Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > About UCB

Kuva 6 / 11 About UCB

Jospa yhteys toimisi, niin kerron esimerkin elävästä elämästä, asiasta joka on tapahtunut juuri äskettäin ja liittyy juuri siihen miten suomessa hoidetaan ihmisten asioita ´kuntoon´:

Kyllä Sisulle (<3 itse suloisuus) paikka löytyy!! Tuli haikea olo kun tajusin että siulla ihan oikeasti ihan käytännön tasolla joutuu miettimään että mitä jos... 

Mutta ei siuta luovuteta! Eikä siun tartte ettiä rakkaalle koirallesi hoitopaikkaa! Tai kovasti näin toiovn ainakin. Toivo on ainoa tiedon lisäks mitä tässä nyt on. Levitän siun juttua koko ajan eteenpäin,  mahdollisimman monelle.

Lyhyt essee suomen hyvinvoinnista 2010-luvulla, kirjoittanut tositapahtumiine perustuen Timo Haara:

Hyvä ystäväni soitti minulle juuri ennen kun tulin tänne Eestin puolelle, ja kertoi veljensä sekä hänen vaimonsa esikoisen odottamiseen liittyvistä asioista. Hänen veljensä odotti vaimonsa kanssa perheeseen esikoista, siis ensimmäistä lasta, raskaus oli kuudennella kuukaudella ja kaikki tehdyt tutkimukset, ultraäänitutkimus sekä la… Näytä kaikki
Valitan surullista mutta konkreettista tositapahtumaan pohjaavaa kertomusta, mitä mieltä olet tästä asiasta, kerrothan kun ehdit?
jos tekstin laittaa eteenpäin, kuten toivon tarvitaessa voitavan tehdä, tuon helsinki- kohdan voisi vaihtaa esim. etelä-suomessa- muotoon anonymiteetin varmistamiseksi.
ja hankala kirjoittaa kun tämä kone pykii koko ajan, aika paljon kirjoitusvirheitä.

Hyvin surullista, ja hyvinkin konkreettista, täysin arkipäivää silti Suomessa. Se mikä asiasta tekeekin juuri ongelman, on tämä oireiden piilottelu synteettisillä, voimakasta riippuvuutta ja lisäongelmia tuottavilla aineilla, jotka estää koko ongelman käsittelyn. Vai mitä mieltä olet, kun itselleni tosiaan määrättiin 16 vuotiaana ensimmäiset Xanorit(!!) ja mielialalääkitys 10 minuutin tapaamisen perusteella? (tuli vähän onge… Näytä kaikki
Tuo essee olisi kyllä syytä laittaakin jakoon..
Enkä edes päässyt alkuun jakaakseni huolesi näistä Japani-asioista ja mutaatiosta..Nämä asiat on huolestuttavia, ensisijaisesti siksi kun luotettavaa tietoa ei meinaa mistään löytyä, enkä taas itse oikein tekniikka-asioista ymmärrä, joten huolissani olen, koska tietämätön olen. Tai tiedän niin paljon että olen todella huolissani.

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2342&pictureid=43539
ei ole vielä laajassa katselussa, tuossahan tuo on nipussa ja voisi olla monelle opettavainen asia lukea ja perehtyä
ilmoitathan jos esim. lievän väsymykseni vuoksi on jäänyt jotain anonymisoitavaa, aivan upeaa tekstiä sinulta muuten, olisi valmista lääke- ja päihdevalistusta realistisimmillaan
ja toivottavasti mahdollisimman moni ihminen tulisi tietoiseksi näistä asioista.

luen parhaillaan. kiitos, kouluni oli rankka, mutta valmstui kantapään kautta, olis tosi hienoo ettei kuitenkaan kaikkien tarttis  tuon jos saa linkata vaikka yksityisviesteinä eteenpäin tuon offipalstan jutun kunhan olen lukenut loppuun? moni lukee varmasti nimittäin.

Tähän tähdätään, yleisen tietoisuuden lisäämiseksi yhteiskuntamme ja muun maailman ongelmien ja yhteisen hyödyn edistämiseksi!
siis tuo kuuluisi nyt olla ongelmien estämiseksi, aika tööt tuosta suomen kihlakunnanvoudin käyttäytymisestä johuten, tekstikin siellä välillä kadonnut jonnekin ja Sisu pyytää ulos. Laitathn eteenpäin ja tiedoksi asiasta kinnostuneille!
emme todellakaan aikone aiheuttaa ongelmia toimiessamme rakentavina yhteiskunnan jäseninä vaan ennaltaehkäistä niitä sekä pyrkiä pienentämään jo syntyineiden ongelmien aiheuttamia haittoja, se on jokaisen kansalaisen velvollisuus ja tehtävä oman yhteiskuntansa säilyttämisen ja sen todellisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin varmistamiseksi.
Sukulaiseni sairastui 6 vuotta sitten syömishäiriöön, samoin tunnen erään toisen syömishäiriöisen johon sairaalassa tutustuin aikanaan. sukulaiseni täytti jouluna 2010 18 vuotta ja sai joululahjaksi ssri-lääkityksen ja rauhoittavat ja unilääkkeet. Tämä toinen ystäv
tuosta katkesi teksi vaikka en sitä katkaissut, kuten sanottu jo aikapäivää sitten seurantaani on käytetty yhteiskunnan varoja yli miljoonan edesä ja toki yhteyskin on huono.

Johtuukohan ammatista joka mainittu? voisi vaihtaa tekstin kokeeksi ennemmin muotoon ´pesulassa´tai ydinvoimasiivouskonsulttina aiemman hävinneen ammattinimikkeen sijaan?
Tänään

Hei tarviiko ne kysymykset sille Marjaanako se oli? 

moi Hanna-kaisa!

en ole ehtinyt niitä vielä hälle laittaa mutta laitan, jos koet että auttaa jotenkin. 
ja moi siulle kans 

huomaan että alan mennä hajamieliseksi, minulla on niistä oma kopio johon olen jo osittain vastannutkin mutte se on tuon maasturipalstan kuvalabyrintin sokkeloissa, pari iltaa sitten noita kuvia klikkailin mutta ei tullut vastaan, jossakin siellä se on kun tosiaan ehtii 2 - 3 tuntia rauhassa keskittymään. olisi kyllä hyvä asia saada niinhin vastata mutta viime viikko esim meni puolasta tultuani vangitsemisen vastustamisessa ja turvapaikkavalmistelussa täällä eestin maalla

