|
Kuva 3 / 4 Mökki Haaparannasta
|
 |
107
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1893474348507&set=a.1893470828419.2 103623.1591010549&type=1&theater
saako tuon ensialkuun etusivun kuvaksi joka aukeaa kun ko. sivun etusivu aukeaa
100 e / kk
ehottaisin sellaista että pidetään tosiaan tuo sk ja osuuskunta hieman erillään... mutta skn sivustolle voi tehdä "alasivuston" tai sivun jossa on sitten enemmän asiaa osuuskunnasta
ja siinä voisi käyttää kys kuvaa ja kuvia
HUOM en voi ehtiä tätä nyt seuraamaan, eikö sk:lla ole jo omat sivut ja missä on osakunnan perustettavat sivut, niitä lähinnä etsin
aha selvä
hmm joko itse olen missannut jotain tai sitten johtuu ulkopuolisista tekijöistä, mihin osakuntatieto laitetaan nyt tällä hetkellä, niitä sivuja itse olen vajaa
ei voisi kutsua meitä vielä ammattilaiseksi, arvaanpa että joku mainostoimisto taiva potkisi meitä peruuksille
s
s
hmm olisikohan pieni hetki raittiissa ilmassa paras ratkaisu, konsultoisikohan joku rastan kanssa
eli: haluaisin sivun, johon tulee tuon mahdollisen majatalon kuva etusivulle koska osuuskunta lähtee liikkeelle viron maalla tuosta tilasta ja sille on jo mm. rastan hyväksyntä, kerätäänpähän rahat vaikka sitten tyhjillä pulloilla ja edes kuukaudeksi
ja juuri kuten itsekin mainitsin, olen itse samaa mieltä että osakuntatoiminta on hyvä pitää erillään sk:n toiminnasta
mutta mun pitää pitää breikki ja huomenna tosiaan roadtrippi tiedossa, palaan vasta ylihuomenna
ja etsin osakunnan forumia joka sksta erillään ja johon voisin kokeilla kuvanpostitusohjelmaa koska esim peltoraportit eivät mene muuten perille ja oltava ns suljettu ryhmä
selvä homma, kiitos ja palataan, tsemppiä sinnepäin
19:29
aivan... toi osuuskunta foorumi on suljettu ryhmä... joka nyt on skn sivujen alaisena
jees palataan
ok eli siis on juuri skn toiminnan alaisena, no ei kai siinä mitään hyvä että siellä on ryhmä
en nyt ymmärtänyt tätä alkuunkaan, sori parhaimpani mukaan yritän |
Kuva lisätty 01.09.2009 20:03
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Showing Picture Comments 1 to 1 of 1