Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Valkoinen HJ
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 2 / 7 Valkoinen HJ
HUOM! LEIKKAA NIIN ISO PALA KUIN MAHDOLLISTA, MIELUITEN KOKO TAKAPALA KUTEN APPARINPUOLELLAKIN

(Capslockit todennäköisimmin olleet jumissa, myöskään saman tyyppisten ongelmien vuoksi kuten ajankäytöllisistäkin syistä, lauseiden ym. alussa ei ole aina käytetty isoja alkukirjaimia, johon on kiinnitetty huomiota. Useita tietokoneita ja puhelimia mennyt jumiin, tekstejä hävinnyt vuosien ajan kuten muutakin asiaan liittyvää vuosien ajan, kuvan auto ei liity mihinkään käsiteltäviin asioihin muutoin kuin että kylkipalaa ei lopulta tarvittukaan, kori piti myydä poliisin aiheuttamien taloudellisten ongelmien vuoksi kuten paljon muutakin meni toisin kuin olivat suunnitelmat olleet) Edit 3.6.2023, lisätty tämä alateksti.
HUOM! LEIKKAA NIIN ISO PALA KUIN MAHDOLLISTA, MIELUITEN KOKO TAKAPALA KUTEN APPARINPUOLELLAKIN

(Capslockit todennäköisimmin olleet jumissa, myöskään saman tyyppisten ongelmien vuoksi kuten ajankäytöllisistäkin syistä, lauseiden ym. alussa ei ole aina käytetty isoja alkukirjaimia, johon on kiinnitetty huomiota. Useita tietokoneita ja puhelimia mennyt jumiin, tekstejä hävinnyt vuosien ajan kuten muutakin asiaan liittyvää vuosien ajan, kuvan auto ei liity mihinkään käsiteltäviin asioihin muutoin kuin että kylkipalaa ei lopulta tarvittukaan, kori piti myydä poliisin aiheuttamien taloudellisten ongelmien vuoksi kuten paljon muutakin meni toisin kuin olivat suunnitelmat olleet) Edit 3.6.2023, lisätty tämä alateksti.
Kuva lisätty 01.02.2009 21:33
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
  1. Urbancityboy
    03.06.2023 16:15
    Urbancityboy
    May 27, 2023, 9:17 AM
    You sent
    "Sinähän minulle tulit siksi suuttumaan.
    Jos minulle tullaan huutamaan eli suutuit itse ensin, niin senku--"
    You sent
    huomenta vaan sinullekin
    You sent
    melko negatiivisesti alkaa aamu näillä jutuilla ja lähinnä tekee mieli vältellä kontaktia sitten
    You sent
    ei elämääni mahdu tuollaista kauniit ja rohkeat -draamaa, etsin vakaata suhdetta jossa ei värkätä shouta lähes joka asiasta. asioiden kä'äntely ja vääntely satuttaa ja minulla kuuoluu olla oikeus sanoa näin
    You sent
    -o
    You sent
    olkoon miten on, "ihan sama" - olo noista teksteistä ainoastaan tulee. eucalyptus suomalaisissa kuitutehtaissa sekä tuotannon epäekologisuus on paljon kiinnostavampi asia, joihin aiheisiin kenen tahansda toivoisi ennemmin paneutuvan
    You sent
    ei pitkiä ihmissuhdevuodatuksia, kiitos. ei tule ainakaan kiistelyäkään sitten
    You sent
    realismia ja itsearviointia suosittelisin sinulle
    You sent
    eipä muuta nyt tällä erää, kivaa päivän jatkoa
    (henkilö)
    Samoin
    A-Ö replied to you
    A -Ö
    Tätä erityisesti

Sinä suutuit minulle.
    Senkus suutut, mutta opi että sinulle sanotaan takaisin.

Toivottavasti teippasit paperini, mistä tulit huutamaan.

Minulla on kanttia sanoa milloin aloitan riidan - edellytän samaa sinulta, enkä halua kuulla syyttelyjäsi riidoista, mitkä itse aloitit, koska et itse pitänyt siitö mitä sanoin
    Mä en ota sinun syyttelyjäsi sinun omista teoista.

Eli lopeta muistuttelu "et ole tästä syystä sopiva"

Sattuu, loukkaakin vähän ja etsi parempi
    Hyvin yksinkertaista.
    You sent
    tilannetta on nauhalla. vessan oven repimistä ja raivokohtaustasi en nauhalle saanut. useita kertoja pyysin että lopeta. sen jälkeen mentiin rauhallisesti junalle. mikäli ihminen kääntää omassa mielessään asiat toisinpäin kuin ne ovat olleet, jotakin on pahoin pielessä, todellisuuden kohtaaminen auttaa myös elämässä. ei muuta nyt tällä erää. (valitettavasti todettava, että) erittäin negatiivista energiaa levittävää on viestisi
    A -Ö
    Minä ----. Myös välitin pidin huolta.
    Mutta näkihän sen

loitonnat tehokkaasti toisinpäin kääntelevillä puheilla joista tulee lähinnä mieleen aikaisempi elämä jossa on mm ollut rikollismaailman psykologisia loppuunpolttaja psyykkaajia ja elämänsisällön viejiä
    O
    Ettei kiinnosta.
    Tämä ok.

Mutta en tarvitse sinulta puheluissa tästä ns mainintaa " olit sitä ja tätä"
    You sent
    ilmoittaisin että mikäli on loppuunpolttoyritys niin se ei ole toimivaa, ei tule onnistumaan. useampi loppuunpolttajapsyykkari on ihan romuna nykyään itse oman toimintansa seuauksena. toxic energy people tyyppisiä asioita
    You sent
    itsetuhoihmiset ainakin levittävät ns myrkyllistä energiaa ympärilleen ja tuhoutuvat itsekin sitten jossakin vaiheessa ensin tarpeksi tuhoa ympärilleen aikaan saatuaan. onko niin tässä tapauksessa, on seurannassani parhaillaan
    O
    Nämä on faktoja.
    Puhut minulle näin
    " annoin yhden mahdollisuuden "
    " sait toisen "
    " et ole kelvollinen "

Ai mitä ?

Luuletko T-tyyliin suhde on jokin sanelupolitiikka sinulta yksipuolisesti ?
    Ei kiitos.
    Kaukana tasa-arvosta.

Äh olkoot.
    Ei toimi. Eikä tule toimimaan.

P s kerro kun teippasit paperini.
    O
    Jep. Pysyttelen kaukana.
    En halua joutua kokemaan enempää ylireagointejasi, mitkä muuttuvat riidksi, kun lopulta vastaan samalla tavalla sinulle, kuin olet minulle viestinyt.

Oletko kykenemätön katsomaan itse mitä teit ?

En mä halua kuulla sinun kuittailua minulle sinun tilttailusta.

Se on epäreilua.
    Ei minua kohdella epäreilusti
    You sent
    teksteisihisi kun jos päiväänsä alkaa käyttää niin tulee vanha sanonta mieleen että ei siinä vielä mitään jos valehtelee mutta jos itselleenkin valehtelee niin silloin vasta huonosti menee. mielestäni jonkinlainen realiteettien ongelma tai turkua tms,. vaikea sanoa mistä tuo käytös johtuu, ei mitenkään erityisemmin tee mieli tavata oikeassa elämässä ja toivottavasti sovitut projektit hoituvat eikä stressitilanteita aiheudu kummallekaan osapuolelle. Tutkinnassani on mitkä ovat pohjimmaiset motiivit tuon tyyppisille elämänsisällön täyttämisyrityksille. itsearviointia kehoitan toteuttamaan, niin pyrin itsekin tekemään, jokainen sekunti
    O
    Lyhyesti

Älä tule syyttämään minua mitä itse teit.

Hauskaa launtaita.

--

--rikollisuusmaailman / poliisin värväämä pään loppuunpolttaja? lähinnä mietin että opetetaanko tuota menetelmää jossakin, olet jo kolmas joka on 15 vuoden aikana yrittänyt sotkea ajatuksiani tuolla täysin samalla menetelmälläå. toivon että hoidat asiat kuten on sovittu, asiointiväleissä siten olisi hyvä olla. elämääni ei saa sotkea enempää ja muistuttaisin että useampi loppuunpolttaja on itse mokannut ja palanut itse loppuun juuri tuota samaa menetelmää käyttäessään. miettimistä päivään! Kaikkea hyvää!
    You sent
    en ollut varannut päivääni tähän, muuta tekemistä oli
    You sent
    jälleen miinus siis
    Oreplied to themself
    O
    Kerää vaan mitä vaan miinuksia.

Olit väärässä ja halusitko käsittää väärin ja vain päästä lähtemään tilanteesta = eli oliko se motiivi sun ylireagointiin ja opittu tapa - tuhotaan ennen lähtöä

[Tää on sitten analysointia]

Minusta tuntui pahalta, että halusit ehdoin tahdoin---

Se.
    Tää toimintakuvio toistuu.

Seuraavaksi syytät sinun papereitten repimisestä jne

Eli sun toimintamalli.
    Kuvio. Tapa.

Et nää ei oo kivoja.
    Ethuomaaks ite.
    Siksi sanon, et ne loppuis.
    Tai et en haluatuollaists ihmissuhteeseeni minä.

Et pitää tietää ja tiedostaa mitä itse tekee

Ja tää on keskustelua.

Ja joo
    Etsin puolisoni muualta
    En mä halua tuollaista parisuhteeseen =

(henkilölle mainittu useita kertoja, että parisuhde hänen kanssaan ei ole mahdollinen)

Ehdoin tahdoin väärin käsittämistä ja sit et kehtaa myöntää mitä tuli tehtyä ja syytät minua

Nou tänks beipi.

