Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Hamppurosis
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 37 / 38 Hamppurosis
Minä

well, olville olen jo ollut tuotekehitykseen ja markkinointiin yhteydessä ja olvihan on ihan tuossa keiteleen vieressä ja heillä on panimo virossakin, tämä olisi yksi väylä toimia
12:45Minä

eli jos "pelkkä" hampputee tekee noin hyvin kauppansa niin olisikohan ideaa esim. hiilihapotetun ja fruktoosilla ym. luonnonmukaisilla makeutusaineilla maustetun hamppuvirvoitusjuoman myynnillä

hamppuolut on loppunut kaikista eestin rimeistä ym. kaupoista joista sitä on saanut

syynä kova kysyntä ja riittämättömät markkinat raaka-aineelle

hamppulinu ja hamppuolut ovat yhtenä tähtäimessäni, pystyn helposti tuottamaan suuret määrät raaka-ainetta noihin ja kai siitä pitäisi sitten jo jotain jäädä tuotantopalkkiotakin

olisiko sitten järkevämpää aloittaa tuotanto esim. eestiläisessä pienpanimossa josta voisi markkinoida valmiin tuotteen esim. juuri olville jatkokehitykseen

näitä olen miettinyt
12:48Johanna

hetki, luen

olin puhelimessa

laitan ajatuksesi itselleni talteen

tulin kunnolla kipeäksi

nyt pakko levätä ja juoda paljon. Koneelta tavoittaa mut kyllä, mutta saatan nukahdella välillä
12:49Minä

sama täällä taisin saada flunssan matsäfestareiltä
12:49Johanna

en vielä ole oikein jäsentänyt koko tilannetta

mulle tuli flunssa ja yskänrupi eilen ihan yhtäkkiä

stressi on huono kaveri
12:50Minä

tiedän, todellakin
12:50Johanna

nyt lepään muutaman päivän, kun kerran sairaslomalla tästä lentsusta olen

uskon todellakin siun tietävän

se kuluttaa energiat

Mulla on haave toimia hampun parissa ja olen miettinyt asiaa jo jonkin aikaa

mutta palataan näihin asioihin tarkemmin muutaman päivän kuluttua

nyt on tämä tauti ja väsymys päällä

täytyy ensin toipua näistä potkuista pari päivää
12:52Minä

mieti nyt asioita kaikessa rauhassa muutama päivä mutta heti kun mahd. niin haluaisin esitellä tarkemmin mitä aion tehdä asian parissa

aion tienata mijloonan tai pari, hyvä tiimi ja se onnistuu

tässä on jo aika hyvä porukka kasassa

kun vain siirrytään kunnolla toteuttamaan

suomalaiset huippukasvattajat mm. ovat tukenani ja valmiina työhön

nyt kannattaa miettiä asiaa
12:53Johanna

mietinkin

ihan tosissani

jos asuisit lähempänä, en enää edes miettisi :D:D
12:54Minä

miljoonista puhuminen on mielesäni täysin kontekstissa, kasvi joka voi olla myös syöpälääke on todettu viranomaislaskelmien mukaan olevan yli 82 miljoonan arvoinen tuolla 1,7ha alalla

kunhan kuulet suunnitelmani, ei välimatka ole este millekään
12:55Johanna

:):)
12:55Minä

tämä on eesti-suomi-rinnakkaishanke jossa operoidaan tiettyjen paikkojen välillä

odotan mielenkiinnolla

aivan
12:56Minä

en aio todellakaan hylätä keitelettä koska täällä on parhaat elinmahdollisuudet koko suomessa, hyvä paikka jos olot kovenee

mutta tästä on lyhyt matka joka puolelle suomea

eestissä samoin, aluea jossa toimin on hyvällä sijainnilla ja lyhyt matka joka puolelle

siis alue
12:58Minä

sinun pitää tutustua tähän, täällä on käynyt muitakin ja kaikki ovat diganneet, no kuka fiksumpi nyt ei yli 2m kunnon kasvista diggaisi - täällä kasvaa kyllä todella hyvin

täältä saisi nyt kohta hienoja kuvia

juju aikoo filmata musiikkivideonsa mm täällä

äsken tuli rockilta viesti, haastatella taasen haluavat

"pysytn viimein toimimaan ammattimaisena kasvattajana" on viestini

siis pystyn
12:59Johanna

voi itku, kun piti tulla kipeäksi

saa asiat näyttämään synkemmiltä, kuin ovatkaan

olin kuusi vuotta tuossa työssä

toisaalta mua ilahduttaa mahdollisuus miettiä nyt tosissaan, minkä parissa haluaa työskennellä
13:00Minä

hmm

ehkä t-paitojen?

