Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Hamppurosis
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 30 / 38 Hamppurosis
Pielavesi-Keitele

tyhjennä Keskusteluhistoria
13:51Minä
ulkopuolisena asian alkaa ymmärtämään
todella vakava tilanne
täällä ok, haluatko tietää parhaan stressinpoistokeinon jonka tiedän, toimii
13:52S
Kerroppa?
13:53Minä
katso ruutu isolla äänen kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=FsVDP0wbhfY
tuonne lähden tästä taas ajelemaan, muutaman kilsan päässä

tämä (eesti) pelasti elämäni, siellä tapetaan ihminen henkiseen väkivltaan ja alistusyrityksiin, pommi eduskuntaan o 

HUOM. tässä on hyvä esimerkki minkälaiseksi asiasisältö voi jäädä, mikäli kunollisia netiyhteyksiä ei ole tai jos niitäö

(tekstin editointiyritys 7-12-22)

hmm

"erityisesti epävakaina aikoina olisi yhteiskunnan kannalta hyväksi mikäli laillisuus, sen ylläpito ja -valvonta, sekä yleinen järjestys ja turvallisuus pyrittäisiin säilyttämään yleiten yhteiskunnallisten perustoimintojen säilyttämikseksi ja akaamiseksi"

--siis olisi järkevintä mitä voisi tehdä, rikolliset ihmisyyttä vastaan=hallitus ja eduskunta
mitä mieltä, tuo on todellinen mesta jossa kasvatan kanep
kanal2 valmistelee kuulemma viranomaismielipidettä ennen broadcastingia
13:55S
Ihan nättiä!
13:55Minä
niin minustakin
mere äärel
niinkuin melkein kaikki täällä, tästä mennään saaremaalle mm
13:56S
Onhan se oma paikkansa!
tai omanlaisensa
13:58Minä
tämä on pelastanut minut kaikelta paskalta jota suomessa on tarvinnutkin kestää, olikohan kohtuullista kaikkine paskan puhumisineen, kiitän että olet aina ollut tukena etkä ole hylännyt edes pahimpien noitavainojen aikana joiden kohteeksi taisin joutua kaikkine helvetin hampunkasvatuskauhisteluineen, naula arkkuun jokaisella kerralla kaikista negatiivisista ilmiöistä, srtessiaallot kuin ruoskaniskut
"tuo on se kauhea hampunkasvattaja pielavesi-keitele navettalehti saa haistaa pitkän paskan, hävetä saisivat kuinka ovat toimineet
meininki on täysin laitonta sielläpuolen, poliiseissa rikollisia mm
14:00S
No, mutta sen jälkeen oli helppo erotella jyvät akanoista ihmisten suhteen.
14:00Minä
yhden tyypin vanhaa mutsia uhattiin mm huumerikossyytteellä jos ei tuhoa peltoa jonka maa-alan vuokrannut, säälittävää toimintaa suomen poliisilta
olisi koulutuksen paikka
otan esimerkin mikä suomessa kyllästyttää, esim
maanomistajan edustaja kirjoittaa nimensä sopimukseen maa-alueen vuokrasta, hänen vastuunsa loppuvat siihen varsinkin jos se on erikseen mainittu
14:01
Tähän poliisi-asiaan en ota kantaa sen enempää enää, kuin mitä jo sanoin omenavertauksen suhteen. On ikävää, että ne hyvätkin poliisit saa paskaa niskaan silloin.
14:02Minä
poliisi tuhoaa ko. alueelta 1,7ha cannabis sativaa joka voi olla myös laillisesti kasvanutta
14:03Minä
jep mutta kun jengi ei ymmärrä kuinka voi olla jollakulla mitta todella täynnä olen onnellinen ettei tavitse olla, jatkan
14:04Minä
ok pelto kasvaa itsekseen seur kesänä hamppua, josta poliisi aloittaa uuden kierroksen, uhkaa mm. huumerikossyytteejjä maanomistajan edustajaa jos ei tuhoa peltoa
jolla pieni lapsia
siis pieniä lapsia
ja täysajoneuvoyhdistelmäkuljettaja työkseen
jos huumerikostutkinta kohdistettaisiin häneen hän menettäisi työpaikkansa välittömästi
1.kysymys: milläs perhe sitten ruokitaan
näin toimii suomessa poliisin käytännön työ, uhkailuun, ei lakiin perustumalla, se on todella väärin
pelto oli aikomus myrkyttää, voi v joku myrkyttäisi koko planeetan saman tien tuo touhu suomen puolella on täysin järjetöntä
vailla kasvatustarkoitusta kasvavan hampun tuhoamisen huumausainerikoksella uhkaamalla on rikos nimeltä laiton uhkaus, löytyy laista mm.
14:07S
Mutta, voitko sinä sanoa, että kaikki poliisit toimivat näin?
Ei sillä, siis ikävää tuo on.
14:08Minä
olen tutustunut erittäin tarkoin mm. iisalmen rikospoliisin toimintamenetelmiin ja ne eivät ole kaikilta osin laillisia menetelmiä, suurelta osin tapaukseni tutkinnassa on käytetty poliisilain ja -valan vastaisia keinoja