Mun suhteissa kohdataan mitä tuli tehtyä ja ollaan rehellisiä.
    O
    Eikä lasketa mulle miinuksia.
    O
    Se ei kuulu välittämiseen.
    You sent
    elämänsisällöinnen ja ajankäytöllinen ongelma tuo enemmän on, koko ajan olisi itselläkin muuta juuri parhaillaankin. kuten mainitsinkin jo, ns. "ihan sama" olo tulee noista teksteistä ja sisällöstä, joten siis, ihan sama, voidaan sopia vaikka niin tarvittaessa jos siitä hyvä olo tai parempi elämä tulee, en ole tosin lukenut nyt viimesimpiä tekstejäsi. kun on muuta
    O
    Totta kai ihan sama.

Sama minullakin sinun kohtelusta minulle eli tää huomauttelu.

En mä halua kuulla joka puhelussa "ettet ollut kelpo"

Mikä sun käsitys edes rakkaudesta on ?
    Et se on joku "arvostelu" ja ' syyttäminen toisesta omista riitelyistä"

Ei tod.
    O
    Tuohan mitä teet on just sitä käytöstä, mikä tuhoaa rakkautta ja välittämistä.
    AÖ - jne
    Epäpikeudenmukaisuus.
    Syyttely
    Pisteyttäminen

Nou tänks.
    En mä halua tälläistä parisuhteeseeni

Tuostahan puuttuu hyväksyminen ja arvostaminen.

Tuohan on vain pisteyttämistä
    Kritisointia
    A -Ö
    Sinulle sanotaan siksi, että sinusta välitän, et älä ole minulle tuolla tavalla - tai ei voida olla tekemisissä

Et lopeta.

Ja ei ihmissuhteissa pitäis edes pyytää tuollaista.
    Et ole reilusti.

Kaikki tietåå - et mikä on reilua vai mitä ??

Ja sit pitää tiedostaa sen verran et tiedostaa miksei ollut reilu ja korjaa sen
    You sent
    voitko olla vähän aikaa kirjoittamatta, toisen asian valmistelu on meneillään., Vaikka kahden tunnin päästä kun en ole koneella niin silloin saisi tähän kirjoittaa vaikka kahden kirjan verran
    You sent
    sekoittava häiriö tässä tekstiluukussa A - Ö
    You sent
    27.5.2023
    You sent
    hyvää päivän jatkoa, ollaanpa yhteydessä
    May 27, 2023, 10:34 AM

A - Ö

Ollaan.

Siksi haen oikeudenmukaista kohtelua sinulta, kun haluan olla kanssasi tai seurassasi viettää aikaa niin hassua kuin se onkin.

A - Ö
    Terveisiä Hesarilta
    May 27, 2023, 1:16 PM
    You sent
    hesarille terveisiä takaisin
    Sat 2:53 PM
    You sent
    huom tärkeä
    You sent
    avasin suljetusta pakkauksesta litiumpariston, ikäänkuin muuttui huoneessa kaikki, tuntui voimakas kemikaalihyökkäyksen tuntuinen olo ja haisi kuin jokin lääketeollisuuden aine
    You sent
    taajuuksia muuttui ikäänkuin, hyh kuin haisi avatessa kemikaalimaiselta ja valloitti koko tilan
    You sent
    tutkimusaihe: lithium, mahdollinen haitta-aine
    Sat 4:03 PM
    O
    Aa kirjaimet havisivat
    Sat 7:50 PM
    You sent
    You sent
    Ollut samaa, lakkaa jotkut kirjaimet toimimasta ja on muitakin häiriöitä
    You sent
    Joutsenet pellolla(potentiaalinen hamppumökkialue), kuvaan, palataan
    O
    Kaunista 😘😍🥰
    You sent
    Niin on.parikymmentä joutsenta pellolla
    O
    Latasin mun seinalle kuvia mun paiva. En laheta ettet mene tukkoon
    You sent
    Hamppumökkejä tänne vaan 20 ha on käytössä. Mahtuisi kasvimaatakin
    You sent
    Menee tukkoon,voi olla hidastusohjelmakin
    You sent
    Omistaja salliva hamppumökeille, paikka hyvä
    Sat 9:14 PM
    O
    Sun 7:27 AM
    You sent
    https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/...xhTKWOnNJNaXEo
    You sent
    Ukraina sotilaallisilla toimilla nyt Venäjällä. Sotilaiden älypuhelinvideolla he kertovat olevansa vapauttamassa Venäjää. Suomi asiastaa Ukrainaa ja on riskissä käydä kuten viime kerralla, kun on oltu hyökkäyssotaan osallisina.
    You sent
    https://www.facebook.com/groups/1806...8828839063060/
    You sent
    tuollaisen vastaavantyyppisen ilmiön olen nähnyt peitettävän chemtrailseilla, Virossa aikoinaan
    Sun 8:22 AM
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...b4p8r-rL0H&s=1
    You sent
    https://www.google.com/search?q=geen...hrome&ie=UTF-8
    Sun 10:26 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/
    O
    Juu.
    ' uhkaavaa '
    You sent
    sitä koittanut juurikin mös sanoa, että huolimatta siitä jos jollakulla on muutama pihalammas ai kana joita ei ole rokotettu, niin todellisuudessa luomutuotannossakin laitetaan rokotteet
    O
    Huomenta.

Oon ollut hereillä jo tunteja.

you sent
    ydintalvityyppinen kylmyys oli täällä viime yönä, taivas värjäytynyt ja säteilyt 0,14 - 0,17

katovuoden elket ehkä, tunne että sateet saattavat tulla väärillä ajoituksilla

You sent
    säätä on hyväksi seurata. normaali se ei täälläkään ole

ei passaa kuvia paljoa lähetellä kun menee jumiin mutta laitan yhden kuvan kameralta
    You sent
    You sent
    pulleaa ja terveen näköistä on, kiinnostavaa olisi tietää mistä halkeamat, joista maailmalla on raportoitu, ja jonkalaisia siemeniä olen nähnyt mm. tampereella, johtuvat
    You sent
    gmo, alumiini vaiko liikaa typpeä tms
    O
    Sen luonto
    O
    Et sen pinta kuuluu olla suonikas.

Tää mun mutu.oota haen kännykkäkynän kädet puutuu .
    You sent
    ja muutuvatko sellaisen ihmisen aivot samanlaisiksi jos siemeniä paljon syö tai käyttää öljyä joka olisi tehty samanlaisesta siemenestä. ruokateollisuudelle kun ei tahdo oikein mikään kelvata, ennenkuin se on pilattu. monet hamppuöljyt eivät maistu pähkinältä enää, samoin pähkinöitä taitaisi olla valmistettu taikinamassasta, valutekniikasta ruokaväärennöksiin liittyen on jo ollut videoita
    You replied to O
    (mielestäni) älypuhelinsäteily tappaa ja mutatoi verisoluja, siksi puutuminen

Sun 1:22 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/poliisimuseo/
    You sent
    näiltä voisi kysyä onko hassistynnyrit jo esillä heillä
    You sent
    enimmäkseen tiiliskiviä ja radiolähettimiä siis

---

(keskustelua jodisuolan käytöstä ym)
    Jep
    Älä syö. Heitä pois
    O
    Tappaa
    You sent
    onko selvillä se että onko siinä ferrosyanidia tms on kiinnostavaa varmaksi tietää. kilpirauhasasiat sillä kunnossa on pysyneet, en kovin paljoa käytä edes suolaa
    O
    Murskaa morttelissa mitä toin..jos tulee mylly vastaan kirppis niin otan
    You sent
    merisuola on myös ihan hyvää
    O
    Tehty suola = ---- = pelkkä natrium.

Ihan paskaa.
    Vrt rypsiöljy kemiallinen..tai valk sokeri

(ihmissuhdekeskustelua ym)

ihmissuhdesyövereihin ei riitä resurssit kovin syvälle porautua kylläkään, on asiat miten on ja menee miten menee, elämä ja aika näyttää
    You sent
    ja kokemusta kertyy, kertynyt jo. ja kastematokin oppii on tieteen näkökulma näihinkin asioihin

(ihmissuhdekeskustelua)

----

(spekulointia, mitä maaseudulla puuhataan ym)

maaseudulla jos on elämänsä pelkästään jossakin pikkukylässä kuten tämä nilakan kunta-alue tms mikä tämä nykyään onkaan, niin on saman juustokuvun alla kun jos eksistä on puhe, yleensähän näillä kylillä kaikki ovat oolleet toistensa kanssa noin 90%:sesti
    You sent
    -o
    You sent
    ei ole kehittämäni kulttuuri
    You sent
    vaikea sanoa mitä kukakin puuhaa, yleistä on myös ns bachucsen bakkanaalit tyylinen yleisriskiinnainti joka tapahtuu primitiiviaivoilla jotka yleinen alkoholinkäyttö ja väärä ravinto ovat tuhonneet
    You sent
    -ristiin-
    You sent
    häiriöitä ja mahdollisia valeprofiileja, jokin koneella

(profiililinkki)
    onko tuttu. profiilinsa ei ole ollut häiriöksi mutta seurannassa

ulkomailta 2 kaveria nyt listalla jotka epäillyttäviä
    You sent
    kumpikin ns kauniita naisia, voi olla vaikka ns 10 pientä neekeripoikaa profiilien takana
    You sent
    kuten on aikoinaan jo ollutkin

(wikipedia; "negridirotuiset") (sanan historia ym)

---skootterikauppiaita afrikasta, saa mp3-soittimiakin kun vain rahaa lähettää

(keskustelua ns. hormonihäiritsijöistä, lääkkeistä, e-pillereistä ym.)

