Offiblogit
Uusimmat
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
Offipalsta.COM
>
Käyttäjän "Urbancityboy" profiili
>
Albumit
>
Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
Näytä kuva
Käyttäjätunnus
Pysy kirjautuneena sisään?
Salasana
Rekisteröidy
Offiblogit
Käyttäjälista
Kalenteri
Haku
Viestit tänään
Merkitse foorumit luetuiksi
Edellinen
|
Seuraava
Kuva 2 / 51
Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
Kuva lisätty
11.10.2009
13:12
Kuvan lisännyt
Urbancityboy
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Showing Picture Comments 1 to
7
of
7
15.12.2009
17:35
Urbancityboy
http://www.youtube.com/watch?v=Hjp3B...eature=related
moro
5. maaliskuutaE
moro
5. maaliskuutaTimo Haara
Moikka E! Jospa nämä kiireet tästä vielä hellittävät, Todella hieno juttu kun nyt entisen sopimuksen ajan säästän selkeää rahaa ja pääsemme tekemään uutta sopimusta, sen toivoisin menevän myös kauttasi.
Sinulla on loistava asenne asiakaspalvelualalle!
Respect, Timo
6. maaliskuutaE
Harvempi asiakas mua kyllä facebookissa kiiittelee, joten kiitoksia itellesi Ja tottakai voin pistää kaikki haluamasi jutut kuntoon ja infoilla kampanjoista. Oikeestaan se on jopa itelleni kunnia kun niin saan tehdä, koska todella hienolla asialla olet. Olen seuraillut tilannettasi aiemminkin ja se on todella arvostettavaa, että viitsit astua julkisuuden eteen hampun vuoksi.
Jos joskus suunnille eksyt niin voit tottakai soitella
1. huhtikuutaE
mitäs timon iltaan?
7 tuntia sittenE
mitäs kuuluu?
7 tuntia sittenTimo Haara
Terveisiä Virosta, olen täällä viljelemässä
samalla pakko väistellä suomen korkeimman oikeuden laittoman päätöksen seurauksia, linnaanhan suomessa yritetään laittaa samaan aikaan kun Eesti tukee toimiani
hieman kiireitä istutusten kanssa, muutamia tuhansia hyötykasveja jo istutettu, odotan hyvää satoa virosta mutta suomen tuomio kieltämättä häiritsee kun en tiedä voinko edes suomessa tulla käymäänkään, olisi ollut mm. mukava osallistua marssille vappuna kun siellä olen perinteisesti useampana vuonna aina ollut
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/k...uslupaa/662979
tuo on muuten rikos suomen KO:lta, asiat joissa ei ole toimivaa lainsovellusta tulee linjata kuntoon koska se on suomen korkeimman oikeuden toiminnan perusta ja asia josta heille palkka maksetaan
jos resurssit riittävät niin eu-ihmisoikeustuomioistuin pitäisi vielä jaksaa mutta se ei estä tuomion täytäntöönpanoa, joka puolestaan sotkee suunnitelmani täällä muualla eu:ssa
tässä paikassa sijaitsevat viron plantaasini:
http://www.youtube.com/watch?v=FsVDP...eature=related
tuossa viime kesän uutisia aiheesta, pakko mainita että vaikka suomessa olen sensuurissa niin ko. ohjelma oli eestin tv-n katsotuin lähetys viime kesänä:
http://www.reporter.ee/2010/09/27/la...-sugisloikuse/
kun kuuntelee niin ikäänkuin hassua suomeahan nämä puhuvat, kielestä ymmärtää
"vaik soomes on kanepin kasvattaja kurja tekija, on hän eestissä luvitettu pellomees joka antab rahvaalle töön ja leivän"
kunpa suomessa asia saataisiin jo paremmalle mallille ja ns. päiväjärjestykseen, mutta se on vaikeaa kun kaikki asiaan liittyvät instanssit laiminlyövät tehtäviään, kuten esim. juuri suomen korkein oikeus
KRP:n tiedon mukaan jo miljoona euroa mennyt asiaani liittyviin tutkintoihin ja seurantaan ja tällä menolla verorahojen haaskaukselle ei näy loppua tulevan, jokaisen töissäkäyvän toivoisi tätä asiaa miettivän, koska verorahoillahan näitä virkamiesrikoksia ja laiminlyöntejä rahoitetaan
suomella olisi paljon parannettavaa monessakin asiassa, tässä yksi asia jota ei ole todellakaan hoidettu alkuunkaan parhaalla mahdollisella tavalla
ja mm. nelonen sanoi että asiasta ei kuulemma uutisoida, kun ei ole tietoa ei voida mennä parempaan suuntaankaan asiassa
tätä on sananvapus suomessa 2000-luvulla
6 tuntia sittenE
olen kanssa seuraillut tota tilannetta uutisista ja aika järkyttävää.
onko mitään käsitystä että koska voisit suomeen palata?
kyllä hymyilyttää kun katselee tota teidän kasvatustouhua. vähän laajamittaisempaa kun oma vaatekaappikasvatus
6 tuntia sittenTimo Haara
Kiitos
6 tuntia sittenE
voisi kesällä käväistä kattomassa teidän plantaaseja kun viroon päin muutenkin reissailen
mm. toissa vuonna 8200 kg yhteenlaskettuna
ja viime kaudella yli 900 000 kasvia täällä virossa
jossa asiassa ei ongelmaa, koko Viron kansa tukee ja kannattaa henkettani luonnonmukaisten tuotantomuotojen edistämisessä
ehdottomasti tervetuloa!
6 tuntia sittenE
joo. mikäs sulla noissa on thc-pitoisuus?
onko isompi kuin täälä kasvattaessa?
tämän kasvinhan voisi erittäin helposti tuotteistaa, siihen onkin jo suunitelmat hyvällä mallilla, juuri neuvottelen tuotantosopimuksista täällä viron puolella
tuo on erittäin hyvä kysymys, olennaista juuri liittyen mm. siihen mitä suomen KO:n olisi juuri kuulunut tehdä
näissä peltokasveissa THC-pitoisuudet ovat olleet mittausten mukaan max. 1,5 % THC kokonaismassassa
ja on jo olemassa mm. oikeuslääketieteen professorin lausunto siitä, että ns. huumausaineeksi kelvollisen materiaalin pitoisuudet lähtevät 2 % ylöspäin, eli kyseessä huumausainerikoksen kelvoton yritys, sinänsä kasvatustarkoitukseni on suomenkin lain mukaan ollut laillinen
6 tuntia sittenE
niin, sitä me ollaankin tässä päivitelty että miten voidaan syyttää huumausaineen valmistuksesta. ja eikös ne sillon alkuun mitanneet kaikki uroskasvitkin mukaan ja eivät tunnistaneet urosta naaraasta
neurobiologian erikoistutkija todisti hovioikeudessa että tuo pitoisuusraja ns. huumaavuudelle, eli siis huumausainelainsäädännön alaisuudelle olisi 3% ylöspäin, eli siis asia olisi ollut slekeästi kiistainen ja KO:n olisi kuulunut jo tuon perusteella asia käsitellä mutta nyt laimnilöi tehtävänsä ja toimintansa perusteen
6 tuntia sittenE
eikö sinne korkeimpaan voi uudestaan valittaa?
