Jospa yhteys toimisi, niin kerron esimerkin elävästä elämästä, asiasta joka on tapahtunut juuri äskettäin ja liittyy juuri siihen miten suomessa hoidetaan ihmisten asioita ´kuntoon´:
Kyllä Sisulle (<3 itse suloisuus) paikka löytyy!! Tuli haikea olo kun tajusin että siulla ihan oikeasti ihan käytännön tasolla joutuu miettimään että mitä jos...
Mutta ei siuta luovuteta! Eikä siun tartte ettiä rakkaalle koirallesi hoitopaikkaa! Tai kovasti näin toiovn ainakin. Toivo on ainoa tiedon lisäks mitä tässä nyt on. Levitän siun juttua koko ajan eteenpäin, mahdollisimman monelle.
Lyhyt essee suomen hyvinvoinnista 2010-luvulla, kirjoittanut tositapahtumiine perustuen Timo Haara:
Hyvä ystäväni soitti minulle juuri ennen kun tulin tänne Eestin puolelle, ja kertoi veljensä sekä hänen vaimonsa esikoisen odottamiseen liittyvistä asioista. Hänen veljensä odotti vaimonsa kanssa perheeseen esikoista, siis ensimmäistä lasta, raskaus oli kuudennella kuukaudella ja kaikki tehdyt tutkimukset, ultraäänitutkimus sekä la… Näytä kaikki
Valitan surullista mutta konkreettista tositapahtumaan pohjaavaa kertomusta, mitä mieltä olet tästä asiasta, kerrothan kun ehdit?
jos tekstin laittaa eteenpäin, kuten toivon tarvitaessa voitavan tehdä, tuon helsinki- kohdan voisi vaihtaa esim. etelä-suomessa- muotoon anonymiteetin varmistamiseksi.
ja hankala kirjoittaa kun tämä kone pykii koko ajan, aika paljon kirjoitusvirheitä.
Hyvin surullista, ja hyvinkin konkreettista, täysin arkipäivää silti Suomessa. Se mikä asiasta tekeekin juuri ongelman, on tämä oireiden piilottelu synteettisillä, voimakasta riippuvuutta ja lisäongelmia tuottavilla aineilla, jotka estää koko ongelman käsittelyn. Vai mitä mieltä olet, kun itselleni tosiaan määrättiin 16 vuotiaana ensimmäiset Xanorit(!!) ja mielialalääkitys 10 minuutin tapaamisen perusteella? (tuli vähän onge… Näytä kaikki
Tuo essee olisi kyllä syytä laittaakin jakoon..
Enkä edes päässyt alkuun jakaakseni huolesi näistä Japani-asioista ja mutaatiosta..Nämä asiat on huolestuttavia, ensisijaisesti siksi kun luotettavaa tietoa ei meinaa mistään löytyä, enkä taas itse oikein tekniikka-asioista ymmärrä, joten huolissani olen, koska tietämätön olen. Tai tiedän niin paljon että olen todella huolissani.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2342&pictureid=43539
ei ole vielä laajassa katselussa, tuossahan tuo on nipussa ja voisi olla monelle opettavainen asia lukea ja perehtyä
ilmoitathan jos esim. lievän väsymykseni vuoksi on jäänyt jotain anonymisoitavaa, aivan upeaa tekstiä sinulta muuten, olisi valmista lääke- ja päihdevalistusta realistisimmillaan
ja toivottavasti mahdollisimman moni ihminen tulisi tietoiseksi näistä asioista.
luen parhaillaan. kiitos, kouluni oli rankka, mutta valmstui kantapään kautta, olis tosi hienoo ettei kuitenkaan kaikkien tarttis tuon jos saa linkata vaikka yksityisviesteinä eteenpäin tuon offipalstan jutun kunhan olen lukenut loppuun? moni lukee varmasti nimittäin.
Tähän tähdätään, yleisen tietoisuuden lisäämiseksi yhteiskuntamme ja muun maailman ongelmien ja yhteisen hyödyn edistämiseksi!
siis tuo kuuluisi nyt olla ongelmien estämiseksi, aika tööt tuosta suomen kihlakunnanvoudin käyttäytymisestä johuten, tekstikin siellä välillä kadonnut jonnekin ja Sisu pyytää ulos. Laitathn eteenpäin ja tiedoksi asiasta kinnostuneille!
emme todellakaan aikone aiheuttaa ongelmia toimiessamme rakentavina yhteiskunnan jäseninä vaan ennaltaehkäistä niitä sekä pyrkiä pienentämään jo syntyineiden ongelmien aiheuttamia haittoja, se on jokaisen kansalaisen velvollisuus ja tehtävä oman yhteiskuntansa säilyttämisen ja sen todellisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin varmistamiseksi.