keiteleellä on suomen suurin farkkuompelimo masi jeans jolla on ompelimo myös virossa, kerron omaa visiotani

kangasta voidaan koe-eriin saada tänä syksynä

olisi työvoitto jo laillistajien päällä, kangaspakallinen voisi olla tulossa
13:03Johanna

Kuulostaa hyvältä! Ihanaa, kun saat nyt toimia ainakin hetken rauhassa!
13:03Minä

idea olisi myös se, että lähden myymään hampun siementä, pitäisi käydä case scandinavian seeds ensin läpi että voi saada suuntaa mistä voisi olla kyse

lisäksi aion hakea huumausaineen tuotantolupaa lääkelaitokselta, minulla on oikeus saada se

kasvihuoneita on varattu mm. ivaloon siellä omistaja on vanhempi rouva joka mukana kunnallispolitiikassa, en usko että tulee enää kohta ongelmaa tuottaa siemeniä kasvihuoneissa

scanseedsillä meni hyvin kunnes toiminta estettiin laittomasti
13:05Johanna

! Olen innoissani!

Sun tekemäsi työ kantaa hyvää hedelmää jo nyt
13:06Minä

Brief: scanseedsin perustivat kaksi kaverusta hyvinkäältä, josta he aloittivat autotallista käsin pakkaamaan ja myymään toisten tuottajien siemeniä internetin kautta
13:07Johanna

muistan lukeneeni tuosta
13:07Minä

heidän liikevaihtosuunnitelmansa(kannattavuusrajojenkin vuoksi hyvä olla olemassa) ylittyi yli 100-kertaisesti, hyvin nopeasti kahden miehen autotallifirma tuotti bruttona yli 25 tuhatta euroa /kk

scanseedsin ent. toimitusjohtaja on henkkeessani mukana

=)=)

hienoa!
13:08Minä

aivan hyvin voisi vaikka pakata siemeniä työkseen, itse ahluan turbovalmetin ja norjalaisen auran

:-):-)

siis haluan

valmet 900 turbo voi hyvin helposti tuottaa minljoonia, thats for sure

ja tuommoinen maksaa 5-6000 e

virossa on jo konetilanne aika hyvä

täällä saan suurtilalliset puhuttua mukaan aivan lähiaikoina

youtubessa kannattaa tutustua nimimerkki urbangrowerin touhuihin

hän on hakenut kannabiksen osto-myynti-välitys ja tuotantolupaa kanadan terveysministeriöltä

ostaa ja myy kannabista työkseen

samaa aion, olenhan jo rockillakin maininnut että aion yhdeksi euroopan suurimmista kannabiksen tuottajista

tämä on täysin mahdollista, olenhan jo suomen suurin

cant help it, de facto
13:12Johanna

totta
13:12Minä

öljy on kokonaan oma lukunsa, saati sitten se, että hampusta tehty kangas on lämpöä eristävä ja paloturvallinen

mä alan keskittyä aiheeseen ihan lähipäivinä

esim:

kirjoita vain, luen mielelläni

ja laitan talteen

kotimainen Hamppu-uunikinnas ja paloturvallisia luonnonkuitutyöhaalareita

öljy käy suoraan salaatinkastikkeeksi, maustettuna esim. basilikalla tai valkosipulilla

kotimainen hamppu-salaatinkastike, tiedän että siitä tulee hittituote koska se on hyvää ja aminohappokoostumut on täydellinen
13:14Johanna

aivan!

listaa vois jatkaa loputtomiin
13:14Minä

pitää saada tarpeeksi suuri tuotanto että tuotantokatkoksia ei tule, tuotetta on oltava koko ajan markkinoilla
13:15Johanna

tarvitset hyvää väkeä
13:15Minä

tiedän että minulla on mijloonaresepti, siksikin olen ryhtynyt toimiini, haluan tästä ammatin ja kaikki jotka ovat onnistuneet ovat rikastuneet suunnattomasti, kuten esim. kanadan saippuakaveri

yksin ei voi tehdä mitään suurta tai tärkeää

juuri näin!