poliisin lisäkoulutuksen tarve on tullut asiani tutkinnan yhteydessä selkeästi esille, totta
EU-instanssit ainoana enää mahdolliset, mutta ei estä tuomion täytäntöönpanoa
6 tuntia sittenE
no aiotko sitten valittaa sinne eu-instansseihin ja sillä välin pysytellä pois suomesta?
suomi tekee systemaattisesti rikoksia asiani hoidossa
ja voin todistaa tämän helposti
esim. nyt ei voida tietää, saanko tuoda markkinoille alle 2% THC-pitoisuuden omaavia leivonnaisia, juomia jne vai alle 3%
jep
6 tuntia sittenE
niinhän se menee. kyllä ihan käyttäjä tasollakin huomaa että laittomia kotietsintöjä tehdään vain sillä perusteella että on jossakin pavunvarressa käynyt ostoksilla yms. Ja pian ei edes tarvitse kotietsintälupaa anoa etukäteen vaan laillisuutta selvitetään jälkeenpäin
niin on pakko tehdä jo senkin vuoksi että muuten viron tuotano vaarantuu ja joudun vaatimaan huomattavat korvaukset laillisen liiketoiminnan estämisestä, haluaisin säästää suomelta rahoja joita sillä ei edes ole, tätä puutarhurijahtiahan rahoitetaan koko ajan ulkomaan velkaa tekemällä jota suomi teki taas viime vuonna yli 9 miljardia
itsellä on pavunvarren paita päällä juuri parhaillaan
6 tuntia sittenE
joo ajattelin että pitäisi sinne ihan kohta lähteäkkin ravinteita hakemaan. ja voihan sieltä bongikin lähteä mukaan lisäämään kokoelmia
viherpeukun tapaus on myös esimerkillinen, kuinka kukkapurkin myyminen voisi olla rikos?
suomi rikkoo monia eri lakeja systemaattisesti juuri nimenomaan hamppuasiassa
6 tuntia sittenE
niin no mutta eikö ne syytteet sitten viherpeukun kohdalla kaatuneet
ihan naurettavaa sellaista on edes yrittää läpi ja sitten ne tapaukset joissa poliisi oli mennyt rehellisten chilinkasvattajien kotiin vain viherpeukussa asioinnin takia
niinpä, ja yrittäjä huomattavissa ongelmissa talouden suhteen kyseisten toimien vuoksi joka suomen tulisi korvata ja mahdollistaa nopealla aikataululla toiminnan jatkaminen, verojahan hekin maksoivat
6 tuntia sittenE
mietittiin tossa porukalla että kaikki voitaisiin käydä ostamassa sieltä parisen kymmentä natikkaa pankkikortilla ja odotella porkkanoiden kanssa kotietsintää
täysin järjetöntä on meno siellä suomen puolella, pakko sanoa
niinpä!
6 tuntia sittenE
niinhän se on.
jos asia vähänkään olisi itsestä kiinni niin asia olisi jo hoidettu kuntoon, näin tulisi nyt nopeasti tehdä mutta asian kuntoon hoitaminen estetään kuten voi havaita suomen KO:n laittomasta päätöksestäkin
pakko mainita etä esim. entisen pääministerin entinen tyttöystävä puolestaan sai suullisen käsittelyn samalta instanssilta kun haluttiin linjaus siitä, saako tekstarin julkistaa muistelmateoksessa, tässä on hyivn asiat arvojärjestyksessä tosiaan
vanhasen juttujahan puitiin KO:ta myöten kyllä mutta ei tätä asiaa joka toisi tuhansia työpaikkoja suomeen ja nopeasti
lisäksi ei ole oma valintamme aiommeko suoriutua ilmastovelvoitteista joissa on tällä hetkellä jopa yli 60% vaje, hamppua siihen kohtaan on ainoa kelvollinen keino
6 tuntia sittenE
niinpä
ja sanotaan ettei hampunkäyttäjä voi olla työkykyinen ja yhteiskuntakelpoinen. itse olen mielestäni aika hyvä esimerkki siitä että voi käydä töissä ja olla kunnon kansalainen vaikka polttaakin hamppua
suomi sotii itsestäänselvää kehityssuuntaa vastaan ja se tulee erittäin kalliiksi
6 tuntia sittenE
aamupaukut tässä menossa
kasvi on ns. vapaa-ajan käytössäkin huomattavasti järkevämpi valinta kuin esim. hermomyrkkynä tunnettu telollisuusliuotin alkoholi, johon kuolee suoraan jopa yli 30 000 henkilöä vuodessa
eliittimeininkiä
6 tuntia sittenE
belladonna on ihan mukavan jumittava lajike
kasvi verotuksen piiriin ja nopeasti, tuolloin taattaisiin turvallisemmat tuotteet ja parempi laatu sekä verotulot
indica?
6 tuntia sittenE
joo
kaverin kasvattamaa. itsellä löytyy nyt kaapista maple leaf indica ja sour 66
ja lowryder 2
pienimuotoista harrastelua
jos ko. kasviin on siemeniä, niin olen kiinnostunut vaihtokaupoista, mutta sitä pitää omaan tarkoitukseen jalostaa sativapohjaiseksi, aika paljon olen saanut tehtyä hyviä risteytyksiä joihin olen tyytyväinen
wow
olet kyllä hyvä esimerkki kuten mainitsitkin että ei hamppu elämää pilaa, esim. monelle alkoholistille kasvi voisi olla erinomainen korvaushoitolääke alkoholin aiheuttamille haitoille johon se alkoholia lievmpihaittaisena jo lainkin mukaan soveltuisi hyvin, tätä asiaa yritän ajaa mutta kun suomi vastustaa virallisella tasolla niin ei paljoa tällä hetkellä asian eteen ole tehtävissä
hamppuun liittyy myös vastuu omasta ja muiden elämästä, on loppujen lopuksi kiinni ennenkaikkea asenteesta kuinka mitäkin päihteiksi luokiteltavia asioita käytetään, esim. kahvilla voi pilata vatsansa jos sitä juo liikaa
6 tuntia sittenE
niin. käy ihan sääliksi yhtä kaverinikin äitiä jolla on hermokipuja ja lääkekaapista löytyy ties mitä opiaattia ja joka kerta se itkee että lääkkeet ei auta muuhunkun siihen että on niin pökkyrässä ettei jaksa valittaa.
