Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > About UCB

Kuva 9 / 11 About UCB
Junk yard Rambo

a melkein uus... sillä ei ollu paljoa ajettu... se oli mun jolla joskus pöristelin vaihtelevalla menestyksellä
sitä oon miettiny ett jos kävis kortin ajamassa virossa... tosin mä tartteisin opetustuntejaki
parkkeeraminen ruudukkoon ja peruutus ovat vaikeita... kyllä mä lujaa pääsen!
ei silleen pelota... mut tämä hienosäätö vaan on hukassa

rastan myös kannattaisi ajaa eu:n alueella voimassa oleva ajokortti täällä, hintahan on murto-osa siitä mitä suomessa kortti maksaa

no niin on

jep
löydettäisiinköhän kunnollista katunäkymää jossa vihreä majatalo olisi näkyvillä
siinä on 6 vaiko 7 erillistä majoitusta jos olen oiekin ymmärtänyt, ja vanha oluttupa samassa ja terassi siellä pylväiden päällä
kunpa saisin homman pyörimään niin ostettaisiin se porukan majoitukseen

no mä meen kuiteskin nukkumaan tässä... varmaan huomenna lähetään käymään jossakin sen sijaan ett mökötetään kämpillä

ok palataan öitä

tänäänki oli mahtava ilma muttei tarpeeksi ajoissa keritty mihkään
jees öitä
Eilen

morjestaniistä siemenistä mitä ois myynnissä niin minkähänlaisista thc pitoisuuksista puhutaan?
kannabiskasvin siemenissä ei ole juurikaan THC:ta pitisuudet siemenissä ovt niin pieniä että ne ovat hankalasti mitattavissa. Kyseessä on Puolan maaseudulla kasvava Cannabis Sativa, jonka kasvattaminen on Euroopan unioin alueella sallittua maataloustuotannossa, näitä siemeniä en voi lakiteknisistä syistä johtuen toimittaa istutus- kylv?.. … Näytä kaikki

HUOM KUVATEKSTIN YLÄOSAhttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232
Tänään

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232

kuuntelin sen pasiradion haastattelun, ihan hyvä

laitoin pasille viestiä että jos hän haluaa, niin ko. yli 50 - vuotias reumapotilas, jota olen auttanut antaa tarvittaessa haastattelun myös. Seurataan tilannetta. puolan siemenestä olen lataamassa kuvia mutta on kestänyt yli tunnin jo vaikka kentät ihan hyvät ja prodigi-liittymä.

hmmm kyllä tulee takkusesti

nyt on albumi esillä näköjään
testataako hetki minkälaista o tehdä töitä yhsessä, kun sinulle on hyvä hetki
sisu ja gramofoni oli hyvä näyte
oikein onnistunut etenkin kun aiheena oli radio varsova

nyt pitäisi olla suljettu ryhmä, jossa osakunnan osakkaile osallistumisen mukaan lähtisi skype-tyyppinen hälytys

siellä ainaski suojatien merkki on samanlainen
juu skypen kautta aika hyvin onnistuis, silleen vois valvoa kuka pääsee kattoon... toisaalta jonkun pitäis olla aina klikkailemassa kun joku haluaa kattoa

tai merkkiääni jossa halukas voi alkaa osallistumaan haluamansa osallistumistason mukaan, esim tuotantoalueille ohjaaviin sivuihin voisi mennä linkki samaan aikaan
ja jossa peltoraportti niille jotka ovat valinneet sen osallistumisasteeseensa
eräänlainen klikkaa paketti kokoon- tyyppinen ratkaisu

aivan

skypen kautta toimisi nettikamerakin, pelloilla hyvään kuvaan riittää yksi prepaid-nettitikku per kone/kamera joka puolestaan takaa toisista koneista riippumattoman yhteyden 

jep sitä aattelin kans alkuperäsesti
skype on muutenkin ilmaisohjelma... ja mahdollistaa myös konferenssipuhelutki
videolähetyksellä

web-kamera lähetysyksikkö ja kuvallinen nettilähetys osakunnan osallistujien kesken voisi alkaa vaikka peltoraporttina tiettyihin aikoihin joista kertoville sivuille pääsee osallistumisensa mukaan
mietitään tätä, testataanko työntekoa, ilmoita milloin on hyvä hetki niin laitetaan näyte että ei tämä hassumpi homma ole työkseenkään tehdä
puolan strainhunters oli aika paha, no siementä nyt on

loppuviikosta ois aikaa... tässä alkuviikko taas jonku näköstä haipakkaa

20:50
sivujen kanssa?
virlaisyhtiö työllistää ja hankkii ostopalveluja euroopassa, myös suomessa

