vlcsnap 2010 09 18 00h06m24s244 

ja ydinvoioma yleensä, aiheitahan olisi vaikka kuinka 
voimme vaikuttaa historian kulkuun niin halutessamme, mikäli oma asiani ja siihen liittyvä dokumentointi esim julkaistaisiin niin olen aivan varma että tuo 50.000 ääntä esim aiheen parissa olevien kotisivujen yhteydessä voidaan kerätä 
mutta omat resurssini ovat rajalliset kun kaikki aika menee suomen laittomien toimien vastustamiseen 
siellä on muutama aktiivinen henkilö, joiden kanssa asiasta voitaisiin keskustella 

kyllä se 50 000 löytyy nopeasti jos on toiveita että se todella vaikuttaa asioihin 

heille olen maininnut omavaltaisesti aktiiveista puhuttaessa sinut, myös sinä teet tärkeää työtä josta ei kukaan palkkaa ole maksanut kuten ei kenellekään meille 

eihän se ole kuin yksi prosentti viidestä miljoonasta 

olen samaa mieltä 
näinpä, ja jos kysytään realistista arvioita kannabiksen viihdekäytönkin sekä -kasvatuksen laillistamiseen niin 50.000 ei riitä 

500 tuhattakaan ei taida riittää 

miljoonakin on kohtalaisen varovainen arvio, koko ns. suorempi polvi ainakin hyväksyy asian ja osaa ajatella aihett järjellä, ei propagandalla tai tunteella 

kyllä joka kymmenes suomalainen käyttää tai kasvattaa 

käytän Sisun ulkona, lissabonin sopimuksen tarjoamaan mahdollisuuteen kannattaisi nyt alkaa tutustumaan mikäli haluamme muutoksen asiassa, se olisi paljon tehokkaampi mahdollisuus ja toimivampi kuin esim. radikaalimarssit koska eivät poliitikot aiemminkaan ole asiasta mitään välittäneet 
palaamme pian 

näihin tunnelmiin ja lippu korkealle 

tekstin alkuosa jossa tärkeät antamasi tiedot turvapaikan hakemisajoista on jo hävinnyt, pyydän, voitko laittaa ko. informaation uudestaan koska se on erittäin tärkeä 

10:19 
se löytyy wikipediasta täältä http://fi.wikipedia.org/wiki/Turvapaikanhakija 
Turvapaikka merkitsee nykypoliittisessa kielessä lupaa jäädä maahan alkuperäisen kotialueen vaarallisuuden tai siellä esiintyvien vainojen takia. 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turvapaikka 
eesti keel http://et.wikipedia.org/wiki/Poliitiline_varjupaik 

Tänään 

Hellou Timo!! Oletko vielä naapurimaassa? 

joub, tässä asunnolla lihulan keskustassa koneella pohjatöitä olen tehnyt maanantaita varten 
http://www.suomitv.fi/ohjelmat/anja_snellman_saanko_esitella 

Missä on Lihula? Maantieto ei ole mun vahva puoli  

tämä eestin paikallinen keitele sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien varrella n. 100 km tallinnasta saarenmaan reittiä koden, vrtsun satama ja lauttareitti on tuossa ihan vieressä 
kylä täyttää 800 vuotta ensi vuonna 

All sprite! Tuleeko ohjelma ulos koska? Täytynee katsoa... Onko Sipa nauttinut Eestissä olosta  

olen tyytyväinen paikkaan, tästähän on jo julkisuudessakin täällä ollut, ktsitko tuon kanal2n reporterin muuten jossatäällä eestin tvssä juuri olin 

En ole katsonut, täytyy siis sekin katsoa! Näänkö sen netin kautta? Mä olen näissä asioissa niin tolopio.. 

sipa todella tyytyväinen koska saa temmeltää tuolla kaneppipelloilla vapaanma ja muiden seassa hevosrantsilla jossa mm. 200ha potentiaalista kanepmaata ja 78 hevosta 
mutta lämpöä on sipalla ollut ja onko se sitten vähän kipeä, huonolla ruoalla ollaan molemmat oltu koska mm. suomen paska valtio aiheutti taloudellisesti täysin kestämättömän tilanteen 
laitan linkkejä joita voi ohessa katsella, suoraan omaan elämääni pääsee näköjään aika kätevästi täältä netistä 

Wau, kuulostaa melekosen ihanalta.. Sipa on onnenpekka.. Ootko siellä yksin, vai täältä kavereita mukana? Aiotko jäädä sinne pysyvästi? Pärjäättekö te siellä? 