Sukulaiseni sairastui 6 vuotta sitten syömishäiriöön, samoin tunnen erään toisen syömishäiriöisen johon sairaalassa tutustuin aikanaan. sukulaiseni täytti jouluna 2010 18 vuotta ja sai joululahjaksi ssri-lääkityksen ja rauhoittavat ja unilääkkeet. Tämä toinen ystäv
tuosta katkesi teksi vaikka en sitä katkaissut, kuten sanottu jo aikapäivää sitten seurantaani on käytetty yhteiskunnan varoja yli miljoonan edesä ja toki yhteyskin on huono.
Johtuukohan ammatista joka mainittu? voisi vaihtaa tekstin kokeeksi ennemmin muotoon ´pesulassa´tai ydinvoimasiivouskonsulttina aiemman hävinneen ammattinimikkeen sijaan?
Tänään
Hei tarviiko ne kysymykset sille Marjaanako se oli?
moi Hanna-kaisa!
en ole ehtinyt niitä vielä hälle laittaa mutta laitan, jos koet että auttaa jotenkin.
ja moi siulle kans
huomaan että alan mennä hajamieliseksi, minulla on niistä oma kopio johon olen jo osittain vastannutkin mutte se on tuon maasturipalstan kuvalabyrintin sokkeloissa, pari iltaa sitten noita kuvia klikkailin mutta ei tullut vastaan, jossakin siellä se on kun tosiaan ehtii 2 - 3 tuntia rauhassa keskittymään. olisi kyllä hyvä asia saada niinhin vastata mutta viime viikko esim meni puolasta tultuani vangitsemisen vastustamisessa ja turvapaikkavalmistelussa täällä eestin maalla
Mitens siellä pelloilla sujunut? Ihanat kelit ainakin täällä itärajan lähellä
turvapaikkavalmisteluissa? kerrotko enemmän?
ja kiire ei ole, muistuttelen nyt jatkossa sitten aina välillä kun kerta tunnustit hajamielisyyden välistä iskevän
olisin voinut kevyesti edelleenkin hävitä jonnekin puolan maaseudulle 10 vuodeksi sisun kanssa kannabista kasvattelemaan, sama päivä kun olisi pitänyt olla vankilalippuja noutamassa olin ostamassa tosiaan 300 kg kannabiksen siementä etelä-puolasta josta olisin voinut hävitä vaikka ukranainaan tai tsekkeihin jos niin olisin halunnut
ei tässä muuta kuin että alkaa olla hieman liikaa yhden ihmisen hallinnoitavaksi
Sen uskon kyllä, ihmetellyt olen monesti miten ihmeessä saat yksin hoidettua kaiken tämän!
yleisesti ei ymmärretä kuinka äärimmilleen on kuormitettu ja vielä erikseen kaiken jälkeen pitäisi mennä ´sovittamaan rikostaan´
Olisit hävinnyt vaan no ei vais, ihailen siun selkärankaa ja peräänantamattomuutta!
mut siis, leikit sikseen. Mitä kuuluu? Miten sie jaksat? Saatko nukuttua, syötyä, onko olo millanen?
koko homma haisee kuin kärpänraato, täysin alle kaiken arvostelun ensimmäkin jättää KO:n toimesta asia käsittelemättä ja vielä jättää lakiin perustumaton laiton tuomio voimaan
niinpä!
hullua on...
pakko on sanoa että mieltä lämmittää kun on olemassa ihmisiä joita kiinnostaa se kuinka pärjään, kiitos siitä suuresti!
yleisin kysymyshän on ollut että milloin joudut sinne vankilaan, eikä esim. se, että miksi
juuri tulin vuokranantajan mansikkamaan reunoja istuttamasta, n. 4 x 4 metriä koepeltoa
siementä olisi ja suomalaisviljelijä joka entisen kaupungintalon maat omistaa odottaa saadaanko peltoon mutta ongelmana nyt mm. siemenen alkuperätodistus joka tarvitaan ja se on vielä puolassa
toisella pellollani myös hieman pulmia, esim ko. tila oli huonon hoidon vuoksi mennyt viime talvena konkurssiin, ja pankki oli vienyt traktorin
jossa sijoittajan ostama 500 euron akku
ja akkua ennenkaikkea olisi tarvittu koska tilalla on vielä hevosia ja muita eläimiä ja jotka syövät kyllä kasvin suihinsa jos ei peltoon saa sähköpaimenta
todellakin kiinnostaa! eikä sen takii että oot suomen hempkeisari tai jotain, vaan ihan lähimmäisenä (tai kaukana lähimmäisenä ) ja kun ollaan juteltu, olet tullut inhimmilliseksi ja välitän. Aika helppoo on olla välittämättä, mut sellanen en oo ma ja miunlaisia on montamontamonta Olen jopa itkenyt tilannettasi, sekä Sisua jne, sen takia että on just huolissaan eikä voi täältä käsin kovin voimakkaita konkreettisia apukeinoja käyttää. (tekisin vaikka ruokaa siulle, peltohommissa auttelisin ja saisit vaikka personal sihteerin paperihommiin miusta jos vähän lähempänä olis)
älä ota huolta itse asiasta, kertoilen näitä vain sen vuoksi että jos en onnistukaan tekemään kunnon kylvöjä niin pilvessä en todellakaan ole makaillut vaan kaikin keinoin koittanut edistää asiaa
Voi vitsi, onks sen sähköpaimenen asentaminen kuinka iso/kallis juttu?