olen samaa mieltä, haluan parhaimmat

eestistä on katsottu jo toimitiloja

minullahan on siinä keskustassa asuntokin jo

50m2/28e/kk

poliisiasema ja posti siinä ihan vieressä, hyvä paikka siemenfirmalle

verot alhaisemmat virossa myös, osa tuotantoa kannattaa keskittää sinne pysyvästi

olen tosissani, keitele lisäksi tukee hankettani

pitäisi olla nyt vaan fyrkkaa rekisteröidä muutama toiminimi tai nimisuojata muutama tuotenimike

hamppu r-tuotemerkillä olisi kyllä hyvä ja uskon että on rekisteröitävissä
13:19Johanna

teen kauppaan lähtöä tässä, mutta kiva, kun kirjoitat

haluan tutustua tähän mahdollisuuteen

uskon, että aika voisi olla oikea
13:20Minä

erittäin hyvä, pääsemme perustamaan keitele-clubia vielä
13:22Minä

nämä ovat pitkiä tarinoita joilla on juurensa kotiseutuni historiassa, muistanetko kun kerroin lankarullatehtailijasta joka ponnisti tyhjästä luoden merkittävän omaisuuden, vain siksi koska ei ryypännyt kaikkia rahojaan ja osasi tehdä oikeat toimet oikeaan aikaan

samalla tilalla puolittain asun tällä hetkellä, hermannin tilalla hamppua kasvatan ja minullapa on liikeidea myös

kyläkauppias keskinen myy muovirihveliä ja on kaikkien tuntema toimien omana markkinointinaan, nyt olisi ympäristöystävällisempi idea kuin kiinanrihkaman myynti
13:23Johanna

:):) muistan toki
13:24Minä

jyväskylässä luonnonkuitutehdas jonka tuotantovalmius satoja tonneja mutta kunnollinen kuitu uupuu

mm

sitten taisi olla puhetta tädistäni ja hänen peruna-liikeideastaan myös, näitä noudattelen

5 riviä viinamäen pellosta, tänään lähes kaikki savon perunat
13:26Johanna

upea tarina kyllä
13:26Minä

tämän tyyppisiä innovaatioita on sukuni tehnyt ennenkin

Mä uskon sinuun ihan 110%

toimittavat mm. kaikkien s-markettien perunat täälläpäin, saivat puhuttua diilin

ja uskon myös, että avainasemassa on myös se, että osaa toimia ajoissa

siinäpä se

ja jolla on hyvä tiimi

tästä riittä kyllä jaettavaa kun oikein jakaa

harkitse tarkoin mutta sinun on päästävä tutustumaan tähän tilanteeseen

nyt alkaa olla oikea aika muutenkin, kasvit kasvavat todella hyvin, lisäksi olisi uutispommi jota en vielä julkista
13:30Minä

parantele ja mieti aihetta, esim. esittelykirjeen laatiminen olville yhdessä tai siellä suoraan käyminen muiden eu-maiden tuotteiden kanssa voisi poikia hedelmää jo tulevalle satokaudelle
13:30Johanna

=)=)

otan nämä talteen

lueskelen tässä sairastelun ohessa ja nostan vähän aihetta palstoillakin

mutta nyt täytyy mennä sinne kauppaan

pyry vaatii ulos
13:31Minä

ok samaa sisu täällä, virallinen hamppua syövä koira

rock varmaan haastattelee taas lähiaikoina, seurataan tilannetta

illemmalla voisi olla vielä yhteyksissä jos jaksat, lähden tästä kohta takaisin plantaaseilleni

tuhansia kiljoa kannabis sativaa, pakko tämä on voida hyödyntää monin eri tavoin, olisi helppo brändätä esim. hamppukaupunki matkailua varten

eestissä 78 hevosta ja elämysmatkatila valmiiksi jossa kasvatan
13:34Johanna

olen koneella illasta kyllä! =)=)

palataan pian!
13:35Minä

laitan sivuista linkkiä, jätä luukku auki jos käy ja palataan aiheeseen

http://www.rannarantso.ee/

http://www.youtube.com/watch?v=FsVDP0wbhfY

tuo on siis se eestin paikka, tai yksi potentiaalisin niistä siellä on paljon muutakin jo valmiina
13:40Minä

tähän tähtään suomessa, en tosin yllä sinne yksin ilman hyvää tiimiähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24274

hampulle annetaan tehdaspaikka esim. täältä keiteleeltä heti kun lakiasiat ovat selvät, kunta tukee jo nyt
13:45Minä

kosmetiikkapuoli ei tarvitse kalliita evirantyyppisiä lupia ja on toteutettavissa esim. vanhoilla meijerilaitteilla

hamppurasvan tuotantopakkaukset valmisteltu, yhteistyökummpanina esim. suuren lihanjalostusfirman tuotepakkausten toimittaja

tuotteen voi valmistaa vanhalla voilingolla esim.

