Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Raskaana olevan naisen pahoinpitely

Kuva 4 / 15 Raskaana olevan naisen pahoinpitely
Kouta

Tsauu. Miten menee? :):)
02:28Timo

aika täyttä aikataulua, juuri tulin pajalta tojotaan kytkintä vaihtamasta, tuomiota odotellessahan tuo menee
02:29Kouta

Hienoa että on jotain tekemistä. Vaikka uskon että se tekeminen ei ikinä lopu :P:P
02:30Timo

tuota kalustoa tarvitaan jos en joudu linnaan, monin tavoin olennainen osa tätä projektiani

hamppumarssikalustoa ja plantaasiajoneuvoja,
02:31Kouta

Kuulostaa hiton hyvältä hommalta. Minulla oli viime tiistaina käräjät viimein viime kesän kasvatuksistani.

Antoivat 1 vuoden ja 2 kk. ehdollisen :(:(
02:31Timo

ja paljonko olikaan, 6 kasviako?
02:32Kouta

No oikeasti 58 kasvia. (Huom. melkein puolet oli niistä maitopurkeissa valmiina menemään biojäteastiaan.) :B

Ja sitten koska oli vesiviljelyjärjestelmä ja olin tehnyt kaapin hienosti niin törkeätä se taisi olla.
02:33Timo

67 oli sisällä itsellä mutta samaa jalostustarkoitusta valmistelen täällä taas

törkeäkö oli tuomionimike

?
02:33Kouta

Törkeä

jahah

Oliko toi sinun 67 ensimmäisestä?

jep

sitten oli 10 tms jotain

eli 77

yht
02:34Kouta

Mikä tarkalleen ottaen sinun eka tuomio oli?
02:34Timo

eka?

kaikkihan oli tuolla 4.3. paitsi viimekesän pellot

ei ole aiempaa taustaa edelleenkään

never convicted before
02:35Kouta

Aah. ok.

Sekotin siihen yhteen lehtijuttuun. Ja mässyt vaivaa nyt.

Mie aijon valittaa tosta omastani.
02:43Timo

Mihin lehtijuttuun? kannattaahan tuo hoviin viedä tuo sinun tuomiosi, siihen on sinulla oikeusvaltiossa oikeus. itsellä menee valvomiseksi jos en nyt lähde lukemaan s-postejani, ollaanpa yhteyksissä ja palataan!

Mihin lehtijuttuun? kannattaahan tuo hoviin viedä tuo sinun tuomiosi, siihen on sinulla oikeusvaltiossa oikeus. itsellä menee valvomiseksi jos en nyt lähde lukemaan s-postejani, ollaanpa yhteyksissä ja palataan!
02:52Kouta

Sun jutusta jossain Vartti.fistä oli väärä muistikuva. Siinä oli jotain siitä perunatykistä jne. ja siitä yhdestä raskaana olevasta naisesta

Mut palataan!
02:55Timo

käy lukemassa ne keskenmenopaperit jpos haluat, kyllä olisi kiva tietää mitä tuomioita olen kyläpuheissa jo perunanistutuksestakin saanut, juuri nuo paikkansa pitämättömät puheet aiheuttavat stressin joka tulee viemään ennenaikaiseen hautaan. palataan.http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1660
02:58Kouta

Miepäs käyn sitten kun jaksan. Pitää alkaa valitsemaan jotain elokuvaa uni-saduksi. En mie usko että olet väkivaltainen tyyppi. Ihan IRL näytit ja vaikutit lepposelta ja jämerältä samaan aikaan joka ei tekisi pahaa edes kärpäsellekkään
02:59Timo

vielä lisäyksenä että olen itse aikomassa tuoda julkisuuteen nuo puliukkojen ja - ämmien rahastusyrityspaperit, aika raskasta kuulla paskaa jatkuvasti itsestään.
02:59Kouta

:o:o

Jaa semmoistakin
03:00Timo

onkohan sekin rikollista

?

03:00Kouta

:S
03:06Kouta

Fuuck. Kovin pitkät kirjeet

dokkarit
03:07Timo

kyläjuoru on helpommassa muodossa, jospa lie paikkansapitävämpi. huomasitko muuten että olet mm. kannabiskasvikuvieni äärellä tuossa osoitteessa. jep no joka tapauksessa ei ainakaan lippu korkeammalle täällä nouse kun jokapäiväistä paikkansa pitämätöntä asiaa saa itsestään kuulla, enkä ole myöskään todellakaan mitään pelkkää hampun kuitua kasvattaa aikonut että sitäkään en jaksaisi enää kunnella kun näyttää olevan netti täynnä kuituhamppulöpinää nimelleni, korjaan siksi tuota nytkin jo hyvissä ajoin. hei palataan, ei ole kovin tervettä olla tähän aikaan enää hereillä jos ei ole ammatillinen syy tms, hommat jatkuvat kohta enkä ole nukkumassa vielä, guten nacht.
03:08Kouta

