Junk yard Rambo
a melkein uus... sillä ei ollu paljoa ajettu... se oli mun jolla joskus pöristelin vaihtelevalla menestyksellä
sitä oon miettiny ett jos kävis kortin ajamassa virossa... tosin mä tartteisin opetustuntejaki
parkkeeraminen ruudukkoon ja peruutus ovat vaikeita... kyllä mä lujaa pääsen!
ei silleen pelota... mut tämä hienosäätö vaan on hukassa
rastan myös kannattaisi ajaa eu:n alueella voimassa oleva ajokortti täällä, hintahan on murto-osa siitä mitä suomessa kortti maksaa
no niin on
jep
löydettäisiinköhän kunnollista katunäkymää jossa vihreä majatalo olisi näkyvillä
siinä on 6 vaiko 7 erillistä majoitusta jos olen oiekin ymmärtänyt, ja vanha oluttupa samassa ja terassi siellä pylväiden päällä
kunpa saisin homman pyörimään niin ostettaisiin se porukan majoitukseen
no mä meen kuiteskin nukkumaan tässä... varmaan huomenna lähetään käymään jossakin sen sijaan ett mökötetään kämpillä
ok palataan öitä
tänäänki oli mahtava ilma muttei tarpeeksi ajoissa keritty mihkään
jees öitä
Eilen
morjestaniistä siemenistä mitä ois myynnissä niin minkähänlaisista thc pitoisuuksista puhutaan?
kannabiskasvin siemenissä ei ole juurikaan THC:ta pitisuudet siemenissä ovt niin pieniä että ne ovat hankalasti mitattavissa. Kyseessä on Puolan maaseudulla kasvava Cannabis Sativa, jonka kasvattaminen on Euroopan unioin alueella sallittua maataloustuotannossa, näitä siemeniä en voi lakiteknisistä syistä johtuen toimittaa istutus- kylv?.. … Näytä kaikki
HUOM KUVATEKSTIN YLÄOSAhttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232
Tänään
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232
kuuntelin sen pasiradion haastattelun, ihan hyvä
laitoin pasille viestiä että jos hän haluaa, niin ko. yli 50 - vuotias reumapotilas, jota olen auttanut antaa tarvittaessa haastattelun myös. Seurataan tilannetta. puolan siemenestä olen lataamassa kuvia mutta on kestänyt yli tunnin jo vaikka kentät ihan hyvät ja prodigi-liittymä.
hmmm kyllä tulee takkusesti
nyt on albumi esillä näköjään
testataako hetki minkälaista o tehdä töitä yhsessä, kun sinulle on hyvä hetki
sisu ja gramofoni oli hyvä näyte
oikein onnistunut etenkin kun aiheena oli radio varsova
nyt pitäisi olla suljettu ryhmä, jossa osakunnan osakkaile osallistumisen mukaan lähtisi skype-tyyppinen hälytys
siellä ainaski suojatien merkki on samanlainen
juu skypen kautta aika hyvin onnistuis, silleen vois valvoa kuka pääsee kattoon... toisaalta jonkun pitäis olla aina klikkailemassa kun joku haluaa kattoa
tai merkkiääni jossa halukas voi alkaa osallistumaan haluamansa osallistumistason mukaan, esim tuotantoalueille ohjaaviin sivuihin voisi mennä linkki samaan aikaan
ja jossa peltoraportti niille jotka ovat valinneet sen osallistumisasteeseensa
eräänlainen klikkaa paketti kokoon- tyyppinen ratkaisu
aivan
skypen kautta toimisi nettikamerakin, pelloilla hyvään kuvaan riittää yksi prepaid-nettitikku per kone/kamera joka puolestaan takaa toisista koneista riippumattoman yhteyden
jep sitä aattelin kans alkuperäsesti
skype on muutenkin ilmaisohjelma... ja mahdollistaa myös konferenssipuhelutki
videolähetyksellä
web-kamera lähetysyksikkö ja kuvallinen nettilähetys osakunnan osallistujien kesken voisi alkaa vaikka peltoraporttina tiettyihin aikoihin joista kertoville sivuille pääsee osallistumisensa mukaan
mietitään tätä, testataanko työntekoa, ilmoita milloin on hyvä hetki niin laitetaan näyte että ei tämä hassumpi homma ole työkseenkään tehdä
puolan strainhunters oli aika paha, no siementä nyt on
loppuviikosta ois aikaa... tässä alkuviikko taas jonku näköstä haipakkaa
20:50
sivujen kanssa?