ei sivujen kanssa oo vaan ku pitää hoitaa taas näitä "virallisia" työttömyysasioita
[S]
Ilmianna · 16:55
ps. mun broidi (joka tekee tähän musat) hehkutti kun näki käsiksen, että tää tulee olemaan ihan parasta dokkaria mitä on vähään aikaan nähty. ja sen pitkiä leffoja leikannut tyttöystävä komppas. no, katsotaan, mut hyvä tulee ainakin!
[Sinä]
sisu parempana, siinä on semmoinen kohta missä nukutaan aina siinä laivan kansipaikalla penkillä ja sisu on rinnan päällä, olisi käyttis ja ei olisi paha vähän tähytä siitä laivalta, jos mahdollisuuksia on niin saan kyllä blue one-hintaan lipun
[S]
saa taas uskoa asiaan tommosista positiivisista kommenteista ammattilaisilta
eli sisulla ei ole nyt mitään hätää? mä oon miettiny sitä aina, kun se on siinä editissä jossain kuvassa
[Sinä]
Ilmianna · 16:56
nyt tässä kuussa olen menossa viroon kylvämään, asian toteuttamista tulisi harkita jos se on mahdollista mutta muutenkin menee varmasti
hm, positiiviset kommentit ainakin omalta taholtani on että olet selvästi tekemässä suomalaista elokuvahistoriaa ja tiedät sen itsekin
ihan hyvä että satuttiin yksiin aikoinaan, aika huimaa että tämän käsittely on vieläkin kesken
[S]
Ilmianna · 16:57
ainakin aiheen puolesta :):) kiitos tekijälle
niinpä!
onko kkosta kuulunut? eipä tietenkään?
[Sinä]
Ilmianna · 16:58
mutta lopputeksteihin sopisi esim. ´timo haara odottaa edelleeen korkeimman oikeuden mahdollista päätöstä asiassa ja kasvattaa kannabista tälläkin hetkellä useassa eu-maassa
[S]
Ilmianna · 16:59
juu, semmoinen sinne on tulossa - tai mikä tilanne nyt sit onkaan kun juttua editistä ulos ajetaan
[Sinä]
Ilmianna · 17:02
erittäin hyvä, diggaan
!
ihan helvetin hyvä on se loppukohtaus mielestäni, hommahan on kuin elokuvista mutta elokuvistahan tämä onkin
:-):-)
KO vuoden sisään ja hyvin pitkälti ehkä-pohjalta arvioitua asianajajalta
olisiko liikaa poliitikkojen ex-tyttöystäviä oikeutta hakemassa niin ei ehdi
[S]
Ilmianna · 17:14
:):) oliko muuten käsitystä siitä esitutkintamatskusta? onko lupa käyttää / julkaista?
[S]
Ilmianna · 18:36
kohta vähä pihakohtausta
[Sinä]
Ilmianna · 18:43
kaikki esitutkintamateriaali on kaikita osin julkista ja sitä voi jukisesti esittää ilman minkäänaisia rajoituksia kuten tuleekin tehdä, ne ovat olleet käräjäoikeuden istunnosta asti julkisia asiakirjoja jotka voi vaikka skannata nettiin kenen tahansa luettavaksi tai tuoda esiin mm. tv-ohjelmassa
[S]
Ilmianna · 18:45
hyvä homma. näin ajattelinkin. halusin vaan varmistaa. Tulee kuule hieno alotus leffaan. Ensin peltokuvaa ja tekstejä ja sitten poliisin esitutkintamatskua. sitten mennään iisalmeen.
ja tähän liittyen: tarviisin siis sen syytekirjelmän - en tuomiota. Sorry, mun virhe.
[Sinä]
Ilmianna · 18:46
erittäin hyvä, itse olen ajatellut samaan tapaan
näin se vaan menee, erittäin hyvä
[S]
:):)
[Sinä]
ok onpa hyvä että mainitsit tuosta, syytekirjelmä onkin paljon mehukkaampi
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24494
[S]
Ilmianna · 18:47
joo. mulla on taas liian pitkä päivä takana :):)
[Sinä]
tähän malliin on julkisia m
mm
pätkii
[S]
Ilmianna · 18:48
onks se tossa?!
jez!
aa. tämmönen :D:D
[Sinä]
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24498
nuo ovat muutamia näytteitä, teillä on ne omat kappaleet myös, siellä on niitä puhelutallenteita kirjoitettuna?
[S]
Ilmianna · 18:50
kokaiinin? :D:D
joo. niin on
ai, noinhan se olikin. kaikesta sua...
[Sinä]
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2829
tuohan on olennainen myös, liittyy suoraan vihreään bonukseen
[S]
Ilmianna · 18:51
mitäs toi kuitti edes oli?
[Sinä]
ja tottakai minulla on ollut hamppua m. autossa, sitähän on jokapaikka aina täynnä, siivosin vihreää jeeppiä eilen ja löytyi useampi kilo siementä
[S]
Ilmianna · 18:52
:D:D
no onhan sitä hampunviljelijällä
[Sinä]
todisteena hovi-ja käräjäoikeudessa siitä mistä hyllylaudat (joita olet kuvannut?) ovat todellisuudessa olleet kotoisin
ne savolan hyllyt
[S]
Ilmianna · 18:53
huumekauppaa niillä on rahoitettu! ja pätkitty kaaliin niitä jotka ei maksa :D:D
[Sinä]
joosepin laudat olivat oksaisia eikä siitä oikein kauppoja tullut vaikka hamppu sinänsä tekisi juhalle hyvää
:-D:-D
[S]
[Sinä]
Ilmianna · 18:54
vanhaselle mailaa polveen varoittavana esimerkkinä ja itse saa maksaa hoitokulut, onhan mailakin puuta jos ei ole alumiinimaila
[S]
muista että pitää olla tuppeen sahattu maila :):)
[Sinä]
Ilmianna · 18:55
ja jos joku vähänkään valittaisi näkemyksestä niin olen valmis itse ottamaan mailaa polveen jos vähänkään aihetta ilmenee koska vaan jos olisin vastaavan tyyppisissä tehtävissä, kyseinen toimintamalli olisi puolestaan kansalaisvelvollisuus
karhu junior kiddy, nopea ja näpsäkkä - ei oksankohtia heikentämässä erinomaista rakennetta
[S]
Ilmianna · 18:56
joo. kattelin just sun haastattelua, jossa sama näkemys
[Sinä]
Ilmianna · 18:58
tulen ikuisesti olemaan samaa mieltä, kansan velvollisuus on nousta epäpäteviä päättäjiään ja johtajiaan vastaan
[S]
Ilmianna · 18:59
kyllä
[Sinä]
hieman kuin muinaisessa feodaaliajan japanissa joka on muuten ollut kaikkien aikojen toimivin yhteiskuntamalli kunnes kapteeni Peary pääsi perille tokionlahdelle mustilla höyrylaivoillaan ja kansan heikentyminen alkoi koska japani alkoi saada vaikutteita länsimaista epäkelvommista roduista ja kulttuurista
feodaaliajan japani on 
osoittautunut toimivimmaksi, oli ollut vähiten törttöilyjä kuulemma
ja kaikki olivat hyväksyneet asian että ns. ylempiarvoinen joutuu tekemään seppukun eli ns. itsemurhan jos mokaa tarpeeksi huolella, tähän verrattuna kevyt napautus nivelkapseliin on nallekerhon touhua
tässä on myös mielestäni sanomaa, näin sen kuuluisi olla suomessakin ja nykyäänkin http://fi.wikipedia.org/wiki/Damokles
[S]
Ilmianna · 19:05
moi, sorry, tyttäreni soitti... juu, toi itsemurhakulttuuri/kunniakulttuuri on jännä. Demokleen miekka pään päälle vaan, kyllä.
[Sinä]
Ilmianna · 19:06
etkö pääsisi esim p;n  tai jonkun edustajan kanssa tänne viikonlopuksi tänä kesänä niin tuumattaisiin kaikessa rauhassa näitä nauhoite- ja tallenneasioita, onneksi saan ihan lähiaikoina tiimiin henkilön joka osaa skannata ja lähettää noita keskusteluja niin voi tuoda esille mitä itse pidän olennaisena, luulen kyllä että olemme samoilla linjoilla
kunnia tai kuolema, that rocks
[S]
Ilmianna · 19:07
kyllähän me sinne keritään jossain välissä. otetaan tällä kertaa ihan iisisti vaan. loman kannalta :):)
[Sinä]
juuri näin!
:-)
[S]
Ilmianna · 19:08
sauna, oluset ja kesäilta-aurinko
[Sinä]
no juuri näin!
[S]
ns. kesämeno
[Sinä]
asun muuten nyt tässä yläkerrassa, on 51 m2 josta tosin suuri osa käytävää kylppäriä ja keittiötä
[S]
Ilmianna · 19:09
kuis näin muutit?
[Sinä]
sain tämän isomman kun kunnanjohtaja oikein ehdotti, soitti viroon ja oli oikein mukavana
[S]
tä? onko sama mies vielä?
[Sinä]
Ilmianna · 19:10
2 v ja jää eläkkeelle, saisi tulla ns. pormestarimalli tännekin sen jälkeen koska olisi toimivampi kunnan edushenkilöä valittaessa. jep, sama rakennus, yläkerran ikkunat
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=39252
takaterassi käytössä kokonaan grilleineen jos saan ensin lautaa jostakin että voin laittaa puukannen lisäsiipeen, näkyy kuvassa oikealla
saunan kattoon kohdistuu muuten liikaa pistepainoa
tämä yläkerta on kyllä hyvä
[S]
Ilmianna · 19:12
kuulostaa hyvältä! onnea uuteen kotiin!
[Sinä]
Ilmianna · 19:13
samanlainen tämä on kuin alakerta, siirsin tavarat saman huoneratkaisun mukaisesti samoille paikoilleen mutta muutamia rojuja mahtui lisää
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1802685318838&id=1591010549&ref=notif&notif_t=like#!/photo.php?fbid=405555907204&set=t.1591010549&theater
panda-asian voisi nostaa esille, nehän ovat siellä tuhoamistuomion alla koko ajan
hamppurouheeni on laillinen tuote EU:ssa ja sitä niissä oli säilytyksessä
[S]
Ilmianna · 19:14
katotaan, sano lääkäri. panda näkyy ainakin kuvissa. vähintäänkin sisäpiiri tietää mistä on kyse ;);)
kohta tulee pieni videoklippi taas tänne kasvukausiryhmään
aivan. pitäis rouheen olla!
kerroinko, että kyselin vihdin apteekista hamppuöljykapseleita. olisit nähny sen epäilevän ilmeen sen vanhemman reviisorin naamalla (nainen). :):)
[Sinä]
Ilmianna · 19:16
ja nyt koska ovat alioikeuden mielestä rikoksentekovälineitä kuten antiikkikirstutkin ovat menossa ekokemille jos korkein oikeus niin päättää eli ei muuttaisi alioikeuden päätöstä, oli aika unreal kun ne olivat siellä iisalmen käräjillä tuomarin pöydällä ja tuijottivat sieltä
[S]
mut siis pandoja ei oo vielä kukaan ennen aikojaan (siis ennen tuomiota) tuhonnu?
[Sinä]
Ilmianna · 19:17
kirstua sain nuuhkaista ja aromi oli hyvä, hyvää teetä tulisi joka tulee olemaan pullotettuna ja muutenkin myytynä menestystuote koska on jo sitä muualla euroopassa
KO päättää, ei tiedä vielä, itse ehdotin jo käräjillä sijoituspaikaksi rikosmuseon kellaria jos ei esille kerran voi laittaa
veronmaksajat joutuvat maksamaan nuokin tuhoamiskulut jos niin käy
[S]
Ilmianna · 19:19
siellä olis sun pandat rannanjärven kahleiden kanssa samassa kopissa :D:D
[Sinä]
[S]
pallo jalkaan pandalle
[Sinä]
don´t kill panda, it´s fucking brutal
[S]
Ilmianna · 19:20
t-paidaksi :):)
[Sinä]
jepa

moi!

ens viikolle suunniteltiin lahtoa
18:48Minä

ok, auto on hieno

pakko mainita
18:48Heta

.)

kuvaus muuten huomenna täällä keiteleellä

yläpelto on tuhottu jälleen
18:49Heta

HAAA

ai se mis oli "hirvi"
18:49Minä

ei tule tältä kesää enää muuta kuin kynnöskuvia sieltäpäin

.(

mika kuvaus huomenna
18:50Minä

neliön palan olivat ottaneet iisalmen pöhelöt poliisit, ammattitaidottomat
18:50Heta

haha ok. no mita siita voi odottaa

tv-dokumentti, jätä toytsi parkkiin ota juna ja tule kuvaamaan kuvauksia

paska juttu meni hyviä geenejä taasen hukkaan
18:51Heta

aijai, olispa hurja mut en kyl mitenkaan pysty

on onkylla
18:51Minä

kuva, josta ilmoitin tykkääväni on muuten juuri tuolta pellolta, no on kyllä hyvä että sieltä on otettu hyviä kuvia

18:52Heta

no on kylla
18:52Minä

todella hyvä, että esim. voi todistaa pellon olleen olemassa, eikö vain?

no tietenki

joku saisi maksaa vahingon

niimpa

laskeskelin, että jo pelkkä tee olisi ollut kokemuspohjaan perustuen n. 5000-6000euroa
18:53Heta

huaah
18:53Minä

kyllä sitä silti tulee, esim. savolan pihahan on vielä ihan täynnä

huomenna kuvausryhmä täällä kumminkin, täytyy keskittyä, taidan soittaa poliisille kun ovat täällä

näin meinasin
18:54Heta

joo, olis tosi hyva
18:54Minä

tarvitsen selvityksen tähän asiaan

voisit tehda rikosilmoituksen omaisuuden tuhoamisesta ja pyydat ne paikalle tutkimaan

jep esim juuri näin

koko suomi tarvitsee, ala sita unohda

jep!
18:55Heta

taalla helsingissaki jengi niin peloteltua et kriminalisoivat itse itsesnsa!
18:55Minä

katsotaan, mitä tuleman pitää, väitän että asiassa on jo tullut muutos, mutta tietoisuus siitä ei ole vielä riittävällä tasolla
18:56Heta

nain toivon myos

ootko miettiny ulkomailla kayntia
18:57Minä

pitäisi saada kaikessa rauhassa jossakin keskusteluohjelmassa purkittaa tämä homma läpi, mutta suomi ei uskalla keskustella - keskustelun aika tulee viimeistään kunhan asiani julkistetaan, eräänlainen lautakauppa-gatehan tämäkin on ollut

tämä ko. tv-porukka seuraa juuri tätä kokonaisuutta
18:57Heta

haha niin on. ja ajallaan kaikki, mutta hyvin pian

heillä on kyllä varmasti aika hyvät nauhat

ononon
18:59Minä

muutos on tuotava tietoisuuteen, en muuten ole varsinainen narsisti, mutta pakko on kysyä tunsiko ne grafititaitelijat esim. haarantimmppaa, minulla on kyllä paljon kavereita siellä, varsinkin itä-helsingissä

needs some ghettoblast, the hole area
18:59Heta

haha indeed

helsinki on suttautunut hieman kymmenessä vuodessa

tiesivat osa jutun, mut edelleenki siin uskos, et oisit menos linnaan

oli kiva muuttaa kasityksia

taidolla tehty on kulttuuria

suttu on suttu
19:00Minä

hmm jaa vanhaa tietoa, no eihän sitä tiedä vielä
19:00Heta

niin kylla. mutta kuitenki asiat rullaa eteenpain!
19:01Minä

tuskin tulee linnaa ko:n jälkeen, tämä on 375gramman luovutus sairaalle henkilölle
19:01Heta

nii

"voin vihdoin hoitaa työtäni"- helpottunut haara kertoo

odotas hetki

kayn jeesaan serkkuu jossain
19:12Heta

kitaran viritys hommia..
20:25Heta

heii!