Hyviä öitä
03:09Timo

joo. tuskin on kovin hyviä mutta kiitos kovasti.
Kouta

Tsauu. Miten menee? :):)
02:28Timo

aika täyttä aikataulua, juuri tulin pajalta tojotaan kytkintä vaihtamasta, tuomiota odotellessahan tuo menee
02:29Kouta

Hienoa että on jotain tekemistä. Vaikka uskon että se tekeminen ei ikinä lopu :P:P
02:30Timo

tuota kalustoa tarvitaan jos en joudu linnaan, monin tavoin olennainen osa tätä projektiani

hamppumarssikalustoa ja plantaasiajoneuvoja,
02:31Kouta

Kuulostaa hiton hyvältä hommalta. Minulla oli viime tiistaina käräjät viimein viime kesän kasvatuksistani.

Antoivat 1 vuoden ja 2 kk. ehdollisen :(:(
02:31Timo

ja paljonko olikaan, 6 kasviako?
02:32Kouta

No oikeasti 58 kasvia. (Huom. melkein puolet oli niistä maitopurkeissa valmiina menemään biojäteastiaan.) :B

Ja sitten koska oli vesiviljelyjärjestelmä ja olin tehnyt kaapin hienosti niin törkeätä se taisi olla.

67 oli sisällä itsellä mutta samaa jalostustarkoitusta valmistelen täällä taas

törkeäkö oli tuomionimike

?

Törkeä

jahah

Oliko toi sinun 67 ensimmäisestä?

jep

sitten oli 10 tms jotain

eli 77

yht
02:34Kouta

Mikä tarkalleen ottaen sinun eka tuomio oli?
02:34Timo

eka?

kaikkihan oli tuolla 4.3. paitsi viimekesän pellot

ei ole aiempaa taustaa edelleenkään

never convicted before
02:35Kouta

Aah. ok.

Sekotin siihen yhteen lehtijuttuun. Ja mässyt vaivaa nyt.

Mie aijon valittaa tosta omastani.
02:43Timo

02:52Kouta

Sun jutusta jossain Vartti.fistä oli väärä muistikuva. Siinä oli jotain siitä perunatykistä jne. ja siitä yhdestä raskaana olevasta naisesta

Mut palataan!
02:55Timo

käy lukemassa ne keskenmenopaperit jpos haluat, kyllä olisi kiva tietää mitä tuomioita olen kyläpuheissa jo perunanistutuksestakin saanut, juuri nuo paikkansa pitämättömät puheet aiheuttavat stressin joka tulee viemään ennenaikaiseen hautaan. palataan.http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1660
02:58Kouta

Miepäs käyn sitten kun jaksan. Pitää alkaa valitsemaan jotain elokuvaa uni-saduksi. En mie usko että olet väkivaltainen tyyppi. Ihan IRL näytit ja vaikutit lepposelta ja jämerältä samaan aikaan joka ei tekisi pahaa edes kärpäsellekkään
02:59Timo

vielä lisäyksenä että olen itse aikomassa tuoda julkisuuteen nuo puliukkojen ja - ämmien rahastusyrityspaperit, aika raskasta kuulla paskaa jatkuvasti itsestään.
02:59Kouta

:o:o

Jaa semmoistakin
03:00Timo

onkohan sekin rikollista

?

03:00Kouta

:S
03:06Kouta

Fuuck. Kovin pitkät kirjeet

dokkarit
03:07Timo

kyläjuoru on helpommassa muodossa, jospa lie paikkansapitävämpi. huomasitko muuten että olet mm. kannabiskasvikuvieni äärellä tuossa osoitteessa. jep no joka tapauksessa ei ainakaan lippu korkeammalle täällä nouse kun jokapäiväistä paikkansa pitämätöntä asiaa saa itsestään kuulla, enkä ole myöskään todellakaan mitään pelkkää hampun kuitua kasvattaa aikonut että sitäkään en jaksaisi enää kunnella kun näyttää olevan netti täynnä kuituhamppulöpinää nimelleni, korjaan siksi tuota nytkin jo hyvissä ajoin. hei palataan, ei ole kovin tervettä olla tähän aikaan enää hereillä jos ei ole ammatillinen syy tms, hommat jatkuvat kohta enkä ole nukkumassa vielä, guten nacht.
03:08Kouta

Hyviä öitä
03:09Timo

joo. tuskin on kovin hyviä mutta kiitos kovasti.
Kuva lisätty 22.04.2009 21:31
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).