virlaisyhtiö työllistää ja hankkii ostopalveluja euroopassa, myös suomessa
ei sivujen kanssa oo vaan ku pitää hoitaa taas näitä "virallisia" työttömyysasioita
[S]
Ilmianna · 16:55
ps. mun broidi (joka tekee tähän musat) hehkutti kun näki käsiksen, että tää tulee olemaan ihan parasta dokkaria mitä on vähään aikaan nähty. ja sen pitkiä leffoja leikannut tyttöystävä komppas. no, katsotaan, mut hyvä tulee ainakin!
[Sinä]
sisu parempana, siinä on semmoinen kohta missä nukutaan aina siinä laivan kansipaikalla penkillä ja sisu on rinnan päällä, olisi käyttis ja ei olisi paha vähän tähytä siitä laivalta, jos mahdollisuuksia on niin saan kyllä blue one-hintaan lipun
[S]
saa taas uskoa asiaan tommosista positiivisista kommenteista ammattilaisilta
eli sisulla ei ole nyt mitään hätää? mä oon miettiny sitä aina, kun se on siinä editissä jossain kuvassa
[Sinä]
Ilmianna · 16:56
nyt tässä kuussa olen menossa viroon kylvämään, asian toteuttamista tulisi harkita jos se on mahdollista mutta muutenkin menee varmasti
hm, positiiviset kommentit ainakin omalta taholtani on että olet selvästi tekemässä suomalaista elokuvahistoriaa ja tiedät sen itsekin
ihan hyvä että satuttiin yksiin aikoinaan, aika huimaa että tämän käsittely on vieläkin kesken
[S]
Ilmianna · 16:57
ainakin aiheen puolesta :):) kiitos tekijälle
niinpä!
onko kkosta kuulunut? eipä tietenkään?
[Sinä]
Ilmianna · 16:58
mutta lopputeksteihin sopisi esim. ´timo haara odottaa edelleeen korkeimman oikeuden mahdollista päätöstä asiassa ja kasvattaa kannabista tälläkin hetkellä useassa eu-maassa
[S]
Ilmianna · 16:59
juu, semmoinen sinne on tulossa - tai mikä tilanne nyt sit onkaan kun juttua editistä ulos ajetaan
[Sinä]
Ilmianna · 17:02
erittäin hyvä, diggaan
!
ihan helvetin hyvä on se loppukohtaus mielestäni, hommahan on kuin elokuvista mutta elokuvistahan tämä onkin
:-):-)
KO vuoden sisään ja hyvin pitkälti ehkä-pohjalta arvioitua asianajajalta
olisiko liikaa poliitikkojen ex-tyttöystäviä oikeutta hakemassa niin ei ehdi
[S]
Ilmianna · 17:14
:):) oliko muuten käsitystä siitä esitutkintamatskusta? onko lupa käyttää / julkaista?
[S]
Ilmianna · 18:36
kohta vähä pihakohtausta
[Sinä]
Ilmianna · 18:43
kaikki esitutkintamateriaali on kaikita osin julkista ja sitä voi jukisesti esittää ilman minkäänaisia rajoituksia kuten tuleekin tehdä, ne ovat olleet käräjäoikeuden istunnosta asti julkisia asiakirjoja jotka voi vaikka skannata nettiin kenen tahansa luettavaksi tai tuoda esiin mm. tv-ohjelmassa
[S]
Ilmianna · 18:45
hyvä homma. näin ajattelinkin. halusin vaan varmistaa. Tulee kuule hieno alotus leffaan. Ensin peltokuvaa ja tekstejä ja sitten poliisin esitutkintamatskua. sitten mennään iisalmeen.
ja tähän liittyen: tarviisin siis sen syytekirjelmän - en tuomiota. Sorry, mun virhe.