you sent
    olen miettinyt samaa lääkeaineista, että olisi esim. limakalvokontaktissa paljon psyykelääkeitä syövän kanssa niin tulisiko samaa vaikutusta itseen sitten
    You sent
    e-pillereiden käytön olen suositellut useamman elämäni aikana olleen naisystävän lopettamaan ja se on aina hyvä ratkaisu. luonnollisen kierron voi oppia tunnistamaan ja välttää raskauden mahdollisuuden syntymistä silloin kun sellainen on olemassa
    You sent
    mielialamuutoksia, painon nousua ja steriliteettiä, onko vaikutuksia jälkeläisiin myöhemmin ym

Glyfosaatti-alumiinireaktio olisi kiinnostava nähdä. Ohuena jauheena alumiini round-upissa ehkä saattaisi jonkin verran kiehuakin
    You sent
    kumpaakin on ihmisissä melko paljon yleensä
    Outi
    Etsin sen amalgaami höyry videon
    Outi
    Outi Töyrylä
    Hirveä myräkkä täällä..
    You sent
    https://www.youtube.com/results?sear...ction+balloon+
    You sent
    lähden luontoon, töitä myös. toivottavasti ei autosta tankki tipu (autosta on putoamassa polttoainetankki kiinnikkeen rikkouduttua, ei huoltotiloja ja hankala päästä ylipäänsä mihinkään enää korjaamaan)

You sent
    palataan, ollaan myöh. yhteydessä
    You sent
    hyvää päivän jatkoa!
    O
    O
    Varo joo tankkia.
    Pus
    Sun 3:52 PM

---

Kuule Pampi Himphamppu

Mä katson möksän niin mennään viikoksi sellaiseen.

Jos mun työ alkaa niin ehtii viikon olla.
    Oli kelit mitä vaan, niin on kuitenkin takkaa, sauna, metsä.

Voi nauttia ympäristöstä.
    You sent
    ethän varaa vielä mitään mistään, neiti kanto-hangessa
    O
    En
    O
    Tää oli idea
    You sent
    ota toisinajattelijaporukka mukaan ja vallatkaa lossisaari 77 juhannukseksi
    (todennäköäisimmin kaikki mökit ovat jo varattuja koska juhannus lähestyy, ei näytä tuttuja olevan tulossa sitten tänäkään kesänä kai, potentiaalisen organisaattorin kanssa on keskusteltu tässä)
    O
    Hra Pampi
    You sent
    neiti hankikanto
    O
    You sent
    kanto hangessa, hmm
    O
    Pampi Himphamppu
    You sent
    täytyy varoa ettei suksi osu hiihtäessä, jos on kanto hangessa niin siihen tökkää helposti hiihto (hankiainen sanana ollut hauska ja huomionkiinnittävä, jolloin otettu versio hankikanto puhekielivaihtoehdoksi,"lempinimien kaksimiskilpailuun osallistuttu")
    O
    Hauskaa

Tein sen haun valtiolle.
    Meni 3h
    O
    Ei siis toi töks.
    Vaan nimileikit.
    You sent
    onko kopiota tekstistä gmailiin
    O
    Se oli mun työnhaku
    O
    Te tsto pyysi -- tstoon töihin.
    You sent
    ahaa, siias oma työnhaku
    You sent
    käsitin
    You sent
    täytyy käydä nukkumaan
    You sent
    toivottelen jo öitä ja kaikkea muuta uniin kuin ötököiden kuvia

A - Ö

Ostan mökin. Tuu vuokralle. On peltoa ja autonkorjaushalli tms. Toive.

Hyvä oivallus että ther(hyönteismyrkkymerkki) (ei karkoitinaine pelkästään siis) on synteettistä piriä..
    O
    Tein jutun.
    O
    Gmo banskukääpäset..taatusti.
    You sent
    yksi tyyny voi tappaa 5 miljoonaa hyönteistä
    O
    O
    Ja vauvan.
    you replied to A - Ö(ei tietoa tutkimuksesta asiassa)
    You replied to A Ö
    hieman ikäänkuin samaa mieltä
    O
    Ja linnut.
    You sent
    hyvin todennäköistä
    O
    O
    Pääskyset syö piri hyttysiä ja kuolee.
    Halvaantuu
    You sent

(??) (ei ole sanottu tämän kirjoittajan toimesta, että ko. vaikuttava aine olisi ns. pervitiiniä, jolle mahdollisissa minimökkikylissä olisi täyskielto)

valitettavasti, tällä kehityksellä tai taantumuksella ne tulevat kuolemaan pois
    O
    Ei ole saapunut
    Ei yhtään
    Yhtäkään vielä
    You sent
    halju haju/aistituntemus siitä thermacellistä lähtee. puudutetut eivät varmaan sitä voi aistia
    You sent
    vähissä on pääskyt
    O
    O
    Juovat kaljaa ja ovat kesän thermacell + piikit.
    You sent
    eikä ole hyönteisiä enää juurikaan. ei kurjillekaan ole ruokaa enää, linnut kuolevat pois
    You replied to O
    senpä takia tämä kaikki onkin niin toivotonta jo
    O
    Ei voi mennä mökkikylään jos siellä tää laite naapurissa.

(mikäli olisi maaseutuyhteisöllistä toimintaa tai mökkikylä, kiellettyä yllämainittu hyönteis"karkoitus"muoto"

On taatusti kaiman mökillä..tai sen parveke..
    Esim.
    O
    Pitää varata se erämökki.
    Rakennan hamppumökin.
    Pitää olla kaukana myrkyistä.
    You sent
    --on karkoitin--ja hyönteiset kävivät hätäänsä näyttämässä pihassaan ja ei mitään enää henkilökään tajua. halveksuu polkupyöräilyä ja liikuntaa ym, tolloksi on mennyt
    You sent
    mittaitlaustyönä hamppumökit läheiseltä tehtaalta olisi hyvä toteutusmuoto
    O
    Pervitiiniä sotilaille.
    Nyt kansalle.
    Että saadaan "sotapsykoosi" oli kyllä " pervitiini" tilat..
    You sent
    vlamista matskua kun maailmalta jo saa,

tietyt karkoittimet ja hyönteisille hyvin haitallisten aineiden levittämislaitteet täyskieltoon, (viite: tutkimukset sekä yleiset kokemukset, huoli pölyttäjistä ja hyönteismaailman hyvinvoinnin katoamisesta) --miten niitä voi enää edes myydä, järjenjuoksu on maailmasta loppunut eikä varmaankaan yhtään paranna tilannetta, että porukat on jotakin kaljalla käyviä liikkuvia "karkoitin" tyynyjä itse lopulta kun käryttävät sitä laitetta, ainakin minut karkoittavat tehokkaasti, kun olen seurannut, mitä hyönteisillekin tekee, vasen aivolohko alkaa myös puutumaan ym, halju on maku

You sent
    samaa miettinyt
    O
    O
    Ne ovat pöllyssä
    You replied to O
    yhtenä keväänä pääskyt eivät enää saavukaan

valitettavasti, tällä kehityksellä tai taantumuksella ne tulevat kuolemaan pois
    O
    Ei ole saapunut (alue)
    O
    O
    Ei yhtään
    Yhtäkään vielä
    You sent
    halju haju/aistituntemus siitä thermacellistä lähtee. puudutetut eivät varmaan sitä voi aistia
    You sent
    vähissä on pääskyt
    O
    Juovat kaljaa ja ovat kesän thermacell + piikit.
    You sent
    eikä ole hyönteisiä enää juurikaan. ei kurjillekaan ole ruokaa enää, linnut kuolevat pois
    You replied to O
    senpä takia tämä kaikki onkin niin toivotonta jo
    O
    Ei voi mennä mökkikylään jos siellä tää laite naapurissa.

On taatusti kaiman mökillä..tai sen parveke..
    Esim.
    O
    Pitää varata se erämökki.
    Rakennan hamppumökin.
    Pitää olla kaukana myrkyistä.
    You sent
    -- ja hyönteiset kävivät hätäänsä näyttämässä pihassaan ja ei mitään enää tajua. halveksuu polkupyöräilyä ja liikuntaa ym, tolloksi on mennyt
    You sent
    mittatilaustyönä hamppumökit läheiseltä tehtaalta olisi hyvä toteutusmuoto
    O
    Pervitiiniä sotilaille.
    Nyt kansalle.
    Että saadaan "sotapsykoosi"

youtube
    piritableteissa ajelivat etelävaltioiden virtuaalisotapeleillä irakiin koulutetut penskat lastensairaalat ym maan tasalle irakissakin

--

https://www.youtube.com/watch?v=xzo9Ks465ec
    You sent
    "illan viimeinen biisi" vaikka ei mikään slovari varsinaisesti olekaan, soi hyvin

--

https://www.facebook.com/RosemaryHat...Uxpc1rQAZquZSl
    Mon 11:14 AM
    O
    Avainsanat
    [ mä boldaan nyt ]
    AND OTHET PARASITE AND FUNGAL DISEASES

mun pointti ne on kaikki loisia sairaudet ja terve keho ei elätä loisia.
    O
    Huippulinkki
    Pampi rakas 😘😄

Tehdään näitä.
    Myyn fb ja tuodaan peräkärryllä Hki !!!

Saadaan hyvät kesärahat

(linkki netistä)

älä jaa muille
    jooko

(auton renkaista kukkaruukkuja on yleinen ja yleisesti tiedossa oleva keksintö)

Eikö sulla ole renkaita ?

Näistä saa hyvät rahat !!