haluaa olla rehellinen ja luotettava-kohta käy moneen paikkaan mikä on päässyt unohtumaan
julkisuudessa myös noista asioista phuminen bannataan, liekö oikein sekään
en ole puhunut jokaisesta suomen poliisista mutta siellä on nyt vakava paikka josta oikeasti kannattaisi ottaa oppia kun mahdollisuus kerran on annettu
esimerkki
omaan tutkintaani joka mm perustui vangittuna pitämiselle on saatu käytettyä kaikkine seurantoineen ja tutkintoineen veronmaksajien rahoja noin miljoonan verran
14:13Minä
nämä rahat olisivat suurimmalta osin voineet säästyä jos poliisi olisi ollut tehtävientä tasolla ja pyrkinyt toimimaan laillisesti, pakko kättää yleisnimitystä koska se näyttää olevan esim iisalmen poliisin toimintatapa, sama tutkinnanjohtja häärää myös kuopiossa edelleen aiheuttamassa turhia kuluja veronmaksajille vaikka kuuluisi olla esim liikenteenlaskennassa

eli vastoin lakia toimiva poliisimies voi olla kallis henkilö veronmaksajille, 

tuollekin rahalle olisi voinut olla varmasti muutakin käyttöä
14:14S
Juu-u..
14:14Minä
semmoisia tänne, todella pettynyt mutta täällä ei kenkä purista
ja tuo sensuurinpaska toinen aihe
14:15S
No se on hyvä kuulla.
Otahan ihan iisisti.
Turha kiristää pipoa miettimällä kaikkia noita!
Siis nyt... jos fiiilis on siellä hyvä.
14:16Minä
tilitänpähän tähän vielä yhden jutun joka suomalaisessa asenteessa kyllästyttää
14:16S
noh
14:17Minä
jonkun näitäkin on mietittävä koska sitäkautta voidaan rakentaa toimivampaa mutta kun suomi dissaa koko aspektin täysin ja se on myös suuri virhe koska niin kauan kuin meno jatkuu tulee myös turhia kuluja
esim tämä hamppuhumppa on maksanut nyt jo yli 20 000 euroa suorina kuluina itselleni, asuisin omakotitalossa tuolla rahalla
sitten sanotaan että pitiko mennä kasvattelemaan että pakkoko oli ruveta
juuri tuo ottaa päähänmutta vain silloin kun joudun katselemaan touhua suomen kamaralta
14:20Minä
tuo on se yleisin kiitos siitä mitä koitan tehdä, toisaalta positiivista palautetta tullut huomattavan paljon kompensoimaan kokonaistilannetta
aivan sama asenne, jos sanon että asian hoitaminen vienyt tloudelliseen ahdinkoon, niin sanotaan vaan että pakkoko oli ryhtyä hommaan
14:21S
Lopussa kiitos seisoo!
14:22Minä
niin seisoo mutta mm. piennisäkkäillä tehdyt kokeet ovat osoittaneet että pitkäaikainen stressi voi lyhentää jopa puolella elinikää
viimeksi ksi viisas sanoi että ainahan voit myydä mankinhttp://www.facebook.com/photo.php?pid=4688783&fbid=426172623492&op=1&o=glo bal&view=global&subj=1591010549&id=574578492
mikä velvoite minun on myydä kaikki vähä mitä omistan jos suomen valtio ja viranomaiset töppöilevät enkä minä
14:23S
-Sisältö ei saatavilla-
14:23Minä
juuri tuo asenne pitäisi saada pois
