Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 18 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
139

Tänään
22:48H

ainakin unen saantia helpotti, kokeiltu on

ja ruokahalua parantaa
22:49Minä

olen saanut kymmeniä yhteydenottoja joissa kerrotaan eri sairauksista joihin kannabis on auttanut, siitä samasta asiastahan olen itse tuomiolla, sairaiden auttamisesta hyvin tuloksin
22:49H

tuntuu, et pitas saada mediaan enempi aikaa asialle

haha niimpa, naurettavaa, mutta arvostan paattavaisyyttasi

olen susta ylpea! .)
22:50Minä

ajankohtaisohjelma ei olisi paha, siis sellainen jossa rauhassa asia voitaisiin käydä läpi

kiitos!
22:50Heta

niin ja joku uusi kampanja

en aio lopettaa vaan aion työllistyä tämän avulla
22:50H

oikein!

uusi kampanja voisi olla esim. hamppu on uusi nokia

koska niinhän se voisi olla

jep!
22:51Heta

niimpa

suurempi kuin nokia!

mutta vastassa on jo pelkastaan laaketeollisuuden puolelta isot miehet

niitahan pelottaa etta rahat menee

joku helposti tuotettava yrtti kumoais niin monet kalliit laakkeet
22:52Minä

kopioin sinulle pätkän raakatekstiä, josta voit halutessasi kertoa tutuillesi, juuri näin mutta bioenergian oheistuotannolla ta

oho

siis:
22:52Heta

.)
22:53Minä

bioenergian oheistuotannolla tapahtuvalla luontaisten kannabislääkeraaka.

ei onnistu sorry

hetki
22:53Heta

jos sulla on se teksti valmiina niin laita se mun sahkopostiin heta.hautamaki@gmail.com

mielellani lukisin ja saisin uutta potkua saarnata
22:54Minä

Suomen rikoslaki määrittelee ainoastaan hampun kuin hampun (kannabiskasvi) kasvatuksen laittomaksi / rangaistavaksi vain silloin, kun kysymyksessä on laiton kasvatustarkoitus, tällä hetkellä muuta määritelmää ei ole olemassa - Kasvatettavan hampun THC-raja on ainoastaan tukiraja, ja hamppua kuin hamppua saa kasvattaa kunhan kysymyksessä ei ole laiton kasvatustarkoiutus, siis kasvatus huumausaineeksi. Suomen korkeimmalta oikeudelta ei ole nykyisten lääkelain pykälien koskettaessa hamppua (mm. Bedrocan-kannabislääke, jota myönnetään jo Suomessakin) vielä kysytty kantaa hampun kasvattamisesta bioenergia- ja lääkeraaka-ainekäyttöön tuotettavaksi joka todistettavasti kasvatustarkoitukseni on ollut, ei laiton myynti tai huumausainekauppa.

Rikoslaista löydät kohdan, jossa rangaistavaksi on mainittu ainoastaan huumausainekäyttöön tarkoitettu hampun kasvatus, jos haluat neuloa oman pellon tuotteista vaikka pipon tai punoa vyön tai henkselit, sinulla on Suomen voimassaolevan oikeusjärjestelmän ja lain mukaan siihen oikeus. Täällä naapurikylällä jätettiin jo paikallisen asukkaan kasvattama hamppuaita rauhaan poliisinkin toimesta, omani tosin ei. Käytäntö vaihtelee alueittain näköjään hyvinkin paljon ja on vaikea sanoa mitään varmaa ennen korkeimman oikeuden päätöstä johon olen valituskirjelmää piakkoin koostamassa. Olen erittäin tyytymätön mm. siihen, että mm. alkoholistivanhuksen ja reumapotilaan auttamisesta voi saada suuremman tuomion kuin vaikka alaikäiseen kohdistuvasta seksuaalirikoksesta, lisäksi haluan korkeimman oikeuden linjaavan rajat huumausaineen valmistusluvan tarvitsevalle Cannabis Sativa-kasville, johon jatkossa aion jo voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti valmistus- ja tuotantolupaa hakea lääkekäytön kehittämistyötä varten. Toivoisin lisäksi korkeimman oikeuden ottavan kantaa siihen, voidaanko tämän tyyppisissä tapauksissa, joissa ei ole aiheutettu vaaraa tai haittaa kenellekään, harkita tuomion muuttamista työ-tai yhdyskuntapalveluksi, johon välittömästi voisin työllistyä esim. kotikuntani Keiteleen päihdeprojektihankkeessa jonka avulla voisin työllistyä hampun kasvattajana ja päihdeohjaajana päihdeparantolassa, joka pyrkii löytämään mahdollisimman luonnonmukaisen ratkaisun päihdeongelmien hoitoihin ja on valmis kokeilemaan esittämääni lievimmän haitan mukaista päihdekorvaushoitoa lääkkeellisesti käytettävän kannabiksen avulla, asiasta josta aiemmin olen ollut syytettynä ja josta asiasta minua on tuomittu huomioimatta se asia että toimistani on ollut kaikille enemmän hyötyä kuin haittaa.

