Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Osmo ja sadonkorjuu, kannabiksen kasvatusta Suomessa ja Virossa 2010
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 4 / 19 Osmo ja sadonkorjuu, kannabiksen kasvatusta Suomessa ja Virossa 2010
vlcsnap 2010 09 18 08h53m10s185

Timo Haara, Estonia 

Asia: vankeusrangaistuksen lykkäämispyyntö

Viite: Puhelinkeskustelumme 11.4.2011,

http://www.rikosseuraamus.fi/26350.htm

Hei! Viitaten puhelinkeskusteluumme asiasta 11.4.2011 Tiedustelen mahdollisuutta lykätä vankeusrangaistuksen täytäntöönpanoa sosiaalisin ja taloudellisin perustein puhelinkeskustelussa kertomani mukaan. Olen tällä hetkellä viljelemässä laillisesti Cannabis Sativaa toisessa EU:maassa jossa olen käynnistämässä kannabiksen ostoon, myyntiin,  jatkojalostukseen sekä tuotantoon liittyvää liiketoimintaa Eestissä, jossa en voi hoitaa tuotantoani ja ammattiliiketoimintaan tähtääviä toimiani mikäli en ole itse fyysisesti läsnä paikan päällä toteuttamassa tuotantoa sekä konsultoimassa paikallisia yhteistoimijoita ja viranomaisia tuotannon, liiketoiminnan sekä viljely- ja sadonkorjuutekniikan suhteen johon heillä ei ko. alan harvinaisuuden vuoksi ole vielä kasvin vaatimien erityispiirteiden sekä erikoisammattiosaamisen vuoksi kokemusta, osaamista eikä ammattitaitoa. Korostan, että en voi vankilasta käsin näitä toimenpiteitä suorittaa koska ne vaativat esimerkiksi oikeaoppisen kylvötekniikan, tuotannon valvonnan sekä sadonkorjuutekniikan vuoksi konkreettisen läsnäoloni, muutoin 2 vuoden aikana tänne Viroon tekemäni usean tuhannen euron investoinnit ja tuotto-odotukset tullaan menettämään. Lisäksi teollisen prosessoinnin puolelta minun on mm. voitava toimittaa kasvinäytteitä tuotannon jatkojalostajille, kuten puhelinkeskustelussamme tuli esille. Vankilasta käsin en voi olla valitsemassa ja toimittamassa virvoitusjuomamarkkinoille  suuntaamaani koe-erää kasvimateriaalista Suomessa ja Eestissä toimivalle virvoitusjuomatehtaalle, mikäli en voi konsultoida ja olla valvomassa kasvin sadonkorjuuta tuotannon talteenotto ja prosessointi ei tule onnistumaan koska paikallisilla viljelijöillä ei ole kokemusta eikä tietoa hampun viljely- ja sadonkorjuutekniikoista eikä oikeasta siemenen  prosessitekniikasta. 

Vankeustuomion täytäntöönpano kesken satokauden tulee aiheuttamaan minulle huomattavat taloudelliset tappiot ja estää laillisen liiketoimintaan tähtäävien töiden, kuten tämän kauden olennaisen ja toiminnan jatkuvuuden kannalta erittäin tärkeän lajikevakautuksen suorittamista sertifikoitavien siemenlaatujen tuomista laillisena verollisena liiketoimintana Virosta käsin tapahtuvana siemenkauppana Euroopan ja muun maailman markkinoille, joissa hampun laadukkaille siemenlaaduille sekä niistä saataville jatkojalosteille on jatkuvasti kasvava kysyntä, johon nykyiset ammattitoimijat eivät vielä pysty vastaamaan ja jossa piakkoin markkinoille tulevat muut toimijat toimintani estyessä tulevat saamaan kilpailuedun joka itselläni toiminnan normaalin jatkuvuuden osalta vielä tällä hetkellä on, mutta jonka kesken tuotantokauden tapahtuvan vankeusrangaistuksen myötä toiminnan ja tuotannon estyessä tulen menettämään. 