[Sinä]
Ilmianna · 18:46
erittäin hyvä, itse olen ajatellut samaan tapaan
näin se vaan menee, erittäin hyvä
[S]
:):)
[Sinä]
ok onpa hyvä että mainitsit tuosta, syytekirjelmä onkin paljon mehukkaampi
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24494
[S]
Ilmianna · 18:47
joo. mulla on taas liian pitkä päivä takana :):)
[Sinä]
Ilmianna · 18:47
tähän malliin on julkisia m
mm
pätkii
[S]
Ilmianna · 18:48
onks se tossa?!
jez!
aa. tämmönen :D:D
[Sinä]
Ilmianna · 18:48
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24498
nuo ovat muutamia näytteitä, teillä on ne omat kappaleet myös, siellä on niitä puhelutallenteita kirjoitettuna?
[S]
Ilmianna · 18:50
kokaiinin? :D:D
joo. niin on
ai, noinhan se olikin. kaikesta sua...
[Sinä]
Ilmianna · 18:50
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2829
tuohan on olennainen myös, liittyy suoraan vihreään bonukseen
[S]
Ilmianna · 18:51
mitäs toi kuitti edes oli?
[Sinä]
Ilmianna · 18:51
ja tottakai minulla on ollut hamppua m. autossa, sitähän on jokapaikka aina täynnä, siivosin vihreää jeeppiä eilen ja löytyi useampi kilo siementä
[S]
Ilmianna · 18:52
:D:D
no onhan sitä hampunviljelijällä
[Sinä]
Ilmianna · 18:52
todisteena hovi-ja käräjäoikeudessa siitä mistä hyllylaudat (joita olet kuvannut?) ovat todellisuudessa olleet kotoisin
ne savolan hyllyt
[S]
Ilmianna · 18:53
huumekauppaa niillä on rahoitettu! ja pätkitty kaaliin niitä jotka ei maksa :D:D
[Sinä]
joosepin laudat olivat oksaisia eikä siitä oikein kauppoja tullut vaikka hamppu sinänsä tekisi juhalle hyvää
:-D:-D
[S]
:):)
[Sinä]
Ilmianna · 18:54
vanhaselle mailaa polveen varoittavana esimerkkinä ja itse saa maksaa hoitokulut, onhan mailakin puuta jos ei ole alumiinimaila
[S]
Ilmianna · 18:54
muista että pitää olla tuppeen sahattu maila :):)
[Sinä]
Ilmianna · 18:55
ja jos joku vähänkään valittaisi näkemyksestä niin olen valmis itse ottamaan mailaa polveen jos vähänkään aihetta ilmenee koska vaan jos olisin vastaavan tyyppisissä tehtävissä, kyseinen toimintamalli olisi puolestaan kansalaisvelvollisuus
karhu junior kiddy, nopea ja näpsäkkä - ei oksankohtia heikentämässä erinomaista rakennetta
[S]
Ilmianna · 18:56
joo. kattelin just sun haastattelua, jossa sama näkemys
[Sinä]
Ilmianna · 18:58
tulen ikuisesti olemaan samaa mieltä, kansan velvollisuus on nousta epäpäteviä päättäjiään ja johtajiaan vastaan
[S]
Ilmianna · 18:59
kyllä
[Sinä]
Ilmianna · 18:59
hieman kuin muinaisessa feodaaliajan japanissa joka on muuten ollut kaikkien aikojen toimivin yhteiskuntamalli kunnes kapteeni Peary pääsi perille tokionlahdelle mustilla höyrylaivoillaan ja kansan heikentyminen alkoi koska japani alkoi saada vaikutteita länsimaista epäkelvommista roduista ja kulttuurista
feodaaliajan japani on
osoittautunut toimivimmaksi, oli ollut vähiten törttöilyjä kuulemma
ja kaikki olivat hyväksyneet asian että ns. ylempiarvoinen joutuu tekemään seppukun eli ns. itsemurhan jos mokaa tarpeeksi huolella, tähän verrattuna kevyt napautus nivelkapseliin on nallekerhon touhua
tässä on myös mielestäni sanomaa, näin sen kuuluisi olla suomessakin ja nykyäänkin http://fi.wikipedia.org/wiki/Damokles
[S]
Ilmianna · 19:05
moi, sorry, tyttäreni soitti... juu, toi itsemurhakulttuuri/kunniakulttuuri on jännä. Demokleen miekka pään päälle vaan, kyllä.