siinä on hondan kuva, saisihan siitä 2000 e mutta minkä  takia oplen senkin velvollinen muka myymään itse maksoin satasen ja kaupoilla kunnostus
myydään kaikki, myydään maakin jolla seisomme
myydään hengitysilmakin, pohjavedethän ollankin jo suomessa myymässä
ongelmajätteenkin jouduin myymään ja valmetti lähti nenän edestä, nyt siitä on jo maksettu 4000 euroa, alle 2000 e traktorista
aika jännä
ja tämähän liittyy siihen yhteen ainoaan asiaan joka tällä hetkellä mieltä painaa ja joka ei ole kuulemma mediaseksikästä suomessa
korkeimman oikeuden päätöstä voi joutua uusimman tiedon mukaan odottelemaan jopa kaksikin vuotta, hyvin menee
ei riitä myytävää siihen asti koska melkein kaikki on jo myyty ja kaikki mitä olen ollut tekemässä tuhottu
14:27S
Sulla näyttäisi olevan vastaus nyt kaikkeen. Ja tunnelma kovin kriittinen, on ymmärrettävää joo.. Mitäs jos menisit nyt ulos nauttimaan syysilmasta ja unohtaisit hetkeksi kaiken pa*skan.
14:28Minä
jää melkoiset antipatiat jos näin on aikomus vetää homma loppuun nän, siis suomen. häpeä suomi tekojasi joita koitat vielä salata
14:28S
Katseleman plantaasia.
14:29Minä
olen sinne lähtöä ollut tässä tekemässäkin, rauapoodista pari jousirikkaa matkalla laturin kiinnikepultteihn ja rantsille laittamaan ne paikoilleen
14:30S
Ja muistaa että on paljon ihmisiä, jotka kulkee hengessä mukana.. lahden sillä - ja tälläpuolen.
14:31Minä
kiitos kun sain ulkoistaa tuntemuksiani, tuosta juuri on myös kyse, kaipaan kuitenkin niitä muutamia harvoja hyviä ystäviäni kuten sinua, no onneksihan tuota aina sillointällöin ehtii näkemään
14:31S
No eikös ystävät sitä varten ole.
14:32Minä

!
!
14:32S

14:33Minä
kiitos tuesta näiden kaikkien vuosien aikana, nyt tehdään hampusta uutta nokiaa vaikka pieni suomen takapajuinen valtio kuinka vastustaisi
v ma lahtemas katsastama pöllut,
palaamme!
taidan laittaa anonyyminä näkösälle jonnekin
14:33S
Hän on hyvä vaan! Etkai?
tulee teksti hyötykäyttöön los anonymios

14:34S
Auringopaistetta arkeen! Palataan! 
14:34Minä
www.offipalsta.com, todellisen sananvapauden ja ihmisoikeuksien äänenkannattaja!

!
U2, let´s keep in touch!
14:35S
Hell yeah!
14:35Minä
thats for sure fight for the right!
Pielavesi-Keitele

tyhjennä Keskusteluhistoria
13:51Minä
ulkopuolisena asian alkaa ymmärtämään
todella vakava tilanne
täällä ok, haluatko tietää parhaan stressinpoistokeinon jonka tiedän, toimii
13:52S
Kerroppa?
13:53Minä
katso ruutu isolla äänen kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=FsVDP0wbhfY
tuonne lähden tästä taas ajelemaan, muutaman kilsan päässä

tämä (eesti) pelasti elämäni, siellä tapetaan ihminen henkiseen väkivltaan ja alistusyrityksiin, pommi eduskuntaan o

HUOM. tässä on hyvä esimerkki minkälaiseksi asiasisältö voi jäädä, mikäli kunollisia netiyhteyksiä ei ole tai jos niitäö