Mitens siellä pelloilla sujunut? Ihanat kelit ainakin täällä itärajan lähellä  
turvapaikkavalmisteluissa? kerrotko enemmän?
ja kiire ei ole, muistuttelen nyt jatkossa sitten aina välillä kun kerta tunnustit hajamielisyyden välistä iskevän  

olisin voinut kevyesti edelleenkin hävitä jonnekin puolan maaseudulle 10 vuodeksi sisun kanssa kannabista kasvattelemaan, sama päivä kun olisi pitänyt olla vankilalippuja noutamassa olin ostamassa tosiaan 300 kg kannabiksen siementä etelä-puolasta josta olisin voinut hävitä vaikka ukranainaan tai tsekkeihin jos niin olisin halunnut
ei tässä muuta kuin että alkaa olla hieman liikaa yhden ihmisen hallinnoitavaksi

Sen uskon kyllä, ihmetellyt olen monesti miten ihmeessä saat yksin hoidettua kaiken tämän! 

yleisesti ei ymmärretä kuinka äärimmilleen on kuormitettu ja vielä erikseen kaiken jälkeen pitäisi mennä ´sovittamaan rikostaan´

Olisit hävinnyt vaan  no ei vais, ihailen siun selkärankaa ja peräänantamattomuutta!
mut siis, leikit sikseen. Mitä kuuluu? Miten sie jaksat? Saatko nukuttua, syötyä, onko olo millanen? 

koko homma haisee kuin kärpänraato, täysin alle kaiken arvostelun ensimmäkin jättää KO:n toimesta asia käsittelemättä ja vielä jättää lakiin perustumaton laiton tuomio voimaan

niinpä!
hullua on...

pakko on sanoa että mieltä lämmittää kun on olemassa ihmisiä joita kiinnostaa se kuinka pärjään, kiitos siitä suuresti!
yleisin kysymyshän on ollut että milloin joudut sinne vankilaan, eikä esim. se, että miksi
juuri tulin vuokranantajan mansikkamaan reunoja istuttamasta, n. 4 x 4 metriä koepeltoa
siementä olisi ja suomalaisviljelijä joka entisen kaupungintalon maat omistaa odottaa saadaanko peltoon mutta ongelmana nyt mm. siemenen alkuperätodistus joka tarvitaan ja se on vielä puolassa
toisella pellollani myös hieman pulmia, esim ko. tila oli huonon hoidon vuoksi mennyt viime talvena konkurssiin, ja pankki oli vienyt traktorin
jossa sijoittajan ostama 500 euron akku
ja akkua ennenkaikkea olisi tarvittu koska tilalla on vielä hevosia ja muita eläimiä ja jotka syövät kyllä kasvin suihinsa jos ei peltoon saa sähköpaimenta

todellakin kiinnostaa!  eikä sen takii että oot suomen hempkeisari tai jotain, vaan ihan lähimmäisenä (tai kaukana lähimmäisenä  ) ja kun ollaan juteltu, olet tullut inhimmilliseksi ja välitän. Aika helppoo on olla välittämättä, mut sellanen en oo ma ja miunlaisia on montamontamonta  Olen jopa itkenyt tilannettasi, sekä Sisua jne, sen takia että on just huolissaan eikä voi täältä käsin kovin voimakkaita konkreettisia apukeinoja käyttää. (tekisin vaikka ruokaa siulle, peltohommissa auttelisin ja saisit vaikka personal sihteerin paperihommiin miusta jos vähän lähempänä olis)  

älä ota huolta itse asiasta, kertoilen näitä vain sen vuoksi että jos en onnistukaan tekemään kunnon kylvöjä niin pilvessä en todellakaan ole makaillut vaan kaikin keinoin koittanut edistää asiaa

Voi vitsi, onks sen sähköpaimenen asentaminen kuinka iso/kallis juttu?
ei sitä huolta voi syrjäänkään laittaa  mut en ole 24/7 huolissaan kuitenkaan, eikä huoli lamaa miuta, päinvastoin! Joten älä sie huoli, huolinko mie  Pieniä nää huolet on

voi kiitos miten ihanaa tekstiä, olemme täällä viron maaseudulla keskenämme Sisun kanssa olleet ja tuo antaa uskomattomasti energiaa ja voimaa mitä sanoit!
minulla on tähän kyllä tarkka suunnitelma mutta kello tikittää ja jossakin vaiheessa kylvöt ovat sitten liian myöhään ja mitään ei tulloin ole enää tältä satokaudelta tehtävissä
eli tuosta puolan siemenerästä aion myydä sen verran, että saisin kylvöt rahoitettua ja kalustoon menevät kulut
www.suomenkannabis.fi :n tilauksissa onkin jo 200-300 euron edestä tilauksia mutta ne eivät ainakaan vielä näy nettipankissa
huolena myös että suomi koittaa kuolettaa tilini
sekä se, että pääsevätkö laillisessa jakelussa olevat siemenet suomeen, josta tilaajat ovat
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)

meinasin itsekin tilata tuolta, osaatkos kertoa lajikkeesta enemmän? Siellä ei kovin hyvin ole kerrottuna että mitä saa.

suomesta käsin koittavat tukitoimina tehdä sivuja koska itsellä ei siihen mahdollisuutta ole ja tilausohjeet voisivat olla helpommatkin

sisälajikkeina muita, mutta jos noista sais ulos kylvettyä niin olishan se mukava istutella
en itseasiassa ole kasvattanut ulkona kuin kerran. tai siis luontohan sen kasvatuksen silloin hoiti 

kukaan ei oikeastaan vielä tiedä, en itsekään siis minkälainen hamppu on kyseessä, mutta puolan kontaktin kautta olen saanut tietoa, että esim. puolassa jossa tuota kyseistä hamppua viljellään se tuottaa minimissään 600 kg / hehtaari, tuleentuu ja valmistuu 3 kuukaudessa ja kasvaa varsimittaa n. 1,7 metriä

ne sivut (sk) on tosi hyvät 
hyvin kasattuna historiaa ja muuta. 