ootko viel himas?
20:26Minä

jep mutta kohta kiire
20:26Heta

voinko jakaa ton urbancityboyn linkin?
20:27Minä

hmmm
20:28Heta

mut sullaki tos nakyy koko keskustelu

"tasta ei saa viela mainita.."
20:28Minä

annetaan olla vielä kohtuu pienellään, siellä on kumminkin koko stoori julkisena mm. kuvateksteissä, ihan niinkuin tämäkin teksti voi vaikka mennä; tämä on juuri PLANTAASI24

ideani on, että kaikki suorana nettiin vaan niin ei jää epäselvää, että mitä on puuhattu, tämä on laillista työtäni jota koitan hoitaa
20:29Heta

no toi keskustelu kuiten nakyy tos nyt kaikille
20:29Minä

niinpä juuri
20:30Heta

jepjep, mut hassulta tuntuu lukee et tasta ei saa mainita?
20:30Minä

sen saatan ottaa jossain vaiheessa pois etusivulta, mutta ei nuo muut mihinkään lähde koska en niin halua, kannattaisi teettää varmuuskopio ko. albumeista teksteineen

tämä ikäänkuin menee ns.toisen asteen kautta, vaikea selvittää
20:31Heta

oon miettinykki kovalevyn ostua..
20:31Minä

mutta otan esimerkin:

ok

kopioin tekstin juuri nöäihin albumeihin ensin, ettei se häviä

siis näihin

Heta

moi!

ok, auto on hieno

pakko mainita

.)

HAAA

ai se mis oli "hirvi"

.(

mika kuvaus huomenna

on onkylla

kuva, josta ilmoitin tykkääväni on muuten juuri tuolta pellolta, no on kyllä hyvä että sieltä on otettu hyviä kuvia

no on kylla

no tietenki

niimpa

laskeskelin, että jo pelkkä tee olisi ollut kokemuspohjaan perustuen n. 5000-6000euroa

huaah

huomenna kuvausryhmä täällä kumminkin, täytyy keskittyä, taidan soittaa poliisille kun ovat täällä

näin meinasin

joo, olis tosi hyva

voisit tehda rikosilmoituksen omaisuuden tuhoamisesta ja pyydat ne paikalle tutkimaan

jep esim juuri näin

jep!

katsotaan, mitä tuleman pitää, väitän että asiassa on jo tullut muutos, mutta tietoisuus siitä ei ole vielä riittävällä tasolla

nain toivon myos

pitäisi saada kaikessa rauhassa jossakin keskusteluohjelmassa purkittaa tämä homma läpi, mutta suomi ei uskalla keskustella - keskustelun aika tulee viimeistään kunhan asiani julkistetaan, eräänlainen lautakauppa-gatehan tämäkin on ollut

ononon

muutos on tuotava tietoisuuteen, en muuten ole varsinainen narsisti, mutta pakko on kysyä tunsiko ne grafititaitelijat esim. haarantimmppaa, minulla on kyllä paljon kavereita siellä, varsinkin itä-helsingissä

haha indeed

suttu on suttu

tuskin tulee linnaa ko:n jälkeen, tämä on 375gramman luovutus sairaalle henkilölle

nii

odotas hetki

kitaran viritys hommia..

heii!

ootko viel himas?

jep mutta kohta kiire

hmmm

annetaan olla vielä kohtuu pienellään, siellä on kumminkin koko stoori julkisena mm. kuvateksteissä, ihan niinkuin tämäkin teksti voi vaikka mennä; tämä on juuri PLANTAASI24

ideani on, että kaikki suorana nettiin vaan niin ei jää epäselvää, että mitä on puuhattu, tämä on laillista työtäni jota koitan hoitaa

niinpä juuri

sen saatan ottaa jossain vaiheessa pois etusivulta, mutta ei nuo muut mihinkään lähde koska en niin halua, kannattaisi teettää varmuuskopio ko. albumeista teksteineen

mutta otan esimerkin:

ok

siis näihin
20:32Heta

joo, onks sulla viela se pikku mu

istitikku
20:33Minä

jep, lompakossa
20:33Heta

paa siihen ni on erillaan koneista
20:35Heta on poissa.
20:46Minä

noniin, tämä näkyy nyt vasta vielä meille, tämä on periaatteessa plantaasi24:n (lähetä viestinä)
Junk yard Rambo

a melkein uus... sillä ei ollu paljoa ajettu... se oli mun jolla joskus pöristelin vaihtelevalla menestyksellä
sitä oon miettiny ett jos kävis kortin ajamassa virossa... tosin mä tartteisin opetustuntejaki

rastan myös kannattaisi ajaa eu:n alueella voimassa oleva ajokortti täällä, hintahan on murto-osa siitä mitä suomessa kortti maksaa

no niin on

jep
löydettäisiinköhän kunnollista katunäkymää jossa vihreä majatalo olisi näkyvillä
siinä on 6 vaiko 7 erillistä majoitusta jos olen oiekin ymmärtänyt, ja vanha oluttupa samassa ja terassi siellä pylväiden päällä

no mä meen kuiteskin nukkumaan tässä... varmaan huomenna lähetään käymään jossakin sen sijaan ett mökötetään kämpillä

ok palataan öitä

jees öitä
Eilen

morjestaniistä siemenistä mitä ois myynnissä niin minkähänlaisista thc pitoisuuksista puhutaan?
kannabiskasvin siemenissä ei ole juurikaan THC:ta pitisuudet siemenissä ovt niin pieniä että ne ovat hankalasti mitattavissa. Kyseessä on Puolan maaseudulla kasvava Cannabis Sativa, jonka kasvattaminen on Euroopan unioin alueella sallittua maataloustuotannossa, näitä siemeniä en voi lakiteknisistä syistä johtuen toimittaa istutus- kylv?.. … Näytä kaikki

HUOM KUVATEKSTIN YLÄOSAhttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232
Tänään

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232

laitoin pasille viestiä että jos hän haluaa, niin ko. yli 50 - vuotias reumapotilas, jota olen auttanut antaa tarvittaessa haastattelun myös. Seurataan tilannetta. puolan siemenestä olen lataamassa kuvia mutta on kestänyt yli tunnin jo vaikka kentät ihan hyvät ja prodigi-liittymä.

nyt pitäisi olla suljettu ryhmä, jossa osakunnan osakkaile osallistumisen mukaan lähtisi skype-tyyppinen hälytys

juu skypen kautta aika hyvin onnistuis, silleen vois valvoa kuka pääsee kattoon... toisaalta jonkun pitäis olla aina klikkailemassa kun joku haluaa kattoa

tai merkkiääni jossa halukas voi alkaa osallistumaan haluamansa osallistumistason mukaan, esim tuotantoalueille ohjaaviin sivuihin voisi mennä linkki samaan aikaan

aivan

skypen kautta toimisi nettikamerakin, pelloilla hyvään kuvaan riittää yksi prepaid-nettitikku per kone/kamera joka puolestaan takaa toisista koneista riippumattoman yhteyden

videolähetyksellä

web-kamera lähetysyksikkö ja kuvallinen nettilähetys osakunnan osallistujien kesken voisi alkaa vaikka peltoraporttina tiettyihin aikoihin joista kertoville sivuille pääsee osallistumisensa mukaan
mietitään tätä, testataanko työntekoa, ilmoita milloin on hyvä hetki niin laitetaan näyte että ei tämä hassumpi homma ole työkseenkään tehdä

sivujen kanssa?