200ml hamppuvoide 23,95 jo nyt myynnissäoleva siis

kotimainen tuote puuttuu vielä ja tuosta on helppo tehdä parempaa

mutta siementen myynnillä olisi helppo tehdä laajat perustulot, sillä voisi olla järkevin aloittaa

esim:

minulla on vähintään 100ha eestissä viljeltäväksi jos niin haluan

jos sato onnistuu, tulee siementä jopa 1000 kg/ha

hampun siemen maksaa tällä hetkellä vähittäishintana vähintään 7,5e/kg

jos laskettaisiin tuottajahinnaksi vaikka 2e/kg niin kannattaisi vielä ostaa ulkoisilta muilta tuottajilta

2e/kg

1000kg/ha

2000e/ha

10ha 20 000 e

100ha 200 000e

kestäisi mennä alakanttiinkin vielä tuosta
13:53Minä

jos onnistun niin hankin puolasta ja saarenmaalta valmista siementä öljyä varten oman tuotannon vähäisyyden vuoksi, minulla oikeastaan on täällä nyt "vain"erittäin hyvä siemenvilja

lajike, jonka pitoisuus alle 2%kuten haluankin

kasvaa jopa 2m pitkäksi, erittäin luja kuitu

kukkaa yhdessä kasvissa keskimäärin 300-400g

eli siemen- ja siten öljytuotto erittäin hyvä

siemenet ajetaan leikkuupuimurilla kääntöpöytä ylhäällä talteen (lähetä viestinä)

Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska Johanna on offline-tilassa.

kuitu ja vihermassa leikataan (lähetä viestinä)

Tapahtui virhe.

tämä nykii ei tule mitään (lähetä viestinä)
Minä

well, olville olen jo ollut tuotekehitykseen ja markkinointiin yhteydessä ja olvihan on ihan tuossa keiteleen vieressä ja heillä on panimo virossakin, tämä olisi yksi väylä toimia
12:45Minä

eli jos "pelkkä" hampputee tekee noin hyvin kauppansa niin olisikohan ideaa esim. hiilihapotetun ja fruktoosilla ym. luonnonmukaisilla makeutusaineilla maustetun hamppuvirvoitusjuoman myynnillä

hamppuolut on loppunut kaikista eestin rimeistä ym. kaupoista joista sitä on saanut

syynä kova kysyntä ja riittämättömät markkinat raaka-aineelle

hamppulinu ja hamppuolut ovat yhtenä tähtäimessäni, pystyn helposti tuottamaan suuret määrät raaka-ainetta noihin ja kai siitä pitäisi sitten jo jotain jäädä tuotantopalkkiotakin

olisiko sitten järkevämpää aloittaa tuotanto esim. eestiläisessä pienpanimossa josta voisi markkinoida valmiin tuotteen esim. juuri olville jatkokehitykseen

näitä olen miettinyt
12:48Johanna

hetki, luen

olin puhelimessa

laitan ajatuksesi itselleni talteen

tulin kunnolla kipeäksi

nyt pakko levätä ja juoda paljon. Koneelta tavoittaa mut kyllä, mutta saatan nukahdella välillä
12:49Minä

sama täällä taisin saada flunssan matsäfestareiltä
12:49Johanna

en vielä ole oikein jäsentänyt koko tilannetta

mulle tuli flunssa ja yskänrupi eilen ihan yhtäkkiä

stressi on huono kaveri
12:50Minä

tiedän, todellakin
12:50Johanna

nyt lepään muutaman päivän, kun kerran sairaslomalla tästä lentsusta olen

uskon todellakin siun tietävän

se kuluttaa energiat

Mulla on haave toimia hampun parissa ja olen miettinyt asiaa jo jonkin aikaa

mutta palataan näihin asioihin tarkemmin muutaman päivän kuluttua

nyt on tämä tauti ja väsymys päällä

täytyy ensin toipua näistä potkuista pari päivää
12:52Minä

mieti nyt asioita kaikessa rauhassa muutama päivä mutta heti kun mahd. niin haluaisin esitellä tarkemmin mitä aion tehdä asian parissa