itse hän on kuitenkin hamppua vastaan mutta kerran kun hän oli käymässä asunnossa missä moni poltti bongia sisällä totesi lähtiessään ettei selkään enään särje
mutta hampulla pahojen päihdehaittojen aiheutumisen riski on pienempi kuin muilla päihteillä
hamppu voi olla myös avain parempaan tietoisuuteen sekä parempaan elämänhallintaan, tämä on kasvin tarjoama mahdollisuus joka tulisi käyttää yhteiseksi hyödyksi
6 tuntia sittenE
ei se osannut sitä itse kyllä yhdistää hamppuun
jep. oma pomo tietää käytöstäni ja on vaan suoraan sanonut ettei se häntä häiritse jos se ei häiritse työtulosta
juuri samansisälöisiä viestejä itselleni on lähetetty ympäri suomen, esim huomattavasti haitallisempia kipulääkkeitä, opiaattipohjaisia lääkkeitä tarjotaan vaivaan kuin vaivaan ja lievempihaittaista hamppua ei puolestaan saa vaikka kuinka yrittäisi, se jo rikkoo suomen lakia vastaan sekä ihmisten oikeuksia parhaaseen mahdolliseen hoitoon
erittäin surkea tilanne suomessa
6 tuntia sittenE
ja kyllä usein olen poltellut ennen työvuoroa ja joskus sen aikanakin ja oikeastaan se vaan auttaa pysymään vaikeille asiakkaille rauhallisena
tosin joskus ajatuskatkoksia saattaa tulla
minua surettaa esim. ihmiset, jotka kuolevat hoitojonoihin odottaessaan lääkettä joka voisi myös parantaa eikä vain viedä kipuja pois kuten opiaatit jotka eivät ketään ole parantaneet
jep. sitä saattaa olla ehkä enemmän ns. ajatuksissaan ja saattaa ajatella huomattavasti kompleksisemmin ja monitasoisemmin
6 tuntia sittenE
niinpä. hamppumarssissa oli aika surullinen näky. kaksi pientä lasta ja kalju äiti kantamassa kylttiä että antakaa äidille syöpälääkettä
ihmiskunnan kehitys ja hyvinvointi perustuu tämän kasvin hyödyntämiselle, mikäli ihmiskunta hylkää hampun tarjoamat mahdollisuudet, tulee se muutamassa sukupolvessa degeneroitumaan uudelleen alemmalle henkiselle tasolle, tätä näkemystä tukee mm. tiedemiesten tutkimukset ja hampun historia
muutos olisi nyt todella tarpeen tässä asiassa
helpottavaa keskustella henkilön kanssa joka tietää ja ymmärtää mistä on asiassa kyse, välillä asian vastustaminen ilman järkiperusteita on hyvin kyllästyttävää
ja virallisen totuuden vastapainona kasvi kuitenkin kasvaa suomessakin joka puolella, asian vastustaminen on täysin turhaa ja ajan hukkaamista sekä resurssien haaskaamista
6 tuntia sittenE
yksi iso asia mihin pitää ensimmäisenä saada muutos on peruskoulun huumevalistus. seiskaluokalla uskoin kiltisti ja kyseenalaistamatta kaiken mitä meille syötettiin mutta nyt kun katsoo samoja koulukirjoja on kyllä niin kusetettu olo.
minun kirjassani hampusta oleva teksti on painettu heroiinin ja ekstaasin väliin ja sivulla on varmaan seitsemän huumeruiskun kuvaa
siinäpä on myös yksi merkittävä ongelma, jos huumausainevalistus ei perustu ehdottomaan puolueettomaan tietoon ja tieteelliseen faktaan niin kaikelta uskottavalta valistukselta on tuolloin vaarassa pudota pohja pois, ja uskottavuus
niinpä
6 tuntia sittenE
nuoren mieli ajattelee sillä tavalla hoksatessaan ettei asiat mitä on koulussa opetettu pidä hampun kohdalla paikkaansa tulee helposti sellainen olo ettei mikään muukaan pidä ja siitä löytyy iso syy porttiteorian toteutumiseen
muutenkin nuorella iällä haluaa uhmata kaikkea mahdollista ja omalla kohdalla kävi juurikin näin etten enää pitänyt amfetamiiniakaan pahana asiana. onneksi tulin aika pian järkiini ja nyt olen kaiken kemiallisen käytön lopettanut
ja kun samaan aikaan kannabista saa ammattilaisrikollisliigoilta joilla on omat motiivinsa koukuttaa ihmisiä käyttämään riippuvuutta aiheuttavia aineita, näin voidaan todeta että suomen poliitinen johto suosii ammattirikollisuuden säilymistä laajana maassamme
tästä tekstistämme tulisi itseasiassa jo toimivampi päihdevalistuskurssi kuin mitä tällä hetkellä olemassa on
6 tuntia sittenE
;D
arvostan näkemyksiäsi todella paljon!
jep
6 tuntia sittenE
jos olisin saanut hamppuni kaupasta niin tuskinpa olisin amfetamiinin käyttäjiin edes tutustunut
(tallenna tämä keskustelu esim. word- tiedostoosi)
kannattaahan nämä säästää, tässä on muuten asiaa ja pienessä nipussa tiivisti faktana
näinpä!
5 tuntia sittenE
joo mitenköhän tästä saisi kätevästi koko tekstin tallennettua. voisi melkeinpä painaa ilmianna nappia ja katsoa mitä tapahtuu ;D
5 tuntia sittenTimo Haara
luonnon tuotteet kunniaan ja pahempia päihdehaittoja minimoimaan, tähän voin järjestää suomen kannabiskasvatusalan huippuammattilaisten kanssa tapahtuvalla yhteistyöllä mahdollisuuden hyvin nopealla aikataululla
5 tuntia sittenE
siis täytyy kyllä myöntää että nyt en ihan hoksannut. käyn ehkä hieman hitaalla mut siis mitä meinasit järjestää
tuli muuten kommenttia siitä meidän puhelinkeskustelusta tuolta laadunvalvonnan puolelta. kun kaikki puhelut tosiaan menee nauhalle ja ne kuunnellaan
pomo pyysi vaan huoneeseen ja kysäisi että mikäs tämä keskutelu on. totesi sitten että eipä siinä mitään myyntiteknisiä virheitä ollut ja asiakas oli erittäin tyytyväinen niin häntä ei haittaa mutta sanoi vaan että onneksi ylemmälle johdolle ei mennyt ilmoitusta asiasta
olet erittäin hyvä työssäsi, ja työn tuloksenhan voi myös tarkistaa samalta nauhalta
esimerkillinen henkilö!
5 tuntia sittenE
niin no nimenomaan. kun pomolle on tärkeintä se että sanon kaikki lainvelvoittamat asiat puhelun aikana, sitä varten ne oikeastaan kuunnellaan että kertaan tuotteet
kieltämättä mielenkiintoinen pointti, aika mainio tilanne kun miettii
5 tuntia sittenE
olen kyllä onnellinen että mun pomo ei suutu hampun käytöstä. sanoin sen itseasiassa työhaastattelussa ihan suoraan että joko ottavat mut hampun kanssa tai ei ollenkaan,.
ei luulisi tosiaan kenelläkään olevan moittimista kun yhteydenotto johti tilaukseen
5 tuntia sittenE
parhaita myyjiä olen kuitenkin toimistolla
pakko sanoa että en epäile asiaa hetkeäkään, varmasti pitää paikkansa!
5 tuntia sittenE
niinpä. myydähän on käytännössä tarkoitus eikä sillä ole niin väliä että miten se on tehty kunhan täyttää lainpuitteet
muistan ne ekat sanat sulta. huoh taas joku puhelinmyyjä
aika yleinen
jos esim. joskus itse myisin hamppuöljy- omega 6 - tuotteita ja hamppuihonhoitotuotteita niin haluaisin myyjäksi juuri saman asenteenomaavan henkilön, tuolloin tulosta voisi syntyäkin
5 tuntia sittenE
mut toisinku lehtimyyjät ni mua kannattaa kuunnella kun tarjoan säästöä
+ nettimyynti kotisivuilla toimintaa tukemaan ja soppari esim. x tai x kanssa
5 tuntia sittenE
niinkun sinäkin sait nyt halvemmat palvelut
no nimenomaan, nyt kaikki ovat tyytyväisiä joka on hyvä asia!
