|
Kuva 36 / 51 Kannabiskasvin eli hampun kasvatusta -09
|
 |
PICT0002
Huttunen
Tyhjennä Keskusteluhistoria
Tänään
00:18
haluukkos kuulumisia muuten kuulla, tapahtuu ja lujaa
peltohan oli toimenpidekiellossa, no nyt sen saisi nostaa kun 12.10 on ollut ensimmäinen päivä, olin täällä 18.päivä kun olin aiemman 2-3 viikkoa varannut nostamiselle jolloin normaalim oikeaoppisen poliisitoimen mukainen toimenpidekielto eli erittäin ammattimaista ja hyvää poliisitoimen mukaista poliisityötä eestin poliisilta, minua ei esimerkiksi missään vaiheessa edes harkittua tai esitetty vangittavaksi samasta asiasta jossa suomessa taphatuneiden asioiden taltiointi olisikin oma asiansa, ei ole hyvällä mallilla siellä asiat tosiaankaan
no mutta nyt on nostolupa ja pelto on lumen alla
linnut syöneet melkein kaiken
kannattaisi kuvata maksan vaikka laivalipun yli samalla jos saa muistikortin, jotain otoksia on kun peipot syövät ja oikein huolella
siellä on mennyt vähintään kymmeniä kiljoa peippojen suihin
semmoisia tänne, + rantsi menossa vasaran alle 6 vrk sisään
istutin pihamaan jo nyt täyteen että kyllä siellä kasvaa tulevanakin kesänä juuri oikea geeniphoja tulevia aikoja varten, on hyvä kestää vähän routaa
kuin niva jäätiköllä konsanaan
tulevana viikonloppuna saisi näyttäviä otoksia, osallistun vaikka siihen rahoitukseen jos lupaat kuvata hakkuuaukon joka syntyi tässä samalla yhteiskunnan aiheuttamia kuluja rahoittaessa
25 ekee on yksi suunta, tulen tallinnasta hakemaan
viikonloppu täällä ennen talvea, kasvi on vielä pellossa
poliisi on koulutetumpi kuin suomessa kuitenkin, kaikki ok lukuunottamatta ruuhkaan juuttumista keskusrikospoliisin rutiinimittausnäytelaboratoriossa
(tallenna tämä keskustelu esim word-tiedostoosi) itselläni ei sitä välttämättä ole tai aukeaa kun loimaan kaverin kuvaa klikkaa
tai sitä viereistä |
Kuva lisätty 01.09.2009 18:43
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 16:08 (GMT +2).