ei sivujen kanssa oo vaan ku pitää hoitaa taas näitä "virallisia" työttömyysasioita
[S]
ps. mun broidi (joka tekee tähän musat) hehkutti kun näki käsiksen, että tää tulee olemaan ihan parasta dokkaria mitä on vähään aikaan nähty. ja sen pitkiä leffoja leikannut tyttöystävä komppas. no, katsotaan, mut hyvä tulee ainakin!
[Sinä]
sisu parempana, siinä on semmoinen kohta missä nukutaan aina siinä laivan kansipaikalla penkillä ja sisu on rinnan päällä, olisi käyttis ja ei olisi paha vähän tähytä siitä laivalta, jos mahdollisuuksia on niin saan kyllä blue one-hintaan lipun
[S]
saa taas uskoa asiaan tommosista positiivisista kommenteista ammattilaisilta
eli sisulla ei ole nyt mitään hätää? mä oon miettiny sitä aina, kun se on siinä editissä jossain kuvassa
[Sinä]
Ilmianna · 16:56
nyt tässä kuussa olen menossa viroon kylvämään, asian toteuttamista tulisi harkita jos se on mahdollista mutta muutenkin menee varmasti
hm, positiiviset kommentit ainakin omalta taholtani on että olet selvästi tekemässä suomalaista elokuvahistoriaa ja tiedät sen itsekin
ihan hyvä että satuttiin yksiin aikoinaan, aika huimaa että tämän käsittely on vieläkin kesken
[S]
Ilmianna · 16:57
ainakin aiheen puolesta :):) kiitos tekijälle
niinpä!
onko kkosta kuulunut? eipä tietenkään?
[Sinä]
Ilmianna · 16:58
mutta lopputeksteihin sopisi esim. ´timo haara odottaa edelleeen korkeimman oikeuden mahdollista päätöstä asiassa ja kasvattaa kannabista tälläkin hetkellä useassa eu-maassa
[S]
Ilmianna · 16:59
juu, semmoinen sinne on tulossa - tai mikä tilanne nyt sit onkaan kun juttua editistä ulos ajetaan
[Sinä]
Ilmianna · 17:02
erittäin hyvä, diggaan
!
ihan helvetin hyvä on se loppukohtaus mielestäni, hommahan on kuin elokuvista mutta elokuvistahan tämä onkin
KO vuoden sisään ja hyvin pitkälti ehkä-pohjalta arvioitua asianajajalta
olisiko liikaa poliitikkojen ex-tyttöystäviä oikeutta hakemassa niin ei ehdi
[S]
Ilmianna · 17:14
:):) oliko muuten käsitystä siitä esitutkintamatskusta? onko lupa käyttää / julkaista?
[S]
Ilmianna · 18:36
kohta vähä pihakohtausta
[Sinä]
Ilmianna · 18:43
kaikki esitutkintamateriaali on kaikita osin julkista ja sitä voi jukisesti esittää ilman minkäänaisia rajoituksia kuten tuleekin tehdä, ne ovat olleet käräjäoikeuden istunnosta asti julkisia asiakirjoja jotka voi vaikka skannata nettiin kenen tahansa luettavaksi tai tuoda esiin mm. tv-ohjelmassa
[S]
Ilmianna · 18:45
hyvä homma. näin ajattelinkin. halusin vaan varmistaa. Tulee kuule hieno alotus leffaan. Ensin peltokuvaa ja tekstejä ja sitten poliisin esitutkintamatskua. sitten mennään iisalmeen.
ja tähän liittyen: tarviisin siis sen syytekirjelmän - en tuomiota. Sorry, mun virhe.
[Sinä]
erittäin hyvä, itse olen ajatellut samaan tapaan
näin se vaan menee, erittäin hyvä
[S]
[Sinä]
ok onpa hyvä että mainitsit tuosta, syytekirjelmä onkin paljon mehukkaampi
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24494
[S]
joo. mulla on taas liian pitkä päivä takana :):)
[Sinä]
tähän malliin on julkisia m
mm
pätkii
[S]
onks se tossa?!
jez!
aa. tämmönen :D:D
[Sinä]
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24498
nuo ovat muutamia näytteitä, teillä on ne omat kappaleet myös, siellä on niitä puhelutallenteita kirjoitettuna?
[S]
kokaiinin? :D:D
joo. niin on
ai, noinhan se olikin. kaikesta sua...
[Sinä]
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2829
tuohan on olennainen myös, liittyy suoraan vihreään bonukseen
[S]
mitäs toi kuitti edes oli?
[Sinä]
ja tottakai minulla on ollut hamppua m. autossa, sitähän on jokapaikka aina täynnä, siivosin vihreää jeeppiä eilen ja löytyi useampi kilo siementä
[S]
:D:D
no onhan sitä hampunviljelijällä
[Sinä]
todisteena hovi-ja käräjäoikeudessa siitä mistä hyllylaudat (joita olet kuvannut?) ovat todellisuudessa olleet kotoisin
ne savolan hyllyt
[S]
huumekauppaa niillä on rahoitettu! ja pätkitty kaaliin niitä jotka ei maksa :D:D
[Sinä]
joosepin laudat olivat oksaisia eikä siitä oikein kauppoja tullut vaikka hamppu sinänsä tekisi juhalle hyvää
[S]
[Sinä]
vanhaselle mailaa polveen varoittavana esimerkkinä ja itse saa maksaa hoitokulut, onhan mailakin puuta jos ei ole alumiinimaila
[S]
muista että pitää olla tuppeen sahattu maila :):)
[Sinä]
Ilmianna · 18:55
ja jos joku vähänkään valittaisi näkemyksestä niin olen valmis itse ottamaan mailaa polveen jos vähänkään aihetta ilmenee koska vaan jos olisin vastaavan tyyppisissä tehtävissä, kyseinen toimintamalli olisi puolestaan kansalaisvelvollisuus
karhu junior kiddy, nopea ja näpsäkkä - ei oksankohtia heikentämässä erinomaista rakennetta
[S]
Ilmianna · 18:56
joo. kattelin just sun haastattelua, jossa sama näkemys
[Sinä]
Ilmianna · 18:58
tulen ikuisesti olemaan samaa mieltä, kansan velvollisuus on nousta epäpäteviä päättäjiään ja johtajiaan vastaan
[S]
kyllä
[Sinä]
hieman kuin muinaisessa feodaaliajan japanissa joka on muuten ollut kaikkien aikojen toimivin yhteiskuntamalli kunnes kapteeni Peary pääsi perille tokionlahdelle mustilla höyrylaivoillaan ja kansan heikentyminen alkoi koska japani alkoi saada vaikutteita länsimaista epäkelvommista roduista ja kulttuurista
feodaaliajan japani on
osoittautunut toimivimmaksi, oli ollut vähiten törttöilyjä kuulemma
ja kaikki olivat hyväksyneet asian että ns. ylempiarvoinen joutuu tekemään seppukun eli ns. itsemurhan jos mokaa tarpeeksi huolella, tähän verrattuna kevyt napautus nivelkapseliin on nallekerhon touhua
tässä on myös mielestäni sanomaa, näin sen kuuluisi olla suomessakin ja nykyäänkin http://fi.wikipedia.org/wiki/Damokles
[S]
Ilmianna · 19:05
moi, sorry, tyttäreni soitti... juu, toi itsemurhakulttuuri/kunniakulttuuri on jännä. Demokleen miekka pään päälle vaan, kyllä.
[Sinä]
Ilmianna · 19:06
etkö pääsisi esim p;n tai jonkun edustajan kanssa tänne viikonlopuksi tänä kesänä niin tuumattaisiin kaikessa rauhassa näitä nauhoite- ja tallenneasioita, onneksi saan ihan lähiaikoina tiimiin henkilön joka osaa skannata ja lähettää noita keskusteluja niin voi tuoda esille mitä itse pidän olennaisena, luulen kyllä että olemme samoilla linjoilla
kunnia tai kuolema, that rocks
[S]
kyllähän me sinne keritään jossain välissä. otetaan tällä kertaa ihan iisisti vaan. loman kannalta :):)
[Sinä]
juuri näin!
:-)
[S]
sauna, oluset ja kesäilta-aurinko
[Sinä]
no juuri näin!
[S]
ns. kesämeno
[Sinä]
asun muuten nyt tässä yläkerrassa, on 51 m2 josta tosin suuri osa käytävää kylppäriä ja keittiötä
[S]
kuis näin muutit?
[Sinä]
sain tämän isomman kun kunnanjohtaja oikein ehdotti, soitti viroon ja oli oikein mukavana
[S]
tä? onko sama mies vielä?
[Sinä]
Ilmianna · 19:10
2 v ja jää eläkkeelle, saisi tulla ns. pormestarimalli tännekin sen jälkeen koska olisi toimivampi kunnan edushenkilöä valittaessa. jep, sama rakennus, yläkerran ikkunat
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=39252
takaterassi käytössä kokonaan grilleineen jos saan ensin lautaa jostakin että voin laittaa puukannen lisäsiipeen, näkyy kuvassa oikealla
saunan kattoon kohdistuu muuten liikaa pistepainoa
tämä yläkerta on kyllä hyvä
[S]
Ilmianna · 19:12
kuulostaa hyvältä! onnea uuteen kotiin!
[Sinä]
Ilmianna · 19:13
samanlainen tämä on kuin alakerta, siirsin tavarat saman huoneratkaisun mukaisesti samoille paikoilleen mutta muutamia rojuja mahtui lisää
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1802685318838&id=15910105 49&ref=notif&notif_t=like#!/photo.php?fbid=405555907204&set=t.1591010549&theat er
panda-asian voisi nostaa esille, nehän ovat siellä tuhoamistuomion alla koko ajan
hamppurouheeni on laillinen tuote EU:ssa ja sitä niissä oli säilytyksessä
[S]
Ilmianna · 19:14
katotaan, sano lääkäri. panda näkyy ainakin kuvissa. vähintäänkin sisäpiiri tietää mistä on kyse ;);)
kohta tulee pieni videoklippi taas tänne kasvukausiryhmään
aivan. pitäis rouheen olla!
kerroinko, että kyselin vihdin apteekista hamppuöljykapseleita. olisit nähny sen epäilevän ilmeen sen vanhemman reviisorin naamalla (nainen). :):)
[Sinä]
ja nyt koska ovat alioikeuden mielestä rikoksentekovälineitä kuten antiikkikirstutkin ovat menossa ekokemille jos korkein oikeus niin päättää eli ei muuttaisi alioikeuden päätöstä, oli aika unreal kun ne olivat siellä iisalmen käräjillä tuomarin pöydällä ja tuijottivat sieltä
[S]
mut siis pandoja ei oo vielä kukaan ennen aikojaan (siis ennen tuomiota) tuhonnu?
[Sinä]
Ilmianna · 19:17
kirstua sain nuuhkaista ja aromi oli hyvä, hyvää teetä tulisi joka tulee olemaan pullotettuna ja muutenkin myytynä menestystuote koska on jo sitä muualla euroopassa
KO päättää, ei tiedä vielä, itse ehdotin jo käräjillä sijoituspaikaksi rikosmuseon kellaria jos ei esille kerran voi laittaa
veronmaksajat joutuvat maksamaan nuokin tuhoamiskulut jos niin käy
[S]
siellä olis sun pandat rannanjärven kahleiden kanssa samassa kopissa :D:D
[Sinä]
[S]
pallo jalkaan pandalle
[Sinä]
don´t kill panda, it´s fucking brutal
[S]
t-paidaksi :):)
[Sinä]
jepa

moi!

ok, auto on hieno

pakko mainita

.)

