Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09

Kuva 21 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
116

Tänään
22:09Minä

mitä kuuluu? ---:n olen puhunut nyt ainakin tunnin ja soittanut mm. syyttäjälle ja paikalliselle poliisijohdolle

olisi suunnitelma
22:10J

kauheaa hässäkkää täällä päässä, mutta ei mitään tärkeää
22:10Minä

jos et järkyttynyt palavasta pressanlinnasta siis

en minä sitä polttanut

en järkyttynyt =D=D

eikä kai pojatkaan

:-):-)
kirjoita vain

asiakas tässä

siis ei järkyttyneet

ok

luen kun joudan

olisi "juoni"

siis, en voi olla esim. X:n X:n ystävä fb:ssä koska xxxx:n objektiivisuus kärsisi

käyn katsomassa onko hän fbssä

http://www.facebook.com/#!/profile.

näyttäisi olevan

ko. henkilö on erittäin ytimessä aiheeni käsittelyssä

eilen kuunteli n. 40 min mitä sanottavaa allekirjoittaneella on aiheesta

tätä ei muille:

-----

22:15Minä

nyt pitäisi saada sihteeristön edustajisto tms. muu vahva alan toimija (;-) joka laittaisi ns. ulkopuolisena parhaimmat linkit, kuten esim. että opettajat ja poliisit haluavat kannnabiksen lailliseksi usassa

uutispäällikkökin diggasi ideoistani

voisin kopioida kopioista koostamani viestin k. nlle ja laittaa sinulle tiedoksi jos profiilissasi on s-postiosoite käyn katsomassa hetki

nyt on tarkat paikat, tämä tulee määräämään kuinka tulevaisuudessa hamppu suomessa kasvaa

ennakkopäätös pitoisuusrajoille esim

asianajaja aika pihalla paasaa jotain vaan huumeesta mutta kuitenkin on ollut sitten taas monessa kohtaa pätevä voi olla hänellekin uusi asia

vie voimia selittää yhä edelleen jotain ykkösruututilannetta

THC voi olla myös lääkkeen raaka-aine

:lle  ns. mutkan kautta x aihetta menemään esim. itse laitoin tutkimuksen mrsa:sta ja hoidosta kannabiksella
22:44Minä

puheluita, perjantaina kuvaukset kunnassa
22:45Johanna

täällä hässäkkä, koitan kopioida tekstiäsi
22:46Minä

erittäin hyvä, voisin kopioida myös ja s-postiin laitan tuon X:n infon, siinä on tuota samaa jota laitoin jo aiemmin

tiedot: ei s-postiosoitetta

löysin sittenkin

hetki
22:50Minä

aika myllytystä yksi päivä tuli jotain 30 puhelua päivässä
22:52Minä

jep jatkuu nyt on mahdollista tehdä muutos, alle huumausainepitoisuuden olevaa hamppua ainakin tämän seurauksena pitäisi saada kasvattaa, nyt on vaan saatava rajat tietoon, yliopiston asiantuntijan alle 3% olisi kyllä juuri sopiva

sanoin eilen asiallisena ja virallisena että tämä tulee mahdollistamaan miljoonien verotulot suomelle
22:53J

Täällä on hullu hässäkkä

7 min 

tallensin tekstin

luen tikulta kun pääsen kotiin ja rauhaan
22:53Minä

ok erittäin hyvä

juuri näin

!

=)=)

suomi voi tehdä miljoonia lääketehtaitten kanssa käytävällä kaupalla

sekä oheistuotannolla

korostan, että minulla on tähän valmis suunnitelma

jota olen pohjustanut jo kymmenen vuotta

laitathan viestiä kun olet ehtinyt tutkia mm. linkkejä, tuo MRSA:n ehkäisypotentiaali on hyvä esimerkki hampun mahdollisuuksista

tällä voisi työllistyä koko tuttavapiiri ja niin että tuottoa todella saadaan

kaikki jotka olivat tätä mahdollistamassa ovat ko. tuttavapiiriä, palataan kuvaussuunnitelmaa pukkaa perjantaille

