Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Hamppurosis
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 5 / 38 Hamppurosis
Hamppurosis10

änään
05:32Minä

Hei dear PS! ilmoita kun ehdit jutella, voisi vähän purkittaa tilannetta, jatkosuunnitelma korkein oikeus ja THC:rajojen määrittäminen ei- EU:tukikelpoiselle hampulle. hieman alan olla pessimistinen kun olen ajatellut asiani käsittelyä tähän mennessä, katsotaanhan vaan niin KO ei anna valituslupaa vaikka kyseessä kaiken järjen mukaan pitäisi olla ennakkotapaus.
05:32Johanna

Huomenna?

nyt on jo myöhä

ja olin auringossa, ihan pöpperöinen olo
05:33Minä

esim. jos en ole junassa, pitäisi helsingissä pyörähtää

heh, pöpperössä, hauska sana

:-):-)

auringostakin tosiaan voi mennä pöpperöiseksi

varothan auringonpistosta
05:34Johanna

:):)
05:34Minä

alan järkkäilemään noita papereitani josko nelosessa joku jaksaisi kuunnella muutakin kuin pelkkää sirkushuvia, faktaosuutta tarjoamaan menossa

eli korkeimman oikeuden pitäisi ottaa kantaa onko alle huumausainepitoisuuden omaavan hampun kasvattaminen tosiaan näin kovan luokan rikos

ja että mikä on alle huumausainepitoisuuden ja mikä ei

yliopiston asiantuntija esitti, että alle 3%
05:36Johanna

kirjoita vain

kopioin kohta tekstin

talletan aamuksi

ja luen

kirjotan siulle sitten
05:36Minä

rikosoikeudellinen kirjallisuus tuomitsee marihuanan hasiksen tavoin ja toteaa keskimääräisen pitoisuuden olevan keskimäärin yli 2%

omat kasvit hovioikeudenkin mukaan todettu olevan keskim. 1,5% ja alle

haluaisin pelvät pelisäännöt kuinkja jatkossa toimia

laitan aiheesta jos ehdin, alan käymään nuo yli 800 sivua läpi.
05:41Minä

niin ja koska kannabiksen vaikuttava ainesosa THC voi olla myös lääkkeellisesti vaikuttava ainesosa, koskevat lääkelain kohdat myös kannabiskasvia jossa on THC:tä erityisesti mikäli todistettavasti on ollut aikomus hyödyntää kasvia bioenergiana jossa yhteydessä THC:ta voidaan ottaa erilleen ja tiivistää, johon nyk. lain mukaan pitäisi voida hakea huumausaineen valmistuslupaa, tämä on suoraan lääkelaista

"huumausaineista, jotka ovat myös lääkkeitä, on voimassa mitä niistä erikseen on säädetty", kannabiksesta ei ole säädetty vielä yhtään mitään, kuten ei sen tuotannostakaan.
05:43Minä

tuo raaka-ainetuotanto, sen jalostus ja näiden asioiden lauvanvaraisuus/ lupavapaus kaipaavat tarkistamista jatkoa ajatelleen, noita olen pitänyt mielessä jo ennen kuin aloitin toimintani

ja olen todella pettynyt suomeen mikäli KO ei hyväksy käsittelypyyntöä

jonka toivon ehtiväni kirjoittaa, toivon myös että asianajaja on ilmoittanut tyytymättömyyttä kuten olen toivonut

katsotaan miten etenee.
Hamppurosis10

änään
05:32Minä

Hei dear PS! ilmoita kun ehdit jutella, voisi vähän purkittaa tilannetta, jatkosuunnitelma korkein oikeus ja THC:rajojen määrittäminen ei- EU:tukikelpoiselle hampulle. hieman alan olla pessimistinen kun olen ajatellut asiani käsittelyä tähän mennessä, katsotaanhan vaan niin KO ei anna valituslupaa vaikka kyseessä kaiken järjen mukaan pitäisi olla ennakkotapaus.
05:32Johanna

Huomenna?

nyt on jo myöhä

ja olin auringossa, ihan pöpperöinen olo
05:33Minä

esim. jos en ole junassa, pitäisi helsingissä pyörähtää

heh, pöpperössä, hauska sana

:-):-)

auringostakin tosiaan voi mennä pöpperöiseksi

varothan auringonpistosta
05:34Johanna

:):)
05:34Minä

alan järkkäilemään noita papereitani josko nelosessa joku jaksaisi kuunnella muutakin kuin pelkkää sirkushuvia, faktaosuutta tarjoamaan menossa

eli korkeimman oikeuden pitäisi ottaa kantaa onko alle huumausainepitoisuuden omaavan hampun kasvattaminen tosiaan näin kovan luokan rikos

ja että mikä on alle huumausainepitoisuuden ja mikä ei

yliopiston asiantuntija esitti, että alle 3%
05:36Johanna

kirjoita vain

kopioin kohta tekstin

talletan aamuksi

ja luen

kirjotan siulle sitten
05:36Minä

rikosoikeudellinen kirjallisuus tuomitsee marihuanan hasiksen tavoin ja toteaa keskimääräisen pitoisuuden olevan keskimäärin yli 2%

omat kasvit hovioikeudenkin mukaan todettu olevan keskim. 1,5% ja alle

haluaisin pelvät pelisäännöt kuinkja jatkossa toimia

laitan aiheesta jos ehdin, alan käymään nuo yli 800 sivua läpi.
05:41Minä

niin ja koska kannabiksen vaikuttava ainesosa THC voi olla myös lääkkeellisesti vaikuttava ainesosa, koskevat lääkelain kohdat myös kannabiskasvia jossa on THC:tä erityisesti mikäli todistettavasti on ollut aikomus hyödyntää kasvia bioenergiana jossa yhteydessä THC:ta voidaan ottaa erilleen ja tiivistää, johon nyk. lain mukaan pitäisi voida hakea huumausaineen valmistuslupaa, tämä on suoraan lääkelaista

"huumausaineista, jotka ovat myös lääkkeitä, on voimassa mitä niistä erikseen on säädetty", kannabiksesta ei ole säädetty vielä yhtään mitään, kuten ei sen tuotannostakaan.
05:43Minä

tuo raaka-ainetuotanto, sen jalostus ja näiden asioiden lauvanvaraisuus/ lupavapaus kaipaavat tarkistamista jatkoa ajatelleen, noita olen pitänyt mielessä jo ennen kuin aloitin toimintani

ja olen todella pettynyt suomeen mikäli KO ei hyväksy käsittelypyyntöä

jonka toivon ehtiväni kirjoittaa, toivon myös että asianajaja on ilmoittanut tyytymättömyyttä kuten olen toivonut

katsotaan miten etenee.
Kuva lisätty 22.04.2009 22:44
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 20:03 (GMT +2).