5 tuntia sittenE
niinhän se pitäisi järjestää
tuon tyyppisiä tuotteita ei ole pohjoismaisina vielä laajassa mittakaavassa markkinoilla, siinä voisi piileksiä elanto ja ammatti
tätä pohjustan täällä virossa, jossa tuottaminen on edullisempaa kuin suomessa ja muutenkin helpompaa
5 tuntia sittenE
täytyy kyllä sanoo että myyntityössäkin on omat haasteensa pajapäille. minunkin pitää ulkoa muistaa miljoona asiaa omasta yrityksestä ja sitten lisäksi kaikki kilpailijoiden hinnat ja käytännöt
itseasiassa joku asiakas tarjosi minulle töitä jostain hyvinvointipuolen bisneksestä jossa oli mm jotain hampunsiemenjuttuja ja muita
niinpä, mutta alkoholin käyttäjillä vasta onkin pää tukkeessa yleensä aina alkuviikkoisin, ja enemmän, huimaa kun ajattelee mm. yhdistelmäajoneuvokuskia pienessä maanantaipöhnässä suomen maanteillä
5 tuntia sittenE
en vaan halua tuolta lähteä kun tiliä voi tehdä ihan niin paljon kun itse jaksaa ja koko aika tapahtuu pientä ylenemistä.
nykyään johdan tiimiä
paikka kannattaa pitää, tulet vielä pääsemään pitkälle tuolla persoonalla ja asenteella, trust me!
5 tuntia sittenE
kämppikseni juuri valmistuu bussikuskiksi ja täytyy kyllä sanoa ettei se ole selvinpäin ajanut varmaan ikinä
mutta siis pelkkää hamppua käyttää ja itse luotan siihen kuskina enemmän kun se on polttanut. rauhallista ajoa ja ei ainakaan tähän päivään mennessä ole tainnut edes vaaratilanteita tulla vastaan
tutkimuksissa on havaittu kannabiksen itseasiassa parantavan suoriutumista tarkkuutta vaativissa tehtävissä, on tosin huomioitava että tulee olla ns. tottunut käyttäjä, tai annoksen tulee olla erittäin pieni muutoin
5 tuntia sittenE
niin no se on kyllä tottunut käyttäjä.
kyllä sen itsekkin huomaa melkein kolmen vuoden päivittäiskäytön jälkeen ettei sillä ole oikeastaan mitään merkitystä mitä tekee tai minne menee paukuissa kun osaa sen vaikutuksen jo hallita ja piilottaa tarvittaessa
katson, että esim, kannabispohjaisia masennus- ja nukahtamislääkkeitä voisi käyttää esim. yhdistelmäajoneuvoajossa kuljettaja huomattavasti ennemmin kuin pään turruttavia muita lääkkeitä, joiden käytön aikaan ajoneuvolla ajo on silti sallittu, tästä on maininta mm.tutkinnassani jossa otan asiaan kantaa
5 tuntia sittenE
jep.
onkos tuo radikaalimarssi tänäkin vuonna myös tampereella kun löysin vaan helsingin marssista juttua
pakko sanoa etei tietoa asiasta ole, helsingin marssista näyttää olevan ilmoitus kyllä netissä
5 tuntia sittenE
joo ok. viime vuoden marssissa yllätyimme kyllä positiivisesti kun 16.15 poliisit katsoivat kelloa ja totesivat että heidän on aika poistua
antoivat rauhassa sihautella
tampereella siis
järkevä toimintamalli jolle soisi enemmänkin käytännön soveltamista, kyseessä on ns. rikoksenakin uhriton rikos joka ei ketään satuta, ennemminkin päinvastoin
-rikoksena
5 tuntia sittenE
niin. se on kyllä jännä kohta suomen laissa missä lukee että rikoksella on aina uhri. monet kerrat olen asiaa pohtinut ja uhria en keksi
paitsi jotkut käyttäjän omaiset luulevat olevansa uhreja virheellisen valistuksen seurauksena
5 tuntia sitten
Timo Haara
"7 § (13.7.2001/654) Toimenpiteistä luopuminen. Huumausaineen käytöstä ja huumausaineen käyttöön liittyvästä muusta tässä luvussa mainitusta rikoksesta voidaan, sen lisäksi mitä oikeudenkäynnistä rikosasioissa annetussa laissa (689/1997) tai tässä laissa säädetään, jättää syyte nostamatta tai rangaistus tuomitsematta, jos rikosta on huumausaineen määrä ja laatu, käyttötilanne sekä olosuhteet muutoinkin huomioon ottaen pidettävä kokonaisuutena arvostellen vähäisenä. Syyte voidaan myös jättää nostamatta tai rangaistus tuomitsematta, jos tekijä on hakeutunut sosiaali- ja terveysministeriön hyväksymään hoitoon."
tässä olisi jo tämän hetken lainsäädännön antama mahdollisuus keskittyä esimerkiksi ammattimaisen laajan mittakaavan rikollisuuden tutkintaan kertakäyttäjien vainoamisen sijaan
5 tuntia sittenE
niinpä
tuo `hoitokin´ tahtoo vaan olla tällä hetkellä sitä että TK:sta tuputetaan kaiken maailman diapameja ym muuta jotka ovat haitallisempi kuin itse hamppu ja voivat aiheuttaa mm. koulusurmia kun henkilö turhautuu, mm. SSRI-sarjan masennuslääkkeethän ovat olleet taustalla jokaisessa koulusurmassa, näin tehdään asialle enemmän hallaa kuin on aikomus hoitaa kuntoon
yhteiskunta on mätä vielä tällä hetkellä mutta onneksi tietoisuus on lisääntymässä merkittävissä määrin
5 tuntia sittenE
niin no minut tungettiin alaikäisenä amfetamiinin käyttäjien kanssa samaan päihdekatkoon. siellä vietin kuukauden sisätiloissa valvontakameroiden alla ilman mitään kontaktia ulkomaailmaan
samaan paikkaan laitettiin mm uhkapeliriippuvaiset
ei kuulosta hyvältä, tai no on ollut eräänlaista shokkihoitoa kylläkin varmastikin
5 tuntia sittenE
iltaisin annetiin ties mitä lääkkeitä jotta nuoret pysyisivät rauhallisina. sairasta sanon minä. hiljennetään nuoret myrkyillä
samoin kun laitetaan vankilaan hampun käyttäjiä niin siellähän se vasta rikollinen ura voi alkaa kun yhteiskunta asiaa siihen suuntaan asiakseen ajaa
5 tuntia sittenE
se tuntui enemmänkin vankeusrangaistukselta kuin auttamiselta
ja eipä se kyllä minun kannabiksen käyttöäni näyttänyt lopettavan
tuo on asia johon pitäisi myös voida puuttua, lääketehtaat määräävät ja kansa tottelee, se on huono asia koska voi pilata monen elämän jopa pysyvästi
5 tuntia sittenE
ensinnäkin ainut hoitomuoto mitä alaikäisille päihteiden käyttäjille tarjotaan on pakko hoito ja kuitenkin käyttö on lähtöisin jokaisesta ihmisestä itsestään eikä sitä poisteta sulkemalla ketään
kannabiksella kohti parempaa elämänlaatua, lääke koko yhteiskunnalle, ainakin paras yleislääke yhteiskunnan ongelmiin
olisi niin paljon asioita joihin tulisi voida puuttua mutta ei ole toimintamahdollisuuksia etenkään kun itseänikin ollaan taas laittamassa vankilaan
suomi on ikään kuin eräänlainen peräpohjolan pohjois-korea mm. ihmisoikeusasioissa ja sananvapuden tilassa
Häpeä, suomi!