[Sinä]
Ilmianna · 19:06
etkö pääsisi esim p;n tai jonkun edustajan kanssa tänne viikonlopuksi tänä kesänä niin tuumattaisiin kaikessa rauhassa näitä nauhoite- ja tallenneasioita, onneksi saan ihan lähiaikoina tiimiin henkilön joka osaa skannata ja lähettää noita keskusteluja niin voi tuoda esille mitä itse pidän olennaisena, luulen kyllä että olemme samoilla linjoilla
kunnia tai kuolema, that rocks
[S]
Ilmianna · 19:07
kyllähän me sinne keritään jossain välissä. otetaan tällä kertaa ihan iisisti vaan. loman kannalta :):)
[Sinä]
Ilmianna · 19:07
juuri näin!
:-)
[S]
Ilmianna · 19:08
sauna, oluset ja kesäilta-aurinko
[Sinä]
no juuri näin!
[S]
ns. kesämeno
[Sinä]
asun muuten nyt tässä yläkerrassa, on 51 m2 josta tosin suuri osa käytävää kylppäriä ja keittiötä
[S]
Ilmianna · 19:09
kuis näin muutit?
[Sinä]
sain tämän isomman kun kunnanjohtaja oikein ehdotti, soitti viroon ja oli oikein mukavana
[S]
tä? onko sama mies vielä?
[Sinä]
Ilmianna · 19:10
2 v ja jää eläkkeelle, saisi tulla ns. pormestarimalli tännekin sen jälkeen koska olisi toimivampi kunnan edushenkilöä valittaessa. jep, sama rakennus, yläkerran ikkunat
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=39252
takaterassi käytössä kokonaan grilleineen jos saan ensin lautaa jostakin että voin laittaa puukannen lisäsiipeen, näkyy kuvassa oikealla
saunan kattoon kohdistuu muuten liikaa pistepainoa
tämä yläkerta on kyllä hyvä
[S]
Ilmianna · 19:12
kuulostaa hyvältä! onnea uuteen kotiin!
[Sinä]
Ilmianna · 19:13
samanlainen tämä on kuin alakerta, siirsin tavarat saman huoneratkaisun mukaisesti samoille paikoilleen mutta muutamia rojuja mahtui lisää
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1802685318838&id=15910105 49&ref=notif¬if_t=like#!/photo.php?fbid=405555907204&set=t.1591010549&theat er
panda-asian voisi nostaa esille, nehän ovat siellä tuhoamistuomion alla koko ajan
hamppurouheeni on laillinen tuote EU:ssa ja sitä niissä oli säilytyksessä
[S]
Ilmianna · 19:14
katotaan, sano lääkäri. panda näkyy ainakin kuvissa. vähintäänkin sisäpiiri tietää mistä on kyse ;);)
kohta tulee pieni videoklippi taas tänne kasvukausiryhmään
aivan. pitäis rouheen olla!
kerroinko, että kyselin vihdin apteekista hamppuöljykapseleita. olisit nähny sen epäilevän ilmeen sen vanhemman reviisorin naamalla (nainen). :):)
[Sinä]
Ilmianna · 19:16
ja nyt koska ovat alioikeuden mielestä rikoksentekovälineitä kuten antiikkikirstutkin ovat menossa ekokemille jos korkein oikeus niin päättää eli ei muuttaisi alioikeuden päätöstä, oli aika unreal kun ne olivat siellä iisalmen käräjillä tuomarin pöydällä ja tuijottivat sieltä
[S]
Ilmianna · 19:16
mut siis pandoja ei oo vielä kukaan ennen aikojaan (siis ennen tuomiota) tuhonnu?