(tekstin editointiyritys 7-12-22)

hmm

"erityisesti epävakaina aikoina olisi yhteiskunnan kannalta hyväksi mikäli laillisuus, sen ylläpito ja -valvonta, sekä yleinen järjestys ja turvallisuus pyrittäisiin säilyttämään yleiten yhteiskunnallisten perustoimintojen säilyttämikseksi ja akaamiseksi"

--siis olisi järkevintä mitä voisi tehdä, rikolliset ihmisyyttä vastaan=hallitus ja eduskunta
mitä mieltä, tuo on todellinen mesta jossa kasvatan kanep
kanal2 valmistelee kuulemma viranomaismielipidettä ennen broadcastingia
13:55S
Ihan nättiä!
13:55Minä
niin minustakin
mere äärel
niinkuin melkein kaikki täällä, tästä mennään saaremaalle mm
13:56S
Onhan se oma paikkansa!
tai omanlaisensa
13:58Minä
tämä on pelastanut minut kaikelta paskalta jota suomessa on tarvinnutkin kestää, olikohan kohtuullista kaikkine paskan puhumisineen, kiitän että olet aina ollut tukena etkä ole hylännyt edes pahimpien noitavainojen aikana joiden kohteeksi taisin joutua kaikkine helvetin hampunkasvatuskauhisteluineen, naula arkkuun jokaisella kerralla kaikista negatiivisista ilmiöistä, srtessiaallot kuin ruoskaniskut
"tuo on se kauhea hampunkasvattaja pielavesi-keitele navettalehti saa haistaa pitkän paskan, hävetä saisivat kuinka ovat toimineet
meininki on täysin laitonta sielläpuolen, poliiseissa rikollisia mm
14:00S
No, mutta sen jälkeen oli helppo erotella jyvät akanoista ihmisten suhteen.
14:00Minä
yhden tyypin vanhaa mutsia uhattiin mm huumerikossyytteellä jos ei tuhoa peltoa jonka maa-alan vuokrannut, säälittävää toimintaa suomen poliisilta
olisi koulutuksen paikka
otan esimerkin mikä suomessa kyllästyttää, esim
maanomistajan edustaja kirjoittaa nimensä sopimukseen maa-alueen vuokrasta, hänen vastuunsa loppuvat siihen varsinkin jos se on erikseen mainittu
14:01
Tähän poliisi-asiaan en ota kantaa sen enempää enää, kuin mitä jo sanoin omenavertauksen suhteen. On ikävää, että ne hyvätkin poliisit saa paskaa niskaan silloin.
14:02Minä
poliisi tuhoaa ko. alueelta 1,7ha cannabis sativaa joka voi olla myös laillisesti kasvanutta
14:03Minä
jep mutta kun jengi ei ymmärrä kuinka voi olla jollakulla mitta todella täynnä olen onnellinen ettei tavitse olla, jatkan
14:04Minä
ok pelto kasvaa itsekseen seur kesänä hamppua, josta poliisi aloittaa uuden kierroksen, uhkaa mm. huumerikossyytteejjä maanomistajan edustajaa jos ei tuhoa peltoa
jolla pieni lapsia
siis pieniä lapsia
ja täysajoneuvoyhdistelmäkuljettaja työkseen
jos huumerikostutkinta kohdistettaisiin häneen hän menettäisi työpaikkansa välittömästi
1.kysymys: milläs perhe sitten ruokitaan
näin toimii suomessa poliisin käytännön työ, uhkailuun, ei lakiin perustumalla, se on todella väärin
pelto oli aikomus myrkyttää, voi v joku myrkyttäisi koko planeetan saman tien tuo touhu suomen puolella on täysin järjetöntä
vailla kasvatustarkoitusta kasvavan hampun tuhoamisen huumausainerikoksella uhkaamalla on rikos nimeltä laiton uhkaus, löytyy laista mm.
14:07S
Mutta, voitko sinä sanoa, että kaikki poliisit toimivat näin?
Ei sillä, siis ikävää tuo on.
14:08Minä
olen tutustunut erittäin tarkoin mm. iisalmen rikospoliisin toimintamenetelmiin ja ne eivät ole kaikilta osin laillisia menetelmiä, suurelta osin tapaukseni tutkinnassa on käytetty poliisilain ja -valan vastaisia keinoja