5 tuntia sittenE
jep. täytyy kyllä sanoa ettei hamppu ehkä kaikille sovi ja voi sillä olla joskus huonojakin vaikutuksia, riippuen ihmisestä mutta luulisi että eduskunnassakin joskus ymmärrettäisiin että sitä käytetään ja myydään, oli se laitonta tai ei. joten miksei sitä myyntiä sitten siirretä pois rikollisilta verolliseksi ja valvotuksi tuotteeksi
5 tuntia sittenE
kieltolaki ei yksinkertaisesti toimi, johan se alkoholinkin kohdalla hoksattiin
kunpa näitä voisi päästä parantamaan jotenkin, asioihin pitäisi voida puuttua koska kaikki nähtävissä olevat epäkohdat ovat ajamassa maatamme kohti täyskriisiä josta ei ehkä selvitäkään enää sitten ihan niin vain
5 tuntia sittenE
niinpä.
kannabiksen käyttöhän on kyllä räjähdysmäisesti lisääntynyt.
joka viides nuori on jo käyttänyt sitä koulukyselyn mukaan ja todellisuudessa luku on vieläkin isompi
ja eduskunnan mielestä kaikkia käyttäjiä tulisi rangaista ja täten syrjäyttää heidät yhteiskunnasta jolloin meillä on valtava nuorisotyöttömyys ja sitten pitääkin jo eläkeikää nostaa.
välillä mietin että kuinka tyhmiä ihmisiä siellä on lakeja säätämässä
100 % vuosivauhdilla lisäyksiä takavarikkotilastoissa mm. aika mainio juttu kun olen noita tilastoja seurannut ´ sattuneesta syystä´ niin niihin ei ole laskettu näitä omia takavarikkojani jotka vastaavat jo yksin koko vuoden tilastojen yhteismäärää, silti nousua 100 % vuosivauhtia
5 tuntia sittenE
ja kannabiksen laillistaminen toisi tarvittavat verotulot ettei eläkeikää tarvitsisi nostaa
ihan kiva kun saa jäädä tilastoistakin pois, muuten näyttäisi tietty liian pahalta
juuri näin!
5 tuntia sittenE
onko ne oikeasta poistaneet sinut tilastoista
ja säästöjä lääkekuluissa samaan aikaan ja ihmisille parempi hoito ja ihmisarvoisempi kohtelu
jep, näin on koska olen tarkasti asiaa seurannut ja ei näy tilastoissa nämä savon tuhannet kilot jotka on isolla vaivalla veronmaksajien rahoilla koitetu tuhota
-siinä kumminkaan onnistumatta-
5 tuntia sittenE
eikös ne sinun tuotokset tuotu silloin tampereelle? ;D ei mahtanut maijan takakontti riittää takavarikkoihin
helsingissä kävivät yhtenä vuonna peräkärreillä, kasvi joka oli tulossa televisioon takavarikoitiin ja vietiin asemalle tampereella joka oli jo valmiiksi täynnä takavarikoituja kasvatuslaitteita ym.
tässä on yksi pointti joka ei vielä ole julkisuudessa ollut, kun televisioon matkalla ollut kasvi takavarikoitiin juuri ennen kuin noudin sen, onnistuin harhauttamaan poliisivoimat ja noudinkin ingrid-nimisen lääkelajikekasvin turun suunnalta huomiota herättämättä ja toimitin YLE:n tiloihin ja ohjelman takahuoneeseen
5 tuntia sittenE
aika ovelaa
tuolloinhan oli mm. rintasyöpäpäivä ja juontajan hyvä ystävä oli kuolemassa rintasyöpään, siksikin ohjelman tuottajat halusivat kasvin ruutuun koska sitä oli juontaaja myös halunnut esille
ingrid olisi juuri potentiaalinen syöpälääkekasvi, tutkimuksissahan on jo todistettu kasvin voivan mm. pienentää syöpäkasvaimia
5 tuntia sittenE
itse olin muuten kerran tilanteessa missä meitä oli 12 ihmistä ja yksi poltti puistossa jointtia ja paikalle saapui poliisi ja kukaan ei suostunut kertomaan että kuka oli polttanut niin kaikki saivat sitten 60e sakkolapun kouraan.
syytä miettiä oliko tämä nyt kansan edun mukaista vai valtion rahakassan
jatkan tuosta kasviasiasta: juuri ennen lähetyksen alkua tuli ohjelmajohto paikalle ja kielsi kasvin tuomisen esille televisioon ja koko ohjelma oli katkolla, tunnelma erittäin kireänä
ja sitten päätettiin ettei kannabiskasvia voi näyttää suomen televisiossa jota arvostelin tietenkin huomattavasti etenkin koska voisi olla syöpälääke, ja monen ihmisen kohtelu voi olla siitä riippuvainen
4 tuntia sittenE
joo. mikäs muuten sen neliosaisen videon nimi oli youtubessa missä puhuttiin sen syövän parantamiskyvystä
4 tuntia sittenTimo Haara
kuulemma iltalehdet kirjoittavat ja repivät kohun, johon itse totesin että mitä sitten, ehkä tästä tarvittasiinkin kohu että asiaa voisi saada paremmalle mallille
Rick Simpson, run for cure
4 tuntia sittenE
aivan sepä se olikin
tosta videosta tulee kyllä sellainen olo että onkohan tossa kuitenkin ihan hiukan liioiteltu.
koska eikös se ole niin että se hidastaa syöpäsolujen etenemistä mutta ei varsinaisesti tapa niitä
tuo kaikki takahuonekeskustelu on taltioitu ja olisi tulossa elämästäni kertovaan dokumenttiin, mutta asiassa on toki vielä mutkia
ei ole, puhdas THC-konsentraatti voi kutistaa syöpäkasvaimen minimiin ja pitää sen aisoissa, asiasta on olemassa pitävää tutkimustietoa
jep, niin on
4 tuntia sittenE
joo koskas olisitte sellaista dokumenttia tekemässä?
btw. syötän tässä kanilleni (jonka nimi on x
) hampunlehtiä ja kyllä kelpaa
tätä on yli 3 vuotta taltioitu suomen elokuvasäätiön valtuuttamilla laitteilla ammattilaisten toimesta, ja käsikirjoitukselle on jo tuotantotuki ollut mutta
4 tuntia sittenE
x*
YLE jolle dokkaria on tarjottu, ei ole kuulemma kiinnostunut koska ensinnäkin yle:n hallintoneuvokset olivat tärvänneet ylen rahat jo alkuvuodesta joten kotimaisia dokkareita ei ole varaa ostaa vaan työnnetään ennemmin sarjafilmibulkkia ruudun täydeltä jota saa köntässä ostetua halvalla maailmalta
ja kuulemma kotimaista dokumenttia ei asiasta tarvita koska on jo ollut englantilainen dokumentti asiasta, lieköhän menee oikein asiat ja arvotukset tässä asiassa
mielestäni kansalla olisi oikeus saada tietää, mihin heidän varojaan on käytetty jo mijoonan euron verran ja ylikin ja mitä sille on saatu vastineeksi
4 tuntia sittenE
niinpä. mutta olin kyllä aika yllättynyt silloin kun yle näytti sen kannabisdokumentin. luulisi ettei valtionkanava varmasti näyttäisi tollaista, sehän olisi positiivista tekstiä kannabiksesta.