Tue 5:43 AM
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...dXsOpp8VKj&s=1
    You sent
    yli 140 nautaa meni ja tuoantolaitos, navetat vaan palaa, hyvin yleisesti
    You sent
    t
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...M0DdLtBxIt&s=1
    You sent
    suomen oma tuotanto korvataan tuonnilla, valitettavasti tuotantomenetelmät etenkin ukraina-puola-ent.itäblokin alueella ovat sellaisia, etä käytännössä tuotavat viljaerät ovat myrkyllisiä
    You sent
    ttt
    You sent
    serotoniini: ylellä peräti oli esillä, että noin 90% ihmiskehon serotoniinista syntyy vatsassa. Mietinnässä, että minkälaisia häiriöitä elimistöön tuottavat sitten ns. serotoniinin takaisinoton estäjät, joita psyykelääkkeissä on

---

tilasto jos olisi kuinka paljon on palanut ym. tuhoutunut lihantuotantolaitoksia suomessa nyt viimeisen parin vuoden aikana niin kiinnostava asia. useita navettoja palanut ym tuhoutunut
    O
    Huomenta Pampi
    Heräsin jo 8lta.

täällä eilen säteilytaso 0,16 yleinen, voimakkaan väsymyksen teki, vaikea sanoa mistä johtuu vaiko italialainen pastakastike oli jotenkin haitallista. ilmassa voi myös ihan hyvin jotakin olla joka väsyttää, säteilyt ovat koholla ainakin
    You sent
    löyhähti "karkoittimen" vaikuttava aine hetken elimistössä, hyvin voimakas tunne eilen. toissapäivänä olin hetken terassilla jossa oli "karkoitin" käytössä ollut . voi olla erittäin haitallinen elämälle se laite ja aineet joita siinä on. ihan kuin olisi syönyt semmoisen tyynyn, tuntuu elimistössä ja ns. sisäisessä hajuaistissa
    You sent
    väittäisin että ei tee hyvää alanojoon käyttäjälleenkään
    O
    Sehän halvaannuttaa hermot
    O
    Hermoston
    You sent
    mahtaa hyönteisistä tuntua kammottavalle kun lienee kovan luokan aistit hyönteisillä
    O
    Hajuaisti suoraan aivoihin

O
    Sehän on pervitiiniä.
    (kokonaan toinen vaikuttava aine näyttäisi mm. google-tietojen pohjalta olevan kysymyksessä)
    You sent
    jalat ajoittain puutuneen tuntuiset olleetkin eilen ja tänään

supertaannutettu taitaa samaan aikaan olla yleinen pyrkimys. on kuin myrkytysoire jonka takia oli niin uninen olo eilen
    You sent
    mikä lie ollut sitten

jos tekstistä kyse joka yllä niin luin sen jo. lieneekö tehty analyysi mitä kylvöaineet ovat olleet, pitäisi melkein olla laboratoriotutkimukset että voi tietää mitä milloinkin tiputetaan
    You sent
    vaihtelee koostumus kemikaalikylvöissä
    O
    Jep
    You sent
    sen on mikroskoopi jo näyttänyt
    O
    Ihanaa kun PAMPI oot olemassa
    O
    Voin puhua näistä.sun kanssa
    O
    You sent
    alumiiina (tai sen näköistä ja hajuista ainetta) tuli runsaasti virossa kun viljelin 2010
    O
    O
    You sent
    ihanaa kun on kanto hangessa

tätä kautta saan kuvan siirrettyä koneelle
    You sent
    ehdotettu lääkekannabiksen tuotantoa mm. Nepalissa ja tuontia Suomeen, säästöä tuotantokuluissa verrattuna ns, länsimaiseen tavaraan ja suora kehitysapu samalla

(puhelimen sijainti : Pasila)

---
    ---

jokin revohka meneillään ilmeisesti ja puhelimesi sijainti käännetty suoraan jonkun "pasilan miehen" taskussa sijaitsevaksi. suomessa puuttuu valvontaelin poliisien sekä tiedustelun suorittamilta toimilta joita ei voine laillisiksi olettaa

---aalla.. hassut.
    You sent
    John Kerry : "it´s time to U.S. farmers to go extinct", sukupuuttoon farmarit on ou jee
    O
    You sent
    yleinen linjaus
    You sent
    erikoinen uutinen oli juuri äsken uutisvirrassa kun MT tms. uutisoi että suomalaisesta ruoasta enemmän vientituote, toki jos on kohta enää missä mitään tuottaa, ylimääräistä ainakaan. jo tällä hetkellä luomu menee (enimmäkseen) vientiin ja tuodaan myrkkyviljaa ym. tilalle

yritin laittaa linkin hollantiin kaverilistallani olevalle traktorimielenosoitushenkilölle niin ei löydy enää koko profiilia
    You sent
    A - Ö
    Fb oli sotkenut kaverilistat nyt vkl..

Ne oli kopioitu eikä palautus onnistunut.

Moni sanoi, että aivan vieraita lisätty ja vanhat viety

Bugi

Paska nousee aina pintaan

(saviruukuista ja kasvimaista keskustelua ym)
    you sent
    oli aikoinaan suunnitelmissa että tulisi saviruukkuteollisuutta järjestettäväksi samalla kuin kasvituotanto, luonnonmateriaali kaikkein parasta olisi

rikkinäisistä ruukunsirpaleista saisi salaojia ehjien ruukkujen pohjalle ja savi ei saastuta

savolan navetan kattotiilen paloja on ollut omissa ruukuissa pohjalle laitettuna, salaojaa juurille (jotain hyötyä savolastakin vielä edelleenkin)

hieno on fossiili jos on aito
    You sent
    savolassa oli juuri mainitsemasi tyyppinen suunnitelma, tehdä mahdollisimman paljon käytetystä ja kierrätetystä

(tuu vuokralle - keskustelua)

kiitos tarjouksesta. katsotaan nyt ainakin missä silloin ollaan ja mikä vuosi on kun työ loppuu

(tule vuokralle, olet taitava, saat kasvihuoneen ym)

en ota kantaa muutoin kuin että kiitän huomaavaisuudesta mahdollisten käytännön taitojeni huomioimisessa
    You sent
    https://www.facebook.com/Kooplaw/pos...zK67V1HiAoJNEl

You sent
    saturnuksen revontulet

joutsenet laskivat muutamien kymmenien metrien päähän eilen samassa paikassa jossa ovat olleet (haarautuva puu ja maisema - teema)
    You sent
    kohtalaisen kesyjä

A - Ö

Valtavasti !!!!
    O
    En ole koskaan nähnyt noin montaa yhdessä
    You sent
    parikymmentä ainakin on ollut
    You sent
    Mukavia seuralaisia

Ainoa luomumpi peltoalue alueella niin ovat turvapaikan omaisesti ko.alueella

(kasvimaakeskustelua ym)

you sent

Ei sen enempää aiheesta.kunpa kasvaisi hyvin, tulee ihan kohtalaisesti joka varmaan pasilanmiehillekin tässä samassa televalvonnassa tiedoksi menee

onkohan poliisi ja oikeuslaitoskaan ymmärtäneet, että kyseessä on juurikin asian laillisuuden sekä laillisuuden selvittelyjen laillisuuden selvittämisen vuoksi alusta alkaen ollut julkinen projekti, tämän vuoksi dokumentaatiota juurikin on yritetty perustella, mutta elokuva on yllättävän monen mielestä ollut "narsistista itsensä esille tuomisen tarvetta)

mielenkiintoinen aihe, motiivit näin sanojille myöskin mielenkiintoisia

PUS
    Mä suunnittelen lomaa sinne..teltta mukaan..pyörä.
    You sent
    Telttailu on kivaa
    You sent
    Ota toisinajattelijoiden tiimiä mukaan
    Outi
    Jep siinähän lukee.
    Ihan sama.
    Saavatpahan palkkansa ja selviävät yhtiövastikkeistaan
    O
    https://m.facebook.com/story.php?sto...00002077218259
    You sent
    Näin ehkä keiteleen uuden projektipäällikön, menisi profiloituna määritelmään. Kiinnostavaa huomioivatko ns.hamppumies-asiankin
    O
    Akateeminen tonttu
    You sent
    ei ole välttämätön koulutusvaatimus ollut ko. työssä
    You sent
    vaikea sanoa onko tonttu ja onko akateeminen

---

kamomilla ehkä onnistui ja tuli kynnön jälkeen kyntökerroksesta esille. taimia on näkyvissä jo
    You sent
    sitä on paljon nyt v mäes kyntökerroksissa. siksi en sitä silloin myöskään poiminut että sen saa esille kun maan kääntää oikeasta syvyydestä ja esille ehkä nyt tuli. vaikea sanoa valtaako juolavehnä ja kenelle alue edes kuuluu sadonkorjuun aikaan
    You sent
    kaikki pitää poimia jos vaan saa poimittua
    You sent
    asteroiduskasvi on hyödyllinen
    O
    Sä kynnit sen ?
    IHANAA 🥰
    Uudenkuun kasvavan aikaan kaikki leviää.

Tuun poimiin.
    You sent
    hyvän makuista teetä oman lajikkeen kanssa yhdessä tulee
    You sent
    vaikka pullotettu juoma olisi
    You sent
    kuivaamotiloja ei enää ole. se on huono homma kuten koko tämä kylä on melkoisen epäonnistunut
    You sent
    kiuruvedellä tyhjä meijeri, lahoittaa meinaavat tai purkaa
    You sent
    ollut mm mehupakkaamona
    You sent
    sopisi hyvin, lieneekö miten vaarallisen alueen luokittelut sitten kun todellisuutta siellä jos näkisi lisää
    O
    Jos sä ajaisit hki A veneen..se maksais bensaa..
    Mä.maksan osan, koska mun junalippu maksais kuitenkin ja pyörä..

Vois pyöräillä.täällä..viettää Hki päivää..ym

Niin sit vois virittää pyörän kyytiin sinne ja saa autoon kyytiin teltan ym..