Viesti on liian pitkä.
22:57Minä

esim. tuossa ideani korkeimpaan, nykyisten lääkelain pykälien koskettaessa kannabista, tulee voida selvittää säännöt joilla sitä tullaan tuottamaan, oma toimintani tähtää myös tämän asian selvittämiseen, en tule hyväksymään tilannetta mikäli korkein oikeus ei ota ennakkotapauspyyntöäni käsittelyyn toimivamman käytännön aikaansaamiseksi maahamme.

eli laitoin koko ketjun viesteihisi FB:ssä
22:58Heta

jeps loyty ja hyvalta kuullostaa

tassahan tehdaan historiaa!!
22:58Minä

tulkaa käymään kun on loman aika, keitele on erittäin hyvä kesänviettopaikka

niin olisi meininki

pitaa joku jarki loytya tahan hommaan!

joo, mielellani tuun

huumausaineista jotka ovat lääkkeitä, on voimassa mitä niistä erikseen on säädetty
22:59Heta

ajelen kesan suomea ristiin rastiin hiacella

ja apteekeistahan ne hurjimmat huumeet tulee!

hapot syovyttaa verisuonet ja isin nenasta vuotaa verta ku on menny liikaa "ooppiumia", niinku han itse sanoo

oon niin vihanen tasta ja sen takia niin messissa!
23:00Minä

ja kannabiksesta, sen tuotannosta ja tuottamisesta ei ole säädetty vielä mitään ja kaikki jo varmasti ymmärtävät, että aion jatkossakin tuottaa bioenergia-raaka-ainetta josta voidaan teollisin prosessein eristää myös lääkkeitä tai niiden raaka-aineita
23:00Heta

ja muovia ja oljya ja paperia ja vaatteita!
23:01Minä

juuri näin!

:-):-)
23:01Heta

ja se ei kasittaakseni myoskaan koyhdyta maaperaa, niin kuin esim puuvilla

peltoja ei tarvitse laittaa lomalle niin usein?

on kiistatonta faktaa myös, ei tarvita maaperää pilaavia torjunta-aineita esim.

tein aiheesta esitelman jo yla-asteella
23:02Minä

jep, erinomainen maanparannuskasvi
23:02Heta

hahaa, rikkaruohohan se on

wow!

Luoja antoi meille avaimet, mutta ollaan liian ylpeita ja ahneita sita kayttaan

rikka on suomenkielessä roska, eli hieman eri asia, hyötykasvi ennemminkin

jep!

.) joo no niimpa.)
23:03Minä

luojamme luonto antoi meille mm. hampun avuksi ja hyödyksi mutta koitamme kieltää yhden tärkeimmistä valta-asemamme tuojista

hammpu on auttanut ihmiskuntaa eteenpäin kautta aikojen
23:04Heta

"herb is for the use of man" suoraa raamatusta
23:04Minä

tule käväisemään kun joskus ajelet nelostietä, tämä on viitasaaren ja kuopion vieressä

jep

puhuttiin veljen ja aidin kans kuinka sillon kun hamppu kriminalisoitiin oli hassua etta kirjoistakin piti muuttaa sanat, etta laivojen purjeet esim. ei ollukkaan hampusta vaan puuvillasta

BAH

tulen!

juteltavaa riittaa ja tarkiaa on etta tieto ja sanat tulee puhutuksi!

mina jaan miettimaan kampanjaa..