HAAA

ai se mis oli "hirvi"

.(

mika kuvaus huomenna

on onkylla

no on kylla

no tietenki

niimpa

huaah

näin meinasin

joo, olis tosi hyva

jep esim juuri näin

jep!

nain toivon myos

ononon

haha indeed

suttu on suttu

nii

odotas hetki

kitaran viritys hommia..

heii!

ootko viel himas?

jep mutta kohta kiire

hmmm

niinpä juuri

mutta otan esimerkin:

ok

siis näihin

Heta

moi!

ok, auto on hieno

pakko mainita

.)

HAAA

ai se mis oli "hirvi"

.(

mika kuvaus huomenna

on onkylla

no on kylla

no tietenki

niimpa

huaah

näin meinasin

joo, olis tosi hyva

jep esim juuri näin

jep!

nain toivon myos

ononon

haha indeed

suttu on suttu

nii

odotas hetki

kitaran viritys hommia..

heii!

ootko viel himas?

jep mutta kohta kiire

hmmm

niinpä juuri

mutta otan esimerkin:

ok

siis näihin
20:32Heta

joo, onks sulla viela se pikku mu

istitikku
20:33Minä

jep, lompakossa
20:33Heta

paa siihen ni on erillaan koneista
20:35Heta on poissa.
20:46Minä

noniin, tämä näkyy nyt vasta vielä meille, tämä on periaatteessa plantaasi24:n (lähetä viestinä)
Kuva lisätty 29.06.2008 16:21
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 7 of 7
  1. Urbancityboy
    23.05.2011 20:26
    Urbancityboy

no niin on

jep

ok palataan öitä

jees öitä
    Eilen

Tänään

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42232

aivan

videolähetyksellä

sivujen kanssa?

2. Urbancityboy
    17.04.2023 08:33
    Urbancityboy
    neuvostoliiton eurostoliitto-versiostahan on myös keskustelua ollut
    You sent
    gulak kannattaa huomioida, sama kaavahan on nyt mutta piilotetumpana. stalinin virkaa saattaisi siten olla hoitamassa ns symppisimagollinen nainen
    T
    ✌️
    tseka ja toisiaan jonossa myrkyttävät idiootit kannattaa lukea, Edward Radzinski taisi olla kirjoittaja, kirjan nimi Stalin.

You sent
    joissakin kuvissa eu-päällikkö itsekin on jo melko kalpeana, onkohan hän ottanut itse minkälaiset rokotteet
    You sent
    täällä vanhukset kalpeiksi ja elottoman värisiksi menneet
    You sent
    (vaalit)
    eilinen pilalla kun oli kannabiksen vastustajien teltta kuopiossa kun yritin mennä syömään

T
    Eivät tiedä mitä vastustavat
    You sent
    (puolue) ja ns tunnettu (henkilö) & kannabispropaganda, liian raskasta. muutenkin kun poliitikot tms "meidän yhteisten asioiden hoitajat" ovat utopioissaan mm. valtion rahoituksesta ja vauhkonneet jo valmiiksi turvallisuutensa perään niin syytä kiertää kaukaa moiset teltat ettei pääse kukaan sanomaan että olisi kenelläkään mennyt viskit ja jaffat sekaisin
    You sent
    ennaltaehkäisevästi ovat huolissaan yleisesti turvallisuutensa perään. false flageilta vaikuttaa osa poliittikkoihin kohdistuneista "hyökkäyksistä"
    You sent
    psykologista operaatiota vähän kaikki
  3. Urbancityboy
    17.04.2023 08:36
    Urbancityboy
    T forwarded a message
    T
    Ihmisiä painostetaan syömään tekolihatuotteita – Valmistetaan viljellyistä rokotteissa käytetyistä soluista
    Julkaistu 02.03.2023 12:02, 2061 lukukertaa, Ei kommentteja
    Viime vuosikymmeninä suuret lääkeyhtiöt ovat viljelleet suuria määriä soluja rokotteiden ja muiden bioterapioiden tuottamiseksi. Nyt elintarvikeyhtiöt haluavat, että myös ihmiset syövät näitä soluja.
    ��
    Tekolihateollisuuden johtavat startup-yritykset Believer Meats, Eat Just Inc. ja Upside Foods Inc. ovat keränneet yhteensä yli 1,2 miljardin dollarin riskipääomarahoituksen tuodakseen tuotteita ruokakauppojen hyllyille.
    Niiden tutkimuslaitokset ja koelaitokset ovat tuottaneet pieniä määriä kanaa, joka ei ole peräisin teurastamosta. Viime vuoden lopulla Upside sai ensimmäisenä elintarvike- ja lääkevirastolta vihreää valoa tuotteidensa saattamiseksi markkinoille. Kaikki kolme yritystä ovat myös ilmoittaneet kumppanuuksista ravintoloiden kanssa. Nämä yritykset pyrkivät mainostamaan tuotteitaan ”oikeana” lihana.
    ”Tämä on lihaa”, Upside Foods Inc. toimitusjohtaja Uma Valeti sanoi alan konferenssissa hieman yli vuosi sitten. ”Mielestäni on harhaanjohtavaa kutsua sitä joksikin muuksi.”
    Se voi olla totta solutasolla. Mutta siinä on suurempi ongelma.
    Laboratoriossa kasvatetussa lihassa käytetään lehmien teurastuksen sivutuotteita
    Tekolihatuotteiden väitetään olevan vapaita eläimiin kohdistuvasta julmuudesta. Laboratoriossa kasvatetussa lihassa käytetään kuitenkin itse asiassa lehmän teurastuksen sivutuotetta. (Aiheeseen liittyen: Globalistien tukema laboratoriossa kasvatettu liha käyttää lehmien teurastuksen sivutuotetta.)
    LifeSiteNews -lehdessä 24. kesäkuuta julkaistussa mielipidekirjoituksessa mainittiin, että viljellyn lihan kasvatuksessa käytetään naudan sikiöseerumia (FBS), jota valmistetaan lehmän sikiöiden verestä. Siinä selitettiin, että FBS:ää käytetään, koska siinä voi kasvaa mikä tahansa solu. FBS sisältää myös kasvutekijöitä, jotka estävät solukuoleman. Slate-lehden vuonna 2017 ilmestyneessä artikkelissa puolestaan selostettiin tarkemmin FBS:n keräämisen karmeaa prosessia.
    ”Jos teurastettavaksi tuleva lehmä sattuu olemaan tiineenä, lehmä teurastetaan ja sen veri lasketaan. Sikiö [sitten] irrotetaan emostaan ja tuodaan veren keräyshuoneeseen”, lehden artikkelissa todettiin.”Sikiöön, joka pysyy elossa veren laadun varmistamiseksi seuraavan prosessin aikana, työnnetään neula sydämeen. Sen jälkeen sen veri valutetaan, kunnes sikiö kuolee, mikä kestää yleensä noin viisi minuuttia. Tämän jälkeen tämä veri jalostetaan, ja tuloksena syntyvä uute on FBS.”
    LifeSiteNewsin mukaan feikkiliha ”ei siis täytä kasvissyöjien vaatimuksia” ja voi ”herättää uskonnollisia vastalauseita”. Sivuston mukaan feikkilihan nauttiminen on sama kuin ”söisi ruokaa, joka on valmistettu eläimestä, joka on uhrattu ennen kuin se on edes syntynyt”.
    Tekolihan kuolemattomat solut voivat aiheuttaa syöpää
    On myös kysymys sen turvallisuudesta. Vaikka monet tiedemiehet väittävät, että viljellyt lihatuotteet eivät aiheuta syöpää, teollisuudella ei ole vuosikymmenien mittaisia tietoja sen todistamiseksi.
    Normaalit lihasolut eivät jatka jakautumista ikuisesti. Jotta soluviljelmät saataisiin kasvamaan riittävän nopeasti, useat yritykset käyttävät kaikessa hiljaisuudessa niin sanottuja kuolemattomia soluja, jotka ovat lääketieteellisen tutkimuksen peruspilari, mutta ne ovat syöpää edeltäviä ja voivat joskus olla täysin syöpäisiä.
    Eat Just Inc. kieltäytyi kommentoimasta asiaa. Believer Meatsin tieteellinen johtaja Yaakov Nahmias sanoi, että hänen yrityksensä käyttää kuolemattomia soluja viljellyssä kanassaan ja että hänen tiiminsä on jotenkin luonut kuolemattomia soluja, jotka eivät jaa mitään geneettisiä merkkejä syöpäsolujen kanssa. Eric Schulze, Upside Foodsin maailmanlaajuisten tieteellisten ja sääntelyyn liittyvien asioiden varatoimitusjohtaja, sanoi, että hänen yrityksensä seisoo FDA:n hyväksynnän ja turvallisuusprotokollien takana.
    Kukaan heistä ei voi kategorisesti kieltää, että heidän tuotteissaan on jotain, joka voi aiheuttaa syöpää. Katso tämä video, jossa kerrotaan, miten laboratoriossa kasvatettu liha voi aiheuttaa ihmiselle syöpää:
    UMV/UVM, 2.3.2023
    Lähde: Natural News tämmönen Laitoin kopiona jotta aikeaa Mitähän näissä on kaiken muun shitin lisäksi ...
  4. Urbancityboy
    17.04.2023 08:43
    Urbancityboy
    (valtion velanoton tarve vähenee, uutiskuva 2020)