ko. sivut ja sieltä saatu tuki on pitänyt meidät hengissä täällä, tarpeellinen asia
Marjaama Maggithan niitä on tehnyt, hänelle kiitos siitä asiasta 
n

mitä tarkoittaa tuleentuminen?  
ihan uusi termi 
miulle

maanantaina jos SEB:n tilille on tullut rahaa tilauksista, lähden tuohon 40 km päähän Haapsalun kauniiseen kylään jossa mm. poliisi ja toimistot joissa voin hakea toiminimeä ja todennäköisesti tietävät missä turvapaikkahakemuksen voi jättää
kasvin pölyttymistä ja valmistumista siemeniksi
uroskasvi pölyttää naaraat ja kuolee tämän jälkeen pois, jolloin naaraat tuottavat siemeniä joihin kasvi käyttää suurimmaksi osaksi kukintonsa vihermassan

aa, ok. nyt tierän, sille ihan oma sanakin 

esim. liinan päivä juhannuksen aikaan on suomessa siksi, että esi-aikainen suomalainen hamppu ns. koirittiin tuolloin ja vähäisimmät urokset kerättiin pellosta liinaa sekä hienompia kudonnaisia varten

wau, oot ihme tietopankki, tosi monta herkullista täkyä, tarinaa siulta ehtinyt jo kuulla!

ja tuolloin juhannusyönähän on perinne jolloin laitetaan seitsemän yrttiä tyynyn alle, tämä juontaa juurensa suomalaisesta hampun kasvatuksesta

Toivottavasti saisit turvapaikan. Helpottaisi varmasti henkisellä tasollakin ihan älyttömästi! Kestääkö siinä prosessissa kauankin ja mistä se on kiinni,m saatko toiminimen siellä ja sitä kautta sen turvapaikan?

pakko mainita että mm. 40 vuotta helsingin sanomissa töissä olleet tomittajat ovat sanoneet että ´on hyvin todennäköistä, että timo haaralla on kaikkein laajin yleistieto hamppuasiassa koko suomessa, nyt kun suomi kriminalisoi henkilöäni ja suodattaa julkisuuteen pääseviä tietoja, ei mahdollista osaamistani voida käyttää mitenkään yhteiseksi hyödyksi
vokranantajan veli on entinen eestin kriminaalihuollon johtaja, vävy puolestaan vanginvartija ja yksi veli on poliisi että sikäli tietoa saan täällä hyvin

Voidaanhan, miun ja monen muun kautta se tieto leviää  ei tietty siin' mittakaavassa kuitenkaan, mitä leviäisi jos henkilöäsi ei nimenomaan kriminalisoitasi. 

ja viimeksi eilen kävin tuossa viereisessä kapungintalossa sijaitsevalla poliisiasemalla keskustelemassa aiheesta
erittäin helpottavaa on poliisin suhtautuminen asiaan
mutta nyt tilanne on tämä:
sain tingittyä nyt 2 viikkoa aikaa valittaa voutin päätöksestä olla myöntämättä lykkäystä itä-suomen rikosseuraamusviraston johtajalle, päätös asiasta ei vieläkään ole tullut suomesta vaikka isäni on sen viime viikon alkupuolella edellenlähettänyt tänne

15:49
Sie voisit saada vaikka mitä työtä itselles hampun kautta jos suomi ei olis tollanen kuspää suoraansanottuna. Mieti, olisit maanviljelijä, konsultoisit yksityisiä ja yrittäjiä, auttaisit muita omien projektien alullepanossa ja niin edelleen. puhumattakaan niistä tuhansista muista ketkä kanssa tekis tosi mielellään duunia hampun parissa. ihme kasvi kun koukuttaa kasvien hoitoon, vaikkei ennen hamppua olisi tajunnut mistään kasveista mitään. 
Tänään
00:18Rasta

hoblaa!!! se emery on kiinni oikeuteen asti...
00:19Minä

laita tekstiä niin luen kohta homma kesken shoot me with information
00:20Rasta

http://www.tokeofthetown.com/2010/05/low_pot_prices_create_panic_we_should_all_have_suc.php
00:21Rasta

http://www.facebook.com/album.php?

tossa bubblegum---
01:08Minä

J:llä on tietoa touhuistani, kiire

kauniita kuvia, hyvä rasta!

tarkoittaako kiinni yhtä kuin pidätetty/vangittu
01:13Rasta

jep
01:14Rasta

kiinniotettu oikeuteen asti

kenellä J:llä?
01:17Rasta

ei oo kyllä varma tieto, ainakin se on koko ajan online, mutta se voi olla sen vaimo... jossain lehtijutussa oli eilen että kiinniotettu mutta en löydä sitä juttua enään...
01:19Minä

N

N tietää

kiire
01:20Rasta

enkai mä nyt ala vieraalta ihmiseltä kyselee mitä sä teet....
01:20Minä

hän on ymmärtääkseni talkoopohjainen tiedottajani

käy viim. sivu osoite ucb hamppu kirjelmäpohjaa kork oikeudelle

infoa eteenpäin
01:21Rasta

joo, okk
01:23Minä

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=258&pictureid=18811

!!!!

mm. omioa vuorosanojasi albumeissa nimimerkillä "rasta"

.-)

:-):-)

;-);-)

jaa tietoa eteenpäin

olen ollut kaikkiin mahd tahoihin yhteydessä ja tulen hakemaan huumausaineen valmistuslupaa

!!

laki antaa siihen mahdollisuuden
01:24Rasta

suomihan on kuitenkin ottanut tämän kieltolain mallia usalta, nyt yli 30 osavaltiossa ollaan uudelleen sallimassa sekä kannabiksen lääkekäyttö että jopa tunnustettu sen viihdearvo eli viihdekäyttö muutamassa osavaltiossa, ympyrä sulkeutumassa...???

oikein
01:25Minä

jep!

rastan hubbabubba rulaa yes ja ok!

lue ja funtsaa

huumausainelaki/lääkelaki ja kasvisrohdosvalmistesäännökset m.

mm. siis

kysy N mitä mieltä timpan ideasta millä väittää tekevänsä miljoonien verotulot

olisi palvelus tehdään info formaliin

jatkan palataan kiire

Jospa yhteys toimisi, niin kerron esimerkin elävästä elämästä, asiasta joka on tapahtunut juuri äskettäin ja liittyy juuri siihen miten suomessa hoidetaan ihmisten asioita ´kuntoon´:

Kyllä Sisulle (<3 itse suloisuus) paikka löytyy!! Tuli haikea olo kun tajusin että siulla ihan oikeasti ihan käytännön tasolla joutuu miettimään että mitä jos...