yhteistyossa suomen ja euroopan kannabisyhdistykset

esim irlantiin on hyvat yhteydet

hyvilla mielin jatketaan! tsemppia ja voimia!
23:08Minä

juuri alkoi palokunnan sauna, pidän luukkua auki, me palaamme 100% varmuudella tähän aiheeseen!
23:08Heta

hyvia saunoja! mie lahen kasteleen kasvihuoneeseen

palathan!
23:16H on poissa
139

Tänään
22:48H

ainakin unen saantia helpotti, kokeiltu on

ja ruokahalua parantaa
22:49Minä

olen saanut kymmeniä yhteydenottoja joissa kerrotaan eri sairauksista joihin kannabis on auttanut, siitä samasta asiastahan olen itse tuomiolla, sairaiden auttamisesta hyvin tuloksin
22:49H

tuntuu, et pitas saada mediaan enempi aikaa asialle

haha niimpa, naurettavaa, mutta arvostan paattavaisyyttasi

olen susta ylpea! .)

ajankohtaisohjelma ei olisi paha, siis sellainen jossa rauhassa asia voitaisiin käydä läpi

kiitos!
22:50Heta

niin ja joku uusi kampanja

en aio lopettaa vaan aion työllistyä tämän avulla
22:50H

oikein!

uusi kampanja voisi olla esim. hamppu on uusi nokia

koska niinhän se voisi olla

jep!
22:51Heta

niimpa

suurempi kuin nokia!

mutta vastassa on jo pelkastaan laaketeollisuuden puolelta isot miehet

niitahan pelottaa etta rahat menee

joku helposti tuotettava yrtti kumoais niin monet kalliit laakkeet
22:52Minä

kopioin sinulle pätkän raakatekstiä, josta voit halutessasi kertoa tutuillesi, juuri näin mutta bioenergian oheistuotannolla ta

oho

siis:
22:52Heta

.)
22:53Minä

bioenergian oheistuotannolla tapahtuvalla luontaisten kannabislääkeraaka.

ei onnistu sorry

hetki
22:53Heta

jos sulla on se teksti valmiina niin laita se mun sahkopostiin heta.hautamaki@gmail.com

mielellani lukisin ja saisin uutta potkua saarnata
22:54Minä

Suomen rikoslaki määrittelee ainoastaan hampun kuin hampun (kannabiskasvi) kasvatuksen laittomaksi / rangaistavaksi vain silloin, kun kysymyksessä on laiton kasvatustarkoitus, tällä hetkellä muuta määritelmää ei ole olemassa - Kasvatettavan hampun THC-raja on ainoastaan tukiraja, ja hamppua kuin hamppua saa kasvattaa kunhan kysymyksessä ei ole laiton kasvatustarkoiutus, siis kasvatus huumausaineeksi. Suomen korkeimmalta oikeudelta ei ole nykyisten lääkelain pykälien koskettaessa hamppua (mm. Bedrocan-kannabislääke, jota myönnetään jo Suomessakin) vielä kysytty kantaa hampun kasvattamisesta bioenergia- ja lääkeraaka-ainekäyttöön tuotettavaksi joka todistettavasti kasvatustarkoitukseni on ollut, ei laiton myynti tai huumausainekauppa.

Rikoslaista löydät kohdan, jossa rangaistavaksi on mainittu ainoastaan huumausainekäyttöön tarkoitettu hampun kasvatus, jos haluat neuloa oman pellon tuotteista vaikka pipon tai punoa vyön tai henkselit, sinulla on Suomen voimassaolevan oikeusjärjestelmän ja lain mukaan siihen oikeus. Täällä naapurikylällä jätettiin jo paikallisen asukkaan kasvattama hamppuaita rauhaan poliisinkin toimesta, omani tosin ei. Käytäntö vaihtelee alueittain näköjään hyvinkin paljon ja on vaikea sanoa mitään varmaa ennen korkeimman oikeuden päätöstä johon olen valituskirjelmää piakkoin koostamassa. Olen erittäin tyytymätön mm. siihen, että mm. alkoholistivanhuksen ja reumapotilaan auttamisesta voi saada suuremman tuomion kuin vaikka alaikäiseen kohdistuvasta seksuaalirikoksesta, lisäksi haluan korkeimman oikeuden linjaavan rajat huumausaineen valmistusluvan tarvitsevalle Cannabis Sativa-kasville, johon jatkossa aion jo voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti valmistus- ja tuotantolupaa hakea lääkekäytön kehittämistyötä varten. Toivoisin lisäksi korkeimman oikeuden ottavan kantaa siihen, voidaanko tämän tyyppisissä tapauksissa, joissa ei ole aiheutettu vaaraa tai haittaa kenellekään, harkita tuomion muuttamista työ-tai yhdyskuntapalveluksi, johon välittömästi voisin työllistyä esim. kotikuntani Keiteleen päihdeprojektihankkeessa jonka avulla voisin työllistyä hampun kasvattajana ja päihdeohjaajana päihdeparantolassa, joka pyrkii löytämään mahdollisimman luonnonmukaisen ratkaisun päihdeongelmien hoitoihin ja on valmis kokeilemaan esittämääni lievimmän haitan mukaista päihdekorvaushoitoa lääkkeellisesti käytettävän kannabiksen avulla, asiasta josta aiemmin olen ollut syytettynä ja josta asiasta minua on tuomittu huomioimatta se asia että toimistani on ollut kaikille enemmän hyötyä kuin haittaa.