haluaa olla rehellinen ja luotettava-kohta käy moneen paikkaan mikä on päässyt unohtumaan
julkisuudessa myös noista asioista phuminen bannataan, liekö oikein sekään
en ole puhunut jokaisesta suomen poliisista mutta siellä on nyt vakava paikka josta oikeasti kannattaisi ottaa oppia kun mahdollisuus kerran on annettu
esimerkki
omaan tutkintaani joka mm perustui vangittuna pitämiselle on saatu käytettyä kaikkine seurantoineen ja tutkintoineen veronmaksajien rahoja noin miljoonan verran
14:13Minä
nämä rahat olisivat suurimmalta osin voineet säästyä jos poliisi olisi ollut tehtävientä tasolla ja pyrkinyt toimimaan laillisesti, pakko kättää yleisnimitystä koska se näyttää olevan esim iisalmen poliisin toimintatapa, sama tutkinnanjohtja häärää myös kuopiossa edelleen aiheuttamassa turhia kuluja veronmaksajille vaikka kuuluisi olla esim liikenteenlaskennassa

eli vastoin lakia toimiva poliisimies voi olla kallis henkilö veronmaksajille,

tuollekin rahalle olisi voinut olla varmasti muutakin käyttöä
14:14S
Juu-u..
14:14Minä
semmoisia tänne, todella pettynyt mutta täällä ei kenkä purista
ja tuo sensuurinpaska toinen aihe
14:15S
No se on hyvä kuulla.
Otahan ihan iisisti.
Turha kiristää pipoa miettimällä kaikkia noita!
Siis nyt... jos fiiilis on siellä hyvä.
14:16Minä
tilitänpähän tähän vielä yhden jutun joka suomalaisessa asenteessa kyllästyttää
14:16S
noh
14:17Minä
jonkun näitäkin on mietittävä koska sitäkautta voidaan rakentaa toimivampaa mutta kun suomi dissaa koko aspektin täysin ja se on myös suuri virhe koska niin kauan kuin meno jatkuu tulee myös turhia kuluja
esim tämä hamppuhumppa on maksanut nyt jo yli 20 000 euroa suorina kuluina itselleni, asuisin omakotitalossa tuolla rahalla
sitten sanotaan että pitiko mennä kasvattelemaan että pakkoko oli ruveta
juuri tuo ottaa päähänmutta vain silloin kun joudun katselemaan touhua suomen kamaralta
14:20Minä
tuo on se yleisin kiitos siitä mitä koitan tehdä, toisaalta positiivista palautetta tullut huomattavan paljon kompensoimaan kokonaistilannetta
aivan sama asenne, jos sanon että asian hoitaminen vienyt tloudelliseen ahdinkoon, niin sanotaan vaan että pakkoko oli ryhtyä hommaan
14:21S
Lopussa kiitos seisoo!
14:22Minä
niin seisoo mutta mm. piennisäkkäillä tehdyt kokeet ovat osoittaneet että pitkäaikainen stressi voi lyhentää jopa puolella elinikää
viimeksi ksi viisas sanoi että ainahan voit myydä mankinhttp://www.facebook.com/photo.php?pid=4688783&fbid=426172623492&op=1&o=glo bal&view=global&subj=1591010549&id=574578492
mikä velvoite minun on myydä kaikki vähä mitä omistan jos suomen valtio ja viranomaiset töppöilevät enkä minä
14:23S
-Sisältö ei saatavilla-
14:23Minä
juuri tuo asenne pitäisi saada pois
siinä on hondan kuva, saisihan siitä 2000 e mutta minkä takia oplen senkin velvollinen muka myymään itse maksoin satasen ja kaupoilla kunnostus
myydään kaikki, myydään maakin jolla seisomme
myydään hengitysilmakin, pohjavedethän ollankin jo suomessa myymässä
ongelmajätteenkin jouduin myymään ja valmetti lähti nenän edestä, nyt siitä on jo maksettu 4000 euroa, alle 2000 e traktorista
aika jännä
ja tämähän liittyy siihen yhteen ainoaan asiaan joka tällä hetkellä mieltä painaa ja joka ei ole kuulemma mediaseksikästä suomessa
korkeimman oikeuden päätöstä voi joutua uusimman tiedon mukaan odottelemaan jopa kaksikin vuotta, hyvin menee
ei riitä myytävää siihen asti koska melkein kaikki on jo myyty ja kaikki mitä olen ollut tekemässä tuhottu
14:27S
Sulla näyttäisi olevan vastaus nyt kaikkeen. Ja tunnelma kovin kriittinen, on ymmärrettävää joo.. Mitäs jos menisit nyt ulos nauttimaan syysilmasta ja unohtaisit hetkeksi kaiken pa*skan.
14:28Minä
jää melkoiset antipatiat jos näin on aikomus vetää homma loppuun nän, siis suomen. häpeä suomi tekojasi joita koitat vielä salata
14:28S
Katseleman plantaasia.
14:29Minä
olen sinne lähtöä ollut tässä tekemässäkin, rauapoodista pari jousirikkaa matkalla laturin kiinnikepultteihn ja rantsille laittamaan ne paikoilleen
14:30S
Ja muistaa että on paljon ihmisiä, jotka kulkee hengessä mukana.. lahden sillä - ja tälläpuolen.
14:31Minä
kiitos kun sain ulkoistaa tuntemuksiani, tuosta juuri on myös kyse, kaipaan kuitenkin niitä muutamia harvoja hyviä ystäviäni kuten sinua, no onneksihan tuota aina sillointällöin ehtii näkemään
14:31S
No eikös ystävät sitä varten ole.
14:32Minä