hampussa lepää suomen uusi nokia, de facto
ja nuo mahdollisuudet valuvat koko ajan suomelta ohitse kun asialle ei tehdä mitään muuta kuin laittomuuksia suomen oikeuslaitoksen ja viranomaisten taholta
4 tuntia sittenE
jep. missäs päin viroa se teidän plantaasi sijaitsee jos sinne tässä joskus eksyisi
toivon, että ehtisin itsekin nähdä dokkarin valmiina koska, vaikka en halua leuhkia niin minulla on kaikki ässät hihassa siinä, olen tämän varman päälle pelannut ja asiastani ei ole vielä juuri mitään julkisuudessa
tämä on saarenmaan lauttareitin vieressä. tästä kulkee tuhansien turistien virta joka kesä eli erittäin hyvällä paikalla
jos eestin kartalta katsoo niin Virtsu, Lihula ovat paikkakunnat joiden alueella plantaasini sijaitsevat
4 tuntia sittenE
kyllä sinulla on oikeuskin leuhkia. ekan kerran kun uutisissa kerrottiin siitä mitä olit tehnyt niin ajattelin että vihdoinkin joku uskaltaa uhmata valtiota ja että helvetin asiallista toimintaa
on harmi ettei kasvukausi-ryhmä ole julkinen koska siellä olisi nähtävänä dokumenttiryhmän taltiointia myös täältä virosta, eestihän tämän saattaa tulla ratkaisemaan lopulta
kiitos!
juuri tuollainen tuki auttaa jaksamaan yhteisesti hyödyllisen asian hoitamisessa
4 tuntia sittenE
se on hienoa että joku uskaltaa ja viitsii uhrata itseltään niin paljon näin tärkeän asian takia
silloin ollessani laitoksessa kun tuli uutinen että peltosi on uudelleen kasvussa itsestään niin meitä kiellettiin hymyilemästä asian johdosta siellä laitoksessa ja sanottiin että moiset ihmiset tulisi karkoittaa suomesta ;D ja sitten sanottiin että meidän päihdemyönteiset ajatukset pitää kääntää ja mielipiteitä muuttaa sitten kysyimme että eikö se ole jo aivopesua niin ei kuulemma.
siinä dokumentissa on yksi kohta jonka toivon sinun muistavan kun juuri tästä asiasta puhuttiin, toivottavasti se vielä joskus voidaan näyttää, tämän vuoden aikana se on valmis ja mitä olen katsellut niin hyvällä mallilla se kyllä on
4 tuntia sittenE
joo no josseivat telkkarissa sitä näytä niin levittäkää netissä
4 tuntia sitten
Timo Haara
" jos minun oma elämäni tuhoutuu tai menee pysyvästi pilalle tämän asian vuoksi, niin se on pieni uhraus jos tätä kautta asioissa voidaan päästä parempaan lopputulokseen"
n. 30 000 euroa on itsellä mennyt suoria kuluja laillisuusasioiden selvittelyyn mm. ja toki en kiellä etteikö stressitasot olisi olleet turhankin korkealla
4 tuntia sittenE
niin no sinäsnä kun ajattelee niin nyt laittomuuden takia tuhansien ihmisten elämä menee pilalle joten yksi elämä on kannattava uhraus. mutta se vaatii rohkeutta ja sen takia minä ja moni ystäväni on todella kiitollisia siitä että olet näin toiminut
aika paljon pienituloiselle ihmiselle, samaan aikaan mm. veikkaus tukee ´huumevalistusta´, kuten mm. jukka riipistä kymmenillä tuhansilla että ihmisille voidaan jakaa paikkansa pitämätöntä tietoa
kiitos!
ihminenhän ei voi elää tällä tavoin kovin pitkään, stressi ja puutteellinen ravinto altistavat monille eri sairauksille ja lyhentävät elinikää jopa huomattavasti mutta kuten olen sanonut, siitä on kyse, pienimmästä uhrauksesta jota mieltä edelleen olen mutta vastinetta yleiseen tietoon ei haluttaisi antaa, kuten esim. juuri dokumenttia jossa koko homman järjettömyys tulisi selvästi esille
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
4 tuntia sittenE
eikai sun nyt nälässä tarvitse elää :S
tällä hetkellä saan täältä rantsilta ruokaa, teknisesti tulen todennäköisesti pysymään hengissä monen mielestä valitettavasti vielä pitkäänkin, tätä tilannetta mikä on päällä ollut jo monta vuotta ei oikein pysty sanoin kuvailemaan, pakko todeta. Ihminen pystyy sinänsä elämään makaronilla ja kaurapuurolla yllättävän pitkään ilman pahoja vitamiinien puutostiloja, samaan aikaan mm. poliisi ja MS-potilassivusto on laskenut peltojeni teoreettiseksi arvoksi yli 82 miljoonaa euroa joka on myös samalla mahdollisen lääkkeen raaka-aineen arvo.
ja mm. nelosen mielestä asiassa ei ole mitään uutisoitavaa vaikka kyseessä on laillinen tuotannon mahdollisuus hampun lääkeainestatuksen myöntämisen myötä ja lamalääkkeille luulisi käyttöä olevan
lupaathan kertoa kaikille asiasta kiinnostuneille näistä asioista, yleisen tietoisuuden lisääntyminen kyseisessä asiassa olisi varmasti enemmän hyödyllinen kuin haitallinen asia.
01.09.2010
06:47
Urbancityboy
YLE jolle dokkaria on tarjottu, ei ole kuulemma kiinnostunut koska ensinnäkin yle:n hallintoneuvokset olivat tärvänneet ylen rahat jo alkuvuodesta joten kotimaisia dokkareita ei ole varaa ostaa vaan työnnetään ennemmin sarjafilmibulkkia ruudun täydeltä jota saa köntässä ostetua halvalla maailmalta
ja kuulemma kotimaista dokumenttia ei asiasta tarvita koska on jo ollut englantilainen dokumentti asiasta, lieköhän menee oikein asiat ja arvotukset tässä asiassa
mielestäni kansalla olisi oikeus saada tietää, mihin heidän varojaan on käytetty jo mijoonan euron verran ja ylikin ja mitä sille on saatu vastineeksi
4 tuntia sittenE
niinpä. mutta olin kyllä aika yllättynyt silloin kun yle näytti sen kannabisdokumentin. luulisi ettei valtionkanava varmasti näyttäisi tollaista, sehän olisi positiivista tekstiä kannabiksesta.
hampussa lepää suomen uusi nokia, de facto
ja nuo mahdollisuudet valuvat koko ajan suomelta ohitse kun asialle ei tehdä mitään muuta kuin laittomuuksia suomen oikeuslaitoksen ja viranomaisten taholta
4 tuntia sittenE
jep. missäs päin viroa se teidän plantaasi sijaitsee jos sinne tässä joskus eksyisi
toivon, että ehtisin itsekin nähdä dokkarin valmiina koska, vaikka en halua leuhkia niin minulla on kaikki ässät hihassa siinä, olen tämän varman päälle pelannut ja asiastani ei ole vielä juuri mitään julkisuudessa
tämä on saarenmaan lauttareitin vieressä. tästä kulkee tuhansien turistien virta joka kesä eli erittäin hyvällä paikalla
jos eestin kartalta katsoo niin Virtsu, x ovat paikkakunnat joiden alueella plantaasini sijaitsevat
4 tuntia sittenE
kyllä sinulla on oikeuskin leuhkia. ekan kerran kun uutisissa kerrottiin siitä mitä olit tehnyt niin ajattelin että vihdoinkin joku uskaltaa uhmata valtiota ja että helvetin asiallista toimintaa
on harmi ettei kasvukausi-ryhmä ole julkinen koska siellä olisi nähtävänä dokumenttiryhmän taltiointia myös täältä virosta, eestihän tämän saattaa tulla ratkaisemaan lopulta
kiitos!