2 v vanha kuva
    You sent
    Velanoton tarve vähenee, nyt 10 miljardia vuoteen
    You sent
    ✌️
    T
    Mihinkä vetosivat
    T
    Veikkaukseen
    You sent
    ✌️
    Fri 8:35 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/717996007/v...76433656231358
    Fri 12:23 PM
    You sent
    You sent
    Mikähän on
    Fri 2:58 PM
    T
    Meinoovatko laittoo itsenäiseen ajatteluun kykenevät keskitysleireille
    Fri 3:52 PM
    You sent
    Anne O ja ns. Vapan veljekset olisivat kyseessä kuulemma
    Fri 6:58 PM
    T
    ✌️
    Sat 12:49 AM
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...x5l0vGdc6x&s=1
    Sat 6:39 AM
    T
    (henkilö) ja kumppanit kuuluisi noiden sijasta maanpetturuudesta säppiin
    Sat 8:46 AM
    You sent
    ✌️
    Sat 12:16 PM
    T
    https://positv.fi/videot/haastattelulsaarela/
    Sat 12:57 PM
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...bJKjBAS6cx&s=1
    T
    https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kohura...llista/1185769
    You sent
    juu
    You sent
    Vaikkapa 0,2 on ihan riittävä CBD-pitoisuus mielestäni, what ever. voihan CBD
    laitan kopion anonymisoidusta keskustelusta-
    You sent
    -o
    You sent
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...1672#gs.u11rau
    You sent
    You sent
    tutkijatkin myöntävät, että ydinvoimalat ovat jatkuvassa tulvimisriskissä, edistystä, hyvä
    You sent
    12:12 PM
    You sent
    moi, kopioin tähän
    You sent
    kopioin tekstin tähän
    You sent
    -copypaste-
    You sent
    (copypaste aiheesta Anne Oikarisen & kumppaneiden pidätys)---julkinen keskustelunaihe suotavaa--You replied to --
    Joidenkin tietojen mukaan olisivat olleet jo useamman päivän kiinniotettuina, ruokinta on jo varmaankin alkanut. Ei käy kateeksi kun useamman vuoden sain testata samantyyppistä muilutusta. Kannattaisikohan jo varata jotakin potilaspuhelimien numeroita valmiiksi kun voivat joutua vaikka vankimielisairaalaan, näistä prosesseista ei välttämättä niitä kokemattomilla ole niin tietoa.
    You sent
    sotilaskäytössä olevista tunneleista, niiden sijainnista sekä laajuudesta, sotilaallisesta käytöstä saattaa olla olemassa lainkohdat, joiden perusteella niistä yleisesti keskustelemisen saattaa olla mahdollista täyttää rikoksen määritelmät
    You sent
    kiinnostaa aihe ja esim. saavatko olla selvin päin, itselleni yritettiin tarjota pillereitä jo pidätysputkassa 2008 mm
    T
    Kuulitko
    T
    Johan Bäckman väitti tietäneensä, että
    ensi viikon keskiviikkona 19.04
    T
    Suomessa pidätettäisiin 200 toisinajattelijaa
    T
    kerralla
    T
    ja vietäisiin vankilaan
    T
    NATO:n kosto-operaatio
    T
    takana
    T
    veikkaisin, että minä ja sinä varmaan olemme myös sillä listalla
    Teemu Vehkala
    sekä Arto Lauri

Olli Hakala

Youtubettaja Tonza

jne.

Nyt Anne Oikarinen

ja Vapan veljekset

olivat ensimmäiset 3

2 viikkoa sitten pidätettiin se yksi ex Perussuomalaisten ehdokas

hänkin on lukkojen takana

neljäs

Injektiopiikkimies suljetulla

viides
    You sent
    You sent
    vuosia on ollut henki herkässä mutta en ole jaksanut mainostaa mitenkään asiaa, voisi olla ns. toisinajattelijoiden hiljentäminen ja niitto käynnissä kyllä hyvinkin
    You sent
    ei hyvältä näytä
    You sent
    kirjoittamasi voi hyvinkin pitää paikkansa
    You sent

You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...x5l0vGdc6x&s=1
    You sent
    You sent
    https://www.facebook.com/pasi.pulkki...70419727072302
    You sent
    You sent
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...ytysta/8675654
    You sent
    --
    Jep. Melkoista aikaa eletään. Toisinajattelijat putkaan tai pakkohoitoon. (asianajaja) riittää töitä ..
    You sent
    kyllä niin on, kahden todellisuuden suomessa median ja ihmisten tietoisuuden ulkopuolelle on piiloutunut kammottava maailma toisinajattelijavainoineen ja -hoitoineen
    You sent
    toivottavasti säilyisivät terveinä ja pääsevät pois kunnossa, Oikarinen ja Vapa-herrat siis. Ja mitä tulevassa on tapahtumassa, vaikuttanut siltä, että tehty ikäänkuin pieniä testejä sillä että miten voi ihmisoikeuksia rikkoa ja käyttää rajatonta viranomaismielivaltaa
    You sent
    kun kukaan ei oikein voi minkään asioille niin keinot laajenevat sitten ja yleistyvät
    You sent
    tilannetta on hyväksi seurata, yleistyvyys on ollut jo tavallaan havaittavissa ns. mielivaltaisissa pidätyksissä. Mielisairaala ja yleisen uskottavuuden vieminen tehokkaita keinoja sekoittaa aktivisinen tekeminen myös
    --
    Joo juuri näin, valitettavasti. Kokeillaan kepillä jäätä ja katsotaan mikä menee läpi.
    Suuri osa kansasta uskoo kaiken mitä lehdessä lukee.
    Niin pieni osa ihmisistä oikeasti tajuaa mistä on kysymys.
    You sent
    eräänlainen drop dead-bingo on julkistettu myös internet-keskusteluissa, siinä on listattu nimiä joiden henkilöiden ei uskota pitkään olevan elossa, seassa mm. Arto Lauri, Teemu Vehkala sekä allekirjoittanut jolla onkin saanut yli 10 vuoden ajan testata vapaasti ihan mitä tahansa ihmisoikeusrikkomuksia kenenkään juurikaan mitenkään erityisesti tilanteista välittämättä. Saahan nähdä, kuinka menetelmät menestyvät laajemmin mahdollisesti käyttöön tullessaan kuten saattaisi olla tapahtumassa jo aiemman keskustelussa olleen tapahtumalistan pohjalta
    You sent
    ✌️
    You sent
    https://www.google.com/search?q=bing...hrome&ie=UTF-8
    T
    Hurjaksi menny mielivalta
  5. Urbancityboy
    17.04.2023 08:57
    Urbancityboy
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=A9tV5_NUqmQ
    Sun 11:11 PM
    T
    Hyh hyh
    7:40 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/groups/astr...5359457507398/
    You sent
    https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/...5-c2ae1cc586cb
    T
    Iltapaskan satutunti
    You sent
    faktaa kuitenkin on, että Kiina sulkenut ilmatilansa ja mm.harjoitellut Taiwanin saartamista
    T
    Lähempänä "ei nähtävää"
    You sent

"älkää hajaantuko, täällä on vaikka mitä nähtävää"
    -scene

seurannassa tässä että mistä tapahtumista ww 3 virallisesti käynnistyy
    You sent
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d...box=1681483420
    You sent
    T
    Uudelleen laskenta on suoritettava jossain ajassa ja säpistä eip onnistu. Siksi kiinniotettuina ovat.
    You sent
    neti on täynnä paljastavampia tunnelijutuja kuin mistä ovat pidätettynä. yleisesti on tuotu esille että jostakin muusta asiasta kiiNnioton motiivi kumpuaa
    You sent
    sapuskaaahan siellä saa, se se onkin huono juttu
    You sent
    ja lääkitykseen yritetään yleensä heti
    T
    Jep
    T
    Pohjoisin korea on syntynyt
    You sent
    Onko rikos jos sanon (teksTissä esiintyy henkilönimiä sekä kirjoittajanäkemyksiä ja se on poistettu kirjoittajan toimesta)

näin

onko tämä hyvä nyt

You sent
    näennäisdemokratiaa, demon creation
    T
    Noh kukas she Vapaat linnaan laittoi
    You sent
    Ceausescun ajan Romania on mielleyhtymänä, laitan kopion tekstistä
    You sent
    Caeusescun Romanian hallinnon epäuskottavuus oli seuraus epäasiallisista toimista tuolloin
    You sent
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Ceau%C8%99escu
    You sent
    You sent
    smart city-haaveiluja on ollut silloinkin, ym
    You sent
    Ceaușescu suunnitteli myös monien kylien hävittämistä ja väestön siirtämistä kaupunkilähiöihin osana urbanisaation ja teollistamisen ohjelmia.[2
    You sent
    Toisin kuin Puolassa, Ceaușescun hallinto reagoi lakkoihin pelkästään kiristämällä valvontaa. Politiikasta varoittavia kohdeltiin rikollisina.
    You sent
    Securitate = NKVD:n pohjalta syntynyt tseka
    You sent
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Securitate
    You sent
    tuttu meininki, stasilla ja cia:lla käytössä samat menetelmät
    You sent
    You sent
    Toiminta
    1980-luvulla Securitate käynnisti operaation toisinajattelijoiden kitkemiseksi Romaniasta. Securitate syötti huhuja toisinajattelijoiden yhteyksistä länsimaiden tiedustelupalveluihin. Myös sensuuria, lavastuksia ja julkisia nöyryyttämisiä käytettiin toisinajattelijoiden kitkemiseksi.