Viesti on liian pitkä.
22:57Minä

esim. tuossa ideani korkeimpaan, nykyisten lääkelain pykälien koskettaessa kannabista, tulee voida selvittää säännöt joilla sitä tullaan tuottamaan, oma toimintani tähtää myös tämän asian selvittämiseen, en tule hyväksymään tilannetta mikäli korkein oikeus ei ota ennakkotapauspyyntöäni käsittelyyn toimivamman käytännön aikaansaamiseksi maahamme.

eli laitoin koko ketjun viesteihisi FB:ssä

jeps loyty ja hyvalta kuullostaa

tassahan tehdaan historiaa!!

tulkaa käymään kun on loman aika, keitele on erittäin hyvä kesänviettopaikka

niin olisi meininki

pitaa joku jarki loytya tahan hommaan!

joo, mielellani tuun

huumausaineista jotka ovat lääkkeitä, on voimassa mitä niistä erikseen on säädetty
22:59Heta

ajelen kesan suomea ristiin rastiin hiacella

ja apteekeistahan ne hurjimmat huumeet tulee!

hapot syovyttaa verisuonet ja isin nenasta vuotaa verta ku on menny liikaa "ooppiumia", niinku han itse sanoo

oon niin vihanen tasta ja sen takia niin messissa!
23:00Minä

ja kannabiksesta, sen tuotannosta ja tuottamisesta ei ole säädetty vielä mitään ja kaikki jo varmasti ymmärtävät, että aion jatkossakin tuottaa bioenergia-raaka-ainetta josta voidaan teollisin prosessein eristää myös lääkkeitä tai niiden raaka-aineita
23:00Heta

ja muovia ja oljya ja paperia ja vaatteita!

juuri näin!

:-):-)

ja se ei kasittaakseni myoskaan koyhdyta maaperaa, niin kuin esim puuvilla

peltoja ei tarvitse laittaa lomalle niin usein?

on kiistatonta faktaa myös, ei tarvita maaperää pilaavia torjunta-aineita esim.

tein aiheesta esitelman jo yla-asteella

jep, erinomainen maanparannuskasvi

hahaa, rikkaruohohan se on

wow!

Luoja antoi meille avaimet, mutta ollaan liian ylpeita ja ahneita sita kayttaan

rikka on suomenkielessä roska, eli hieman eri asia, hyötykasvi ennemminkin

jep!

.) joo no niimpa.)
23:03Minä

luojamme luonto antoi meille mm. hampun avuksi ja hyödyksi mutta koitamme kieltää yhden tärkeimmistä valta-asemamme tuojista

hammpu on auttanut ihmiskuntaa eteenpäin kautta aikojen

"herb is for the use of man" suoraa raamatusta
23:04Minä

tule käväisemään kun joskus ajelet nelostietä, tämä on viitasaaren ja kuopion vieressä

jep

puhuttiin veljen ja aidin kans kuinka sillon kun hamppu kriminalisoitiin oli hassua etta kirjoistakin piti muuttaa sanat, etta laivojen purjeet esim. ei ollukkaan hampusta vaan puuvillasta

BAH

tulen!

juteltavaa riittaa ja tarkiaa on etta tieto ja sanat tulee puhutuksi!

mina jaan miettimaan kampanjaa..

yhteistyossa suomen ja euroopan kannabisyhdistykset

esim irlantiin on hyvat yhteydet

hyvilla mielin jatketaan! tsemppia ja voimia!
23:08Minä

juuri alkoi palokunnan sauna, pidän luukkua auki, me palaamme 100% varmuudella tähän aiheeseen!
23:08Heta

hyvia saunoja! mie lahen kasteleen kasvihuoneeseen

palathan!
23:16H on poissa
Kuva lisätty 01.09.2009 19:53
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 17:08 (GMT +2).