|
Kuva 14 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
|
 |
152
moikka timppa! saitsä tosiaan puoltoista vuotta?
19:36Minä
näinpä hovioikeus päätti
sotkee hampunkasvatukseni tuo tuomio
19:37Jussi
no voi kele!
19:37Minä
toivon mielenilmauksia asian puolesta,ainakin keskustelua siitä, onko tässä nyt järkeä vai ei
19:38Jussi
mitään järkee ei oo tuossa!
19:38Minä
olen kumminkin auttanut mm. reumapotilasta ja alkoholistivanhusta ym. sairaita ihmisiä enkä ole saanut taloudellista etua kun en ole sitä edes ollut tavoittelemassakaan
raiskarit ja pedofiilit todellakin pääsevät ehdollisilla ym. yhdyskuntapalveluilla mutta hyötykasvin kasvattamisesta ehdotonta jospa lienee oikeustaju sitten kohdallaan
kyllä ottaa välillä päähän tämä suomen touhu
19:40Jussi
mullakin käräjät menee kirjallisena seittämän puskaa oli yritin risteyttää ulko lajiketta...suomen laki on aivan pereseestä!
19:41Minä
no eipä, olen samaa mieltä ja tämä pitäisi nyt muuttaa mahdollisimman nopeasti
sanoit kyllä hyvni, laki on tuolta osin erittäin syvältä
siis hyvin
ei toimi laki joka sallii lähtökohtaisesti itse kasvatuksen, mutta mm. hallussapidon kanssa tulee näköjään aina ongelmia
itseltäni tuhottiin viime kesänä 8200 kg kannabista
19:43Jussi
oli saksalaisia siemeniä ja jotain randomii.niin se on kotirauhan piiriin pitäs kuulua oma kasvatus ja käyttö mä en edes kellekkään myyny sitä.
19:43Minä
nuokin rahat vaikka vanhustenhoitoon tai päihdetyöhön mitä menee johonkin typerään puutarhurijahtiin
olen samaa mieltä, hampun kasvattaja on aina hyvällä asialla!
oman juttuni tutkintaan on nyt mennyt n. miljoona euroa, voisi kysyä että onkohan ollut kannattavaa
19:44Jussi
mä en nuita sakkoja maksa lyökööt linnaan!
19:45Minä
kaikki kuluina yhteiskunnan kassassa joka sama voisi tuottaa yhteistä hyötyä eikä haittaa
19:46Jussi
voi voi tämä suomi on aivan syvältä mut yks poliisi sano et kohta me kasvatellaan nuita kaikki.
19:47Minä
pakko mainita että poliisikin on kyllä laillistamisen kannalla
19:47Jussi
mitä lie tarkottanu pelleilikö vai laillistetaanko se kohta?
19:47Minä
kyllä nekin tajuaa että eihän tämä enää voi toimia näin
siellä on ns myötämielisiä voimia mutta laillistamisenhan päättävät poliitikot ei poliisi, se onkin huonompi juttu
19:48Jussi
mites monessa maassa tää on jo dekriminilais?
euussa?
19:49Minä
hollanti, portugali, tanska osittain, englanti ja tsekit laillisti jopa itse kasvatuksenkin
tsekit ovat fiksuja näköjään
19:50Jussi
kyllä tää on pakko kohta laillistaa koko eeuussa?
19:50Minä
olen samaa mieltä, todellakin
hamppu voisi olla merkittävä voimavara
19:52Jussi
nihhän se oiskin mut tupakka ja lääkeyhtiöt oli sitä vastaan ja mitä muutakin kylmä ite oon 17vuotta kätyyyttänyt
siis poltellu
19:53Minä
eipä tuohon ole vielä kukaan kuollut, toisin kuin esim alkoholiin johon kuolee suomessakin joka vuosi yli 3000 ihmistä
alkoholia vähemmälle ja hamppua korvaustuotteena niin haitat vähenisivät
19:54Jussi
jep mä oon tuon ratsian jälkeen vaan ryypänny maksa on kohta poks tätä menoo
19:55Minä
tiedän mitä tarkoitat, olen saanut kymmeniä yhteydenottoja joissa kaikissa sama tilanne
19:57Jussi
se on täyttä paskaa mut mun täytyy lähtee kaupoille oli kiva jutella nähäään taas :):)!
kun fbees ollaan
hyvät päivänjatkot ja moikka!
19:58Minä
jep palataan!
19:59
ok. |
Kuva lisätty 01.09.2009 19:53
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 16:16 (GMT +2).