kaikkia ei saa, mutta tilataanko ne mitä saa. 10+

Galder
06.09.2012, 12:01
täytyy myöntää että aivan loistavaa palvelua. Vaikka alkuun meinas renkaiden tulo hiukka venähtää :rolleyes: mutta sittempä löytyikin renkulat nopeemmin.

metsienmies
06.09.2012, 12:44
Eilen illasta sovittu kaupat --> renkaat on nyt jo kotona! :eek: :eek: :)

Kekkeruusi
06.09.2012, 21:42
Sama homma.

Eilen tilasin iskarit n. Klo 12.00 ja tänään aamusta oli jo matkahuollossa :)

nalle00
02.04.2013, 19:18
Ei voi kyllä moittia tilasin samana iltana harlinelta turvatankin ja cros4wd:ltä panhardin puslat ja lockrightin. Seuraavana aamuna oli cros4wd:ltä tullu sählöposti että lukon toimitukseen menee reilu viikko kun ei ole hyllyssä.

Harlinelle sitten soitin 2 päivää tilauksen jälkeen niin eivät olleet viellä edes tota tilausta käsitelleet ja tankin saamiseenkin ois menny 4-6 viikkoa.. Onneksi tankin löysin björkiltä ja sain sen jo seuraavana päivänä.

Asian pointti kuitenkin oli että suomen maastoautotarvikkeelta esimierkillistä toimintaa kun viittsivät inffota asiakkaitaan mahdollisita viivästyksistä tilauksessa.

pee
02.04.2013, 19:27
Mä oon tismalleen samaa mieltä, ei asiakasta niinkään harmita odottaminen, jos tietää että kestää niin ja niin kauan jotta tulee...

Mutta se ettei tilaukseen reagoida, tai kuluu päiviä ilman vastausta, tuntuu ettei asiakkaasta olla kiinnostuneita, ja menee mielenkiinto äkkiä.

Omat vähäiset kokemukset Cros4wd stä myös pelkästään positiivisia +++ !

L-200
02.04.2013, 20:23
Mää moitin.... mä en saanu omen tarroja kun niitä ei ollu laatikossa...
Mutta OME:n taydellinen puslasarja alustaan ja iskarit tuli pajeroon kuten sovittu joten elämä jatkuu ilman OME:n tarroja hyvillä mielin :)

Kyllä Sysmäläntiellä jyppilässä hoituu hommat hyvin...

pahvi_
03.04.2013, 05:25
Samalla linjalla mennään, ainut moitittava asia on tosiaan se et tavarat tuli luvattua nopeemmin :D
Kävi kerran niin et unohti laittaa ennakkomaksuun jonkun osan, soitti pitkän ajan kuluttua perään ja sano et tuli moka. Mie sanoin et voin kyl maksaa seuraavan kerran ku osia tilaan ja muistutinkin viel et laittaa summaan sen osan. Siinä kävi niin et unohtunu osa tuli puoleen hintaan ja muihin lykkäs viel sovittuu isomman alennuksen :) :)

_kekkula_
03.04.2013, 10:17
Kyllä cros4wdn heput hommansa osaa, mä ostin alusta sarjan sieltä, en täydellistä ja jotain pultteja yms muuteltiin erilaisiksi ja sen sellasta. Onnistu kivasti ja sanottiin että 2vko päästä on tavarat sulla ja näin kävi. Eli kympin arvoista toimintaa.

ITP
03.04.2013, 10:43
Erittäin asiallista palvelua! Sanansa mittaisia kavereita!