Mutta ei siuta luovuteta! Eikä siun tartte ettiä rakkaalle koirallesi hoitopaikkaa! Tai kovasti näin toiovn ainakin. Toivo on ainoa tiedon lisäks mitä tässä nyt on. Levitän siun juttua koko ajan eteenpäin, mahdollisimman monelle.

Lyhyt essee suomen hyvinvoinnista 2010-luvulla, kirjoittanut tositapahtumiine perustuen Timo Haara:

Hyvä ystäväni soitti minulle juuri ennen kun tulin tänne Eestin puolelle, ja kertoi veljensä sekä hänen vaimonsa esikoisen odottamiseen liittyvistä asioista. Hänen veljensä odotti vaimonsa kanssa perheeseen esikoista, siis ensimmäistä lasta, raskaus oli kuudennella kuukaudella ja kaikki tehdyt tutkimukset, ultraäänitutkimus sekä la… Näytä kaikki
Valitan surullista mutta konkreettista tositapahtumaan pohjaavaa kertomusta, mitä mieltä olet tästä asiasta, kerrothan kun ehdit?
jos tekstin laittaa eteenpäin, kuten toivon tarvitaessa voitavan tehdä, tuon helsinki- kohdan voisi vaihtaa esim. etelä-suomessa- muotoon anonymiteetin varmistamiseksi.
ja hankala kirjoittaa kun tämä kone pykii koko ajan, aika paljon kirjoitusvirheitä.

Hyvin surullista, ja hyvinkin konkreettista, täysin arkipäivää silti Suomessa. Se mikä asiasta tekeekin juuri ongelman, on tämä oireiden piilottelu synteettisillä, voimakasta riippuvuutta ja lisäongelmia tuottavilla aineilla, jotka estää koko ongelman käsittelyn. Vai mitä mieltä olet, kun itselleni tosiaan määrättiin 16 vuotiaana ensimmäiset Xanorit(!!) ja mielialalääkitys 10 minuutin tapaamisen perusteella? (tuli vähän onge… Näytä kaikki
Enkä edes päässyt alkuun jakaakseni huolesi näistä Japani-asioista ja mutaatiosta..Nämä asiat on huolestuttavia, ensisijaisesti siksi kun luotettavaa tietoa ei meinaa mistään löytyä, enkä taas itse oikein tekniikka-asioista ymmärrä, joten huolissani olen, koska tietämätön olen. Tai tiedän niin paljon että olen todella huolissani.

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2342&pictureid=43539
ei ole vielä laajassa katselussa, tuossahan tuo on nipussa ja voisi olla monelle opettavainen asia lukea ja perehtyä
ilmoitathan jos esim. lievän väsymykseni vuoksi on jäänyt jotain anonymisoitavaa, aivan upeaa tekstiä sinulta muuten, olisi valmista lääke- ja päihdevalistusta realistisimmillaan
ja toivottavasti mahdollisimman moni ihminen tulisi tietoiseksi näistä asioista.

luen parhaillaan. kiitos, kouluni oli rankka, mutta valmstui kantapään kautta, olis tosi hienoo ettei kuitenkaan kaikkien tarttis tuon jos saa linkata vaikka yksityisviesteinä eteenpäin tuon offipalstan jutun kunhan olen lukenut loppuun? moni lukee varmasti nimittäin.

Tähän tähdätään, yleisen tietoisuuden lisäämiseksi yhteiskuntamme ja muun maailman ongelmien ja yhteisen hyödyn edistämiseksi!
siis tuo kuuluisi nyt olla ongelmien estämiseksi, aika tööt tuosta suomen kihlakunnanvoudin käyttäytymisestä johuten, tekstikin siellä välillä kadonnut jonnekin ja Sisu pyytää ulos. Laitathn eteenpäin ja tiedoksi asiasta kinnostuneille!
emme todellakaan aikone aiheuttaa ongelmia toimiessamme rakentavina yhteiskunnan jäseninä vaan ennaltaehkäistä niitä sekä pyrkiä pienentämään jo syntyineiden ongelmien aiheuttamia haittoja, se on jokaisen kansalaisen velvollisuus ja tehtävä oman yhteiskuntansa säilyttämisen ja sen todellisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin varmistamiseksi.
Sukulaiseni sairastui 6 vuotta sitten syömishäiriöön, samoin tunnen erään toisen syömishäiriöisen johon sairaalassa tutustuin aikanaan. sukulaiseni täytti jouluna 2010 18 vuotta ja sai joululahjaksi ssri-lääkityksen ja rauhoittavat ja unilääkkeet. Tämä toinen ystäv
tuosta katkesi teksi vaikka en sitä katkaissut, kuten sanottu jo aikapäivää sitten seurantaani on käytetty yhteiskunnan varoja yli miljoonan edesä ja toki yhteyskin on huono.

Johtuukohan ammatista joka mainittu? voisi vaihtaa tekstin kokeeksi ennemmin muotoon ´pesulassa´tai ydinvoimasiivouskonsulttina aiemman hävinneen ammattinimikkeen sijaan?
Tänään

Hei tarviiko ne kysymykset sille Marjaanako se oli?

moi Hanna-kaisa!

en ole ehtinyt niitä vielä hälle laittaa mutta laitan, jos koet että auttaa jotenkin.
ja moi siulle kans

huomaan että alan mennä hajamieliseksi, minulla on niistä oma kopio johon olen jo osittain vastannutkin mutte se on tuon maasturipalstan kuvalabyrintin sokkeloissa, pari iltaa sitten noita kuvia klikkailin mutta ei tullut vastaan, jossakin siellä se on kun tosiaan ehtii 2 - 3 tuntia rauhassa keskittymään. olisi kyllä hyvä asia saada niinhin vastata mutta viime viikko esim meni puolasta tultuani vangitsemisen vastustamisessa ja turvapaikkavalmistelussa täällä eestin maalla

Mitens siellä pelloilla sujunut? Ihanat kelit ainakin täällä itärajan lähellä
ja kiire ei ole, muistuttelen nyt jatkossa sitten aina välillä kun kerta tunnustit hajamielisyyden välistä iskevän

olisin voinut kevyesti edelleenkin hävitä jonnekin puolan maaseudulle 10 vuodeksi sisun kanssa kannabista kasvattelemaan, sama päivä kun olisi pitänyt olla vankilalippuja noutamassa olin ostamassa tosiaan 300 kg kannabiksen siementä etelä-puolasta josta olisin voinut hävitä vaikka ukranainaan tai tsekkeihin jos niin olisin halunnut
ei tässä muuta kuin että alkaa olla hieman liikaa yhden ihmisen hallinnoitavaksi

