Hamppurosis2Samir
mulla oikeudenkäynti 26.8 eli syntymäpäivänäni !!! aikamoista..... kotonoa sisällä kasvatin ja sinilakit tuli !!! omaan käyttöön kyllä varmasti menee mutta ehdollista vankeutta syyttäjä havittaa ... !!!
oiskohan mitään neuvoja :):) ?
09:44Minä
ok sorry kun näihin ei ehdi aina vastailemaan, itsellä KO menossa piakkoin
hmm saatko maksuttoman oikeudenkäynnin?
ota asianajaja fredmaniin yhteyttä, omaa asiaani hoitanut ihan ok
09:45Samir
ei ole avustajaa ollenkaan .... itse itseäni puolustelen
09:45Minä
en tiedä asian taustoja sen tarkemmin ja vaatii oman tutustumisensa että voi ottaa tarkemmin kantaa
09:45Samir
voisin ottaa kiitos ja ymmärrän ettet ehdi näihin aina vastailla !!
ymmärrän
ONNNEA MYÖS SULLE KAIKESSA !!!! :):)
09:46Minä
asianajaja markku fredman asianajotoimisto fredman & manssoon
09:46Samir
kiitos :):)
09:46Minä
niitä harvoja asianajajia, jotka ovat rehellisiä ja toimivat korkean moraalin mukaan
09:47Samir
kuulin tosiaan että ois parempaan päin menosa noi sun hommat !!! toivottavasti näin on
09:47Minä
toivon onnea, voisit halutessasi vedota sanatarkkaan lainkohtaan;
eli siis mikäli koet itse että asia on näin, odotas
09:47Samir
sanatarkkaan lainkohtaan ????
09:49Minä
"mikäli teko ei ole ollut omiaan heikentämään yleistä lainkuuliaisuutta, ei ole aiheutettu vaaraa tai haittaa kenellekään eikä teon kohteena ole ollut suuri määrä huumausainetta tai ole tavoiteltu suurta laitonta taloudellista hyötyä voidaan tuomioon harkita sen lieventämisperusteita, jotenkin näin se siellä finlexissä on
kannattaa lukea finlexiä jos on ko. tyyppistä projekteja käynnissä, niin ainakin itse teen
:-):-)
09:51Minä
laita faktat niin otan kantaa mitä on odotettavissa ainakin suomen virallisen oikeuskäytännön mukaan, tuomiohan sinänsä voi olla ihan mitä vaan kuten on nähty esim. omalla kohdallani
09:51Samir
VOI VITSI KIITOS ET TIEDÄ KUINKA PALJON JO TOI AUTTOI :):)
voin laittaa faktat sulle inboxiin
09:52Minä
montako kasvia, kasvatustarkoitus, tutkinnassa kertynyt näyttö ym ratkaisevat
09:52Samir
jep ok laitan sulle heti mailiin
09:53Minä
ja oikeuslaitospiiri tietenkin myös, meillähän esim. raiskaajapoliisit pääsevät itä-suomen hovioikeudessa ehdollisella, tuomiokäytännöt vaihtelevat alueittain paljon eri tuomioissa myös kannabisasioissa
vastaan jos vain ehdin jo kohta, eestiin lähtöä tässä odotan ja silloin on kone kiinni kun olen siellä
09:57Samir
YMMÄRRÄN .... laitoin sulle nopeen mailin
en löydä tuota sanatarkkaa lainkohtaa finlexistä
10:31Minä
kyllä sieltä semmoinen kohta kuitenkin löytyy, on mapissa mm. tulosteena juuri oman asiani hoitoa varten
10:32Samir
ok kiitos !!!! luen ton mailisi
10:34Minä
jep ok täällä muuten kasvaa kannabis todella hyvin, useita tuhansia kiloja ns. laimeaa peltoheinää tulossa, todennäköisesti nähdään uutisissa tänäkin syksynä kuvaa pelloista
10:34Samir
oon tosiaan turussa, markku fredman helsingissä....soitin..