Kannabiksen lailliseen liiketoimintatuotantoon tähtäävät pyrkimykseni ovat jo vuosien ajan suomessa estetyt, kannabiksen tuotantoon tähtäävät toimet ovat mm. viranomaisten vuosien ajan tuhottua satoni suomessa aiheuttaneet minulle n. 30 000 euron kulut ja haluan osaamiselleni vastineen sekä ammatin täällä Virossa jossa toimintaani, toisin kuin suomessa, virallisella taholla viranomaisten puolelta kannatetaan. Mikäli joudun kesken satokauden vankilaan suomessa tulen menettämään kaiken tuotantoon sekä liiketoimintaan liittyvän pohjatyön sekä itse tuotannon koska minun on oltava tämän satokauden ajan konkreettisesti läsnä ja toteuttamassa tuotantoa täällä Eestissä kannabistuotantoalueilllani jossa minulla tälle satokaudelle on tulossa 25 hehtaarin viljelmät, esimerkiksi siemenen minimimyyntihinnan mukaan 2 e / kg sadonkorjuun ja tuotannon estyessä tulee jo tästä aiheutumaan suorat 15 - 20 000 euron vahingot, samalla monien oheistuotantoon liityvien asioiden, kuten esimerkiksi hamppupohjaisten virvoikkeiden sekä monien muiden oheistuotteiden, kuten jo voimassaolevan elintarvikekäyttötuotantoaiesopimuksen mukaiset markkinoilletuomispyrkimukseni estyvät.

Olen tällä vuonna 2011 tapahtuvalla tuotantokaudella aloittamassa ja jatkamassa laajamittaista sopimusviljelyä ja tuotantoa kannabikselle myös mm. Puolassa, jossa minun on satokauden aikana päästävä käymään paikan päällä konsultoimassa asiasta sekä sopimassa paikallisen sadon hankkimisesta hallintaani  sekä neuvoteltava jatkotuotannon järjestämisestä seuraavalle satokaudelle, sekä voitava olla järjestämässä mm. kannabisöljyn puristamistekniikan paikallesaantiin sekä siemenkuorintatekniikan toimintaansaattamiseen liittyviä asioita joita en voi vankilasta käsin järjestää. Näitä talouteeni suoraan liittyviä asioita on mahdoton järjestää ilman konkreettista läsnäoloani koska kukaan muu ei näitä asioita riittävästi todistettavasti osaa tällä hetkellä eikä minulla ole siihen asiaan soveltuvaa ja olemassaolevaa yhteistyökumppania joka voisi näitä asioita puolestani hoitaa.

Pyydän kunnioittavasti 6 kk lykkäystä tuomion täytäntöönpanossa että voin suorittaa ammattitoimintaan tähtäävät tuotanto- konsultointi- ja työtehtäväni täällä toisessa EU-maassa Virossa jossa olen tällä hetkellä tuottamassa kannabista laillisille Euroopan markkinoille ja jolla alalla tulen työllistymään mikäli asiassa tarvitaan lausuntoja toimintani todisteeksi, voin toimittaa vaadittavat dokumentit asiassa, esimerkiksi Suomen lapissa toimivat ammattimaiset kasvihuoneet ovat paikallisen yrittäjän ja TE-keskuksen johdon kautta pyytäneet minua konsultoimaan ja kehittämään suomen lappiin soveltuvan ja siemen- kuitu- ja öljysatoa tuottavan kannabislajikkeen sen aloitettavaa ammattimaista suurtuotantoa varten ja jonka lajikevakautus- ja sertifikointikelpoisuustuotanto ei ole mahdollista ilman konkreettista läsnäoloani ja asiaan liittyvien tuotannon kontrolloinnin, muun valvonnan sekä muiden asiaan liittyvien työtehtävien suorittamista paikan päällä täällä Virossa.

Kaikkiin näihin asioihin saan tarvittaessa pyydettävät lisäselvitykset ja dokumentit jos niitä katsotaan tarvittavan. Pyydän kunnioittavasti vankeusrangaistukseni lykkäämistä 6 kuukaudella yllämainitun toiminnan suorittamista varten.

Yhteistyöterveisin, kunnioittavasti,

Cannabis Sativan kasvattaja 

Timo Haara, Estonia.