Sen uskon kyllä, ihmetellyt olen monesti miten ihmeessä saat yksin hoidettua kaiken tämän!

yleisesti ei ymmärretä kuinka äärimmilleen on kuormitettu ja vielä erikseen kaiken jälkeen pitäisi mennä ´sovittamaan rikostaan´

Olisit hävinnyt vaan no ei vais, ihailen siun selkärankaa ja peräänantamattomuutta!
mut siis, leikit sikseen. Mitä kuuluu? Miten sie jaksat? Saatko nukuttua, syötyä, onko olo millanen?

koko homma haisee kuin kärpänraato, täysin alle kaiken arvostelun ensimmäkin jättää KO:n toimesta asia käsittelemättä ja vielä jättää lakiin perustumaton laiton tuomio voimaan

niinpä!
hullua on...

pakko on sanoa että mieltä lämmittää kun on olemassa ihmisiä joita kiinnostaa se kuinka pärjään, kiitos siitä suuresti!
yleisin kysymyshän on ollut että milloin joudut sinne vankilaan, eikä esim. se, että miksi
juuri tulin vuokranantajan mansikkamaan reunoja istuttamasta, n. 4 x 4 metriä koepeltoa
siementä olisi ja suomalaisviljelijä joka entisen kaupungintalon maat omistaa odottaa saadaanko peltoon mutta ongelmana nyt mm. siemenen alkuperätodistus joka tarvitaan ja se on vielä puolassa
toisella pellollani myös hieman pulmia, esim ko. tila oli huonon hoidon vuoksi mennyt viime talvena konkurssiin, ja pankki oli vienyt traktorin
ja akkua ennenkaikkea olisi tarvittu koska tilalla on vielä hevosia ja muita eläimiä ja jotka syövät kyllä kasvin suihinsa jos ei peltoon saa sähköpaimenta

todellakin kiinnostaa! eikä sen takii että oot suomen hempkeisari tai jotain, vaan ihan lähimmäisenä (tai kaukana lähimmäisenä ) ja kun ollaan juteltu, olet tullut inhimmilliseksi ja välitän. Aika helppoo on olla välittämättä, mut sellanen en oo ma ja miunlaisia on montamontamonta Olen jopa itkenyt tilannettasi, sekä Sisua jne, sen takia että on just huolissaan eikä voi täältä käsin kovin voimakkaita konkreettisia apukeinoja käyttää. (tekisin vaikka ruokaa siulle, peltohommissa auttelisin ja saisit vaikka personal sihteerin paperihommiin miusta jos vähän lähempänä olis)

älä ota huolta itse asiasta, kertoilen näitä vain sen vuoksi että jos en onnistukaan tekemään kunnon kylvöjä niin pilvessä en todellakaan ole makaillut vaan kaikin keinoin koittanut edistää asiaa

ei sitä huolta voi syrjäänkään laittaa mut en ole 24/7 huolissaan kuitenkaan, eikä huoli lamaa miuta, päinvastoin! Joten älä sie huoli, huolinko mie Pieniä nää huolet on

voi kiitos miten ihanaa tekstiä, olemme täällä viron maaseudulla keskenämme Sisun kanssa olleet ja tuo antaa uskomattomasti energiaa ja voimaa mitä sanoit!
minulla on tähän kyllä tarkka suunnitelma mutta kello tikittää ja jossakin vaiheessa kylvöt ovat sitten liian myöhään ja mitään ei tulloin ole enää tältä satokaudelta tehtävissä
eli tuosta puolan siemenerästä aion myydä sen verran, että saisin kylvöt rahoitettua ja kalustoon menevät kulut
www.suomenkannabis.fi :n tilauksissa onkin jo 200-300 euron edestä tilauksia mutta ne eivät ainakaan vielä näy nettipankissa
sekä se, että pääsevätkö laillisessa jakelussa olevat siemenet suomeen, josta tilaajat ovat

meinasin itsekin tilata tuolta, osaatkos kertoa lajikkeesta enemmän? Siellä ei kovin hyvin ole kerrottuna että mitä saa.

suomesta käsin koittavat tukitoimina tehdä sivuja koska itsellä ei siihen mahdollisuutta ole ja tilausohjeet voisivat olla helpommatkin

sisälajikkeina muita, mutta jos noista sais ulos kylvettyä niin olishan se mukava istutella
en itseasiassa ole kasvattanut ulkona kuin kerran. tai siis luontohan sen kasvatuksen silloin hoiti

kukaan ei oikeastaan vielä tiedä, en itsekään siis minkälainen hamppu on kyseessä, mutta puolan kontaktin kautta olen saanut tietoa, että esim. puolassa jossa tuota kyseistä hamppua viljellään se tuottaa minimissään 600 kg / hehtaari, tuleentuu ja valmistuu 3 kuukaudessa ja kasvaa varsimittaa n. 1,7 metriä

ko. sivut ja sieltä saatu tuki on pitänyt meidät hengissä täällä, tarpeellinen asia
Marjaama Maggithan niitä on tehnyt, hänelle kiitos siitä asiasta
n

ihan uusi termi
miulle

maanantaina jos SEB:n tilille on tullut rahaa tilauksista, lähden tuohon 40 km päähän Haapsalun kauniiseen kylään jossa mm. poliisi ja toimistot joissa voin hakea toiminimeä ja todennäköisesti tietävät missä turvapaikkahakemuksen voi jättää
uroskasvi pölyttää naaraat ja kuolee tämän jälkeen pois, jolloin naaraat tuottavat siemeniä joihin kasvi käyttää suurimmaksi osaksi kukintonsa vihermassan

esim. liinan päivä juhannuksen aikaan on suomessa siksi, että esi-aikainen suomalainen hamppu ns. koirittiin tuolloin ja vähäisimmät urokset kerättiin pellosta liinaa sekä hienompia kudonnaisia varten

wau, oot ihme tietopankki, tosi monta herkullista täkyä, tarinaa siulta ehtinyt jo kuulla!

ja tuolloin juhannusyönähän on perinne jolloin laitetaan seitsemän yrttiä tyynyn alle, tämä juontaa juurensa suomalaisesta hampun kasvatuksesta