kanal2 teki huippukatsojaluvut jutulla tuolta rantsilta 
hmm odotas 
kyllä me pärjätään, mitä nyt kieltämättä vähän masentaa kun opiaattiministeri paula risikko joka mm kannabiksen saatavuuteen lääkkeenä voisi vaikuttaa ei ollut kiinnostunut tulemaan tuohon maanantain ohjelmaan 
ai kun hävittää hienosti kaiken välillä mitä kirjoitan 

Eipä tietenkään.. Niillä kun ei ole sitä selkärankaa.. Varmasti siitä syystä,ettei heillä ole esittää perusteluita asenteilleen tms. Pidät vaan lipun korkealla, kyllä se siitä. Saatko mitään korvauksia valtiolta? 

odotas, tuolla pidän kaneppeltojani, paikan omistaja on mahtava tyyppi ja mm. eestin tunnetuin eestin työhevosten kasvattaja 
-linkki- 

Ei tullut mitään linkkiä? 

http://www.youtube.com/watch?v=P1CYgyECczI&feature=related 
tuossa yksi paikan esittelyvideo 
tuossa aika hyvä toinen mielestänihttp://www.youtube.com/watch?v=FsVDP0wbhfY 
tuossa kanal2:n ohjelma jolla oli katsojaluvut täällä kohdallaanhttp://www.reporter.ee/2010/09/27/laanemaal-laiuv-kanepipold-andis-lopsaka-sugisloikuse/ 
´lupsakat pöllut´ 

Ihan mieletön mesta.. Mä katon nyt ton kanal2 ohjelman 

vaik soomes on kanepin kasvattaja kurjatekija, on hän eestissä arvostetud pöllumees joka antab rahvaalle töön ja leivan 
periaatteesta tuosta ymmärtää kyllä aika hyvni tuostsa eestin kielestä 

En nyt menis sanomaan  

anna palautetta, mielipiteesi on minulle tärkeä koska se on mielipide jota arvostan, järki-ihmisiä kun olet this is true 
ande tuli hienosti julkisuuteen tuossa kanepasiassa, kannattamaan asiaa, hän on virossa jo entuudestaan julkisuuden henkilö joten lähtökohdat mielenkiintoiset 
x on poissa. 

itsekseen täällä sipan kanssa lihulan keskustassa on tämä asunto 
x on paikalla. 

poliisiasema tuossa 7 metrin päässä 
hyvä sijainti, rauhallinen paikka 
n. 50.m2 siisti kalustettu 2h ja erillinen keittiö, vuokra 400eek+200eek yhtiönvastike eli about 50 ekeä kuussa 
ei paha, vai mitä 

täälläpä saa omakotitalon jo muutamalla tonnilla, ne jotka ovat käyneet tutustumassa ovat ihmetelleet mikä aarreaitta kaupunkiyhteyksiä, merimaisemaa ja edullista asumista arvostavalle 

Ei todellakaan paha! Aloin katsoo sitä kanal:n uutisia, vaikuttaa oikein asialliselta ja Sipakin on niin edustava  

jepa, kiitos! 
sisulta ja timolta myös 

! 
aika jännä, jos ajattelee esim että toimintni ei ylitä kuulemma uutiskynnystä suomessa vaikka kaneppipeltoni on eestin katsotuimpia uutisia ja viljelin nuo pellot kun olin mm vankilaanpassituksen alla ja luonnollisesti maastapoistumiskiellossa suomessa samaan aikaan 
haloo suomi, jättilohi enontekiöllä oli keskiaukeamalla ja jotkut täysin epäolennaiset jutut olisihan tuon voinut mainita vaikka otsikolla ábsurdi tilanne´ 
mietin vaan mitkä kulut säästyisivät kun ylittäisi uutiskynnyksen suomessakin 

Oli hyvä juttu, asiallinen ilman jeesusteluja. Eestin kielestä on kyl oikein ottanut selvää.. Suomi on suomi ja kaksinaismoralistinen maa, joka jäänyt ajoille yks ja kaks.. Jättilohi tulee olemaan ykkösotsikko "tanssii tähtien kanssa" ohjelman kera pitkään ja hartaasti  

huomattaisiin mm että yksi ihminen on aiheuttanut yhteiskunnalle miljoonan euron kulut joille ei loppus näy 
siis loppua ainakaan vielä 
juuri oli turkulainen viljelijä jonka toimista olen ottanut mallia oikeudessa hän vastaan suomen valtio 4800 kannabiskasvin tuhoamisesta, käräjäoikeus päätti että vaikka kyseessä oli olleet saman tyyppiset kasvit kuin itsellänkin eli matalan thc-pitoisuuden omaavat ja vaikka ko. juttu oli kaatunut jo syyteharkintaan niin ei kuulemma tarvitse maksaa valtion kasveja (lähetä viestinä) 
Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska      on offline-tilassa. 
    on poissa. 
01:08 
tuo tarkoittaa sitä että voi kaataa vaikka naapurin metsät joutumatta korvausvelvollisuuteen, tai kääntää toisen pihanurmikon (lähetä viestinä) 
Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska     on offline-tilassa. 
ja myös sitä, että kun viljelijä hakee kumoavan päätöksen eu:sta niin kalliiksi tulee ne kulut jotka prosessista aiheutuu (lähetä viestinä) 
Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska      on offline-tilassa. 
olen todella pettynyt maahan, jossa esi-isäni ovat satoja vuosia asuneet (lähetä viestinä) 
Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska     on offline-tilassa. 

