|
Kuva 8 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
|
 |
Robin
onks ollu rosis jo?
04:04Timo
4.3. odota laitan linkin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8787731
04:06Robin
kiitti
04:07Timo
Laitettu tuonne s24:n sivuille mutta pitää paikkansa kun samat tiedot ovat omissa papereissa on tämä aika raskas homma mutta uskon että nyt laillistuu
toivottavasti tekemäni työ ei ole turhaa hamppu todella voi olla Suomelle uusi nokia
04:09Robin
olet ihan oikeassa
04:10Timo
pistä tietoa eteenpäin ja laitetaan homma todella isolleen, Suomi vientimaaksi kannabiksesta saataville tuotteille ja suuret verotulot, kotikasvatus luvalliseksi ja poliisi selvittämään oikeita rikoksia tämä on minun mielipiteeni ja varmasti monen muunkini
koko sukuni on satoja vuosia kasvattanut hamppua, perustelen jo sillä toimintaani
04:14Timo
jep tulin juuri aamulenkiltä ja täytyy ryhtyä noita hommia hoitamaan hyvä että kannatat hyötykasvin yleistämistä, nyt muutetaan Suomea yhdessä parempaan suuntaan. palataan aiheeseen, tulkaa Kuopio-bileisiin 4.3. paljon rapmusaa k-klubilla ja Kuopio kuulemma bilettää huolella tuona iltana.
04:14Robin
silloin tälläin hamppu on helvetin hyvä mut liian usein on liian usein
04:15Robin
olen ihan sama mieltä kansasi
04:15Timo
sanoit juuri kuten itsekin koen, kohtuus kaikessa, eräänlainen kultainen keskitie kaikki mikä on liikaa on liikaa. Onhan se kiistatta myös lääkekin.
04:17Timo
olen tutustunut tämän myötä ihmisiin joiden kohtalo on järkyttänyt, morfiinihoidolla saattohoitokuntoon ja lähes hautaan laitettuja ihmisiä, Suomessa on asiat todella pielessä ja se homma muutetaan kun päästään avoimempaan keskusteluun ja ilmapiiriin hamppuasian myötä
04:17Robin
kaveri käyttää reuma kipuun cannabista
04:18Timo
olen ihmeissäni aiemmista itä-suomen hovioikeuden päätöksistä, niistä löytää tietoa hakusanalla itä-suomen hovioikeus iltalehti mm.
04:19Timo
itse luovutin selkärankareumapotilaalle pienen määrän kannabiksen kukinto-osaa ja siitä minua tuomitaan
tuomittavana asiasta jolla Suomi voisi tehdä miljoonia
lääkekannabiksen viennillä eurooppaan
ja syntyisi säästöä kotimaan lääkekuluissa kun kannabis voisi korvata mm. kipulääkkeitä
04:22Timo
puhu tutuille tästä minua ottaa päähän tämä Suomen touhu tämä on pakko muuttaa, ei tämmöisiin puutarhurijahteihin ole enää varaa valtiolla jolla ei ole rahaa enää ollenkaan
04:23Timo
oma tutkintani on maksanut yhteiskunnalle nyt miljoonan kaikkine seurantoineen, soittivat puhelutallenteita, esitutkinnassa oli nuo UCB sivut ja pörräsivät kopterilla peltojen yllä, pimeää toimintaa
harva noista tietää juuri vielä, saat suoraa sisäpiiritietoa
infoa eteenpäin haluan että moinen älyttömyys tehdään julkiseksi
Suomella ei ole enää tähän varaa sitäpaitsi kaikki tutkittu tieto todistaa että kysessä on erittäin hyödyllinen kasvi
tallenna keskustelu esim. word-tiedostoosi
saatan itse laittaa esim. jonkun hamppuaiheisen kuvan kuvatekstiksi
nyt muutetaan Suomi parempaan suuntaan. |
Kuva lisätty 03.10.2009 15:30
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 10:44 (GMT +2).