Toivottavasti saisit turvapaikan. Helpottaisi varmasti henkisellä tasollakin ihan älyttömästi! Kestääkö siinä prosessissa kauankin ja mistä se on kiinni,m saatko toiminimen siellä ja sitä kautta sen turvapaikan?

pakko mainita että mm. 40 vuotta helsingin sanomissa töissä olleet tomittajat ovat sanoneet että ´on hyvin todennäköistä, että timo haaralla on kaikkein laajin yleistieto hamppuasiassa koko suomessa, nyt kun suomi kriminalisoi henkilöäni ja suodattaa julkisuuteen pääseviä tietoja, ei mahdollista osaamistani voida käyttää mitenkään yhteiseksi hyödyksi
vokranantajan veli on entinen eestin kriminaalihuollon johtaja, vävy puolestaan vanginvartija ja yksi veli on poliisi että sikäli tietoa saan täällä hyvin

Voidaanhan, miun ja monen muun kautta se tieto leviää ei tietty siin' mittakaavassa kuitenkaan, mitä leviäisi jos henkilöäsi ei nimenomaan kriminalisoitasi.

ja viimeksi eilen kävin tuossa viereisessä kapungintalossa sijaitsevalla poliisiasemalla keskustelemassa aiheesta
sain tingittyä nyt 2 viikkoa aikaa valittaa voutin päätöksestä olla myöntämättä lykkäystä itä-suomen rikosseuraamusviraston johtajalle, päätös asiasta ei vieläkään ole tullut suomesta vaikka isäni on sen viime viikon alkupuolella edellenlähettänyt tänne

15:49
Sie voisit saada vaikka mitä työtä itselles hampun kautta jos suomi ei olis tollanen kuspää suoraansanottuna. Mieti, olisit maanviljelijä, konsultoisit yksityisiä ja yrittäjiä, auttaisit muita omien projektien alullepanossa ja niin edelleen. puhumattakaan niistä tuhansista muista ketkä kanssa tekis tosi mielellään duunia hampun parissa. ihme kasvi kun koukuttaa kasvien hoitoon, vaikkei ennen hamppua olisi tajunnut mistään kasveista mitään.
Tänään
00:18Rasta

hoblaa!!! se emery on kiinni oikeuteen asti...
00:19Minä

laita tekstiä niin luen kohta homma kesken shoot me with information
00:20Rasta

http://www.tokeofthetown.com/2010/05/low_pot_prices_create_panic_we_should_all_have_suc .php
00:21Rasta

http://www.facebook.com/album.php?

tossa bubblegum---
01:08Minä

J:llä on tietoa touhuistani, kiire

kauniita kuvia, hyvä rasta!

tarkoittaako kiinni yhtä kuin pidätetty/vangittu
01:13Rasta

jep
01:14Rasta

kiinniotettu oikeuteen asti

kenellä J:llä?
01:17Rasta

ei oo kyllä varma tieto, ainakin se on koko ajan online, mutta se voi olla sen vaimo... jossain lehtijutussa oli eilen että kiinniotettu mutta en löydä sitä juttua enään...
01:19Minä

N

N tietää

kiire
01:20Rasta

enkai mä nyt ala vieraalta ihmiseltä kyselee mitä sä teet....
01:20Minä

hän on ymmärtääkseni talkoopohjainen tiedottajani

käy viim. sivu osoite ucb hamppu kirjelmäpohjaa kork oikeudelle

infoa eteenpäin
01:21Rasta

joo, okk
01:23Minä

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=258&pictureid=18811

!!!!

mm. omioa vuorosanojasi albumeissa nimimerkillä "rasta"

.-)

;-);-)

jaa tietoa eteenpäin

olen ollut kaikkiin mahd tahoihin yhteydessä ja tulen hakemaan huumausaineen valmistuslupaa

!!

laki antaa siihen mahdollisuuden
01:24Rasta

suomihan on kuitenkin ottanut tämän kieltolain mallia usalta, nyt yli 30 osavaltiossa ollaan uudelleen sallimassa sekä kannabiksen lääkekäyttö että jopa tunnustettu sen viihdearvo eli viihdekäyttö muutamassa osavaltiossa, ympyrä sulkeutumassa...???

oikein
01:25Minä

jep!

rastan hubbabubba rulaa yes ja ok!

lue ja funtsaa

huumausainelaki/lääkelaki ja kasvisrohdosvalmistesäännökset m.

mm. siis

kysy N mitä mieltä timpan ideasta millä väittää tekevänsä miljoonien verotulot

olisi palvelus tehdään info formaliin

jatkan palataan kiire
Kuva lisätty 13.02.2009 19:18
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
  1. Urbancityboy
    21.05.2011 15:12
    Urbancityboy

Mutta ei siuta luovuteta! Eikä siun tartte ettiä rakkaalle koirallesi hoitopaikkaa! Tai kovasti näin toivon ainakin. Toivo on ainoa tiedon lisäksi mitä tässä nyt on. Levitän siun juttua koko ajan eteenpäin, mahdollisimman monelle.

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=43539

luen parhaillaan. kiitos, kouluni oli rankka, mutta valmstui kantapään kautta, olis tosi hienoo ettei kuitenkaan kaikkien tarttis tuon jos saa linkata vaikka yksityisviesteinä eteenpäin tuon offipalstan jutun kunhan olen lukenut loppuun? moni lukee varmasti nimittäin.

tuosta katkesi teksi vaikka en sitä katkaissut, kuten sanottu jo aikapäivää sitten seurantaani on käytetty yhteiskunnan varoja yli miljoonan edestä ja toki yhteyskin on huono.

Tänään

Hei tarviiko ne kysymykset sille M:kö se oli?

moi H!

ja moi siulle kans

Mitens siellä pelloilla sujunut? Ihanat kelit ainakin täällä.