[Sinä]
Ilmianna · 19:17
kirstua sain nuuhkaista ja aromi oli hyvä, hyvää teetä tulisi joka tulee olemaan pullotettuna ja muutenkin myytynä menestystuote koska on jo sitä muualla euroopassa
KO päättää, ei tiedä vielä, itse ehdotin jo käräjillä sijoituspaikaksi rikosmuseon kellaria jos ei esille kerran voi laittaa
veronmaksajat joutuvat maksamaan nuokin tuhoamiskulut jos niin käy
[S]
Ilmianna · 19:19
siellä olis sun pandat rannanjärven kahleiden kanssa samassa kopissa :D:D
[Sinä]
[S]
pallo jalkaan pandalle
[Sinä]
don´t kill panda, it´s fucking brutal
[S]
Ilmianna · 19:20
t-paidaksi :):)
[Sinä]
Ilmianna · 19:20
jepa
moi!
ens viikolle suunniteltiin lahtoa
18:48Minä
ok, auto on hieno
pakko mainita
18:48Heta
.)
kuvaus muuten huomenna täällä keiteleellä
yläpelto on tuhottu jälleen
18:49Heta
HAAA
ai se mis oli "hirvi"
18:49Minä
ei tule tältä kesää enää muuta kuin kynnöskuvia sieltäpäin
.(
mika kuvaus huomenna
18:50Minä
neliön palan olivat ottaneet iisalmen pöhelöt poliisit, ammattitaidottomat
18:50Heta
haha ok. no mita siita voi odottaa
tv-dokumentti, jätä toytsi parkkiin ota juna ja tule kuvaamaan kuvauksia
paska juttu meni hyviä geenejä taasen hukkaan
18:51Heta
aijai, olispa hurja mut en kyl mitenkaan pysty
on onkylla
18:51Minä
kuva, josta ilmoitin tykkääväni on muuten juuri tuolta pellolta, no on kyllä hyvä että sieltä on otettu hyviä kuvia
18:52Heta
no on kylla
18:52Minä
todella hyvä, että esim. voi todistaa pellon olleen olemassa, eikö vain?
no tietenki
joku saisi maksaa vahingon
niimpa
laskeskelin, että jo pelkkä tee olisi ollut kokemuspohjaan perustuen n. 5000-6000euroa
18:53Heta
huaah
18:53Minä
kyllä sitä silti tulee, esim. savolan pihahan on vielä ihan täynnä
huomenna kuvausryhmä täällä kumminkin, täytyy keskittyä, taidan soittaa poliisille kun ovat täällä
näin meinasin
18:54Heta
joo, olis tosi hyva
18:54Minä
tarvitsen selvityksen tähän asiaan
voisit tehda rikosilmoituksen omaisuuden tuhoamisesta ja pyydat ne paikalle tutkimaan
jep esim juuri näin
koko suomi tarvitsee, ala sita unohda
jep!
18:55Heta
taalla helsingissaki jengi niin peloteltua et kriminalisoivat itse itsesnsa!
18:55Minä
katsotaan, mitä tuleman pitää, väitän että asiassa on jo tullut muutos, mutta tietoisuus siitä ei ole vielä riittävällä tasolla
18:56Heta
nain toivon myos
ootko miettiny ulkomailla kayntia
18:57Minä
pitäisi saada kaikessa rauhassa jossakin keskusteluohjelmassa purkittaa tämä homma läpi, mutta suomi ei uskalla keskustella - keskustelun aika tulee viimeistään kunhan asiani julkistetaan, eräänlainen lautakauppa-gatehan tämäkin on ollut
tämä ko. tv-porukka seuraa juuri tätä kokonaisuutta
18:57Heta
haha niin on. ja ajallaan kaikki, mutta hyvin pian
heillä on kyllä varmasti aika hyvät nauhat
ononon
18:59Minä
muutos on tuotava tietoisuuteen, en muuten ole varsinainen narsisti, mutta pakko on kysyä tunsiko ne grafititaitelijat esim. haarantimmppaa, minulla on kyllä paljon kavereita siellä, varsinkin itä-helsingissä
needs some ghettoblast, the hole area
18:59Heta
haha indeed
helsinki on suttautunut hieman kymmenessä vuodessa
tiesivat osa jutun, mut edelleenki siin uskos, et oisit menos linnaan
oli kiva muuttaa kasityksia
taidolla tehty on kulttuuria
suttu on suttu
19:00Minä
hmm jaa vanhaa tietoa, no eihän sitä tiedä vielä
19:00Heta
niin kylla. mutta kuitenki asiat rullaa eteenpain!