Ja tuun sitten junalla takaisin..
    O
    Idea
    You sent
    ihan hyvä logistiikka
    You sent
    pyöränkuljetuseline kyllä toimii
    You sent
    tankkia pitäisi korjata. liikkumiseen suomessa tarvitsen rahaa eikä sitä ole. 200 e meni (investointiin), 255e kameraan jo pelkästään
    You sent
    tilillä ehkä kolmekymppiä saattaa olla
    You sent
    pitäisi 7.päivään pärjätä jolloin saatavalla laittomalla eläkkeellä ei paljoa matkustella
    O
    Jos tuot kirppismyyntiin samalla tavaraa

minulla on pyörä itähelsingissä, melko huonot kahvat ja jarrut
    You sent
    en ole tuomassa mitään myyntiin, ei oikein ole mitään mitä myytäväksi olisin suunnitellut
    You sent
    eikä autoon mahtuisi jos liikkuisin

Tekis niitä ruukkuja autonrenkaista..50€ kpl...
    O
    Niistä äkkiä rahaa..
    O
    Katsoitko ?
    Vanteellisesta renkaasta saa..
    You sent
    irtoaa kyllä kumia melko paljon niistä, en oikein ole autonrengasruukkujen kannalla kun tiedän mitä syöpätavaraa ne ovat
    O
    Rälläkällä.
    You sent
    savolan aikaan olisi ollut renkaita ja vanteita, tilat tehdäkin
    You sent
    satoja renkaita oli kerättyinä
    O
    Pelargoneille kelpaa..
    O
    Pitää olla vannekin.
    O
    https://www.meillakotona.fi/artikkel...ki-kukkaruukku
    You sent
    ei oikein ole enää vanteita, kymmenittäin niitä oli savolan aikaan ylimääräisiä
    You sent
    tonihinnalla meni 100 e/t
    You sent
    nnnnn
    You sent
    jumii
    You sent
    '
    O
    Juu
    O
    Nyt ruokaa.
    Säteilyä liikaa
    You sent
    sitä on ilmoilla kyllä tällä hetkellä. hyvä kun on tuo mittari niin voi saada tuntemuksille vahvistuksen
    O
    You sent
    Mesenaattituttavani nk. Vanha isäntä etsii alueelta täältä taloa pojalleen, jos satut selaamaan ilmoituksia myynnissä olevista ja tulee hyviä niin ilmoitathan. Täytyy itsekin katsella
    O
    Ok
    Tue 12:20 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/akinlakiapu...yi2U4FjdvnbCdl
    Tue 12:55 PM
    O
    Mee katsoon kuva.

(kuva ym.)

Mennää kebabille täällä ?
    You sent
    Onko hyvä jokin tietty kebabpaikka jota suosittelet?
    You sent
    O
    En tiedä. Etsitään jos pyöräillään täällä / ollaan piknik kesäturisteja Hki
    You sent
    Kohtalaista kuvaa saa kasvin lehdestä, jälkimmäisessä kuvassa on yksittäinen trikomikarva
    O replied to you
    O
    Wau
    You sent
    Kiitos tarjouksesta,katsotaanhan nyt. Ei oikein kestä terveys kebabbeja enää, söin jo mm. (Vankiloista Suomessa ym.)
    You sent
    Ihan hyviä kuvia saa otettua jo näillä tarvikkeilla
    O
    Saa hyviä

Täällä sataa. Pilvistyi
    You sent
    Levottomaksi, ymmärtämättömäksi ja agressiiviseksi pösilöksi voi mennä jos paljon lihaa syö, ajanoloon voi alkaa myös tuntua eräänlainen virtapiirin maku. Ravintoketjun yläpäässä on kaikenlaisia ongelmia ja lihatkin voivat olla mitä sattuu. Ei ole varaa ottaa riskiä että tulee ns.huonon lihaerän ateria,se on niin kiikun kaakun jo tämä homma omalta osalta. Ei mitään poloniumkasviksiakaan tms.kyllä olisi varaa syödä
    You sent
    Ei oikein ole varaa matkustella ja syödä ulkona
    O
    Totta
    Tue 2:33 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/groups/4007...0143167833688/
    You sent
    onkohan hyvä, aihe on mielenkiintoinen, täytyypä kunnella

jopoja 2 kpl tarjolla, ajokuntoisia kai, siistin näköisiä kuvissa. valkoinen toinen
    O
    Pampi
    Tälle meidän suhteelle on label.

Tää on kumppanuutta
    You sent
    onko tarvetta, voivat olla hyvinkin edullisia, ei -varastettuja ainakin ovat (näin on ainakin annettu ymmärtää)
    O
    Sun seinä kuvat ?
    Ne voi myydä --- tai --- kierrättää. Se myy.
    You sent
    ei ole seinälläni jopojen kuvia kai
    O
    Ok
    O
    Missä kuvat ?
    You sent
    puhelimen viesteissä on mutta en saa siirrettyä kun meni ruutu pimeäksi taas
    O
    Äh
    You sent
    kuormittui kuvista
    A - Ö
    Tylsää
    You sent
    enkä saa soitettua ja varattua, valkoinen kannattaisi ehkä ottaakin, siisti kunto
    You sent
    tuttavalla myynnissä

(onkohan samaa kuin ns. "kesä meni väistellessä kaiken maailman varastettuja perämoottoreita - aihe")

ihan hyviä linkkejä, mutta kuten mainittu varrettomat ns. pökälemallin kengät ovat kiikkerät työssä ja varsi maiharissa toimittaa lisänivelsiteen virkaa, jalaksen tai sievin turvakärkimaihareita olen ostamassa jos joskus on rahaa
    You sent
    helppoa niin ei tarvitse käyttää ajatusresursseja että mikä kenkä kun käyttää sellaisia mitkä ovat jo hyväksi todettua ja ainoastaan hintaa voi silloin seurata että mistä halvimmalla saa
    You sent
    jos olisi rahaa siis
    You sent
    toki jos olisi elokuvahanke niin mistä parhaan tarjouksen saisi niin sen firman kengät voivat näkyä tarvittaessa kuten vaatteetkin, vaatteet eivät tosin saisi olla keinokuitua
    Tue 3:49 PM
    O
    Nahkaa nahalle
    O
    O
    Pampi
    Keksin laittaa kanelia ja inkivääriä raparperimehuun.
    O
    Aletaan kirjoittaa kirjaa.

Mä kirjoitan sä sanelet ja sä kirjoitat - mä kasaan.
    You sent
    periaatteessa koko ajanhan olisi mahdollista kirjoittaa, hamppumiehen muistelmat ja ajankuvausta tämän tyyppisissä tekstiluukuissa olleiden tekstien pohjalta
    You sent
    puuttuu sopimukset vaan, ensin sopimus ja sitten kirja on oma mielipiteeni. muutoin on vain muistiinpanoja ja mahdollista ajankuvaa
    O
    Ei fb kautta.
    Se omistaa silloin materiaalin

HUOM
    You sent
    mikäli ensin kirja ja sitten mahdollinen materiaali niin on hyvä muistaa että ei työhönkään voi mennä ilman työsopimusta
    O
    Kirjailijat tarjoaa valmista kässäriä.
    O
    Joo mut toi on oma työ
    You replied to O
    tuskin omistaa kaikkea täällä kuten vaikka näitä teksti-ikkunoiden tekstejä
    O
    Sä et ole töissä muille.
    Vaan se ostaa joka maksaa eniten
    O
    Nämäkin
    You replied to A - Ö ym jne
    hmm, käsikirjoitus on tarkoitus olla jonkun elämä
    O
    Samoin whats up..
    You sent
    ei sitä käsikirjoittajat kai osaa tehdä kun ovat ulkopuolisia
    O
    Gmail meilit.
    You sent
    en usko että esim kaikki tekstisisältö joka on ollut gmailissa, muuttuisi gmailin omaisuudeksi
    You sent
    esim jos lähetän käsikirjoituspohjaa esiluettavaksi gmailin kautta niin sitäkö ei sitten saisi käyttää kun on ollut gmailissa
    O
    Eli ihan omaa tekstintekoa esim open office.

--- lukee
    AI poimii kaikki
    O
    Siksi SUOJATTUJA sähköposteja käytetään
    You sent
    tekoäly voi kohta tehdä käsikirjoituksen googletiedon perusteella, ensimmäistä versiota suppeassa muodossa on jo tuttuni yrittänyt ja hamppumies-aiheen pohjalta
    O
    Kaikko kopiodaan
    Eli varastetaan
    You sent
    ja sai aikaan AI jonkinlaisen
    O
    Joo ja se ei ole hyvä, koska sä et saa latiakaan.
    O
    Älä anna pois ja varastettavaksi.
    O
    Vrt todistukset - kauppa.. hipit..perintö..jne
    You replied to O
    kopiolla ja alkuperäisella on aina eroa, osa sisällöistä voisi olla vaikka juurikin kopioijien paljastusasioita niin rauhoittuu vähän semmoinen touhu tai sitten kopiot menettävät uskottavuutyensa ja jos liittyy yrityselämään vielä lisäksi niin aina paremmin asettuu tilanne plagiointi paljastamalla
    You sent
    ----faija erittäin huonossa kunnossa kun näin rautakaupassa äsken
    You sent
    torjunta-aineruiskutuksetkohan on tehneet
    You sent
    vai onko jokin muu myrkytys, iho verenpurkaumilla ja nenä punaisena ja heikko happi, voi olla rokotteetkin
    You sent
    lähden katsomaan saako tankin pantaa jotenkin korjattua, ei yhtään kiinnosta (paikka), kastematokin oppii, miksi en minäkin siis
    O
    No sä oot fiksu.