aion tienata mijloonan tai pari, hyvä tiimi ja se onnistuu

tässä on jo aika hyvä porukka kasassa

kun vain siirrytään kunnolla toteuttamaan

suomalaiset huippukasvattajat mm. ovat tukenani ja valmiina työhön

nyt kannattaa miettiä asiaa
12:53Johanna

mietinkin

ihan tosissani

jos asuisit lähempänä, en enää edes miettisi :D:D
12:54Minä

miljoonista puhuminen on mielesäni täysin kontekstissa, kasvi joka voi olla myös syöpälääke on todettu viranomaislaskelmien mukaan olevan yli 82 miljoonan arvoinen tuolla 1,7ha alalla

kunhan kuulet suunnitelmani, ei välimatka ole este millekään

:):)
12:55Minä

tämä on eesti-suomi-rinnakkaishanke jossa operoidaan tiettyjen paikkojen välillä

odotan mielenkiinnolla

aivan
12:56Minä

en aio todellakaan hylätä keitelettä koska täällä on parhaat elinmahdollisuudet koko suomessa, hyvä paikka jos olot kovenee

mutta tästä on lyhyt matka joka puolelle suomea

eestissä samoin, aluea jossa toimin on hyvällä sijainnilla ja lyhyt matka joka puolelle

siis alue
12:58Minä

sinun pitää tutustua tähän, täällä on käynyt muitakin ja kaikki ovat diganneet, no kuka fiksumpi nyt ei yli 2m kunnon kasvista diggaisi - täällä kasvaa kyllä todella hyvin

täältä saisi nyt kohta hienoja kuvia

juju aikoo filmata musiikkivideonsa mm täällä

äsken tuli rockilta viesti, haastatella taasen haluavat

"pysytn viimein toimimaan ammattimaisena kasvattajana" on viestini

siis pystyn
12:59Johanna

voi itku, kun piti tulla kipeäksi

saa asiat näyttämään synkemmiltä, kuin ovatkaan

olin kuusi vuotta tuossa työssä

toisaalta mua ilahduttaa mahdollisuus miettiä nyt tosissaan, minkä parissa haluaa työskennellä
13:00Minä

hmm

ehkä t-paitojen?

keiteleellä on suomen suurin farkkuompelimo masi jeans jolla on ompelimo myös virossa, kerron omaa visiotani

kangasta voidaan koe-eriin saada tänä syksynä

olisi työvoitto jo laillistajien päällä, kangaspakallinen voisi olla tulossa
13:03Johanna

Kuulostaa hyvältä! Ihanaa, kun saat nyt toimia ainakin hetken rauhassa!
13:03Minä

idea olisi myös se, että lähden myymään hampun siementä, pitäisi käydä case scandinavian seeds ensin läpi että voi saada suuntaa mistä voisi olla kyse

lisäksi aion hakea huumausaineen tuotantolupaa lääkelaitokselta, minulla on oikeus saada se

kasvihuoneita on varattu mm. ivaloon siellä omistaja on vanhempi rouva joka mukana kunnallispolitiikassa, en usko että tulee enää kohta ongelmaa tuottaa siemeniä kasvihuoneissa

scanseedsillä meni hyvin kunnes toiminta estettiin laittomasti
13:05Johanna

! Olen innoissani!

Sun tekemäsi työ kantaa hyvää hedelmää jo nyt
13:06Minä

Brief: scanseedsin perustivat kaksi kaverusta hyvinkäältä, josta he aloittivat autotallista käsin pakkaamaan ja myymään toisten tuottajien siemeniä internetin kautta

muistan lukeneeni tuosta
13:07Minä

heidän liikevaihtosuunnitelmansa(kannattavuusrajojenkin vuoksi hyvä olla olemassa) ylittyi yli 100-kertaisesti, hyvin nopeasti kahden miehen autotallifirma tuotti bruttona yli 25 tuhatta euroa /kk

scanseedsin ent. toimitusjohtaja on henkkeessani mukana

=)=)

hienoa!
13:08Minä

aivan hyvin voisi vaikka pakata siemeniä työkseen, itse ahluan turbovalmetin ja norjalaisen auran

