|
Kuva 17 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
|
 |
142
Tänään
23:11Jaakko
mitäs herran arkeen?
jokos ne on sulle sitä tuomioo lueskellu?
23:12Minä
ei kai tässä kummempaa, "tuomiota" odotellessa
juu ei vielä
23:12Jaakko
joo-o..
'pitkiäpäiviä varmaan
kuules
mitäs kun ton maken kanssa heiteltiin herjaa tulevan kesän tuo mahiksista...
työ
siis
kesäksi maalle olis kyllä unelmaa!
23:16Minä
ok, minne päin maalle vaiko tänne, jos tänne niin ehdottomasti tervetuloa kunhan ei kukaan ole mitään kahdenkympin tuntiliksaa heti vailla kuten täällä eräät. hyvä meininki, laskeskelin muuten tässä että tämä hamppuhumppa on maksanut suorina kuluina ja mm. romumetallin hinnan laskemisena pitkien pidätysteni aikana minulle n. 20 000 euroa ja vielä pitäisi saada asiasta "tuomio" siihen päälle, mitähän tuohonkin sanoisi
sanon suoraan että kyllästyttää erittäin voimakkaasti tämä suomen touhu
23:17Jaakko
ei oo halpaa olla yrittäjä!
ja kyllä sinne teille olis haave
23:18Minä
peltoa ei ole tiedossa, näillä paikallisilla on menneet aamu-ja iltalääkkeet sekaisin varmaan
23:18Jaakko
liksa tietenkin sen mukaan mikä on omistautumis prosentti
=)=)
23:18Minä
tuo on hyvä, jospa itsekin sitten saisin euron tai kaksi
:-(:-(
23:19Jaakko
hmm
23:19Minä
ei ole fiilikset kieltämättä kovin korkealla kun ottaa päähän tämä ihmisten aikaansaamattomuus ja typerä jahkailu että "onko paha huumekasvi", kas kun ei ole itse luontoa vielä kukaan koittanut kieltää
23:19Jaakko
kyl
23:20Minä
suomi on auttamatta myöhässä tällä menolla ja on turha jossitella sitten enää jälkikäteen
23:20Jaakko
no KO kasvi pelasti mut turmiolta! ja siksi oon niin kovin ylpeä aikaan saamuksistasi.
23:21Minä
kansa nuolee poliitikkojen persettä minkä kerkeää ja palvoo noita saataan huijareita & maksaa niille huippuliksoja että pääsevät vaatimaan lisää olemattomia määrärahoja hyötykasvin kitkemiseen kyllä tympäisee välillä ei voi mitään
23:21Jaakko
ja tavallaan samaisesta syystä kiinnostunut sinne teidän maille apuani tarjoamaan
23:21Minä
siis stnan huijareita
jep kiitos
23:22Jaakko
ootko sinne marssille saapumassa?
23:22Minä
täällä ei vaan asiat etene kun jonkun mutsi oli pahoittanut mielensä nelosen uutisissa olleista pelloista jota en ymmärrä että mikähän siinä sitten niin mieltä pahoittaa jengi on hippasen sekaisin vaikuttaisi siltä
olen jos löydän jostain polttoainerahoja tarpeeksi
23:23Jaakko
kateus se sen teki!
sai ihmiset sekaisin
sen sun heittos mariassa sen paalin hinnasta
23:24Minä
makaroneja olen tässä keitellyt ja tyhjiä pulloja kerännyt ja papereissa lukee että peltoni ovat olleet yli 80 miljoonan arvoiset, way to go suomi eikun jatketaan vaan samaan malliin ja kyllä hyvin menee
23:24Jaakko
veti monilta suupielet mutruun
23:25Minä
paikallisen kuljetusliikkeen omistajan pojan kanssa on neuvoteltu ja mietitty paljonko pyöröpaaleja mahtuu täysyhdistelmään, veikkaus on 60-70 kpl voisi kannattaa ihan ilman v un kuljetustukiakin joka sinänsä on täysin tyhjästä puhallettu kupla
23:27Jaakko
nyt täytyy päästää mama koneelle.. jatkeltaisko aiheesta hiukan illempana?
must majoitus, safka, ja elämys tuntuu näin alkuun
sillä jaakko poika liikkuu, ja ilolla liikkuukin
=)=)
23:29Minä
ookoo käy jos olen koneella pitäisi mennä pajaa järjestelemään mutta suoraan sanottuna ottaa tämä touhu niin pahasti päähän että ei tiedä jaksaako, jos ei tule mentyä niin sitten mutta ollaan aiheesta yhteyksissä ja kiitos tuesta suuresti
thanks for your support it's great! |
Kuva lisätty 01.09.2009 19:53
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 17:07 (GMT +2).