juuri tuollainen tuki auttaa jaksamaan yhteisesti hyödyllisen asian hoitamisessa
4 tuntia sittenE
se on hienoa että joku uskaltaa ja viitsii uhrata itseltään niin paljon näin tärkeän asian takia
silloin ollessani laitoksessa kun tuli uutinen että peltosi on uudelleen kasvussa itsestään niin meitä kiellettiin hymyilemästä asian johdosta siellä laitoksessa ja sanottiin että moiset ihmiset tulisi karkoittaa suomesta ;D ja sitten sanottiin että meidän päihdemyönteiset ajatukset pitää kääntää ja mielipiteitä muuttaa sitten kysyimme että eikö se ole jo aivopesua niin ei kuulemma.
siinä dokumentissa on yksi kohta jonka toivon sinun muistavan kun juuri tästä asiasta puhuttiin, toivottavasti se vielä joskus voidaan näyttää, tämän vuoden aikana se on valmis ja mitä olen katsellut niin hyvällä mallilla se kyllä on
4 tuntia sittenE
joo no josseivat telkkarissa sitä näytä niin levittäkää netissä
" jos minun oma elämäni tuhoutuu tai menee pysyvästi pilalle tämän asian vuoksi, niin se on pieni uhraus jos tätä kautta asioissa voidaan päästä parempaan lopputulokseen"
n. 30 000 euroa on itsellä mennyt suoria kuluja laillisuusasioiden selvittelyyn mm. ja toki en kiellä etteikö stressitasot olisi olleet turhankin korkealla
4 tuntia sittenE
niin no sinänsä kun ajattelee niin nyt laittomuuden takia tuhansien ihmisten elämä menee pilalle joten yksi elämä on kannattava uhraus. mutta se vaatii rohkeutta ja sen takia minä ja moni ystäväni on todella kiitollisia siitä että olet näin toiminut
aika paljon pienituloiselle ihmiselle, samaan aikaan mm. veikkaus tukee ´huumevalistusta´, kuten mm. jukka riipistä kymmenillä tuhansilla että ihmisille voidaan jakaa paikkansa pitämätöntä tietoa
kiitos!
ihminenhän ei voi elää tällä tavoin kovin pitkään, stressi ja puutteellinen ravinto altistavat monille eri sairauksille ja lyhentävät elinikää jopa huomattavasti mutta kuten olen sanonut, siitä on kyse, pienimmästä uhrauksesta jota mieltä edelleen olen mutta vastinetta yleiseen tietoon ei haluttaisi antaa, kuten esim. juuri dokumenttia jossa koko homman järjettömyys tulisi selvästi esille
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
4 tuntia sitten E
eikai sun nyt nälässä tarvitse elää :S
tällä hetkellä saan täältä rantsilta ruokaa, teknisesti tulen todennäköisesti pysymään hengissä monen mielesät valitettavasti vielä pitkäänkin, tätä tilannetta mikä on päällä ollut jo monta vuotta ei oikein pysty sanoin kuvailemaan, pakko todeta. Ihminen pystyy sinänsä elämään makaronilla ja kaurapuurolla yllättävän pitkään ilman pahoja vitamiinien puutostiloja, samaan aikaan mm. poliisi ja MS-potilassivusto on laskenut peltojeni teoreettiseksi arvoksi yli 82 miljoonaa euroa joka on myös samalla mahdollisen lääkkeen raaka-aineen arvo.
ja mm. nelosen mielestä asiassa ei ole mitään uutisoitavaa vaikka kyseessä on laillinen tuotannon mahdollisuus hampun lääkeainestatuksen myöntämisen myötä ja lamalääkkeille luulisi käyttöä olevan
lupaathan kertoa kaikille asiasta kiinnostuneille näistä asioista, yleisen tietoisuuden lisääntyminen kyseisessä asiassa olisi varmasti enemmän hyödyllinen kuin haitallinen asia.
Joni
moro
07:36Joni
mitäs ukko?
07:37Minä
pakko sanoa että jo vähän väsy tähän suomen tilanteeseen
filmattu dokumenttia tästä, tulee telkkariin vielä kunhan case on selvä
tämä on täysin laillinen duuni suomessakin jo nyt
07:38Joni
juu no hyvä juttu
07:38Minä
yli miljoona euroa mennyt tutkintoihin mm.
suomi ei tajuu
tähän pelkkään omaani
hmmm...
turhan kallista
07:39Joni
niinpä
onko uudet tulilla
07:39Minä
täytyy lähteä plantaasille, on tottakai
07:40Joni
voisin tulla kahville joku päivä kahville jos sopii?
07:40Minä
hoidan hommia, laitetaan viestiä aiheesta, etsin kannabiksen kasvatuksen huippuammattilaisia suomesta töihin, laita infoa kaikille jotka voisivat tuntea huippukasvattajia jotka haluaisivat tehdä verollisena hommiaan
jep on ok
onhan sinulla nroni
?
07:41Joni
ei oo
mä oon kiinnostunut hommista
07:42Minä
päästään aiheeseen
07:44Joni
niin mä voisin tulla hommiin
07:45Joni
mikäs sun numero on?
???
07:46Minä
pistä yhteystiedot ja info mitä kautta tunnemme, olitko muistaakseni sen kaverin kaveri joka ajelee sillä mustalla autolla kuopion keskustassa tässä juuri on ongelma, en esim. ehdi nyt käydä selvittämään montako x nimistä fb_kaveria minulla on, on hyvä että olet kiinnostunut asiasta, tarvitaan mm. kasvatuksen ammattilaisia verolliseen työhön ja minulla on jo keinot toimia kuten laki edellyttää haen kohta huumausaineen tuotantolupaa kannabikselle suomessakin, ei ole vaan ollut aikaa keskittyä lupaprosessiin if u know what i mean
mutta palataan, kannabis kasvamaan ja verotuloja suomelle!
07:47Joni
aivan
07:48Joni on poissa.
07:49Joni on paikalla.
07:49Joni
mitä kaikkee mä pistän yhteistietoihin?? oon kotikasvattaja ollu jo 5 vuotta..
07:49Minä
seuraa tilannetta, laita kopsu tästä tekstistä ja puh nro, ok, hyvä systeemi tuloillaan kun vaan pääsee julkisuuteen
plantaasi24 live nettitv kannabispelloilta mm
07:50Joni
07:50Minä
työntekijöiden täytyy täyttää tietyt kriteerit koska itsekin ne täytän
07:51Joni
ota mun numero
?
tottakai
07:51Minä
jep, palataan
:-):-)
:-):-)
07:51Joni
tossa on mun numba
07:52Minä
niin ja tietty loppuun tuohttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42235
07:52Joni
asun :ssä
07:52Minä
kaupunginpuutarha yhteistyössä sielläpäin
tästä tulee hyvä juttu
07:53Joni
jeps tulee hyvä homma
saitko numeron ylös
?