Olisit hävinnyt vaan no ei vais, ihailen siun selkärankaa ja peräänantamattomuutta!

niinpä!
    hullua on...

todellakin kiinnostaa!

ei sitä huolta voi syrjäänkään laittaa mut en ole 24/7 huolissaan kuitenkaan, eikä huoli lamaa miuta, päinvastoin! Joten älä sie huoli, huolinko mie Pieniä nää huolet on

Lakiteknisistä syistä johuten siemeinä ei voida luovuttaa istutus- kylvö- tai kasvatuskehoituksin varustettuina, vaan ne toimitetaan muistoksi suomalaisen kannabiksen kasvatuksen edistämisestä sekä puolanhampun siemen esimerkiksi lisäravinnekäyttöön erinomaisen ampinohappokoostumuksensa vuoksi. Siemeniä ei kehoiteta kylvämään eikä niistä kasvattamaan uusia kasveja vaikka niiden itävyysprosentti on ollut 100% itävyyskokeissa.

kukaan ei oikeastaan vielä tiedä, en itsekään siis minkälainen hamppu on kyseessä, mutta puolan kontaktin kautta olen saanut tietoa, että esim. puolassa jossa tuota kyseistä hamppua viljellään se tuottaa minimissään 600 kg / siementä per hehtaari, tuleentuu ja valmistuu 3 kuukaudessa ja kasvaa varsimittaa n. 1,7 metriä

M:hän niitä on tehnyt, hänelle kiitos siitä asiasta
    n

ihan uusi termi
    miulle

maanantaina jos SEB:n tilille on tullut rahaa tilauksista, lähden tuohon lähelle Haapsalun kauniiseen kylään jossa mm. poliisi ja toimistot joissa voin hakea toiminimeä ja todennäköisesti tietävät missä turvapaikkahakemuksen voi jättää

Toivottavasti saisit turvapaikan. Helpottaisi varmasti henkisellä tasollakin ihan älyttömästi! Kestääkö siinä prosessissa kauankin ja mistä se on kiinni, saatko toiminimen siellä ja sitä kautta sen turvapaikan?

vuokranantajan veli on entinen eestin kriminaalihuollon johtaja, vävy puolestaan vanginvartija ja yksi veli on poliisi että sikäli tietoa saan täällä hyvin

Voidaanhan, miun ja monen muun kautta se tieto leviää ei tietty siin' mittakaavassa kuitenkaan, mitä leviäisi jos henkilöäsi ei nimenomaan kriminalisoitasi.

HUOM. valitusajan kuuluisi virkamieslain mukaan olla 30 vuorokautta tiedoksiannon käyttöönsaamisesta lukien

No hyvä! 2 viikkoa on kuitenkin vähän kohtuullisempi, kuin se naurettava 2 päivää...

ja oman lykkäyspyyntöni, jossa selkeästi tulee esille että olen eestissä kannabista kasvattamassa lähetin sähköisessä muodossa, olisi voinut äkkisestään ajatella että kun etenkin pyysin päätöksen jälkeen ko. päätöstä valitusosoitusta varten sähköpostiini johon ihme kyllä olen vielä päässyt, niin ei ole sinne tullut
    eli 2 viikkoa aikaa valittaa, tämän jälkeen varmaankin tekevät päätöksen nopealla aikataululla että saisivat etsintäkuulutuksen päälle
    tutkin juuri väyliä ilmoittaa tyytymättömyyttä tuohno rikosseuraamusviraston todenbäkösimmin kielteiseen päätökseen myöntää lisäaikaa ehdottoman tarpeellisen tuotannon varmistamisen vuoksi
    tässähän tämän koko ajan näkee miten asiaa hoidetaan, vääryydellä
    mutta nyt ei huomioida että vahinko kohdistuu myös eestin valtioon

helppo vedota johonkin tyhmään "mutta kun meidän on pakko viralliset paperit lähettää, sähköisesti emme hoida kaikkien vääriin käsiin yms yms yms-vaarojen perusteella", sitten on helpompi pistää se kuulutuskin päälle, voidaan vedota että ollaan lähetetty, ei oo lähettäjjän syy (mukamas!) ettei ole tullut perille. kun sähköposti tulisi samantien ja siulla olisi enemmän aikaa reagoida..

koska tuotantoni on nyt täällä ja en ole yleinen uhka kenellekään eivätkä tekoni ole vaarantaneet kenenkään henkeä eivätkä terveyttä enkä ole saanut merkittävää taloudellista hyötyä, olen todellakin auttanut vanhempia sairauksista kärsiviä ihmisiä ainoastaan

totta, eesti pointti on tärkeä olet levittänyt lonkerosi jo suomen ulkopuolellekin, näinköhän suomen viranomaiset koittaa mustamaalata siuta eestille? voisin hyvin kuvitella.

tähänkin on suunnitelma jota olen valmistellut

eli: suomen poliisin asiani tutkinnanjohtajalta on tiedusteltu aiheellisen ja tuloksellisen kanteluni johdosta syitä jo todettuihin poliisirikoksiin joita on huomattava määrä asiakokonaisuuteni tukinnan yhteydessä

tuo mitä kirjoitit, on lyhyesti ja ytimekkäästi, ei tuon perusteella voida ketään vangita. Tuo pitäisi levittää nyt koko suomelle ja vähän äkkiä. Ei pelkästään hamppuaktivisteille. (aktivisteja on nykyisin ekologisista kaikkiin viherpiipertäjiin ketkä kaikki varmasti tämänkin asian oikein ymmärtää kunhan siitä vain jossain kerrotaan)

sama vääryys mistä esimerkiksi muidenkin hyödyllisten elintarvikkeiden kasvattajat kärsii (terveelliset)
    pakuri kielletään jne

esim. kun olen kannellut laittomin keinoin suoritetuista kotietsinnöistä jotka ovat sekoittaneet ja pilaneet asian tutkintaa ja selvittämistä, on vastineessaan tutkinnanjohtaja vedonnut siihen, etttä minua ei ole voinut päästää mukaan minulle lainmukaisesti kuuluvan oikeuden mukaisesti kotietsintöihin (joissa olisin voinut kertoa mistä kasvatuksessani on kysymys ja määritellä poliisille mikä kasvi on mikäkin ja antaa tietoa asiaan) niin tutkinnanjohtaja on vedonnut vastineessaan että koska omaan rikollisen taustan ja menneisyyden, asiaa on perusteltu poliisin työturvallisuudella

koko tää valhe aukeaa enempi ja enempi valtamassoillekin, ajan kysymys vaan millon barrikadit sortuu. .
    mitäh??
    ei ole edes totta, eihän mikään edellinen tuomio vaikuta (tai edes epäily) tai pitäis vaikuttaa siun oikeuksiin...

ja jos saan tuon ko. dokumentin haltuuni tänne viroon niin se on tärkeä paperi koska sillä voin todistaa sataprosenttisesti että poliisi itse tekee rikoksia ja antaa virheellistä tietoa jopa suomen oikeusasiamiehelle

onko tuosta mustaa valkoisella?

jep

huh!

on!

tallessa kuitenkin?

suomessa, keiteleen vanhan paloaseman ikkunalaudalla kotonani

hienoa!!

koska lähdin tunnin varoajalla suomesta kun luin tuon savon sanomien verkkouutisen itsestäni jossa kerrottiin että ko. ei käsittele asiaa ja tuomioni tulee tuolloin voimaan

ihana lause muutenkin : "keiteleen vanhan paloaseman ikkunalaudalla kotonani"- runollista. asuit vanhassa paloasemassa?
    tai siis vanhalla paloasemalla?
    kenellä pääsy siun kotiin tällä hetkellä?
    tai siis eihän poliisit ole käyneet? onko siulla talonvahti siellä vai koti tyhjillään?