19:01Minä
tuskin tulee linnaa ko:n jälkeen, tämä on 375gramman luovutus sairaalle henkilölle
19:01Heta
nii
"voin vihdoin hoitaa työtäni"- helpottunut haara kertoo
odotas hetki
kayn jeesaan serkkuu jossain
19:12Heta
kitaran viritys hommia..
20:25Heta
heii!
ootko viel himas?
20:26Minä
jep mutta kohta kiire
20:26Heta
voinko jakaa ton urbancityboyn linkin?
20:27Minä
hmmm
20:28Heta
mut sullaki tos nakyy koko keskustelu
"tasta ei saa viela mainita.."
20:28Minä
annetaan olla vielä kohtuu pienellään, siellä on kumminkin koko stoori julkisena mm. kuvateksteissä, ihan niinkuin tämäkin teksti voi vaikka mennä; tämä on juuri PLANTAASI24
ideani on, että kaikki suorana nettiin vaan niin ei jää epäselvää, että mitä on puuhattu, tämä on laillista työtäni jota koitan hoitaa
20:29Heta
no toi keskustelu kuiten nakyy tos nyt kaikille
20:29Minä
niinpä juuri
20:30Heta
jepjep, mut hassulta tuntuu lukee et tasta ei saa mainita?
20:30Minä
sen saatan ottaa jossain vaiheessa pois etusivulta, mutta ei nuo muut mihinkään lähde koska en niin halua, kannattaisi teettää varmuuskopio ko. albumeista teksteineen
tämä ikäänkuin menee ns.toisen asteen kautta, vaikea selvittää
20:31Heta
oon miettinykki kovalevyn ostua..
20:31Minä
mutta otan esimerkin:
ok
kopioin tekstin juuri nöäihin albumeihin ensin, ettei se häviä
siis näihin
Heta
moi!
ens viikolle suunniteltiin lahtoa
ok, auto on hieno
pakko mainita
18:48Heta
.)
kuvaus muuten huomenna täällä keiteleellä
yläpelto on tuhottu jälleen
HAAA
ai se mis oli "hirvi"
18:49Minä
ei tule tältä kesää enää muuta kuin kynnöskuvia sieltäpäin
.(
mika kuvaus huomenna
neliön palan olivat ottaneet iisalmen pöhelöt poliisit, ammattitaidottomat
18:50Heta
haha ok. no mita siita voi odottaa
tv-dokumentti, jätä toytsi parkkiin ota juna ja tule kuvaamaan kuvauksia
paska juttu meni hyviä geenejä taasen hukkaan
18:51Heta
aijai, olispa hurja mut en kyl mitenkaan pysty
on onkylla
18:51Minä
kuva, josta ilmoitin tykkääväni on muuten juuri tuolta pellolta, no on kyllä hyvä että sieltä on otettu hyviä kuvia
no on kylla
todella hyvä, että esim. voi todistaa pellon olleen olemassa, eikö vain?
no tietenki
joku saisi maksaa vahingon
niimpa
laskeskelin, että jo pelkkä tee olisi ollut kokemuspohjaan perustuen n. 5000-6000euroa
18:53Heta
huaah
18:53Minä
kyllä sitä silti tulee, esim. savolan pihahan on vielä ihan täynnä
huomenna kuvausryhmä täällä kumminkin, täytyy keskittyä, taidan soittaa poliisille kun ovat täällä
näin meinasin
joo, olis tosi hyva
tarvitsen selvityksen tähän asiaan
voisit tehda rikosilmoituksen omaisuuden tuhoamisesta ja pyydat ne paikalle tutkimaan
jep esim juuri näin
koko suomi tarvitsee, ala sita unohda
jep!