ei sitä huolta voi syrjäänkään laittaa mut en ole 24/7 huolissaan kuitenkaan, eikä huoli lamaa miuta, päinvastoin! Joten älä sie huoli, huolinko mie Pieniä nää huolet on
voi kiitos miten ihanaa tekstiä, olemme täällä viron maaseudulla keskenämme Sisun kanssa olleet ja tuo antaa uskomattomasti energiaa ja voimaa mitä sanoit!
minulla on tähän kyllä tarkka suunnitelma mutta kello tikittää ja jossakin vaiheessa kylvöt ovat sitten liian myöhään ja mitään ei tulloin ole enää tältä satokaudelta tehtävissä
eli tuosta puolan siemenerästä aion myydä sen verran, että saisin kylvöt rahoitettua ja kalustoon menevät kulut
www.suomenkannabis.fi :n tilauksissa onkin jo 200-300 euron edestä tilauksia mutta ne eivät ainakaan vielä näy nettipankissa
huolena myös että suomi koittaa kuolettaa tilini
sekä se, että pääsevätkö laillisessa jakelussa olevat siemenet suomeen, josta tilaajat ovat
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
meinasin itsekin tilata tuolta, osaatkos kertoa lajikkeesta enemmän? Siellä ei kovin hyvin ole kerrottuna että mitä saa.
suomesta käsin koittavat tukitoimina tehdä sivuja koska itsellä ei siihen mahdollisuutta ole ja tilausohjeet voisivat olla helpommatkin
sisälajikkeina muita, mutta jos noista sais ulos kylvettyä niin olishan se mukava istutella
en itseasiassa ole kasvattanut ulkona kuin kerran. tai siis luontohan sen kasvatuksen silloin hoiti
kukaan ei oikeastaan vielä tiedä, en itsekään siis minkälainen hamppu on kyseessä, mutta puolan kontaktin kautta olen saanut tietoa, että esim. puolassa jossa tuota kyseistä hamppua viljellään se tuottaa minimissään 600 kg / hehtaari, tuleentuu ja valmistuu 3 kuukaudessa ja kasvaa varsimittaa n. 1,7 metriä
ne sivut (sk) on tosi hyvät
hyvin kasattuna historiaa ja muuta.
ko. sivut ja sieltä saatu tuki on pitänyt meidät hengissä täällä, tarpeellinen asia
Marjaama Maggithan niitä on tehnyt, hänelle kiitos siitä asiasta
n
mitä tarkoittaa tuleentuminen?
ihan uusi termi
miulle
maanantaina jos SEB:n tilille on tullut rahaa tilauksista, lähden tuohon 40 km päähän Haapsalun kauniiseen kylään jossa mm. poliisi ja toimistot joissa voin hakea toiminimeä ja todennäköisesti tietävät missä turvapaikkahakemuksen voi jättää
kasvin pölyttymistä ja valmistumista siemeniksi
uroskasvi pölyttää naaraat ja kuolee tämän jälkeen pois, jolloin naaraat tuottavat siemeniä joihin kasvi käyttää suurimmaksi osaksi kukintonsa vihermassan
aa, ok. nyt tierän, sille ihan oma sanakin
esim. liinan päivä juhannuksen aikaan on suomessa siksi, että esi-aikainen suomalainen hamppu ns. koirittiin tuolloin ja vähäisimmät urokset kerättiin pellosta liinaa sekä hienompia kudonnaisia varten
wau, oot ihme tietopankki, tosi monta herkullista täkyä, tarinaa siulta ehtinyt jo kuulla!
ja tuolloin juhannusyönähän on perinne jolloin laitetaan seitsemän yrttiä tyynyn alle, tämä juontaa juurensa suomalaisesta hampun kasvatuksesta
Toivottavasti saisit turvapaikan. Helpottaisi varmasti henkisellä tasollakin ihan älyttömästi! Kestääkö siinä prosessissa kauankin ja mistä se on kiinni,m saatko toiminimen siellä ja sitä kautta sen turvapaikan?