O
    Ja matokin suht ookoo
    O
    Tue 4:34 PM
    O
    Mato Pampi
    O
    Mato Pampissa
    Tue 8:16 PM
    O replied to you
    O
    (torjunta-aineen levittäjällä huono kunto, keskustelua)
    Cocktail
    Yhteisvaikutus

entä tämä:
    You sent
    Totuuspuolueen puheenjohtaja Jaana Kavoniusta vastaan on nostettu kevään aikana useita syytteitä törkeistä ja perusmuotoisista kunnianloukkauksista. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa on vireillä kolme eri rikoskokonaisuutta, joissa on useita erillisiä rikossyytteitä ja lukuisia asianomistajia. Asianomistajien joukossa on yksityishenkilöiden lisäksi asianajajia ja käräjäoikeuden tuomari.

(palaute)

--

you sent
    henkiolöä vaikuttaisi kulutetun samalla tavoin papereihin hukuttamalla kun mitä itsekin olen joutunut sietämään, ja kun jos vastineet ja kirjelmät on laatinut viimeisen päälle ja pystyy osoittamaan olevansa oikeassa niin soikeuslaitoksessa viimeistään todetaan " ei se mitään vaikka olet oikeassa, me tuomitaan sinut silti"
    You sent
    roihuvuoressa asui aikoinaan, en tiedä vaikka vieläkin varmaan asuu, Elvikseksi pukeutunut henkilö, ymmärrän jos joku on star wars-fani ja luonnostaan näyttää prinsessa Leialta, en pitäisi sellaista asiaa miinuksena kenellekään

(keskustelua aiheesta)

ihan skarppi on mielestäni ollut, toki jos ei ole näyttöä ja sanoo jonkun olevan jotakin josta voi nostaa rikossyytteen niin toki voi joutua tuomituksi vaikka saisikin näytön tueksi sanoilleen
    O
    Totta
    You sent
    onhan hän ollut monta vuotta esillä jo näissä kuvioissa

(keskustelua aiheesta)

you sent
    ei hän vaikuta kilari-ihmiseltä. mikäli vuosia on koitettu uuvuttaa ja polttaa hermoa loppuun, niin sellainen ihminen ei jaksa kyllä mitään älyttömyyksiä yleensä (loputtomasti ainakaan) keneltäkään

---

ihme kyllä sain laittaa tankin montulla. kohtalaisen oivallinen ruostumattomasta teräksestä oleva panta tuli tilalle, ihan hyvän näköinenkin tuli vaikka nyt itse sanon
    O
    Taatusti tuli.
    You sent
    primeroista on aiemminkin mennyt samoja kohtia, primeroitahan on ollut kymmeniä, useammassa on sama ongelma olut niin meni rutiinilla
    O
    Saa sanoa ja omaa työtä arvostaa.

Ja nyt ei tarvinnut pakkasessa maata pimeässä ym
    O
    😘
    Outi
    Joo mut ei kaikki osaa. Itse tekeminen häviää.. hävitetään
    Outi
    Jo ihan ruuanlaitto..
    O
    Imetys..kohta odotus..
    You sent
    on mennyt maku laitella kun on vaikeutettu ja häiritty, harmi. rälläkkäraudan haju aktivoi pajatyöosat aivoista, mieli olisi tehnyt alkaa laittaa ZGH työn alle mutta ei ole varaa enää mihinkään ikäviin tuntemuksiin v mäessä
    O
    Hajumuistot voimakkaat . Sireeni just tuoksui..nurmikko..
    You sent
    vuosi Nepalissa olisi melkein parasta mitä voisi elämälle ajatella. tai jäisi sinne sitten jos ei kummempaa ole elämään tiedossa kuin vain vaikeuksia
    You sent
    haju-muisti-yhteys on ihmisellä vahvin aisti-ajatusyhdistelmä
    O
    Juuri se..

Käy ensin. Siellähirveää byrokratiaa..
    You sent
    raudan haju aktivoi heti mutta pitäåä olla tyhjäkäynnillä tässä nyt sitten vaan
    O
    Tyhjäkäynti on kuolemista.

Aika kylmää luvassa ..katsoin viikon kelejä eteenpäin..
    O
    Telttaan lämpimästi päälle..onko sulla m.pussi ?
    You sent
    lunta voi sataa paikoitellen, myös usassa tullut greipin kokoisia rakeita ym
    You sent
    on säät sekaisin
    You sent
    pääskyt ja muut muuttolinnut voivat paleltua
    O
    Minulla usea..
    You replied to --
    on pari kappaletta, telttoja useita myös
    O
    Olisi elämys olla silti yö jossain .
    You sent
    katsotaanhan nyt tässä miten kesä etenee
    O
    Jos mun työ alkaa on ainoa mahis lomaan viikot ennen jussia.
    O
    Veikkaan et alkaa niin asap
    O
    Źzzzzzzzzzzz öitä
    You sent
    hyvää yötä
    O
    💕
    Wed 10:27 AM
    O
    Huomenta Pampi
    Huomenta

Tää on kuin--

Sit tää Hani.
    Mä pidin sinua friend zone'lla mutta olet enemmän. Et oikeasti välitän sinusta tuntuu hyvältä.

Sun ammatti on paras mahdollinen ja luonnonmukainen, oikeudenmukainen ja hoitaa mehiläisiä. Puolustaa elämää.

Sä osaat ajaa traktorilla, hitsata jne ja mä opin sinulta, koska rakastan oppimista - nää tiedot ihanat tuoksuvat vanhat kirjat.

Ja oot vaikea välillä. Kaikki on. Et oppii et ei aina olla samaa mieltä ja se ei oo loukkaus. Et ei saa satuttaa tahallaan. Ja pitää voida sanoa miltä tuntuu ja et voi luottaa toiseen.

joo ei vehnää pysty syömään oikeastaan ollenkaan
    O
    Alumiininen
    O
    Mä laitan ne speltinjyvät kasvaan. Testaan osan. Sit ne voi kerätä.

Ja jos ne liottaa ensin.
    ---
    You sent
    oliko mitä vikaa ---myynnissä, en tosin tiedä mitä ostit
    You sent
    mistä kyse lienee
    A - Ö
    Ostin leivän..ei ollut luomu. Tunnistin maun. Ja hajun. Ja varpaita polttelee.

Se luomutila.. mistä speltti, mitä toin.
    Mut vaatii kypsennyksen.
    Minusta raakana puitu.
    Paahdan ne uunissa..
    O
    Sit jauhan ja käytän leipomiseen.
    Maksoin kuiteski 20€ 5kg säkki..
    You sent
    ok
    You sent
    täällä on säteilylukemat ajoittain 0,19 ym
    You sent
    avainnippu tuntuu lämpimältä taskussa, metallio kerää jotenkin säteilyä, messinkiä avaimethan enimmäkseen on tai kupari-messinki-lejeerinkiä, ns. tombakkia
    You sent
    koitin kommentoida maaseudun tulevaisuuden hiilinielu-avohakkuuta niin hävisi koko sivu
    O
    Oho. Tombakki
    🥰

https://en.wikipedia.org/wiki/Tombac

Mä luulen kupari messingissä vois torjua säteilyä
    You sent
    niin saattasi voida, absorboida sitä ym
    O
    Tempakka
    O
    Toi on suomi sanalaina.

Suomi alkukieli
    O
    Alkugeenit
    O
    Paklata
    You sent
    niin, onhan täällä niinkutstuttu kuparikirveskansakin joskus ollut
    O
    O
    Tuota en tiennyt
    O
    💕
    You sent
    kivikausi, rautakausi mutta kuparikaudesta ei ole paljoa mainintoja
    You sent
    kupari työstetävyytensä ja helpon saatavuutensa vuoksi verrattuna rautamalmiasioihin on ollut esim veitsien ensimmäisiä raaka-aineita kivimateriaalin käytön jälkeen
    You sent
    kansallismuseossa on ollut nättely kuparikirveskansasta joka suomeen on tullut aikoinaan
    You sent
    yyy

ihan hyvä jos on merilohi. semmoista voisi syödäkin, vaikka esim jos on itämerestä pyydetyä niin on huomioitava, että kyseessähän on maailman saastunein merialue. Mustameri varmaan lähellä tavoitella ykkössijaa kohta kun on niin paljon öljyä upotetuista sota-aluksista. polyklooratut bifenylit suurin ongelma

iittyen metsänhakkuisiin ja "alati kasvavaan hiilinieluun joka on plussalla" ym, maaseudun tulevaisuudenkin kannattaisi tutkia aihetta carbon based lifeforms sekä fotosynteesi ja yhteyttäminen mutta metsävarojen lyhytnäköinen ryöstö on keskustamafian kassantyhjentäjien hallinnoima, joiden alaisuudessa MT:kin on tai vaikuttaisi olevan

ylelläkinhän poliitikot näköjään päättää
    O
    O
    Siirtomaa politiikka = lausutaan ryöstöraiskaus
    You sent
    tasapainosta ja sen horjuttamisesta ehkä enemmänkin on kyse. Miten luonto on asioita tarkoittanut olevan, ei kannattaisi horjuttaa luonnon tasapainoa ainakaan liikaa
    You sent
    kohtuus kaikessa, jos esim poltetaan planeetalta pintakerros kokonaan niin hiiltä riittää uuteen kasvuun mutta hetki menee ennenkuin tasapaino voi yrittää palautua
    O
    Hiiltä tulee tulivuorista 99% koko ajan.
    O
    Pitävät meidät hengissä
    O
    1% sta se 0,04 ihmistä..
    You sent
    metaania ei huolehdi puolestaan kukaan joka on paljon haitallisempaa ilmastolle, ilmakehän haittakaasu kun hiilidioksisi puolestaan on puille ja yhteyttävälle materiaalille samaa kuin hengitysilma ihmisille. sekin horjuttaa luonnon tasapainoa kun maan syvyyksistä pumpataan maaöljy ylimääräiseksi hiilidioksidiksi ilmakehään, tulivuorien päästöissä on jo riittämiin, suurempi ongelma sinänsä maaöljyn käytössä on sen syntetisointi sekä karsinogeeniset yhdisteet jo luonnostaan. Ravintoketjullisia ongelmia ei kai ole yleisesti esim kouluissa kaikille opetettu, itsekin voi kuka tahansa päätellä asioita vaikkapa noudattamatta jätetyn Wienin ilmastosopimuksen pohjalta
    You sent
    joka olisi ollut hyödyllinen sopimus
    You sent
    total confused mix - up on ilmastopolitiikan ja asiantuntijalausuntojen olemus
    You sent
    palamisen seurauksena tiivistyvät ympäristömyrkyt sekä säteily. siksi hiiltä ei kannata ainakaan paljoa syödä, hiili on ihmisen toiminnan seurauksena etenkin karsinogeenejä sisältävää. sinänsä jo neandertalilaisten kerrotaan saaneen syöpää luolissa olleista nuotioista
    You sent
    liikaa hiiltä on syöpävaara, ihmisen toiminnan ansiota

Likainen hiili.