Gmail

En saa kirjoitettua tähän sähköpostiin, teksti ei tule näkyviin
Vastaa
Timo Haara -> heikki.tossava.
tarkemmat tiedot 23.45 (27 minuuttia sitten)
Timo Haara, Estonia 

Timo Haara, Estonia 

vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntö
Vastaa
tarkemmat tiedot 0.08 (0 minuuttia sitten)
Liite vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntöhakemukseen, Timo Haara

Toivottavasti nämä viestit tulevat läpi, laitan tuohon linkin oheen kopion vankeusrangaistuksen lykkäyspyynnöstäni jota olen yrittänyt toimittaa sinne suomeen mutta sähköpostini ei toimi parhaimmalla mahdollisella tavalla, sama vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntö löytyy myös Facebook-etusivultani sekä Eestin television ja valtakunnan päivälehtiin tietoon toimitettuna ja yleisesti mm. www.offipalsta.fi :n ja yli tuhannen Facebook-kaverini luettavana sekä kaikkien Facebookin käyttäjille julkisena asiana joten olen parhaani mukaan yrittänyt tehdä asian tietoonne ja käsiteltäväksi. 

Toivon parhainta mahdollista päätöstä kyseisessä asiassa, lisäksi ilmoitan jo tässä yhteydessä että en aio suorittaa suomen korkeimman oikeuden toimivallan käyttämättäjättämisen seurauksena täytäntöönpantavaa tuomiotani suomessa, jonka oikeus- ja viranomaisjärjestelmä toimii tällä hetkellä osin laittomalla pohjalla jonka voin myös todistaa mm. oikeusasiamiehen huomauttamien ja todettujen poliisin virkarikosten osalta tutkintani yhteydessä vaan anon pääsyä Viroon vankilaan jonne yhteistyössä Viron poliisin ja viranomaisten kanssa tulen pääsemään syksyn satokauden ja ehdottoman pakollisen sadonkorjuun jälkeen.

Muutoksenhakumahdollisuus tai vankeusrangaistuksen myös lykkääminen helpottaisi täällä Viron päässä byrokratiaa ja Eestin viranomaisille suomen taholta aiheutuvaa haittaa kyseisessä asiassa.

Toivon silti sieltä suomesta parasta mahdollista annettavissa olevaa päätöstä kyseisessä asiassa ja vankeusrangaistuksen lykkäämistä edelle mainituin syin jotka ovat esillä julkisena hakemuksena allaolevassa linkissä ja sähköpostimuodossa jonka toivon tulleen perille.

Kielteisen päätöksen kyseessäollessa pyydän kunnioittavasti perustelua asiassa ja valitusosoitusmahdollisuutta, mahdollisuutta ilmoittaa  tyytymättömyyttä ja muutoksenhakumahdollisuutta asiassa.

Kunnioittavasti, Cannabis Sativan ammattimainen kasvattaja 

Timo Haara.

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67450
vlcsnap 2010 09 18 08h53m10s185

Timo Haara, Estonia

Hei! Viitaten puhelinkeskusteluumme asiasta 11.4.2011 Tiedustelen mahdollisuutta lykätä vankeusrangaistuksen täytäntöönpanoa sosiaalisin ja taloudellisin perustein puhelinkeskustelussa kertomani mukaan. Olen tällä hetkellä viljelemässä laillisesti Cannabis Sativaa toisessa EU:maassa jossa olen käynnistämässä kannabiksen ostoon, myyntiin, jatkojalostukseen sekä tuotantoon liittyvää liiketoimintaa Eestissä, jossa en voi hoitaa tuotantoani ja ammattiliiketoimintaan tähtääviä toimiani mikäli en ole itse fyysisesti läsnä paikan päällä toteuttamassa tuotantoa sekä konsultoimassa paikallisia yhteistoimijoita ja viranomaisia tuotannon, liiketoiminnan sekä viljely- ja sadonkorjuutekniikan suhteen johon heillä ei ko. alan harvinaisuuden vuoksi ole vielä kasvin vaatimien erityispiirteiden sekä erikoisammattiosaamisen vuoksi kokemusta, osaamista eikä ammattitaitoa. Korostan, että en voi vankilasta käsin näitä toimenpiteitä suorittaa koska ne vaativat esimerkiksi oikeaoppisen kylvötekniikan, tuotannon valvonnan sekä sadonkorjuutekniikan vuoksi konkreettisen läsnäoloni, muutoin 2 vuoden aikana tänne Viroon tekemäni usean tuhannen euron investoinnit ja tuotto-odotukset tullaan menettämään. Lisäksi teollisen prosessoinnin puolelta minun on mm. voitava toimittaa kasvinäytteitä tuotannon jatkojalostajille, kuten puhelinkeskustelussamme tuli esille. Vankilasta käsin en voi olla valitsemassa ja toimittamassa virvoitusjuomamarkkinoille suuntaamaani koe-erää kasvimateriaalista Suomessa ja Eestissä toimivalle virvoitusjuomatehtaalle, mikäli en voi konsultoida ja olla valvomassa kasvin sadonkorjuuta tuotannon talteenotto ja prosessointi ei tule onnistumaan koska paikallisilla viljelijöillä ei ole kokemusta eikä tietoa hampun viljely- ja sadonkorjuutekniikoista eikä oikeasta siemenen prosessitekniikasta.

