Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09

Kuva 4 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
Kuva lisätty 11.10.2009 13:12
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 2 of 2
  1. Urbancityboy
    01.09.2010 20:12
    Urbancityboy
    Minä

jos nyt joku tuntee suomiräpin huippuja niin laittakaa niille viestiä että nyt on musiikkivideon kuvaamisaika, laitan tämän siksi sinulle tiedoksi koksa ´´tämäpätki

siis

koska

tämä

pätki,
    21:00Minä

st1 lossisaari tie nro77 googlemaps esim, kannatan sitä, että kannatat hankettani suomalisen hampunkasvatuksen edistämiseksi ja mm. nettisensuurikin saisi jo loppua

kiitos kun olet ollut taustajoukoissani ja tukenani, tämä case on nyt niinsanotusti hoidettu, laimeaa peltoheinää saa toki kasvattaa jo nyt laillisesti

kiitos tuesta JsTs!

viestiä räpäyttäjille eteenpäin, suomi muutokseen!

muutos on jo tullut

jatkakaamme
    21:02Jsts

joo pitää sanoa hämeenlinnan pojille tosta ei miyää kiitos itsellesi ajat oikeita asioita!
    21:02Minä

;-);-)
    21:02Jsts

näin teemme!
    21:02Minä

erittäin bueno, St177

siis JsTs

:-):-)
    21:04Jsts

no koitan parhaani mukaan olla stoned myös
    21:06Minä

järjestän tilaisuuden, jossa voi mm. kuvauttaa itsensä suomalaisen kannabispensaan äärellä, nyt on edustustilaisuuden paikka

;-);-)

21:07Jsts

ahhahaha kuulostaa lupaavalta
    21:08Jsts

mikäs päivä ois kyseessä?
    21:09Minä

pe - la mökkivarauksia porukka on tehnyt, tulen saareen vieraaksi tosiaan ja voisi pitää vaikka nuotio tulia jossakin, osallistuminen vapaaehtoista ja oman päätökseen mukaan, st1 on mökkibilepaikka, itse olen tuolla kulmilla tuolloin mutta hieman töitä, koitan järjestää myös vapaa-aikaa jolloin voisi vaihtaa ajatuksia.

kiire kuten huomaat kirjoitustyylistäkin, palataan, tuumataan ja infoa eteenpäin, vain sisäpiirille ja p
  2. Urbancityboy
    01.09.2010 20:38
    Urbancityboy
    Toni

Iltaa.

Tiedätkö mitään portaalia mistä voisi etsiä peltomaita vuokraukseen?
    21:21Toni on poissa.
    21:21Toni on paikalla.
    21:22Minä

tulossa plantaasi24:n alaisuuteen jos enrgia riittää vielä toimintasuunnitelman jatkoon

ei toiminnassa vielä mutta hakusanana mm. plantaasi24 se on suora nettitv pelloiltani
    21:24Toni on poissa.
    21:25Toni on paikalla.
    21:25Toni

Okei
    21:26Toni on paikalla.
    21:26Toni

Ite kyselin tuosta paikallisilta isänniltä niin halua vuokraukseen ei ole kun ei omatkaan pellot riitä

Ite kyselin tuosta paikallisilta isänniltä niin halua vuokraukseen ei ole kun ei omatkaan pellot riitä
    21:28Toni

aika kivien takana taitaa vuokratilkut olla

aika kivien takana taitaa vuokratilkut olla
    21:29Minä

jos löydät niin tehdään kasvattajasopimus

tulevana kautenakin aion näin toimia, tämä on jo nyt laillista, siis alle humausainepitoisuuden omaavan ns. peltohaienän kasvatus
    21:30Toni

?

Joo

hamppua tarkotus laittaakkin

eläimille se on tosi hyvää
    21:30Minä

hei, hoppua piisaa, pidä asiaa mielessä
    21:31Toni

Joo
    21:31Minä

jep juuri näin, kuivike ja edustamalleni taholle voi myydä siemenet
    21:31Toni

joo
    21:31Minä

ko. paikasta, siis plantaasi24 alasivuilta löytyy kylvösiemenetkin

sertifikoitua laatusiementä jossa pitoisuus mittausajankohtana alle sen mikä on huumausaineena pidettävä huumausainepitoisuus
    21:32Toni

Jeh
    21:33Minä

ja sisäkasvatussiemenet tulossa myös mutta sivut ja tuotannon saaminen säännölliseen mittakaavaan ottaa oman aikansa
    21:33Toni

Hienoa!
    21:33Minä

tästä tulee hyvä juttu, pääsee maksamaan veroja

rfor big time

näppikset nykii ja niin tämä ruutukin, palataan ja seurataan tilannetta
    21:34Toni

Tehdään näin

Sivu luotu: 14:26 (GMT +2).