Puhdas on ok
    O
    Syöpää ollut aina.
    O
    Lapasesta nyt kemikaalien ym vuoksi.
    Ei hiilen.

Hiili on alkuaine
    You sent
    syövän määrää, myös ns aktiivisten syöpäsolujen määrää elimistössä voi pyrkiä säätelemään
    You sent
    tai käyttää syöpäsoluja lauhkistuttavia, jopa poistavia asioita, kuten paljon moitittu kannabis, jonka moittiminen osoittaa ainoastaan kuinka itsetuhoinen ihmiskunta on. ja kuinka korruptoitunut se on, mielipidemuokkauksen motiivin ollessa kansojentuho sekä poliisin ja ylläpitävän jarjestelmän käymän laittoman kaupan säilyttäminen
    You sent
    kuten hyvänä esimerkkinä suomessa juuri nimenomaan on tilanne
    O
    Syöpäsolu = on tavallinen solu kun koettaa kasvaa ja saada ravintoa.

Kun oikeaa ravintoa tai myrkystä ei pääse eroon oikealla ravinnolla se elin alkaa tehdä lisää soluja että saisi ravintoa / saisi paskat ulos.
    O
    Hapan hapeton keho
    O
    Rautalankaa ns syöpä.

Samaa sanahelinää kuin virus.
    You sent
    olen käsittänyt että syöpäsolu voi olla esimerkiksi mutatoitumisen seurauksena oleva kasvava solumutaatiokeskittymä
    You sent
    mutatoitumisen aikaansaa esim ympäristömyrkyt, joita tiivistyy palamisen seurauksena. suomi - tv:llä tästä yritin aloittaa keskustelua mutta en tiennyt että julkinen urani tuhotaan ja että se ei ole hyväksyttyä
    O
    Meissä "syöpää ja viruksia" koko ajan

Eli bakteereja = loisia ja lois-eläimiä => mitkä Tsolujen [3lajia syöjäsoluja] RUOKAA.
    You sent
    säteilyssä puhutaan onkogeenistä, littynee asiaan
    O
    Terve keho handlaa nämä.
    You sent
    syöpäsolujen, karsinogeeneille tai ympäristömyrkyille, säteilylle altistuneiden mutatoituneiden solujen määrä voi lisääntyä esim dioksiinilla jos jotakuta tai väestöä myrkytetään
    O
    Onkogeeni ?

DNA mutatoituu = ei uusi soluja.

Saman tekee mrna rokotteet. Geenimuuntelu = DNA muuntelu..

Mm gmo ruualla piikin lisäksi
    You sent
    elintavat kuten syövän polttoaineen sokerin käyttö voi lisätä syöpäsolujen lisääntyvyyttä
    A - Ö replied to you
    Jep
    O
    Just näin
    Wed 3:06 PM
    You sent
    O
    Joo näitä on kaikissa rokotteissa
    You sent
    jos on tutkittua tietoa niin silloin sen voi esittäåä julkisestikin vaikka
    O
    On rokotukset kirjassa...
    You sent
    https://www.fruugo.fi/xr1-br-9b-geig...saAt12EALw_wcB
    You sent
    mitenköhän voikin olla noin halpa. geigermittari olisi hyödyllinen koska näyttää muutoksia ja reagoi nopeammin
    O
    Kiina
    You sent
    ote on kirjasta säteily ja turvallisuus ja näyttää olevan siinä kirjoitettu myös että kaikki oikeuden pidätetään tms jolloin kirjan kannenkinkohan kuvaaminen olisi tekijänoikeusrikos. tai jos yrittäisi jakaa tietoa miten turvallista ja järkevää ydin"voima" todellisuudessa on
    You sent
    kannattaa hankkia ko. kirja jos jossakin näkee, melko harvinainen
    You sent
    editalta aikoinaan ostin omani uutena
    You sent
    edita=valtion painatuskeskus
    O
    Ok
    O
    Lohi ihanaa

Jos meillä olisi isompi koti kuin 2 yksiötä..voisi tehdä juttuja..ja lukea..ja kokata..ja uusi futon.
    O
    💕
    Wed 4:49 PM
    You sent
    keiteleen kunnantalon edessä jokin aika sitten tänään oli tapaamasi keiteleen ex-sosiaalijohtaja ja keskustelemassa jonkun uppo-oudon kanssa, hyvin surullinen olemus. Kun ajoin autokameran kanssa heidän suuntaansa niin hän peitti käsillään kasvojaan lohduttoman näköisenä ilmentäen ikäänkuin "älä kuvaa" kun autokamera on näkyvästi esillä. keskustelua hän kävi jonkun ei-keiteleläisen kanssa ja paljon keskustelivat kun seurasin samalla kun ajoin kunnantalon ympäri. paljon autoja edessä, jotakin on meneillään
    You sent
    https://www.facebook.com/nekvapil.mi...dB3gkLgT45poDl
    You sent
    linkin mukaan 20 syöpää parannettu Ukrainassa kannabiksella joka toki onkin mahdollista mutta näissä linkeissä ja jakajissa on kaikenlaisia tiedonkerääjiäkin. vatsasyöpiä olisi parannettu joka toki on mahdollista. sitten jos tulee paljosta lihansyönnistä esim vatsasyöpää niin on hyvä muistaa tämä aihe
    You sent
    jotakin typeriä mummoja pyörii tuon naapurin --- " (se jenkkisiilinainen) luona ja huumeesta tuntui puhetta olevan "on huumetta" tuntui kuuluvan ja hyvin tympeän näköinen käntty ämmä lähti asunnoltaan sitten. satuin kuulemaan keskustelun. Tuskin on, ellei sitten syö jotakin pillereitään. eilen oli ostamassa tuota miesten mallin Kuwaharan kilpapyörää (jonka vielä omistan) vaikka ei pääse omansakaan selkään. saisi vähentää, mitä hyvänsä sitten ottaakin
    You sent
    näillä tarve sotkea pahaan oloonsa mukaan joka on hyvin yleistä.
    You sent
    https://www.mtvuutiset.fi/video/prog20583351
    You sent
    useitakin mielleyhtymiä ko. uutisesta, yksi on se, että tämä missä nyt olen, saattaisi hyvinkin olla hallittujen alasajojen listalla, rahat tyhjäksi isännöitsijätoimiston kautta ja eläkeläisten tuki hallittuun konkurssiin sitten.
    You sent
    toinen asia että jos tuhansia taloyhtiöitä kannattaisi ajaa alas niin kyse suomen väestörakenne ja aiemmin suunniteltu maahanmuutto huomioiden kyseessä on jokin epäsuhta, maahanmuuttajillahan niitä taloyhtiöitä ensin oli tarkoitus täyttää kai kun väestön määrä kantaväestössä on vähäinen. ihmismäärän vähentämiseltä tuntuva mielikuva tulee
    Wed 5:54 PM

sen jenkkisiili kinunen-neitokaisen kondis vähän romahtamassa, on jo ollut yksi episodi aiemmin kun väkisin vonkasi polkupyörää ja kun myin 50 eurolla parinsadan rehdin jopon hänelle kun toistuvasti kyseli, niin sai värkättyä edunvalvojansa senjo Riitta riitta nikulaisen kanssa siitä ongelman. nyt tuntui huumepuheitaan paikallinen kinnunen taas pitävän ja mikä ällö käntty mummo sieltä pihalle tuli joka yeritti pahansuovasti tuijotella. on pikkuisen väki sekaisin täällä, puskutraktori sopii hyvin tähän paikkaan
    You sent
    pitää sopimuksista pitää kiinni, sovittua olisi hyvä noudattaa, force majour on erikseen arvioitava toki

afrikkalaisen rahahuijarin käräyttäisin mutta en tiedä mistä profiili ilmoitetaan ylläpidolle. ei jaksaisi aina vaan pelkästään estellä
    You sent
    oklahoman nainen on todennäköisimmin jostakin sambiasta tms oleva neekeripoika joka yrittää elää epätoivoisesti nettihuijauksia tekemällä.