16:06
    pointtihan on se, että kun en omaa rikollista taustaa, siis minulla ei ole aikaisempaa menneisyyyttä joka olisi rikosrekisterissä, ja siihen on vedottu poliisin omien laittomuuksien suojelemiseksi niin jos saan tilattua itsestäni suomesta rikosrekisteriotteen jossa näkyy että minulla ei ole merkintöjä rikosrekisterissä, voin osoittaa tuon 12 poliisirikoksesta langettavan päätöksen antaneen oikeusasiamiehen päätöksen, tutkinnanjohtajan valheellisen selvityksen ja rikosrekisteriotteeni avulla että suomen poliisi on itse rikollinen ja valehtelee sekä kriminalisoi henkilöäni joka on aivan varmasti peruste turvapaikan haulle

täysin tyhjillään ja isäukko joka eläkkeellä maksaa nyt sen vuokraa koska en itse suomen valtion laittomien toimien vuoksi siihen pysty, tämä asia harmittaa minua erittäin paljon

samaan aikaan pelkästään 1,7 hehtaarin osalta peltojeni arvo, siis mm. mahdollisen syöpälääkkeen arvo on kuopion poliisin toimesta laskettu olleen 82,3 miljoonaa euroa

cheapy-kalapuikot 65 cnt / paketti, siihen keitetty gmo-riisi ja kaupan halvin ketsuppi

tämmöisiä pohdintoja

no elossa näytän vielä pysyvän
    kuten sisukin, sisun ruokaan ei tule tosin ketsuppia mutta muuten samaa syömme ja puoliksi laitamme annokset
    http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=41613

tällainen saa melkein kyyneleet jo valumaan ... tuo teidän ruokapolitiikka! nyt nokkosia, ketunleipää, maitohorsmaa, poimulehteä & piharatamoa ainakin saa ilmaseks tuolta villinä luonnosta, saatte kumpikin terveellistä vihreää! vihan, surun ja huolen ja rakkauden tunteet vaan vaihtelee kun ajattelen tuota. itse köyhänä opiskelijana (mies ajaa rekkaa muttei palkasta jää muuhun kuin ruokaan) ilman lisätuloa saanut hyvin täydennettyä ruokavaliota näin keväällä tuolta luonnosta.

tuossa kuvaa aiemmilta vuosilta kun asuin vileä tuossa kuistin kohdalla sijaitsevalla keiteleen entisellä poliisiasemalla jossa 10 vuotta asuin

ja tuo vielä isompi juttu nimenomaan kun sinulla ei rekisteriä aiemmin ole ollut!! onko siulla siellä viron puolella joku kenen nimiin voisi postit lähettää? ettei menis minnee vääriin käsiin..

hei mitens kasvukausi? onko purkitettu ja valmiina jakoon jo?

vai kuinka vaiheessa vielä?

ihanalta näyttää kotipihasi

tilasin sekä omalla nimelläni että myös laitoin vuokranantajan nimen osoitteeseen mutta itsekin tuota olen miettinyt että niinköhän edes tulee perille
    erittäin hyviä pointteja!

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=39252

nykyään nuo ylemmän kerroksen ikkunat ovat asuntoni kohdalla, kunnanjohtaja peräti antoi tukitoimen ja kunta antoi entisen palomestarin perheen asunnon käyttööni joka on virallisesti ´ihmiskäyttöön´ suunniteltu

poliisiasemahan oli pieni toimistotila mutta ihan siisti sellainen

Facebookissa on Kasvukausi-niminen ryhmä jossa on koevedoksia kohtauksista joita leffaan on tarkoitus laittaa, mutta ongelma on se, että kun ko. elokuvan ammattimanen ohjaaja ei ole saanut aiheelle suomen mediassa mitään vastakaikua on hän hieman lannistunut ja asialle ei ole tapahtunut juuri mitään
    siellä on sinänsä mielestäni hyviä leikkauksia, on tosi harmi ettei hän hyväksy ryhmään ketään muita kuin itseni, itsensä ja äänittäjän

miksei?

en löydä kasvukausi-ryhmää, ainoastaa kuvan missä istut traktorin selässä

oma mielipiteeni on, että jos materiaali ajettaisiin ko. ryhmään kokonaisuudessaan, niin siihen valittu ´porukka´ eli tietty henkilömäärä joka olisi mahd. halukas talkoisiin asiassa voisi koostaa ko. leffan netin kautta esim. moviemakerilla
    ja vetailla suljetussa ryhmässä esim. eri henkilöiden tekemiä leikkauksia

niinpä! miksei näin sitten voi tehdä?

ei vaan voi, koppola ei itsekään taida tietää

koppolaksi kutsun kun kuvasi helteessä leffaa ilman paitaa kuin francis ford coppola konsanaan ilmestyskirja nyt- elokuvaa

hei apua, meillä alkaa puoli 5 (parin min päästä) saunavuoro, olen koneella viiden maissa takaisin mutta jätän fb:n auki.
    haha

16:25
    siitähän on omaa taltiontiani joka on kiireessä pikaisesti tallinnassa suomalaisen antti kaipilan koostama ja peräti vielä youtubessa ilman että sitäkin olisi poistettu

voitaisiin jatkaa keskustelua, olet onnellisessa asemassa kun pääset saunaan, siellähän se on keiteleen paloaseman sauna 2 kertaa viikossa päällä tälläkin hetkellä ilman ett äsinne pääsee, asunto muuten ok mutta tulee vain kylmä vesi täällä
    hyviä löylyjä, ehkäpä jatkamme aiheen käsittelyä, tämä on minulle mieluista keskustelua!

kiitos siitä!

Sivu luotu: 00:25 (GMT +2).