PDA

View Full Version : Ryhmäseksi


mika
10.03.2002, 18:12
Mikä on oikea määrä osallistujia ?
Tarvitaanko naisia / miehiä ollenkaan ?

Voiko ottaa eläimiäkin mukaan ? :P

W


Köököö

MäIte
19.03.2002, 23:07
Olen huomannut alan opetusFilmeissä että tilanne on 1-2, kokemuksia ei ole mutta uskon että antavana osapuolena saat useamman partnerin itsellesi, jos taas haluat olla saavana osapuolena olet enemmistönä.

Eläimiä et saa ainakaan julkisesti haeskella (on kuulemma suomenlaissa kielletty), muuten rohkeasti vaan tiukat nahkahousut jalkaan ja tyrkylle vaikka Dtm:ääm.

---MäIte---

bono
16.05.2002, 15:29
Eipä kai tohon mitään oikeeta määrää ole, mutta jos osapuolia on enemmän kuin kaksi niin eikös silloin ole ryhmästä kysymys (poislukien tietysti teekkarit, joille ryhmäseksi on yhtäkuin oma sukuelin ja kämppäkaverin 5 sormea).

Sukupuoli jakaumalla ei mielestäni ole nimityksen suhteen mitään merkitystä, eli jos kolme naista harrastaa seksiä keskenään voidaan puhua yhtä hyvin ryhmäseksistä kuin jos siinä olisi vaikka kaksi miestä ja yksi nainen. Eläimiä ei tosiaan Suomen lakien mukaan saa seksuaalisesti käyttää hyväksi.

Mitä tekemistä DTM:llä on ryhmäseksin kanssa? En ole homojen/lesbojen elämään sen paremmin perehtynyt, mutta en usko että niiden ryhmäseksi aktiivisuus on sen suurempaa kuin heteroidenkaan.

--<b>

Hannu
17.06.2002, 01:22
Hei Mika! Pahoittelen vastaukseni viivästymistä, olin vakavassa autokolarissa ja kun minut saatiin autosta ulos lähdin virossa käymään, josta juuri palasin.

Ryhmäseksin osallistujien määrä ja laatu voi vaihdella päivittäin. Jos seksiä on tullut päivittäin, voi sen määrä vähetä ja laatu heiketä. Kunnon ryhmäseksiin tarvitaan muutaman päivän tauko siemensyöksyissä. Vasta silloin seksin määrä ja laatu on huipussaan.

Jos kondomin täyttyy siemensyöksyistä, on osallistujien määrä ja laatu varmaan ihan kunnossa.

Kun seksi alkaa tuntua yököttävältä ja irstaalta, voi pohjalla olla pettymys läheisiin ihmissuhteisiin tai jopa läheisissä suhteissa koettu seksuaalisuuden riisto tai hyvyäksikäyttö. Myös voi sekin syy, että alkaa huomata elämässä olevan muitakin mielihyvän lähteitä kuin seksin (runkkaaminen, neulat, yms.). Tosin tällöin ei pitäisi ihmissuhteen joutua katkolle, vaan muuttua muulla tavalla tyydyttäväksi molemminpuolin.

Jos pohdit vielä tätä asiaa, kirjotahan tarkempi kuvaus seksikumppaneistasi (kuva mukaan, mielellään alaston-sellainen) niin voin ehkä koittaa auttaa paremmin. <s>(tai sitten vaan haluan katsella lähettämiäsi alastonkuvia ja toteuttaa omia mielihalujani)</s>

Toivottavasti osasin auttaa ongelmaasi,

.Doc. http://www.tohtori.fi/seksi/001.jpg

21.12.2002, 17:47
Eläinten käyttö on kiellettyä vitun runkut

Note! This message was posted anonymously!

Hannu
03.01.2003, 15:14
Eläinten käyttö rakastelun apuvälineenä on aivan yhtä sallittua kuin esimerkiksi kasvien, ruokien tai huonekalujen.

Olen ollut lääkäri kohta 25-vuotta ja uskon tietäväni nämä apuvälinekuviot hieman paremmin kuin sinä, arvoisa mister anonymous.

.Doc.

.Doc. http://www.tohtori.fi/seksi/001.jpg

04.05.2003, 00:43
Eläinten käyttö on julmaa ja likaista.
On ainakin yhtä paha teko kuin ihmisen raiskaus.
jos te käyttäisitte eläimiä hyväksenne ilman niiden halua,ja näkisin sen,
toivoisin teidän kuolemaa........saatanan....no kuolleita eläimiä voin sallia,mutta sitten olette
nekrosodomiitteja,ja sekin on i n h o t t a v a a ! ! ! ! ! ! eläin on yhtä arvokas olento kuin ihminenkin

Note! This message was posted anonymously!

RonJeremy
18.06.2003, 02:12
Minuakin on sanottu siaksi kesken sukupuolitoimituksen ja itse olen about samoissa patjakekkereissä kehunut beibeä ihanaksi tammaksi.