Vankeustuomion täytäntöönpano kesken satokauden tulee aiheuttamaan minulle huomattavat taloudelliset tappiot ja estää laillisen liiketoimintaan tähtäävien töiden, kuten tämän kauden olennaisen ja toiminnan jatkuvuuden kannalta erittäin tärkeän lajikevakautuksen suorittamista sertifikoitavien siemenlaatujen tuomista laillisena verollisena liiketoimintana Virosta käsin tapahtuvana siemenkauppana Euroopan ja muun maailman markkinoille, joissa hampun laadukkaille siemenlaaduille sekä niistä saataville jatkojalosteille on jatkuvasti kasvava kysyntä, johon nykyiset ammattitoimijat eivät vielä pysty vastaamaan ja jossa piakkoin markkinoille tulevat muut toimijat toimintani estyessä tulevat saamaan kilpailuedun joka itselläni toiminnan normaalin jatkuvuuden osalta vielä tällä hetkellä on, mutta jonka kesken tuotantokauden tapahtuvan vankeusrangaistuksen myötä toiminnan ja tuotannon estyessä tulen menettämään.

Kannabiksen lailliseen liiketoimintatuotantoon tähtäävät pyrkimykseni ovat jo vuosien ajan suomessa estetyt, kannabiksen tuotantoon tähtäävät toimet ovat mm. viranomaisten vuosien ajan tuhottua satoni suomessa aiheuttaneet minulle n. 30 000 euron kulut ja haluan osaamiselleni vastineen sekä ammatin täällä Virossa jossa toimintaani, toisin kuin suomessa, virallisella taholla viranomaisten puolelta kannatetaan. Mikäli joudun kesken satokauden vankilaan suomessa tulen menettämään kaiken tuotantoon sekä liiketoimintaan liittyvän pohjatyön sekä itse tuotannon koska minun on oltava tämän satokauden ajan konkreettisesti läsnä ja toteuttamassa tuotantoa täällä Eestissä kannabistuotantoalueilllani jossa minulla tälle satokaudelle on tulossa 25 hehtaarin viljelmät, esimerkiksi siemenen minimimyyntihinnan mukaan 2 e / kg sadonkorjuun ja tuotannon estyessä tulee jo tästä aiheutumaan suorat 15 - 20 000 euron vahingot, samalla monien oheistuotantoon liityvien asioiden, kuten esimerkiksi hamppupohjaisten virvoikkeiden sekä monien muiden oheistuotteiden, kuten jo voimassaolevan elintarvikekäyttötuotantoaiesopimuksen mukaiset markkinoilletuomispyrkimukseni estyvät.

Olen tällä vuonna 2011 tapahtuvalla tuotantokaudella aloittamassa ja jatkamassa laajamittaista sopimusviljelyä ja tuotantoa kannabikselle myös mm. Puolassa, jossa minun on satokauden aikana päästävä käymään paikan päällä konsultoimassa asiasta sekä sopimassa paikallisen sadon hankkimisesta hallintaani sekä neuvoteltava jatkotuotannon järjestämisestä seuraavalle satokaudelle, sekä voitava olla järjestämässä mm. kannabisöljyn puristamistekniikan paikallesaantiin sekä siemenkuorintatekniikan toimintaansaattamiseen liittyviä asioita joita en voi vankilasta käsin järjestää. Näitä talouteeni suoraan liittyviä asioita on mahdoton järjestää ilman konkreettista läsnäoloani koska kukaan muu ei näitä asioita riittävästi todistettavasti osaa tällä hetkellä eikä minulla ole siihen asiaan soveltuvaa ja olemassaolevaa yhteistyökumppania joka voisi näitä asioita puolestani hoitaa.

