|
Kuva 11 / 38 Hamppurosis
|
 |
Hamppurosis4
sample
eilen
23:08Joni
iltaa, onko sulla hajua voinko helposti välttää huumausaine rikoksen jos kasvit on bustattu ku on vegessä eikä huumaavia ainesosia ole juuri yhtään? meneekö läpi jos sanoo esim finolaksi?
Tänään
01:16Minä
itse olen juuri korkeimmassa oikeudessa alle huumausainepitoisuuden omaavan kannabiskasvin kasvattamisesta joten tuskin menee läi, se että onko thc-pitoisuusmittaukset edes tehty poiisin toimesta antaisi näyttöä puolestasi mikäli pitoisuuskeskiarvo on alle 2%
01:19Minä
neuvon kiistämään huumausainerikoksen mikäli et ole sellaista tehnyt, kasvatustarkoitus ja kasvien huumausainepitoisuus ratkaisee yleensä tai ainakin pitäisi niin tehdä, vaikea sanoa tutustumatta esitutkintapöytäkirjoihin tms. en tiedä asiasta sen tarkemmin
01:20Minä
tahtoo tulla vielä tuomioita oikeuslaitoksittain olipa kasvatustarkoitus tai kasvin soveltuvuus sitten mikä tahansa, vaikka laillinenkin
01:25Joni
hpitoisuuksien osalta ei luulis olevan ongelmia, luulen ettei mene yli tuon 2%. polliisit eivät ainakaan täälä lapissa ole hamppu asioista millään tapaa perillä. vastaan ainaki vänkään viimiseen asti jos tulee taisto
01:26Joni
mutta luulen että vetoavat aiempaan huumetaustaan kun käyttörikoksesta on tulossa kans
01:27Minä
jep ok, kannattaa pyytää mittauttamaan thc-pitoisuudet oman nä'ytön tueksi jos ei kysymyksessä ns. laiton kasvatustarkoitus
01:28Joni
olen kyllä poliiseja kehottanu mittaamaan
01:29Minä
kannattaa ottaa matskut talteen, sinulla on oikeus saada käyttöösi kaikki esitutkinnassa syntynyt materiaali ja voit antaa asiassa loppulausunnon jossa kerrot oman näkökantasi tarkemmin
01:30Joni
näinkö on? sittehän tää helepottuu ehkä paljonki
01:31Minä
helpottaa syyttäjän työtaakkaa kun saa myös rikoksesta epäillyn omasanaisen näkemyksen asiaan
01:31Joni
joo
01:31Minä
katso esitutkintalakia ja finlexiä aiheesta, se on raskasta työtä mutta voi kannattaa
joudun pois koneelta, palataan ja ilmoittele kuinka asia on edennyt
01:32Joni
joo, kiitoksia neuvoista. ilmottelen |
Kuva lisätty 22.04.2009 22:42
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 16:16 (GMT +2).