:-):-)

siis haluan

valmet 900 turbo voi hyvin helposti tuottaa minljoonia, thats for sure

ja tuommoinen maksaa 5-6000 e

virossa on jo konetilanne aika hyvä

täällä saan suurtilalliset puhuttua mukaan aivan lähiaikoina

youtubessa kannattaa tutustua nimimerkki urbangrowerin touhuihin

hän on hakenut kannabiksen osto-myynti-välitys ja tuotantolupaa kanadan terveysministeriöltä

ostaa ja myy kannabista työkseen

samaa aion, olenhan jo rockillakin maininnut että aion yhdeksi euroopan suurimmista kannabiksen tuottajista

tämä on täysin mahdollista, olenhan jo suomen suurin

cant help it, de facto

totta

öljy on kokonaan oma lukunsa, saati sitten se, että hampusta tehty kangas on lämpöä eristävä ja paloturvallinen

mä alan keskittyä aiheeseen ihan lähipäivinä

esim:

kirjoita vain, luen mielelläni

ja laitan talteen

kotimainen Hamppu-uunikinnas ja paloturvallisia luonnonkuitutyöhaalareita

öljy käy suoraan salaatinkastikkeeksi, maustettuna esim. basilikalla tai valkosipulilla

kotimainen hamppu-salaatinkastike, tiedän että siitä tulee hittituote koska se on hyvää ja aminohappokoostumut on täydellinen
13:14Johanna

aivan!

listaa vois jatkaa loputtomiin
13:14Minä

pitää saada tarpeeksi suuri tuotanto että tuotantokatkoksia ei tule, tuotetta on oltava koko ajan markkinoilla

tarvitset hyvää väkeä

tiedän että minulla on mijloonaresepti, siksikin olen ryhtynyt toimiini, haluan tästä ammatin ja kaikki jotka ovat onnistuneet ovat rikastuneet suunnattomasti, kuten esim. kanadan saippuakaveri

yksin ei voi tehdä mitään suurta tai tärkeää

juuri näin!

olen samaa mieltä, haluan parhaimmat

eestistä on katsottu jo toimitiloja

minullahan on siinä keskustassa asuntokin jo

50m2/28e/kk

poliisiasema ja posti siinä ihan vieressä, hyvä paikka siemenfirmalle

verot alhaisemmat virossa myös, osa tuotantoa kannattaa keskittää sinne pysyvästi

olen tosissani, keitele lisäksi tukee hankettani

pitäisi olla nyt vaan fyrkkaa rekisteröidä muutama toiminimi tai nimisuojata muutama tuotenimike

hamppu r-tuotemerkillä olisi kyllä hyvä ja uskon että on rekisteröitävissä
13:19Johanna

teen kauppaan lähtöä tässä, mutta kiva, kun kirjoitat

haluan tutustua tähän mahdollisuuteen

uskon, että aika voisi olla oikea
13:20Minä

erittäin hyvä, pääsemme perustamaan keitele-clubia vielä
13:22Minä

nämä ovat pitkiä tarinoita joilla on juurensa kotiseutuni historiassa, muistanetko kun kerroin lankarullatehtailijasta joka ponnisti tyhjästä luoden merkittävän omaisuuden, vain siksi koska ei ryypännyt kaikkia rahojaan ja osasi tehdä oikeat toimet oikeaan aikaan

samalla tilalla puolittain asun tällä hetkellä, hermannin tilalla hamppua kasvatan ja minullapa on liikeidea myös

kyläkauppias keskinen myy muovirihveliä ja on kaikkien tuntema toimien omana markkinointinaan, nyt olisi ympäristöystävällisempi idea kuin kiinanrihkaman myynti
13:23Johanna

:):) muistan toki
13:24Minä

jyväskylässä luonnonkuitutehdas jonka tuotantovalmius satoja tonneja mutta kunnollinen kuitu uupuu

mm

sitten taisi olla puhetta tädistäni ja hänen peruna-liikeideastaan myös, näitä noudattelen