Pyydän kunnioittavasti 6 kk lykkäystä tuomion täytäntöönpanossa että voin suorittaa ammattitoimintaan tähtäävät tuotanto- konsultointi- ja työtehtäväni täällä toisessa EU-maassa Virossa jossa olen tällä hetkellä tuottamassa kannabista laillisille Euroopan markkinoille ja jolla alalla tulen työllistymään mikäli asiassa tarvitaan lausuntoja toimintani todisteeksi, voin toimittaa vaadittavat dokumentit asiassa, esimerkiksi Suomen lapissa toimivat ammattimaiset kasvihuoneet ovat paikallisen yrittäjän ja TE-keskuksen johdon kautta pyytäneet minua konsultoimaan ja kehittämään suomen lappiin soveltuvan ja siemen- kuitu- ja öljysatoa tuottavan kannabislajikkeen sen aloitettavaa ammattimaista suurtuotantoa varten ja jonka lajikevakautus- ja sertifikointikelpoisuustuotanto ei ole mahdollista ilman konkreettista läsnäoloani ja asiaan liittyvien tuotannon kontrolloinnin, muun valvonnan sekä muiden asiaan liittyvien työtehtävien suorittamista paikan päällä täällä Virossa.

Kaikkiin näihin asioihin saan tarvittaessa pyydettävät lisäselvitykset ja dokumentit jos niitä katsotaan tarvittavan. Pyydän kunnioittavasti vankeusrangaistukseni lykkäämistä 6 kuukaudella yllämainitun toiminnan suorittamista varten.

Yhteistyöterveisin, kunnioittavasti,

Cannabis Sativan kasvattaja

Timo Haara, Estonia.

Gmail

En saa kirjoitettua tähän sähköpostiin, teksti ei tule näkyviin
Vastaa
tarkemmat tiedot 23.45 (27 minuuttia sitten)
Timo Haara, Estonia

Timo Haara, Estonia

vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntö
Vastaa
tarkemmat tiedot 0.08 (0 minuuttia sitten)
Liite vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntöhakemukseen, Timo Haara

Toivottavasti nämä viestit tulevat läpi, laitan tuohon linkin oheen kopion vankeusrangaistuksen lykkäyspyynnöstäni jota olen yrittänyt toimittaa sinne suomeen mutta sähköpostini ei toimi parhaimmalla mahdollisella tavalla, sama vankeusrangaistuksen lykkäyspyyntö löytyy myös Facebook-etusivultani sekä Eestin television ja valtakunnan päivälehtiin tietoon toimitettuna ja yleisesti mm. www.offipalsta.fi :n ja yli tuhannen Facebook-kaverini luettavana sekä kaikkien Facebookin käyttäjille julkisena asiana joten olen parhaani mukaan yrittänyt tehdä asian tietoonne ja käsiteltäväksi.

Toivon parhainta mahdollista päätöstä kyseisessä asiassa, lisäksi ilmoitan jo tässä yhteydessä että en aio suorittaa suomen korkeimman oikeuden toimivallan käyttämättäjättämisen seurauksena täytäntöönpantavaa tuomiotani suomessa, jonka oikeus- ja viranomaisjärjestelmä toimii tällä hetkellä osin laittomalla pohjalla jonka voin myös todistaa mm. oikeusasiamiehen huomauttamien ja todettujen poliisin virkarikosten osalta tutkintani yhteydessä vaan anon pääsyä Viroon vankilaan jonne yhteistyössä Viron poliisin ja viranomaisten kanssa tulen pääsemään syksyn satokauden ja ehdottoman pakollisen sadonkorjuun jälkeen.

Muutoksenhakumahdollisuus tai vankeusrangaistuksen myös lykkääminen helpottaisi täällä Viron päässä byrokratiaa ja Eestin viranomaisille suomen taholta aiheutuvaa haittaa kyseisessä asiassa.

