PICT0032 (2)
Tyhjennä Keskusteluhistoria
17:39N
morjensta! oisiko neuvoja mitkä olisivat parhaimmat ulkolajikkeet suomen ilmastoon??
17:40Minä
riippuu mitä haluaa, pelkkiä kuitulajikkeita en suosittele jo yksipuolisuudenkin vuoksi
17:40N
thc pitoisuudet mahollisimman korkealla
17:41Minä
onhan se kasvin luonnollinen suoja-aine mm tuholaisia ja uv-säteilyä vastaan, ei siitä ole haittaa todellakaan
17:42N
autoflower olis varmaan paras yksilö mutta jotain vähän isompaa yksilöä kuin lowrider joka nyt on sen 50 senttii korkea
17:43Minä
olisi jo pitkään ollut aikomus laittaa toimintaan siementen nettimyynti (kun jollainhan se olisi itsenikin elettävä) mutta ei onnistu ainakaan tällä menolla, toimintamahdollisuudet viranomaistoimien aiheuttamien talousongelmien myötä tuhottu täysin
17:43N
ja tietysti minkälainen maaperä olisi paras!
17:44Minä
kannattaa kattella noita sensiseedsin sivuja esim siellä on ilmoitettu mikä lajike on minkäkinlainen
kaikki muu paitsi savimaa
multava ja ravinnerikas antaa hyvän sadon,pellot etelään päin
17:45N
aivan! koska kotikasvatukset takavarikoidaan suht usein.. itsellekkin kävi niin kesän alussa joten turhia riskejä en halua ottaa.
17:46Minä
itse risteytin venäjän maaseudulla itsekseen kasvavaa hamppua onnistuneesti mm. jamaican pearliin mutta eipä onnistunut lajikkeen markkinoilletulo ainakaan vielä, kiitos suomen viranomaisten, no muutamia siemeniä säästyi
mielenkiintoinen aika kysellä kylvöistä(syyskuu)
tulevaa satokauttako suunnittelet, nyt alkaa olla vähän myöhä tälle suvelle
17:47N
joo tulevaa satokauttaa jotta saan kaikki tarvitsemat lajikkeet ja parhaimman mahollisen maaperän!
17:47Minä
ok
17:48N
mitäs onko jamaican pearl tuotokas? tuleeko ihan kunnon nuppua vai enemmän lehtipitoista?
17:49Minä
sensiseeds.com suoraan sanon että ottaa päähän neuvoa tuota linkkiä mutta ei muuhunkaan pysty vaikka firma voisi olla suomalainen ja nuokin varat voisivat säilyä suomen sisällä eikä mennä hollantiin
17:49N
tarkotus olisi saada noin 5 eri autoflower lajiketta jotka myös kasvavat pituutta
17:49Minä
kattele taulukosta, siellä on tuotot ilmoitettu
ok
17:49N
aivan samaa mieltä asiasta!
allright pitääpi perehtyä tarkemmin
17:50Minä
mihin tarkoitukseen olet noita 5 eri lajiketta suunnitellut
pelkkää kessuako vai onko muuta mielessä, etsin sopimustuottajia siemenille kunhan tilanne nyt selkeytyisi edes hieman
17:51N
kessua, sekä että saataisiin suomen olosuhteisiin tuotokas yksilö!
17:53N
auto flower yksilöt kukkivat riittävän nopeasti ja itse kukkaakin tulee
esim autoflower risteytettynä toisen kasvin kanssa on erittäin tuotokas
17:55Minä
niin on osoittautunut täälläkin
ok
ei esim siemeniä ilman kukkaa jne
17:55N
totta!
mitä seedsejä sulla on käytössä
17:56Minä
kasvi tarvitsee kukkimisominaisuuden tuottaakseen seuraavan sukupolven, kuituhöpötykset ovat onneksi jääneet vähemmälle, kaikki aito cannabis tuottaa aina myös kuitua
17:57N
aivan
17:57Minä
sensiseedsiltä ei mitään tällä hetkellä, siperialaista routahamppua enimmäkseen ja viron maaseudulta kotoisin olevaa geenipohjaa
näyttää nielevän kirjaimia todella tehokkaasti taasen
17:58N
minkäs laisiin pitoisuuksiin näillä päästään?
17:59Minä
krp:n tutkimuksissa pitoisuudet vaihteluvälillä >0.2 - 1,5 keskimäärin joka alle huumausaineen tuotantoluvan vaativan pitoisuuden riippuu nuo pitoisuudet tietenkin myös mittausajankohdasta
18:00N
eli siis lähellekkään esim 15 prosenttia ei pääse mikä olisi tarkotus ja kaikki ylöspäin vaan plussaa!