!
!
14:32S

kiitos tuesta näiden kaikkien vuosien aikana, nyt tehdään hampusta uutta nokiaa vaikka pieni suomen takapajuinen valtio kuinka vastustaisi
v ma lahtemas katsastama pöllut,
palaamme!
taidan laittaa anonyyminä näkösälle jonnekin
14:33S
Hän on hyvä vaan! Etkai?
tulee teksti hyötykäyttöön los anonymios

14:34S
Auringopaistetta arkeen! Palataan!
14:34Minä
www.offipalsta.com, todellisen sananvapauden ja ihmisoikeuksien äänenkannattaja!

!
U2, let´s keep in touch!
14:35S
Hell yeah!
14:35Minä
thats for sure fight for the right!
Kuva lisätty 25.03.2009 14:53
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 3 of 3
  1. Urbancityboy
    08.12.2022 01:18
    Urbancityboy
    Timothy Branch
    The growing season 2
    Author
    Admin
    Timothy Branch
    "This same type of article is today 7.12. also in Savo's sanomat, the trash tabloid in question has been actively censoring the topic and distorting the information about the beneficial plant for the last ten years, and now its first article praising the topic still contains nonsense and plenty of warnings about brain damage and other things that the plant supposedly causes, the article still contains noticeable inconsistencies and inappropriateness knowledge. The recommendation would be to put feedback to the junk page so that they can even think about what has been done in the past. It's a wonder that the magazine in question is still published, I hope it has a use as a sauna starter or something, after moving to tabloid size, the value in that regard is pretty much minimal in that use also." 7/12/2022. Timothy Branch
    Reply14h
    Timothy Branch
    Author
    Admin
    https://www.facebook.com/savonsanomat1
    Savon Sanomat
    Savon Sanomat
    Savon Sanomat
    ReplyRemove Preview14h
    Timothy Branch
    Author
    Admin
    Timothy Branch
    "Article 19. Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this includes the right to hold opinions without interference and the right, regardless of frontiers, to acquire, receive and impart information through all media."https://ihmisoikeusliitto.fi/.../ihmisoikeuksien-julistus/
    YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus - Ihmisoikeusliitto
    IHMISOIKEUSLIITTO.FI
    ReplyRemove Preview14hEdited
    Timothy Branch
    Author
    Admin