Toivon silti sieltä suomesta parasta mahdollista annettavissa olevaa päätöstä kyseisessä asiassa ja vankeusrangaistuksen lykkäämistä edelle mainituin syin jotka ovat esillä julkisena hakemuksena allaolevassa linkissä ja sähköpostimuodossa jonka toivon tulleen perille.

Kielteisen päätöksen kyseessäollessa pyydän kunnioittavasti perustelua asiassa ja valitusosoitusmahdollisuutta, mahdollisuutta ilmoittaa tyytymättömyyttä ja muutoksenhakumahdollisuutta asiassa.

Kunnioittavasti, Cannabis Sativan ammattimainen kasvattaja

Timo Haara.

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67450
Kuva lisätty 26.09.2010 13:02
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
  1. Urbancityboy
    09.05.2011 23:28
    Urbancityboy
    Heippa x (@nelonenmedia.fi), aion tehdä poliittisen kriisin tästä maiden välille jos muu ei auta, tarvitsen saada sadon pellosta elinkeinoni harjoittamiseen tähtäävien toimien tullessa mahdottomaksi ellen saa satoa korjattua enkä nyt jouda suomeen laittomin perustein määrättyä tuomiota suorittamaan koska minulla on niin paljon kannabista kasvatettavana täällä huomattavasti edistyneemmässä ja sivistyneemmässä naapurimaassamme, jos ehdit niin lukaise teksti joka linkin kuvan yhteydessä on, siitä tulee tilanteeni hyvin selville;

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=67450

Oikeusasiamies on jo nyt tähän mennessä tekemieni aiheellisten kanteluiden perusteella huomauttanut asiakokonaisuuteni tutkinnanjohtajaa 12 virkarikoksesta, lisäksi korkeimman oikeuden päätös olla linjaamatta asiaa epäselvässä tapauksessa rikkoo korkeimman oikeuden toimivallan ja - velvoitteiden perusteita vastaan enkä aio tulla tuomituksi vankilatuomioon maassa, jonka oikeus- ja viranomaisjärjestelmä toimii laittomalla pohjalla vaan ennemmin suoritan suomen laittoman tuomion täällä Virossa jossa parhaillaan olen Cannabis Sativaa viljelemässä.

---

Aihe: käyttöön otettavissa oleva kuvamateriaali asiaan liittyvää mahdollista korkeimman oikeuden päätöksen uutisointia varten

Hei!

Elämääni ja hampunkasvatustani on seurattu virallisen dokumenttiryhmän toimesta jo useiden vuosien ajan, olin taltioijatahoon Reactor films oy:n edustajaan S H:n korkeimman oikeuden asiaani liittyvän laiminlyönnin vuoksi ja kysyin häneltä olisiko mahdollista antaa heidän taltioimaansa suomessa ennennäkemätöntä materiaalia nelosen uutisten käyttöön ja asia kuulemma onnistuu.

tässä kyseisen henkilön yhteystiedot ja facebook-profiiili, käyttöön hankkimisen arvoinen materiaali on huomenna joko noudettavissa Reactor films oy:n toimitiloista nelosen uutisten vierestä tai lähetettävissä joko sähköisesti tai lähettipalvelun kautta.

http://www.facebook.com/photo

S H

Reactor films oy

H tietää odottaa yhteydenottoanne, takaan että nauhat ovat ainutlaatuista ja erittäin korkealaatuista elokuvasäätiön hyväksymillä laitteilla taltioitua materiaalia jotka tuskin tulevat nelosen katsojalukuja ainakaan alaspäin laskemaan.

Yhteistyöterveisin

Hampunkasvattaja

Timo Haara.

P.S. Alla linkki kasvukausi - ryhmään johon toivon teille mahdollisuuden saada tutustua kuvaajan kautta, ryhmä on tällä hetkellä valitettavasti ulkopuolisilta rajattu mutta H:n kautta voi tutustua asiaan liittyvään elokuvatuotantoon jolle ei ole vielä esittäjää tai tv-tahoa päätetty;

http://www.facebook.com/group.php?gid=104708579592053

materiaalia taltioinneista uutiskäyttöön saattaisi nyt saada käytettäväksi kun asiassa toimitaan nopealla aikataululla.

Sivu luotu: 05:59 (GMT +2).