pakko mainita että mm. 40 vuotta helsingin sanomissa töissä olleet tomittajat ovat sanoneet että ´on hyvin todennäköistä, että timo haaralla on kaikkein laajin yleistieto hamppuasiassa koko suomessa, nyt kun suomi kriminalisoi henkilöäni ja suodattaa julkisuuteen pääseviä tietoja, ei mahdollista osaamistani voida käyttää mitenkään yhteiseksi hyödyksi
vokranantajan veli on entinen eestin kriminaalihuollon johtaja, vävy puolestaan vanginvartija ja yksi veli on poliisi että sikäli tietoa saan täällä hyvin
Voidaanhan, miun ja monen muun kautta se tieto leviää ei tietty siin' mittakaavassa kuitenkaan, mitä leviäisi jos henkilöäsi ei nimenomaan kriminalisoitasi.
ja viimeksi eilen kävin tuossa viereisessä kapungintalossa sijaitsevalla poliisiasemalla keskustelemassa aiheesta
erittäin helpottavaa on poliisin suhtautuminen asiaan
mutta nyt tilanne on tämä:
sain tingittyä nyt 2 viikkoa aikaa valittaa voutin päätöksestä olla myöntämättä lykkäystä itä-suomen rikosseuraamusviraston johtajalle, päätös asiasta ei vieläkään ole tullut suomesta vaikka isäni on sen viime viikon alkupuolella edellenlähettänyt tänne
15:49
Sie voisit saada vaikka mitä työtä itselles hampun kautta jos suomi ei olis tollanen kuspää suoraansanottuna. Mieti, olisit maanviljelijä, konsultoisit yksityisiä ja yrittäjiä, auttaisit muita omien projektien alullepanossa ja niin edelleen. puhumattakaan niistä tuhansista muista ketkä kanssa tekis tosi mielellään duunia hampun parissa. ihme kasvi kun koukuttaa kasvien hoitoon, vaikkei ennen hamppua olisi tajunnut mistään kasveista mitään.
Tänään
00:18Rasta
hoblaa!!! se emery on kiinni oikeuteen asti...
00:19Minä
laita tekstiä niin luen kohta homma kesken shoot me with information
00:20Rasta
http://www.tokeofthetown.com/2010/05/low_pot_prices_create_panic_we_should_all_have_suc .php
00:21Rasta
http://www.facebook.com/album.php?
tossa bubblegum---
01:08Minä
J:llä on tietoa touhuistani, kiire
kauniita kuvia, hyvä rasta!
tarkoittaako kiinni yhtä kuin pidätetty/vangittu
01:13Rasta
jep
01:14Rasta
kiinniotettu oikeuteen asti
kenellä J:llä?
01:17Rasta
ei oo kyllä varma tieto, ainakin se on koko ajan online, mutta se voi olla sen vaimo... jossain lehtijutussa oli eilen että kiinniotettu mutta en löydä sitä juttua enään...
01:19Minä
N
N tietää
kiire
01:20Rasta
enkai mä nyt ala vieraalta ihmiseltä kyselee mitä sä teet....
01:20Minä
hän on ymmärtääkseni talkoopohjainen tiedottajani
käy viim. sivu osoite ucb hamppu kirjelmäpohjaa kork oikeudelle
infoa eteenpäin
01:21Rasta
joo, okk
01:23Minä
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=258&pictureid=18811
!!!!
mm. omioa vuorosanojasi albumeissa nimimerkillä "rasta"
.-)
:-):-)
:-):-)
;-);-)
jaa tietoa eteenpäin
olen ollut kaikkiin mahd tahoihin yhteydessä ja tulen hakemaan huumausaineen valmistuslupaa
!!
laki antaa siihen mahdollisuuden
01:24Rasta
suomihan on kuitenkin ottanut tämän kieltolain mallia usalta, nyt yli 30 osavaltiossa ollaan uudelleen sallimassa sekä kannabiksen lääkekäyttö että jopa tunnustettu sen viihdearvo eli viihdekäyttö muutamassa osavaltiossa, ympyrä sulkeutumassa...???
oikein
01:25Minä
jep!
rastan hubbabubba rulaa yes ja ok!
lue ja funtsaa
huumausainelaki/lääkelaki ja kasvisrohdosvalmistesäännökset m.
mm. siis
kysy N mitä mieltä timpan ideasta millä väittää tekevänsä miljoonien verotulot
olisi palvelus tehdään info formaliin
jatkan palataan kiire |