https://www.facebook.com/photo?fbid=...81048148683049

Timothy Branch
    15h
    ·
    Shared with Public
    Via Turun seudun kannabisyhdistys- "Timothy Branch
    Tämä saman tyyppinen artikkeli on tänään 7.12. myös savon sanomissa, kyseinen roskalehdykkä on sensuroinut aihetta ja väännellyt hyötykasvista olevaa tietoa hyvin aktiivisesti viimeisimmän kymmenen vuoden ajan ja nyt ensimmäinen aihetta imelöivä juttunsa sisältää siltikin vielä typeryyksiä ja runsaita varoituksia aivovaurioista ynnä muuta jota kasvi kuulemma aiheuttaa, artikkelissa on edelleenkin havaittavissa olevia järjenvastaisuuksia ja paikkansa pitämätöntä tietoa. Suositus olisi että laittakaa palautetta roskalehteen että saisivat edes miettimistä siitä, että mitä on aikaisemmin tullut tehtyä. Ihme, että kyseinen lehti vielä edes ilmestyy, kaipa sille on käyttöä saunan sytykkeenä joillakin, tabloidikokoon siirryttyään käyttöarvo siinäkin asiassa on sinänsä melkolailla minimissä. 7.12.2022. Timothy Branch"
    You sent
    You sent
    kivat vaan teillekin, lehtenne on turha julkaisu
    https://www.facebook.com/savonsanomat1
    Turun Seudun Kannabisyhdistys
    15h
    ·
    Mallia on katsottu Kanadasta, jossa tutkijat eivät ole vuonna 2015 tapahtuneen laillistamisen jälkeen toistaiseksi huomanneet suurta kasvua nuorten kannabiksen käytössä.
    Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Saksa suunnittelee kannabiksen laillistamista – eniten "ruohoa" käyttävät jo nyt nuoret, ovatko he vaarassa?
    KSML.FI
    Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Saksa suunnittelee kannabiksen laillistamista – eniten "ruohoa" käyttävät jo nyt nuoret, ovatko he vaarassa?
    Mallia on katsottu Kanadasta, jossa tutkijat eivät ole vuonna 2015 tapahtu...

https://forums.offipalsta.com/album....urecomment1368
  2. Urbancityboy
    08.12.2022 02:14
    Urbancityboy
    https://www.google.com/search?q=saks...t=gws-wiz-serp

https://www.mtvuutiset.fi/video/prog1700102

"Saksassa pidätettiin äärioikeistolaisia vallankaappaus-suunnitelmista."
  3. Urbancityboy
    08.12.2022 21:56
    Urbancityboy
    Timothy Branch