18:01Minä
kannattaa varautua huumausaineen laittomaan valmistukseen liittyviin epäilyihin
18:01N
ymmärsit aivan väärin
18:01Minä niin tietysti mitäs minä nyt mistään ymmärtäisin
jos viranomaiset löytävät pelloistasi kasveja noilla pitoisuuksilla niin probleemaa voi esiintyä hyvinkin
hm
18:03Minä
siis aiotko kasvattaa "laimeata peltoheinää" jonka pitoisuudet THC:n osalta alle 15 % nyt menee pakka uusiksi jos noilla mennään, hieman toisen tyyppinen järjestelmä itsellä mielessä
18:03N
eikö se ole selväasia kannabis vastaisessa valtiossa mut niitä vastaanhan tässä taistellaan
18:04Minä
kannattaa lukea esim oikeuslääketieteen professori erkki vuoren lausunto ja raportti asiasta, menee ilta jos käy itse selventämään, juuri tuon vuoksi itse olen hakemassa linjausta korkeimmasta oikeudesta
jos thc-pitoisuudet yli 2% nykylain mukaan niin sitten on jo aivan sama ne olisivat 30% tms vastaavaa
18:08Minä
kyllähän se hieman ikäänkuin luvattomalta kasvatustarkoitukselta helposti haiskahtaa, olen tätä nyt vuosituhannen vaihteesta opiskellut joten toivon että huomoit näkemykseni joita mm. esitutkintapöytäkirjoissa noin sadan sivun verran, lain lukeminen kannattaa myös
18:08N
allright. eli siis sanktiota ei tule yhtään sen enempää jos kasvissa on enemmän prosentteja kun 2? ymmärsinkö aivan oikein? koska olen kuullut että sanktiot tulee prosenttien mukaan ja kuinka "ammattimainen" prosessi on käynnissä
18:10Minä
hampun kasvattaminen huumausaineeksi siihen kelpaamattomilla pitoisuuksilla voi olla rikoksena huumausaineen valmistamisrikoksen kelvoton yritys, jos puheeksi otetaan 15% esim tms vastaavaa niin ei ole kelvoton yritys todellakaan onnistuessaan mikäli yli rikosoikeudellisen rajan ylittäviä pitoisuuksia mitataan niin että niistä saadaan rajan ylittävä keskiarvo
18:11Minä
omaan tutkintaani on nyt mennyt veronmaksajien rahoja hieman yli miljoona euroa, krp:n menetelmät ym systeemit tulleet tutuiksi sitäkin kautta
lain lukeminen kannattaa, tai ainakin pitäisi kannattaa, loppupelissä käytäntö vaihtelee poliisipiireittäin ja -alueittain
0,2 - 0,3 % kasvejakin on raportoitu tuhotun
18:14N
joka on aivan naurettavaa noinkin viattomasta kasvista jota ei voi luokitella edes huumausaineeksi. jotain tolkkua meidän lakiin pitäisi saada7
18:14Minä
näin se menee, nykylaki oikein kannustaa kasvattamaan pitoisuuksiltaan mahdollisimman vahvaa kannabista, koska tuomio yli 2% menevästä on aina sama olipa pitoisuudet kokonaismassassa 2,1% tai 25% on ihan hyvä että huumauainelain pykälät koskevat kannabista jatkossakin, kannattaisi toisiaankin koittaa lukea sitä lakia ja 25-30% thc-pitoisuuden omaavaa kasvia kannattaa äkkinäisen tosiaan varoa vähättelyistä huolimatta, cbd:n pitoisuudet ja laatu vaikuttavat asiaan myös
18:15Minä
tuotahan olen yrittänyt tuoda esille mutta ei takapajulassa onnistu, hömpänpömppä voittaa aina vaikkapa syöpäpotilaiden kärsimykset tai toimivampaan lainsäädäntööön pyrkimisyritykset
18:15N
mikä on sinun mielipide esim 25% kannabiksen tuottamisen
18:15Minä
vaatii huumausaineen tuotantoluvan
ei sen kummempaa, mutta korostan että en ole itsekään vielä luvanhaltija siksi kasvatankin laimeaa peltoheinää jolle on oma käyttötarkoituksensa mm. lääketeollisuuden raaka-ainekäytössä
18:17Minä
tähän on olemassa valmis malli kun vain esim. suomen tympeää mediaa aihe kiinnostaisi mutta kun ei tunnu kiinnostavan, tuksun poseeraukset ja missien ja jalkapalloilijoiden edesottamukset ovat paljon mediaseksikkäämpiä kuin esim lääkekäyttäjien kohtelu
saisi suomi hävetä ihmisyyden vastaisia toimiaan
18:18N
aivan samaa mieltä, ja tästäki on puhuttu jo niin kauan mutta kun mitään ei vain tunnu tapahtuvan!
18:19Minä
lääkkeen on oltavakin joskus vahvaa pitoisuuksiltaan, mutta myös ratkaisee thc:n laatu, sen eri ainesosien koostumus
jep
nice going allright |