kas nykii taas 

´Yes sir, we have the plant´ cut 1 

n 
22:52 
miljoona meni veronmaksajien rahoja ja vastineena nuo sergen 2 sätkää ja reumapotilaan elämänlaadun vaarantaminen 
timon talouden tuhoaminen 
tasan tarkkaan otan peltokorvaukset, ai että oikein odotan että miten järjestelmä möhlää jos ei suomen rajojen sisällä osata asiaa järkevästi kerralla ratkaista 
mitähän mahtaa asian selvittely tulla eu:ssa maksamaan, onkin nyt sitten kerrankin hyötyä että olen mm poliisin laittomien tutkintatoimien seurauksena varaton ja mm saan ilmaisen oikeudenkäynnin 

suomelle tulee todella huolella loimeen eu:lta jos tämä sinne tarvitsee vielä viedä 
100 000e hyvä jos riittää, maksajina jälleen suomalaiset veronmaksajat 
ei ole minun vikani jos joudun laillisen omaisuuteni perään kyselemään 
hommaan mennyt jo omakotitalon hinta, keiteleeltä jamm. täältähän saa jo hulppean omakotitalon tuolla rahalla 
romurautahommasta varattu budjetti ei riittänytkään, nyt ei omaisuutta enää ole varaa myydä kun ei olisi ollut sitä varaa aiemminkaan tehdä, kaipaan suuresti mm. reissuautoamme http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1146&pictureid=39330 
ongelmajäte61, tuo tulee vielä takaisin jos elon päivät suo 
tuollahan on tuo tilanne muutenkin, eräänlainen reality tosiaan koska kuvat elävästä elämästähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67439 

whd U say 

free the seed 
. 

seed is free! 
yes sir, we have the plant! 
11.pv on se suomeen tulo, ehkä otan akun mersun ja tulen sillä landella käymään, tavoitanki sinut sieltä päin? 

http://www.youtube.com/watch?v=nGsEt-qtOqs 

nyt pitää pitää puhelimia auki, soitan heti kun olen suomen puolella 

tomorrow id get m fhone 
. 

sokos hotelli pasilasta on ohjelmayhtiö varannut huoneen ohjlemaillaksi, olen siellä yksikseni, tuon voi välittää myös eteenpäin  

den we can dalk 
¨koska? 
what? 
d? 

ahaa nyt hoksaan miksi en ole saanut kiinni miestä mistään, mietin että jo että ei kai ole saanut sähköiskua muuntajaa kytkiessään 
su ilta olisi oltava viimeistään laivassa 

en muunna kytkimiä. 

ok den 

vaan kytket muuntajia 

erittäin huolellisesti ja sähköturvallisesti, de facto 

dem right 

niin se vaan menee, täällä olisi euroopan ja ehkä koko maailman huippuosaaminen olemassa kun vaan tekemään ruvetaan, mennään lain puitteissa 

peace out, time to relax... 

esim suomessa on erittäin todennäköistä että esim alle huumausaineena pidettävän pitoisuuden omaavaa cannabis sativaa saa tuottaa vaikka leivonnaisiksi tai eräänlaiseksi oluen korvikkeeksi jo nyt jo voimassa olevan lain puitteissa 

palataan aamulla 
juuri näin 

ok dnt blame ya, varovaisesti sen havaijin ruusun kanssa siellä 

18 nmenny tänään, ei lisää... 
¨nicht! 

hei se on su-ma niin soi puhelin ja olisi minulle tärkeää että jos ehdit hetken rupatella niin se mesejuttu tuumataan mm 

nähdään! 
silloin 

guten nacht, speksit kasassa näin se hyvä palaveri pidetään! 

yeah, HIGH! 

su -ma ja ma yön hotelli pasilassa jos joku haluaa keksiä hieman väsähtäneelle hampunkasvattajalle käyttöä, siitä sitten jatkosuunnitelma ja tapaaminen pullatarpeiden parissa, siemenen erottelu 
thanks bro, jatketaan! 
harvoin on ollut rastalla noin tujut 

siinä vielä viimeiset, hyvää yötä hyvä ystäväni ja hyviä fiiliksiähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67434 

Yes sir, we have the plant! |