"Videopeliohjaimet ja perunalastupussi voivat olla vaarallisempia kuin kannabis, pitsajuusto voi aiheuttaa pahemman aivovaurion kuin kannabis. Henkinen passivoituminen jonka synonyymisana on lorviminen voi aiheuttaa aivovaurioita. 60-luvun lopulla kun piti saada aikaan "tutkimustuloksia", laitettiin koe-eläiminä käytettävät apinat pakkopolttamaan koneellisesti vajaa sata kannabissavuketta vuorokaudessa, tuolloin oli todettavissa "aivoissa haitallisia muutoksia" joista lehdistö ja valtion edustajat sekä henkisesti taantunut ihmiskunta pääsivät tuolloinkin kirkumaan. Polttamisessa kuin poltamisessa on aina siis toki ongelma sikäli, että häkä ja palamiskaasut ovat ne ainesosat jotka voivat aiheuttaa haitallisia muutoksia aivoissa, periaateessa kannabis siis oli "vaarallinen" koska tilanne oli hyvin paljon samanlainen koe-eläimillä tuolloin kuin jos joutuisi pitämään päätään nuotiossa. Savukepaperi on vaarallisempaa kuin kannabis. Kannabiskasvilla on mahdollista tehokkaasti poistaa aivovaurioita, korjata siis niitä eikä aiheuttaa. Vatsalaukun repeäminen on teknisesti mahdollista kannabisyliannostuksessa, mikäli "altistus kannabikselle" tapahtuu syömällä ja annos on enemmän kuin vatsalaukun tilavuus. Ei kaurapuuroakaan kai kannata käyttää enemmän kuin mitä on tarve. Ihmiskunnalla tuskin on kovin paljon toivoa paremmasta niin kauan kuin se pyrkii valheessä elämään ja juoksee pakoon parannustaan. Kannabiksesta voi saada valmistettua ruokaa ja vaikka lapsille leluja, järjenkäytön mahdollistamiseenhan kasvi olisi juurikin apua voinut globaalistikin antaa. Jonnan vastaus ei ole jostakin syystä nähtävissä, postituksen kommentteja ei ole normaalilla tavalla luettavissa. Voidaan sopia tarvittaessa kuten on esim.turun kannabisyhdistyksen sivuilla aikoinaan ollut, että hamppumies on lapsensa pahoinpitelijä (pahoinpitelyväline on viranomaisten mukaan ollut kannabis) jos sillä asialla maailmasta parempi paikka on saatavissa. Erityishuomio kohdalle "jos sillä maailmasta parempi paikka on saatavissa, voidaan sopia näin tarvittaessa." Sanonta "antaa mennä kun alamäki on" sopisi ihmiskunnan tulevaisuudenkuvaksi, tuskin on toivoa näennäisälykkäälle taantumassa olevalle ja kollektiivisesti itsetuhoiselle lajille jonka seassa on ainoastaan satunnaisia tiedostavia yksilöitä, hekin yleensä vaarallisen kannabis-huumeen käyttäjiä. Alhaalla kuvassa ote Keiteleen sosiaalitoimistön päätöksestä joka on edellen voimassa, lehtijuttujen perusteellahan ihmiset nimenomaan tuntuvat tietävän niin hyvin senkin asian mitä hamppumiehen tapauksessa on tapahtunut lapsiasioihinkin liiittyen. On kaikkea muuta kuin kiinnostavaa kyhjöttää esim.15 vuotta koneella perustelemassa tekemisiänsä säännöllisesti uudelleen ja uudelleen aina uudelle aktiivien ja lääkekäyttäjille tai seuraaville liikeideoita kopioiville makkaransyöjien sukupolville etenkin ilman yleisesti yhteiskunnalle hyödyllisiä tuloksia, moni onkin jo ehtinyt kuollakin ilman lievähaitaisimman lääkkeensä saantimahdollisuuksia. Mahdollista on sekin, että maailma ei lopulta edes parane millään tavoin näihin tämän tyyppisiin tekstiluukkuihin elämänsä käyttämällä ja tarkoituskin on että elämme valheellisessa vaikutelmassa ja uskossa siitä, että maailma kyllä muuttuu paremmaksi kun jaksamme keskustella nämä samat asiat aina uudelleen ja uudellen, rikolliset ainakin ehtivät myydä melko monta satoa silläkin aikaa kun aktivisti kirjoittaa, valiokunta miettii ja esivalta viivyttää. Antipatia, se on esille jäävä mieleen tuleva sana, johtuu varmasti kannabiksesta sekin. Tämä postitusketju on jossakin sensuurissako kun kommentit eivät jää näkyviin. Asioihin liittyen jos kysyttäisiin niin Suomen hallitus joutaisi omasta mielestäni vaikka Siperiaan, monet viranomaiset pidemmäksi ajaksi kiinteää vankilatuomiota suorittamaan joka heille ehdottomasti tulisi määrätä rikoksistaan joista he eivät edesvastuuseen näytä joutuvan."

May be an image of text that says 'kiireellisesti lastensuoj jelulain 38 န်းn mukaan lapsen isă on vaarantanut kannabikselle ja lukitsemalla äidin Hãn on viljellyt hamppua, joka on Suomen on rikostutkinta meneillaän. Isăn elinympă ja turvallinen, vaan vaarantaa lapsen tasapaino kehitystă Isă on estänyt aidin ja lapsen yhdessäolon kieltäyty lasta äidille, vaikka lapsen asuinpaikka on virallisesti tăhãn asti antanut lidin hoitaa lastaan, lapsen turval voida taata. Lapsen ăiti voi mennă lapsen luokse negatiiviset huumeseulat.'
    Reply8m
    Timothy Branch
    +t ynnä muuta, pätkivät yhteydet vuodesta 2007 ja ei olisi ensimmäinen kerta kun jos postitus jostakin katoaa.
    Reply6m
    Timothy Branch
    8.12.2022 Keiteleen sosiaalitoimen päätökset ovat edelleen voimassa. https://www.facebook.com/perfectplan...63114130891164

Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).