Securitaten toimintatapoihin kuuluivat myös salamurhat. Tunnetuin tapauksista oli korkea-arvoisen loikkaajan Ion Mihai Pacepan salamurhayritykset. Hän sai kaksi kuolemantuomiota Romaniasta ja Ceauşescu antoi kahden miljoonan Yhdysvaltain dollarin palkkion hänen kuolemastaan. Jasser Arafat ja Muammar Gaddafi antoivat molemmat miljoona dollaria lisää Pacepan kuolemasta.[4] Väitetään, että Securitaten virkailijat palkkasivat kuuluisan palkkamurhaajan Shakaalin surmaamaan Pacepan sekä muita loikkareita Euroopan alueella.[5]

Murrot koteihin ja toimistoihin salakuuntelulaitteiden asentamiseksi oli yksi Securitaten taktiikka tiedon saamiseksi kantaväestöstä. Puhelinliikennettä tarkkailtiin ja kansainvälistä faksiliikennettä seurattiin.

Hiilikaivostyöntekijöiden ammattiliiton mennessä lakkoon useita sen johtajia kuoli ennenaikaisesti. Myöhemmin kävi ilmi, että Securitaten lääkärit olivat altistaneet heitä viiden minuutin rintakehän röntgenkuvaukselle, syövän aikaansaamiseksi.[6]

Kun huomattiin, että syntyvyys oli kääntynyt laskuun, sijoitettiin Securitaten agentteja terveyskeskuksiin, joissa käynnistettiin pakolliset raskaustestit hedelmällisille naisille. Rajut rangaistukset kohtasivat niitä, jotka olivat keskeyttäneet raskauden.
    You sent
    Politiikasta varoittavia kohdeltiin rikollisina.
    You sent
    suomen toisinajattelijat hybridikeskuksen ilmaisina koekaniineina ei ole ihmisoikeuksien mukaista
    T
    Jep
    T
    T
    sälittehäl navrut out otan
    You replied to T
    onko saamea, ei saa selkoa
    You sent
    teksti ei toimi kovin hyvin itselläni täällä kun koitan kirjoittaa
    Teemu
    Oike alta vas emmalle

444

T
    You sent
    tuolla tavalla toimii teksti: neti on täynnä paljastavampia tunnelijutuja kuin mistä ovat pidätettynä. yleisesti on tuotu esille että jostakin muusta asiasta kiinioton motiivi kumpuaa
    You sent
    neti
    You sent
    jutuja
    You sent
    kiinioton
    You sent
    suomen toisinajattelijat hybridikeskuksen ilmaisina koekaniineina ei ole ihmisoikeuksien mukaista
    You sent
    ketkä juuri muut tietokoneita haittaavat kuin poliisin ja supon pellet ja isänmaanpetturit

googletankin mistä voisi olla kysymys, viitteenä hyvä onkin tunnelikeskustelu
    You sent
    https://www.google.com/search?q=supo...hrome&ie=UTF-8
    You sent
    ✌️
    You sent
    ✌️
    You sent
    ✌️
    T
    ✌️
    You sent
    Venäläisten tiedustelu-upseerien määrä Suomessa väheni ...

sss.fi
    https://www.sss.fi › 2023/03 › venalaisten-tiedustelu-u...
    30.3.2023 — Supon mukaan pääsyynä ovat sen aloitteesta tehdyt karkotukset ja viisumien epäämiset. Supo ei kerro, kuinka paljon venäläisiä tiedustelu- ...
    Puuttuu: pellet ‎| Hae tällä: pellet

--syytän ja Supo pellet, ja muut - - Suomi24 ...

suomi24.fi
    https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Poliisi › Yhteiskunta
    Suomen poliisin määrä pitää ehdottomasti vähentää eikä mitään lisäoikeuksia Suomen säheltäjä pelleille Supon pellet säheltää.

Supon päällikkö puhuu 1965 | Elävä arkisto
    You sent
    https://keskustelu.suomi24.fi/t/1501...aarnio-ja-muut
    You sent
    Laki ja rikos
    Poliisi
    Yhteiskunta
    syytän ja Supo pellet, ja muut

PoliisiPellet
    2017-09-29 18:30:56
    Ilmoita
    Suomen poliisin määrä pitää ehdottomasti vähentää eikä mitään lisäoikeuksia Suomen säheltäjä pelleille Supon pellet säheltää.

http://voima.fi/blog/arkisto-voima/supon-mielivalta-2/
    http://suomenkuvalehti.fi/jutut/koti...inen-ajojahti/
    http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002897035.html
    http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/arti...umatta/6555114

0

56

Äänestä

Kommentoi
    You sent
    https://voima.fi/arkisto-voima/supon-mielivalta-2/
    You sent
    epäselvä
    You sent
    https://areena.yle.fi/1-61691326
    You sent
    90-luvun ja 2000-luvunkin suposeppojen toimintamallit ovat kopioitu mm. tuon linkin ohjelman mukaisesti. Henkilön ns. hermon loppuunpolttaminen on monen maanpetturifirman perus toimintamalli
    You sent
    ja jos sellainen ei onnistu, eristäminen yhteiskunnasta ja sosiaalisesta toimintaymopäristöstä on mahdollista toteuttaa monin eri tavoin, josta on toistaiseksi elävänä esimerkkinä hamppumieskin juuri olemassa
    You sent
    hyvin on onnistunut, suomen hirmuvalta
    You sent
    tekstit anonymisoituina osoitteessa www.offipalsta.fi. Tiedonvälityksen airutkin näkyy nykyään ajoittain pdf-muodossa, kuvat eivät ainakaan kovin helposti näytä aukeavan.
    T
    T
    Jep
    You sent
    Kun on vaalivlipin mahdollisuuksien arvioijat putkassa niin todellisia maanpettureita olisi melkeinpä hyödyllistä arvioida, uljas avoin yhteiskuntamme varmaankin sulattaa näkemyksen, että eihän sellaisia ainakaan suomen sisäisestä turvallisuudesta vastaaviin poliisiyksiköihin ole päätynyt, tai toimintamallit. Kriittisessä ajattelussa ja tiedottamisessa kuten mahdollisesti vangittujen tapauksessakin, on kansakunnan henkinen voimavara, eikä päinvastoin. Hienoa olisi voida huomioida yleisesti ihmisoikeudet ja sananvapaus. Tunnelit kiinnioton syynä vaikuttaa arvioituna tekaistulta, etenkin kun mm. UK Daily mail:kin on jo vuosia aiemmin useissa artikkeleissa arvioinut suomen tunneleita tms mitä nyt ovatkaan
    8:53 AM
    T
    ✌️
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=TOxtp-uAc84
    You sent
    kun on nyt niin paljon tunneleista puhetta niin jos sellaisista on löydettävissä esim ihmiskauppiaita ja pedofiilejä niin tunneleiden oltua epämääräisesti liitettyjä "sotilaalliseen toimintaan" voisivat sotilaat samalla hoitaa ongelmat kuntoon niissä tunneleissa - jos tunneleita sitten on olemassa ja niissä olisi pedofiilejä, ihmiskauppiaita ja sotilaita.
    T
    Kurkipaitoo karhun tassuiset piteleepi voiton tahdoissaan
    You sent
    psy ops riski on kiistatonta ja riskejä on joka puolella
    You sent
    rivikansalainen kunnolla höynäytettävänä
    T
    Ketä suojelee solttu
    T
    Esivaltaa
    T
    Esivalta mille
    T
    ��
    You sent
    You replied to T
    ihmiskunnan, luonnon, ympäristön sekä planteetan tuholle. valitettavasti näin vielä toistaiseksi on
    T
    stasi ja perustuslakivaliokunta.. Tulipa vain mieleen rimmaava sukunimi stasiin.. sasi. https://www.ts.fi/uutiset/1074020601
    T
    Historian havi��naa
    You sent
    historia toistaa itseään kun se niin laitetaan tekemään, nykypäivän ekonatsi laittaa kirjat paperinkeräykseen ja energiajätteeseen.
    You sent
    kadotettu on historiamme
    T
    Jep
    T
    Ja siivoaa netin syövereistä luontaisen
    You sent
    ei oikein onnannut lopulta romaniassakaan samantyyppiset haaveet joita nykyään maailmalla esiintyyy. johtajienkin olisi hyväksi ehkä huomioida että yleinen uskottavuus voi olla ongelmissa tässä maailman suurimmassa onnellisuudessa, jota suomi tutkimusten ja GALLUPPIEN mukaan on
    You sent
    auttaisikohan maailmansota? ehkä varmaankin joidenkin mielestä, sellaisia tahoja olisikin hyvä mielipidevalvoa, ja tuoda tekemiset sekä mielipiteet esille yleisesti analysoitaviksi
    You sent
    "Näin on jos siltä näyttää", on todettu, saattaisi olla päivitettynä "mikään ei välttämättä ole täysin sitä miltä näyttää"
    You sent
    saa meitä ydinaseilla taannutettua niin ei tajuta niin hyvin tätä
    T
    Injektoivat aatteetkin k ansalaisiin, jos eivät kuolemaan ole kerinneet tööteistä noista poliittisista
    You sent
    ruiskeista on ollut ongelmia usealla tutulla
    You sent
    liittyen juurikin rokotteisiin, joita yritettiin saada pakollisiksi. Erikoista, että kokeelllinen asia on haluttu saada pakolla ihmisiin
    You sent
    selittelyn paikka tulee johtajilla olemaan eikä mikään historian unohduksen meri tätä todellakaan hoida
    T
    https://www.consilium.europa.eu/fi/p...ndemic-treaty/
    T
    Politikoille viestittely tuskin kansan etuja vahvistaa, kun saatanan valtaa vahvistelevat vain.
    T
    Mutta sellaista ovat kehoittaneet kansalaisten viestivän kansanedustajille, että itsemääräämisoikeus on pidettävä ihmisillä itseillään, eikä luovuttaa who:lle.
    Write to T
  6. Urbancityboy
    17.04.2023 09:12
    Urbancityboy
    Caeusescun Romanian hallinnon epäuskottavuus oli seuraus epäasiallisista toimista tuolloin
    You sent
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Ceau%C8%99escu
    You sent
    You sent
    smart city-haaveiluja on ollut silloinkin, ym
    You sent
    Ceaușescu suunnitteli myös monien kylien hävittämistä ja väestön siirtämistä kaupunkilähiöihin osana urbanisaation ja teollistamisen ohjelmia.[2
    You sent
    Toisin kuin Puolassa, Ceaușescun hallinto reagoi lakkoihin pelkästään kiristämällä valvontaa. Politiikasta varoittavia kohdeltiin rikollisina.
    You sent
    Securitate = NKVD:n pohjalta syntynyt tseka
    You sent
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Securitate
    You sent
    tuttu meininki, stasilla ja cia:lla käytössä samat menetelmät
    You sent
    You sent
    Toiminta
    1980-luvulla Securitate käynnisti operaation toisinajattelijoiden kitkemiseksi Romaniasta. Securitate syötti huhuja toisinajattelijoiden yhteyksistä länsimaiden tiedustelupalveluihin. Myös sensuuria, lavastuksia ja julkisia nöyryyttämisiä käytettiin toisinajattelijoiden kitkemiseksi.