07:54Minä
ohjeet yllä, inboxiin FB:ssä
päivänjatkot, on hyvä että otit yhteyttä, tästä tulee menestys suomelle ja moni pääsee verollisiin töhin ja verotuloja tuottamaan!
19.04.2011
19:39
Urbancityboy
Terveisiä myös Sepolle!
02.11.2022
16:04
Urbancityboy
https://www.facebook.com/photo/?fbid...95428623911662
You sent
https://www.google.com/search?q=kasv...hrome&ie=UTF-8
You sent
https://areena.yle.fi/1-4601962
You sent
Timothy Branch
Timothy Branch
14m ·
Shared with Public
Sisu kuoli 2.11.2022 kello 13:00.
Reply2h
Timothy Branch
May be an image of outdoors
Reply2h
Timothy Branch
Original picture from making of - the movie Kasvukausi, The growing season. Directed by Sampsa Aleksi Karhu Huttunen
May be an image of 1 person and outdoors
Reply2h
Timothy Branch
Sisu yritti neuvoa, kuinka kasvin kanssa toimitaan. Suomen historiassa, kuten myös maailmanlaajuisesti poikkeuksellisen asiakokonaisuuden taltioinnin puutteiden seurauksena tallenteet asiassa jäivät puutteellisiksi. Asianosaisia, jotka alkuperäiseen tarinankerrontaan ovat osallistuneet, on jo ehtinyt menehtyä huomattava osuus alkuperäisistä esiintyjistä. Tulisiko edelleen keskeneräisen asian taltiointia mahdolliseen jatko-osaan ottaa päätöksienteon kohteeksi, yksi ongelmakohta koskee Timo Haaran elämään liittyvien materiaalien jatkojulkaisuoikeuksia sekä niistä mahdollisesti aikaansaatavien tulojen edunsaantia hänen elämänsä jälkeen, olisiko erityisesti huomioitava minkä tyyppiseen asemaan yleisesti vaiettu tilanne asettaa hänen lapsensa, joihin hänellä ei ole voinut olla yhteyttä. 2.11.2022. Sisukin olisi asioihin liityvistä ratkaisuista kiitollinen, hänellä oli tärkeä tehtävä näyttää, mistä kasviasiassa oli kyse ja on suuri suru, kuinka asiat hänen elämänsä aikana olivat.
Reply2hEdited
Timothy Branch
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114
...
Offipalsta.COM - Urbancityboy:n albumi: Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09 - Kuva
FORUMS.OFFIPALSTA.COM
Offipalsta.COM - Urbancityboy:n albumi: Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09 - Kuva
ReplyRemove Preview2h
Timothy Branch
OH no! I'm deeply sorry Timo. Sissu��
You sent
Thank You a lot, very sad thing how things in our life have been going. I feel very strongly, how you feel about this. Sisu never did not understand why we must be haunted and for what, for the plant that he saw usefull, must be demolished all the time by the authorities
You sent
he also tryed to show, what is about including the plant
You sent
i feel how You feel about this
You sent
i thank a lot You
Yes. Exactly, Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom.
Reply2hEdited
Timothy Branch
Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom.
Reply1h
Timothy Branch
May be an image of dog
Reply1h
"Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom."
26.11.2022
04:00
Urbancityboy
Sisu tried to advise how to deal with the plant. In the history of Finland, as well as globally, as a result of the shortcomings of the recording of an exceptional set of cases, the recordings in the case remained incomplete. The parties involved in the original storytelling have already passed away, a significant proportion of the original performers. Should the recording of a still unfinished matter for a possible sequel be taken as the subject of decision-making, one problematic point concerns the further publication rights of materials related to Timo Haara's life and the benefit of income that may be generated from them after his life, should special attention be paid to the type of position that the generally kept quiet situation places his children in, in which he has not been able to to be in touch. 2 November 2022. Sisuk would be grateful for the solutions related to the issues, he had an important task to show what the plant issue was about and it is a great sadness how things were during his life.
26.11.2022
04:03
Urbancityboy
Timo Haara <timo.haara@gmail.com>
Wed 2 Nov 4:49 p.m
-> the news
31.10.2022 - 2.11.2022, Saint Wolf's Stainless Steel, a Staffordshire bull terrier I call Sisu, has died.
During his working career, Sisu-dog appeared in the internationally-viewed films Kasvukausi - and hamppumis vs. the state. It is said that Sisu's life was overshadowed by various difficulties and the diseases of the end of time, for which he could not get the medication he needed. Sisu slept in the grave on November 2, 2022. Sisu is said to have been a symbol of heroism and the fight for freedom.
" Sisu is said to have been a symbol of heroism and the fight for freedom."
22.12.2022
10:16
Urbancityboy
Timothy Branch
Timothy Branch
14m ·
Shared with Public
Sisu kuoli 2.11.2022 kello 13:00.
Reply2h
Timothy Branch
May be an image of outdoors
Reply2h
Timothy Branch
Original picture from making of - the movie Kasvukausi, The growing season. Directed by Sampsa Aleksi Karhu Huttunen
May be an image of 1 person and outdoors
Reply2h
Timothy Branch
Sisu yritti neuvoa, kuinka kasvin kanssa toimitaan. Suomen historiassa, kuten myös maailmanlaajuisesti poikkeuksellisen asiakokonaisuuden taltioinnin puutteiden seurauksena tallenteet asiassa jäivät puutteellisiksi. Asianosaisia, jotka alkuperäiseen tarinankerrontaan ovat osallistuneet, on jo ehtinyt menehtyä huomattava osuus alkuperäisistä esiintyjistä. Tulisiko edelleen keskeneräisen asian taltiointia mahdolliseen jatko-osaan ottaa päätöksienteon kohteeksi, yksi ongelmakohta koskee Timo Haaran elämään liittyvien materiaalien jatkojulkaisuoikeuksia sekä niistä mahdollisesti aikaansaatavien tulojen edunsaantia hänen elämänsä jälkeen, olisiko erityisesti huomioitava minkä tyyppiseen asemaan yleisesti vaiettu tilanne asettaa hänen lapsensa, joihin hänellä ei ole voinut olla yhteyttä. 2.11.2022. Sisukin olisi asioihin liityvistä ratkaisuista kiitollinen, hänellä oli tärkeä tehtävä näyttää, mistä kasviasiassa oli kyse ja on suuri suru, kuinka asiat hänen elämänsä aikana olivat.
Reply2hEdited
Timothy Branch
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114
...
FORUMS.OFFIPALSTA.COM
ReplyRemove Preview2h
Timothy Branch
OH no! I'm deeply sorry Timo. Sissu
You sent
Thank You a lot, very sad thing how things in our life have been going. I feel very strongly, how you feel about this. Sisu never did not understand why we must be haunted and for what the plant that he saw usefull, must be demolished all the time by the authorities
You sent
he also tryed to show, what is about including the plant
You sent
i feel how You feel about this
You sent
i thank a lot You
Yes. Exactly, Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom.
Reply2hEdited
Timothy Branch
Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom.
Reply1h
Timothy Branch
May be an image of dog
Reply1h
"Sisu is a hero and the symbol of fight for freedom."
You sent
You unsent a message
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Sivu luotu:
01:08