18:55Heta
taalla helsingissaki jengi niin peloteltua et kriminalisoivat itse itsesnsa!
18:55Minä
katsotaan, mitä tuleman pitää, väitän että asiassa on jo tullut muutos, mutta tietoisuus siitä ei ole vielä riittävällä tasolla
18:56Heta
nain toivon myos
ootko miettiny ulkomailla kayntia
pitäisi saada kaikessa rauhassa jossakin keskusteluohjelmassa purkittaa tämä homma läpi, mutta suomi ei uskalla keskustella - keskustelun aika tulee viimeistään kunhan asiani julkistetaan, eräänlainen lautakauppa-gatehan tämäkin on ollut
tämä ko. tv-porukka seuraa juuri tätä kokonaisuutta
haha niin on. ja ajallaan kaikki, mutta hyvin pian
heillä on kyllä varmasti aika hyvät nauhat
ononon
muutos on tuotava tietoisuuteen, en muuten ole varsinainen narsisti, mutta pakko on kysyä tunsiko ne grafititaitelijat esim. haarantimmppaa, minulla on kyllä paljon kavereita siellä, varsinkin itä-helsingissä
needs some ghettoblast, the hole area
haha indeed
helsinki on suttautunut hieman kymmenessä vuodessa
tiesivat osa jutun, mut edelleenki siin uskos, et oisit menos linnaan
oli kiva muuttaa kasityksia
taidolla tehty on kulttuuria
suttu on suttu
19:00Minä
hmm jaa vanhaa tietoa, no eihän sitä tiedä vielä
19:00Heta
niin kylla. mutta kuitenki asiat rullaa eteenpain!
tuskin tulee linnaa ko:n jälkeen, tämä on 375gramman luovutus sairaalle henkilölle
nii
"voin vihdoin hoitaa työtäni"- helpottunut haara kertoo
odotas hetki
kayn jeesaan serkkuu jossain
19:12Heta
kitaran viritys hommia..
20:25Heta
heii!
ootko viel himas?
20:26Minä
jep mutta kohta kiire
20:26Heta
voinko jakaa ton urbancityboyn linkin?
20:27Minä
hmmm
20:28Heta
mut sullaki tos nakyy koko keskustelu
"tasta ei saa viela mainita.."
20:28Minä
annetaan olla vielä kohtuu pienellään, siellä on kumminkin koko stoori julkisena mm. kuvateksteissä, ihan niinkuin tämäkin teksti voi vaikka mennä; tämä on juuri PLANTAASI24
ideani on, että kaikki suorana nettiin vaan niin ei jää epäselvää, että mitä on puuhattu, tämä on laillista työtäni jota koitan hoitaa
20:29Heta
no toi keskustelu kuiten nakyy tos nyt kaikille
20:29Minä
niinpä juuri
20:30Heta
jepjep, mut hassulta tuntuu lukee et tasta ei saa mainita?
20:30Minä
sen saatan ottaa jossain vaiheessa pois etusivulta, mutta ei nuo muut mihinkään lähde koska en niin halua, kannattaisi teettää varmuuskopio ko. albumeista teksteineen
tämä ikäänkuin menee ns.toisen asteen kautta, vaikea selvittää
oon miettinykki kovalevyn ostua..
mutta otan esimerkin:
ok
kopioin tekstin juuri nöäihin albumeihin ensin, ettei se häviä
siis näihin
20:32Heta
joo, onks sulla viela se pikku mu
istitikku
20:33Minä
jep, lompakossa
20:33Heta
paa siihen ni on erillaan koneista
20:35Heta on poissa.
20:46Minä
noniin, tämä näkyy nyt vasta vielä meille, tämä on periaatteessa plantaasi24:n (lähetä viestinä) |