5 riviä viinamäen pellosta, tänään lähes kaikki savon perunat

upea tarina kyllä

tämän tyyppisiä innovaatioita on sukuni tehnyt ennenkin

Mä uskon sinuun ihan 110%

toimittavat mm. kaikkien s-markettien perunat täälläpäin, saivat puhuttua diilin

ja uskon myös, että avainasemassa on myös se, että osaa toimia ajoissa

siinäpä se

ja jolla on hyvä tiimi

tästä riittä kyllä jaettavaa kun oikein jakaa

harkitse tarkoin mutta sinun on päästävä tutustumaan tähän tilanteeseen

nyt alkaa olla oikea aika muutenkin, kasvit kasvavat todella hyvin, lisäksi olisi uutispommi jota en vielä julkista
13:30Minä

parantele ja mieti aihetta, esim. esittelykirjeen laatiminen olville yhdessä tai siellä suoraan käyminen muiden eu-maiden tuotteiden kanssa voisi poikia hedelmää jo tulevalle satokaudelle
13:30Johanna

=)=)

otan nämä talteen

lueskelen tässä sairastelun ohessa ja nostan vähän aihetta palstoillakin

mutta nyt täytyy mennä sinne kauppaan

pyry vaatii ulos
13:31Minä

ok samaa sisu täällä, virallinen hamppua syövä koira

rock varmaan haastattelee taas lähiaikoina, seurataan tilannetta

illemmalla voisi olla vielä yhteyksissä jos jaksat, lähden tästä kohta takaisin plantaaseilleni

tuhansia kiljoa kannabis sativaa, pakko tämä on voida hyödyntää monin eri tavoin, olisi helppo brändätä esim. hamppukaupunki matkailua varten

eestissä 78 hevosta ja elämysmatkatila valmiiksi jossa kasvatan
13:34Johanna

olen koneella illasta kyllä! =)=)

palataan pian!
13:35Minä

laitan sivuista linkkiä, jätä luukku auki jos käy ja palataan aiheeseen

http://www.rannarantso.ee/

http://www.youtube.com/watch?v=FsVDP0wbhfY

tuo on siis se eestin paikka, tai yksi potentiaalisin niistä siellä on paljon muutakin jo valmiina
13:40Minä

tähän tähtään suomessa, en tosin yllä sinne yksin ilman hyvää tiimiähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1325&pictureid=24274

hampulle annetaan tehdaspaikka esim. täältä keiteleeltä heti kun lakiasiat ovat selvät, kunta tukee jo nyt
13:45Minä

kosmetiikkapuoli ei tarvitse kalliita evirantyyppisiä lupia ja on toteutettavissa esim. vanhoilla meijerilaitteilla

hamppurasvan tuotantopakkaukset valmisteltu, yhteistyökummpanina esim. suuren lihanjalostusfirman tuotepakkausten toimittaja

tuotteen voi valmistaa vanhalla voilingolla esim.

200ml hamppuvoide 23,95 jo nyt myynnissäoleva siis

kotimainen tuote puuttuu vielä ja tuosta on helppo tehdä parempaa

mutta siementen myynnillä olisi helppo tehdä laajat perustulot, sillä voisi olla järkevin aloittaa

esim:

minulla on vähintään 100ha eestissä viljeltäväksi jos niin haluan

jos sato onnistuu, tulee siementä jopa 1000 kg/ha

hampun siemen maksaa tällä hetkellä vähittäishintana vähintään 7,5e/kg

jos laskettaisiin tuottajahinnaksi vaikka 2e/kg niin kannattaisi vielä ostaa ulkoisilta muilta tuottajilta

2e/kg

1000kg/ha

2000e/ha

10ha 20 000 e

100ha 200 000e

kestäisi mennä alakanttiinkin vielä tuosta
13:53Minä

jos onnistun niin hankin puolasta ja saarenmaalta valmista siementä öljyä varten oman tuotannon vähäisyyden vuoksi, minulla oikeastaan on täällä nyt "vain"erittäin hyvä siemenvilja

lajike, jonka pitoisuus alle 2%kuten haluankin

kasvaa jopa 2m pitkäksi, erittäin luja kuitu

kukkaa yhdessä kasvissa keskimäärin 300-400g

eli siemen- ja siten öljytuotto erittäin hyvä

siemenet ajetaan leikkuupuimurilla kääntöpöytä ylhäällä talteen (lähetä viestinä)

Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska Johanna on offline-tilassa.

kuitu ja vihermassa leikataan (lähetä viestinä)

Tapahtui virhe.

tämä nykii ei tule mitään (lähetä viestinä)
Kuva lisätty 22.03.2009 13:38
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 05:12 (GMT +2).