<3
116

Tänään
22:09Minä

mitä kuuluu? ---:n olen puhunut nyt ainakin tunnin ja soittanut mm. syyttäjälle ja paikalliselle poliisijohdolle

olisi suunnitelma

kauheaa hässäkkää täällä päässä, mutta ei mitään tärkeää

jos et järkyttynyt palavasta pressanlinnasta siis

en minä sitä polttanut

en järkyttynyt =D=D

eikä kai pojatkaan

:-):-)
kirjoita vain

asiakas tässä

siis ei järkyttyneet

ok

luen kun joudan

olisi "juoni"

siis, en voi olla esim. X:n X:n ystävä fb:ssä koska xxxx:n objektiivisuus kärsisi

käyn katsomassa onko hän fbssä

http://www.facebook.com/#!/profile.

näyttäisi olevan

ko. henkilö on erittäin ytimessä aiheeni käsittelyssä

eilen kuunteli n. 40 min mitä sanottavaa allekirjoittaneella on aiheesta

tätä ei muille:

-----

22:15Minä

nyt pitäisi saada sihteeristön edustajisto tms. muu vahva alan toimija (;-) joka laittaisi ns. ulkopuolisena parhaimmat linkit, kuten esim. että opettajat ja poliisit haluavat kannnabiksen lailliseksi usassa

uutispäällikkökin diggasi ideoistani

voisin kopioida kopioista koostamani viestin k. nlle ja laittaa sinulle tiedoksi jos profiilissasi on s-postiosoite käyn katsomassa hetki

nyt on tarkat paikat, tämä tulee määräämään kuinka tulevaisuudessa hamppu suomessa kasvaa

ennakkopäätös pitoisuusrajoille esim

asianajaja aika pihalla paasaa jotain vaan huumeesta mutta kuitenkin on ollut sitten taas monessa kohtaa pätevä voi olla hänellekin uusi asia

vie voimia selittää yhä edelleen jotain ykkösruututilannetta

THC voi olla myös lääkkeen raaka-aine

:lle ns. mutkan kautta x aihetta menemään esim. itse laitoin tutkimuksen mrsa:sta ja hoidosta kannabiksella
22:44Minä

puheluita, perjantaina kuvaukset kunnassa
22:45Johanna

täällä hässäkkä, koitan kopioida tekstiäsi
22:46Minä

erittäin hyvä, voisin kopioida myös ja s-postiin laitan tuon X:n infon, siinä on tuota samaa jota laitoin jo aiemmin

tiedot: ei s-postiosoitetta

löysin sittenkin

hetki
22:50Minä

aika myllytystä yksi päivä tuli jotain 30 puhelua päivässä
22:52Minä

jep jatkuu nyt on mahdollista tehdä muutos, alle huumausainepitoisuuden olevaa hamppua ainakin tämän seurauksena pitäisi saada kasvattaa, nyt on vaan saatava rajat tietoon, yliopiston asiantuntijan alle 3% olisi kyllä juuri sopiva

sanoin eilen asiallisena ja virallisena että tämä tulee mahdollistamaan miljoonien verotulot suomelle

Täällä on hullu hässäkkä

7 min

tallensin tekstin

luen tikulta kun pääsen kotiin ja rauhaan

ok erittäin hyvä

juuri näin

!

=)=)

suomi voi tehdä miljoonia lääketehtaitten kanssa käytävällä kaupalla

sekä oheistuotannolla

korostan, että minulla on tähän valmis suunnitelma

jota olen pohjustanut jo kymmenen vuotta

laitathan viestiä kun olet ehtinyt tutkia mm. linkkejä, tuo MRSA:n ehkäisypotentiaali on hyvä esimerkki hampun mahdollisuuksista

tällä voisi työllistyä koko tuttavapiiri ja niin että tuottoa todella saadaan

kaikki jotka olivat tätä mahdollistamassa ovat ko. tuttavapiiriä, palataan kuvaussuunnitelmaa pukkaa perjantaille

<3
Kuva lisätty 01.09.2009 19:53
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 04:58 (GMT +2).