Securitaten toimintatapoihin kuuluivat myös salamurhat. Tunnetuin tapauksista oli korkea-arvoisen loikkaajan Ion Mihai Pacepan salamurhayritykset. Hän sai kaksi kuolemantuomiota Romaniasta ja Ceauşescu antoi kahden miljoonan Yhdysvaltain dollarin palkkion hänen kuolemastaan. Jasser Arafat ja Muammar Gaddafi antoivat molemmat miljoona dollaria lisää Pacepan kuolemasta.[4] Väitetään, että Securitaten virkailijat palkkasivat kuuluisan palkkamurhaajan Shakaalin surmaamaan Pacepan sekä muita loikkareita Euroopan alueella.[5]

Murrot koteihin ja toimistoihin salakuuntelulaitteiden asentamiseksi oli yksi Securitaten taktiikka tiedon saamiseksi kantaväestöstä. Puhelinliikennettä tarkkailtiin ja kansainvälistä faksiliikennettä seurattiin.

Hiilikaivostyöntekijöiden ammattiliiton mennessä lakkoon useita sen johtajia kuoli ennenaikaisesti. Myöhemmin kävi ilmi, että Securitaten lääkärit olivat altistaneet heitä viiden minuutin rintakehän röntgenkuvaukselle, syövän aikaansaamiseksi.[6]

Kun huomattiin, että syntyvyys oli kääntynyt laskuun, sijoitettiin Securitaten agentteja terveyskeskuksiin, joissa käynnistettiin pakolliset raskaustestit hedelmällisille naisille. Rajut rangaistukset kohtasivat niitä, jotka olivat keskeyttäneet raskauden.
    O
    O
    Rajua. Romaniassa valtavat hylkäysmäärät lastenkoteihin vammautuneista lapsista..
    You sent
    O
    Ukrainassa varastettu vastasyntyneitä ja pilkottu osiksi.. kantasolut-
    O
    You sent
    Teemulla on hyvä lähetys laitan linkin
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=A9tV5_NUqmQ
    O
    Ok
    You sent
    lähtenyt suomesta, tällä hetkellä ulkomailla
    O
    Erikoista.
    O
    Ylireagointiako ?
    You sent
    O
    Totta sekin.
    O
    Interpol...
    You sent
    lähtisin itsekin pysyvästi pois suomesta heti jos olisi mahdollisuus
    O
    Kuuntelen Teemun.

You sent
    on kokemusta, 2010:hän jouduin europolin etsintäkuuluttamaksi
    O
    Se. Siksi lähteminen ja ulkomailla vankila voi olla pahempi kuin suomi..

You sent

suomi europolin perään laittoi, järjestelmä on mielestäni jo pitkään ollut rikollisten hallussa

--
    toinen lähetys on ollut jossa Oikarisesta ja esitetty että lähinnä lähetykset vaalivilpistä ja sen tutkiminen on pidätykset aiheuttanut
    tämä on toki niinsanottu spekulaatiokeskusteluaihe kuten vaikkapa onko tunnelissa yleensä valoisaa vaiko pimeää ja mistä ylipäänsä on kysymys, verrokkina kohtalainen viranomaisjärjestelmän toimintaan liittyen pitäisi olla niinsanottu hamppumiehen tapaus

ihmiset eivät ymmärrä on yksi ongelma
    O

Kuuntelen
    O
    https://www.theseus.fi/handle/10024/475822
    O

Sun 10:55 PM
    O
    O

https://www.facebook.com/reel/708312184309681?fs=e&s=cl

Tää kaasu on jännä..luettava..

Kuuntelen Teemun.

You sent
    hyvää yötä
    You sent
    olen nukahtamassa itsekin
    O
    O
    You sent
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...51739461808797
    8:05 AM
    You replied to O
    suomen aIHEUTTAMA OLI, TUKHOLMA-SYNDROOMARISKI ON TÄMÄN MAAN KANSSA SIINÄ ASUVILLA
    You sent
    hm
    You sent
    televisiokin lakkasi näkymästä
    You sent
    kirjoitan uudestaan
    You sent
    tilanne oli suomen valtion laittomien toimien aiheuttama. Rääkkääjäänsä ei kannata rakastua on tilanne tämän maan kohdalla
    You sent
    tuolla tavalla toimii teksti: neti on täynnä paljastavampia tunnelijutuja kuin mistä ovat pidätettynä. yleisesti on tuotu esille että jostakin muusta asiasta kiinioton motiivi kumpuaa
    You sent
    neti
    You sent
    jutuja
    You sent
    kiinioton
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    You sent
    vaalivilppiepäily---Uudelleen laskenta on suoritettava jossain ajassa ja säpistä eip onnistu. Siksi kiinniotettuina ovat.
    You sent
    neTti on täynnä paljastavampia tunnelijutTuja kuin mistä ovat pidätettynä. yleisesti on tuotu esille että jostakin muusta asiasta kiiNnioton motiivi kumpuaa
    You sent
    sapuskaaahan siellä saa, se se onkin huono juttu
    You sent
    ja lääkitykseen yritetään yleensä heti
    --
    Jep
    --
    Pohjoisin korea on syntynyt
    You sent
    Onko rikos jos
    You sent
    näennäisdemokratiaa, demon creation
    --
    Noh kukas she Vapaat linnaan laittoi
    You sent
    You sent
    You sent
    ��
    8:34 AM
    O
    Tunnetko ?
    You sent
    tunnenko keitä? Vapaat eivät ole tuttuja, Anne on facebook-kaverini
    You sent
    saavat jo ruokaa, onkohan lääkitystä jo suositeltu. ei käy kateeksi
    You sent
    niinistö millaisena presidenttinä aikoo jäädä historiaan on kiinnostava asia
    O
    O
    Huomenta ! Klo soi 7:00 !

Huomenta, heräsin samaan aikaan ilman kelloa

--

En tunne

fiilis.
    ohjailllun kontrolliopposition uhreja..puolueesta poimittuja, millä nyt pelottelevat.

Nämä otettu psyopsiin heidän tietämättä varoittaviksi esimerkeiksi..

You sent

tunneleista kun kerran mediassa niin paljon puhutaan niin on edelleen todettava, että kerran katsoin viemäriputken päästä sisään itä-helsingissä.

tarvittaessa voin todistaa, että näkyvyys sellaisissa olosuhteissa on huono ja helposti on havaittavissa, että juurikaan mitään ei välttämättä ole havaittavissa.

Taskulampusta olisi kyseisen tyyppisissä olosuhteissa toki apua, mutta oliko sellaista, ei ole missään yhteydessä edes kysytty eikä vastauksestakaan ole tietoa.

Joka tapauksessa kun on nyt niin paljon tunneleista puhetta niin jos sellaisista on löydettävissä esim ihmiskauppiaita ja pedofiilejä niin tunneleiden oltua epämääräisesti liitettyjä "sotilaalliseen toimintaan" voisivat sotilaat samalla hoitaa ongelmat kuntoon niissä tunneleissa - jos tunneleita sitten on olemassa ja niissä olisi pedofiilejä, ihmiskauppiaita ja sotilaita.

Oikeuslaitoskin kun on tässä' maassa osoitettavasti tuhoisaa teatteria jossa oikeudella ei ole minkäänlaista merkitystä, ainakin omasta puolestani kaiken ns. virastotoiminnan voisi ihan hyvin siirtää vaikka viemäreihin.

kirjoitan "pakinaa" tästä

You sent

katsoin kerran viemäriputken päästä sisään itä-helsingissä. jos joku kysyisi että mitä siellä oli, niin vaikea vastata mitään koska viemäriputkessa on niin pimeää

You sent

ei muuta lausuttavaa

jos jossakin putkistoissa tms luolissaan on jotakin pedofiileja ja ihmiskauppiaita jne niin kiinni ja äkkiä, truth revealed muutenkin, joka asiassa

järjestys kaaoksesta ei ehkä ole mikään huono idea mutta ketkä sitä kaaosta ensin aiheuttaneet ovat voisi olla olennaistakin avata, WTF pandakin ihmettelee ynnä muut

You sent
    https://www.dailymail.co.uk/news/art...ns-attack.html

You sent
    tästähän on netissä vaikka kuinka paljon. Jostakin muusta asiasta tai asioista taitanee olla kysymys.

You sent
    miten toimi äänienlaskenta vaaleissa voisi ehkä ennemminkin kysyä ja poliisilta ym virkakunnalta voisi kysyä että onkohan kaikki tätä maailman onnellisinta järjestelmää vastaan jostakin kumman syystä vastaan ämpyilevät jo varmasti todettu täysin mielisairaiksi ja kuinkahan kauan yleinen uskottavuus on ylipäänsä aikomus kyetä säilyttämään

You sent
    You sent
    You sent
    https://www.theguardian.com/society/...inst-superbugs
  7. Urbancityboy

Sivu luotu: 21:22 (GMT +2).