:):) :):) :):) :):) HAHAHAHAHHAHA TOSI HYVÄ HOMMA !!!! :):)
10:34Minä
"vihdoin voin hoitaa työtäni,helpottunut haara kertoo"
10:34Samir
:):) :):) :):) :):)
10:35Minä
erittäin hyvä, että KO jo linjasi asiaa ja saan kasvattaa alle 2%:sta kannabista vapaasti
näin se menee, askel kerrallaan
suurimmat harppaukset on jo otettu, nyt vaan hienosäätö kuntoon eli selkeät pelisäännöt alalle juttuni käsittelyt myötä
10:36Samir
niiin että saatin ees joku linjaus ja ns raja sille thc procenttiin !!!! HYVÄ
TEET MAHTAVAA TYÖTÄ !!!!! :):) :):)
NIINKU OON SANONUT KOKO TURKU SEISOO TAKANASI :):)
10:38Samir
nimenomaan askel kerrallaan !!!!!! vielä kun olisi 50 kpl timo haaraa niin HUH HUH :):)
10:38Minä
jatkan muualla, palataan ja tsemppiä, terveisiä kaikille asiasta ja alasta kiinnostuneille, tähtään siihen että tätä alaa vielä voi hakea mm. työvoimatoimiston vapaat työpaikat-osastolta, haen jo nyt valmiiksi sopivaa kokoonpanoa suomalaisten huippukasvattajien muodostettavaan ammattikuntaan mutta tuonhan turussapäin jo toki tiedättekin ja hyvä niin
10:39Minä
tästä tulee arvostettu ammatti, maksamme ensinnäkin jo niin paljon veroja tulevaisuudessa, budilla voisi sitäpaitsi pyörittää ennaltaehkäisevää päihdetyötä ja -huoltoa suoraan
suomella olisi nyt ns. miljoonaresepti ja lääke lamaan
50 kpl x timo haara = esim. viimekesän tuotto 8200 kg X 50 = paljon kannabista
:-):-)
10:41Samir
Kyllä täällä turussa hyvin perillä asiasta ollaan ja todella hyvä niin :):) kokoonpanoosi jos haet turkulaista taitoa olen enemmän kuin mielelläni mukana :):) työkkäriltä tommosta kun saisi hakea niin veikkaan että täyttyisi aika alta yksikön paikat !!!!
10:41Minä
piti siis sanomani, todella paljon
10:42Samir
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH TOI OLI HYVÄ :):) NYT REPESIN :):) :):)
jep miljoonaresptit ja lääke lamaan TIEDÄN !!!!!
10:42Minä
palataan, pitäkäähän lippua korkealla - vaikeudet ovat voitettavissa todellakin
;-);-)
katsotaan vielä mitä KO lopullisesti päättää ja sitten töihin oikein toden teolla, cannabis sativa oy!
10:43Samir
TUHANNET KIITOKSET TIMO KAIKESTA !!!!!! jep palataan ja lupaan ilmoittaa miten meni !!!!! JA TSEMPPIÄ MYÖS SINNEPÄIN !!!!
cannabis sativa oy :):) kuullostaa yrityseltä jossa vois uraa alkaa kehittää :):)
10:45Samir
turussa pidetään suurta timo haara lippua ja voit kyllä uskoa että NIIIN korkealla kuin vaan voi pitää !!!!! täällä pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä !!!!!
suomi tarvii TIMO HAARAA !!!!
Mail:
19. elokuuta kello 9:56
elikkä narahdin kylläkin jo kolmatta kertaa samasta asiasta eli kotikasvatuksesta .... edellisillä kerroilla päässyt sakoilla vaikka kylläkin parhaillaan olikin 7 suurta puskaa makuuhuoneessa ja kunnon laitteet .....tämä meni omaan käyttöön kuitenkin oikeudessa ja minulle langetettiin 420e sakkoja....(se oli minusta ok)
nyt sitten kolamnne kerran kun narahdin oli saunassa se 7 puskaa taas !!!! kasvatuskäyttö tottakai omaan käyttöön ja tutkinnassa poliisit olivat kuivattaneet "sadon" jossa oli noin 600g heidän mukaansa ja nytten minulle halutaan ehdollista vankeutta ja se ei olisi hyvä homma töitten suhteen jne ....
600grammaa 7 suuresta kasvista tuntuisi asiallisesti punnitulta, Kukaan ei liene vielä kovin tarkoin perehtynyt tässä maassa siihen kuinka toistuvasti 7 kasvin kotikasvattamisesta ns. laittomaan käyttöön kuten reseptittömään lääkekäyttöön tai viihdetarkoituskäyttöön toistuvasti tuomittua tulisi jatkossa tuomita. Periaatteessa rangaistukset kovenevat kerta kerralta, ehkä kannattaisi koittaa vedota juuri tuohon lainkohtaan joka oli jo puheena. 7 kasvin vuosittainen 420 euron maksu kasveista voisi olla aivan asiallinen - tosin oikeudenkäntikuluja ne eivät nykykäytännössä riitä edes kattamaan. Ota suosittelemani henkilö asianajajaksesi mikäli hän pystyy näin nopealla aikataululla asian hoitaakseen ottamaan ja ilmoittelethan kuinka asia etenee.
Mikäli asia vähänkään itsestäni kiinni olisi, olisi kotikasvatus esim. 1-6 kasvia lupatutkinnon suorittaneille lääke- taiviihdetarkoitukseenkin ollut jo ajat sitten laillista, luvallista ja lupamaksullista. Tässä asiassa olisi helppoa toimia oikein, ja niin että asiasta olisi enemmän hyötyä kuin haittaa juuri esim. säästettyjen oikeudenkäyntikulujen ja maksettujen lupamaksujen muodossa, valtiollahan ei olisi varaa jättää näitäkään varoja ja syntyviä säästöjä vastaanottamatta varsinkaan näin epävarman taloustilanteen vallitessa.
Ollaan yhteyksissä, tsemppiä oikeudenkäyntiin! |