vicky on todennäköisimmin joku afrikkalaisnuorisorikollinen tai sellaiseksi vähintään aikova

helposti juonittelijoiden verkko sitoituu lopuksi oman itsensä ympärille ja sotkeutuvat sitten itse pahoin. samoin jos on ns rakkaustyötehtävä jossa aikomus on loppuunpolttaa henkilön hermoja, saattaa aiheuttaa tilan jossa epärehellisillä motiiveilla liikkeellä ollut on itse henkisissä ongelmissa kun tajuaa että on käyttänyt elämäänsä niinkin turhaan tekemiseen, huonoimmalla tuurilla vielä pilannut aidon mahdollisuuden laadukkaaseen ajankäyttöön ja elämän mahdollisuuksiin
    You sent
    jonkin verran ko. alan psykologiaan koittanut perehtyä, kun loppuunpolttajatkin ovat niin kovin pyskologisia yleensä. x- asiaan nyt ei varsinaisesti tämä ehkä niin liity, en tiedä

mikähän jörn - kenneth tms täällä olikaan joka ilmoittaa vielä lisäksi poliisit ammatikseen, ei poliisi vaan poliisit siis. hänen vanavedessään monenlaisia ongelmanaiheuttajia on pyrkinyt uimaan kaverilistalleni (amfetamiinikauppiaiden esiintyminen lähipiiriin änkeäjinä on jo säälittävälle tasolle aiemmin mennyt, siksiköhän siitä on luovuttu asioiden sekoittamiskeinona)

vai mitä suomen poliisit

Kun se oikea ei häviä vaan pysyy ja syvenee ja tiivistyy ja oppii ja kiintyy
    You sent
    mielenkiinoisia ajatuskulmia
    A - Ö
    On oikea todellinen inhimillinen lempeä välittävä
    A - Ö
    Kestää
    A - Ö
    Myötä ja vastamäet
    You sent
    se juuri, lempeä ja jne, totta, tärkeitä arvoja. kuten aitous ja rehellisyys. sellaisetkin asiat kuin että voi tietää missä ns. tallissa kukakin on, kenelle töitä tekee vai tekeekö tosiaan siihen tiimiin johon on rakentamassa, olipa kyse sitten työyhteisöllisistä asioista tai vaikka parisuhteesta
    You sent
    ja että ei päästä ns. myyriä elämäänsä, heidän työnantajillaan suomessa tosin on hommat lopahtamassa

----

A - Ö - paikkakuntalainen esiintyi itse ilman housuja alushoususillaan eilen tupakoidessaan, avoimena ovea piti. tästä on jossakin vaihessa lähdettävä, tontti tasataan myöhemmin. talo on tasakattoinen, vuotanut ja homeessa. valesokkelin alla on todennäköisimmin samaa mitä muuallakin, kunnaninsinöörihän löysi säterisientä sellaisistakin rakennuksista, joita ei olisi haluttu purettavan. väentuvan tuulikaapin olisi helposti voinut tehdä uusiksi, eikä hirsiäkään välttämättä haluttu myyntiin ym

kuka tänne rakentaa ylipäänsä yhtään mitään paitsi saha laajenee kaiken kattavaksi polttolaitokseksi korkeintaan että saadaan sitä biosähköä

jos puuta riittää ym

--

--eilen poseerasi pikkuhoususillaan ovi auki kun laitoin pyörää ja tänään jotakin huumeraporttia oli känttymummolle antamassa, alkanut mennä vähän liian lujaa vissiinkin. ja aiemman epämiellyttävän pyöräkaupan jälkeen kyselee vaan vielä uusia, en ole mihinkään kaupantekotilanteisiin hakeutunut

pakitkohan on harmittaneet

lähinnä harmillista, että ylipäänsä joutuu tässä hiiret ja juustokupu-efektissä olemaan tekemisissä yhtään minkäälaisissa

vähän huono juttu tuo rautaesiripun uudelleenvärkkäys, melko paljon sotkee ystävyyssuhteita rajanaapurimaahan ja sen kansalaisiin joiden vika ei ole neuvostoliitolainn rodunsekoitus, alunperin on ollut samaa niemekettä ilman rajoja uralille ym saakka tämä suomi-venäjä. kyllä ei tarvitsisi sotakehitystä enempää, natosopimuskin saattaisi olla perustuslain vastainen, sanoivat uutisissa oikeusoppineiden terveisinä. savon sanomien mukaan haavisto suosituin presidentiehdokkaaksi, stubbikin oli kolmantena tms viiden kärjessä jos saunan sytykkeen galluppeihin luotaa. haaviston virnistelyt eivät sovi vakavien asioiden hoitamiseen eikä oikein mitkään työnäytöt puhu puolestaan

onpa yllätys. hamppumies vs valtio-elokuvan englanninkielistä versiota ei löytynyt areenalta (tilapäinen katko tms)

yleisradio on syönyt uskottavuuttaan ja tulevaisuuttaan hyvin pitkälti ihan itse

(raha-asioita)

liittyykö tuo minun asiaan, pitää saada maksimiajalta ne hillot ja ulosmitatut erät olisi hyvä palauttaa, maksan niillä sitten sen laitoman ulosoton vaikka että pääsen siitä.

laiton tila mm. sinisen tulevaisuuden jäljiltä jatkuu suomen viranomaisjärjestelmässä, kela ja sote ym, kaikki edelleenkin miten sattuu

ja korjausliike nykyään, psykologisesti torpedoidaan asioiden korjaamiskäsitettäkin varmasti niin että voi kysyä että no tuliko kuntoon jäljiltänne ja miksi ensin edes pilasitte

hoi päättäjät mikä on tilanne - ette kai ihan kaikkea suomesta pilanne

O
    Missään ?
    You sent
    ei ole. youtube-versiossa ei ole engl.tekstejä. maailmalla on nyt kysyttyä ollut

---
    työkkärin ja sosiaalipuolen työntekijöistä:

monet ovat ongelmaisia ihmisiä, kaikille tuttu stereotypia on pakkotyöllistety työkkärin lähiöjuoppotäti tai - setä viinanhöyryhenkäyksineen työkkärikäynnillä
    You sent
    samantyyppistä ideologiaa edustaa ns, vauhko kelan mummo
    You sent
    joita riittää, maa on pulatilassa, ruotsalaiset estelevät hallituksen muodostamista, kristilliset siunailevat ja kokoomus aikooko hoitaa jatkossakin poliisitoimen ja valtion lisävelkaantumisen
    You sent
    onpahan ollut poliisitoimi hoidettua tosiaan, täysin laitonta touhua
    You sent
    https://www.facebook.com/friends/requests?profile_id=
    You sent
    näkyykö r - profiili, tullut kaveripyyntö
    You sent
    tulee mieleen kannabiksen vastustaja ja potentiaalinen lähiösodan sytyttäjä lausunnoillaan marko kilpi, ja jos on mielleyhtymänä tuhat sellaista niin ei paljoa senkään vuoksi kiinnosta
    You sent
    https://www.facebook.com/Recoverycoa...WdL5TDgsXe4X9l
    You sent
    nämä on yleensä ihan hyviä kaikki nuo coach Timin mietelauseet, sopii moneen ihmiseen nykyajassa. päteviä mietelmiä
    You sent
    https://www.facebook.com/reel/

tutkin onko profiililinkki jotenkin viallinen (useita)
    You sent
    poliisiautoja ja jotakin ulkomaan rekkarikilpiä profiilissaan

tietojen mukaan naimisissa itsensä kanssa

ei oikein ylimääräisiä humoristeja mahdu enää enempää elämään tms mitä onkaan

(diagrammi)

olvi putoaa kohtalaisen tasaisesti, mielenkiintoista on korona-ajan alkuaikaan osuva nousu, kun on olleet suomen juopot eristyksessä ym. tekemiset vähissä niin on kasvusuojaimille ollut puolestaan myyntiä samalla kun on toki kotioloihin pitänyt "muutama olut vaan" käydä hakemassa. sittemmin rauhoitunut tilanne, juopot varmaan jo kuolleet tai muutoin mennyt dokaushalut
    You sent
    alaspäin menee
    You sent
    ei riitä juoppoja suomessa enää
    You sent
    meininki on kaljanläträyksen kanssa syystä tai toisesta huomattavasti rauhoitunut

savolainen talousbarometri on olvin osake
    Wed 9:54 PM

Hyvin sanottu ja ymmärretty.
    Nyt juodaan lonkeroa kesä ??
    O
    Miten vaikuttaa
    You sent
    pläträystehtaiden osake ei silloin vielä niin laske, mutta syksyllä notkahtanee kun ei porukalla riitä kunto ja kuolema taas korjaa
    You sent
    jääkiekon mm-ottelut ym kaukalomölinä nostanevat yleensä ko. osakkeita, nyt ei niin tällä kertaa käynyt

miten jääkiekko meni ym

en tiedä, leipä kiinnostava aihe mutta sirkushuvit ei niinkään. kaukalomölinä on perinteistä hitlerinkorviketta
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=Qc_SZpj-3po

(sanat: eppu normaali)

Älkää kaljaa lantatko
    tai pommin laukaisette
    Jos kaljantuloon tulee lakko
    ruumisarkkunne aukaisette
    Jos kaljanhuuruista herätätte maan
    kansan päät voi alkaa vaikka toimimaan
    Jos kansa selviää
    menee viralta joka maan isä
    sillä sen joka teitä äänestää
    täytyy olla kännissä
    Jos haluatte pitää vallankahvasta
    niin älkää herättäkö rahvasta
    Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
    on juoppolalli, jee!
    (huh-hah huh-hah)
    ei piittaa kuka hallitsee
    (huh-hah huh-hah)
    (2x)
    Jos kansa selviää
    täytyy olla kännissä
    Jos haluatte pitää vallankahvasta,
    on juoppolalli, jee!
    (huh-hah huh-hah)
    (huh-hah huh-hah)
    (2x)
    Lähde: LyricFind
    You sent
    Jos kansa selviää
    täytyy olla kännissä
    Jos haluatte pitää vallankahvasta,
    on juoppolalli, jee!

sanat nimenomaan kiinnostava. uuden aallon punkrockia melko vähän tul,ee kuunneltua
    A - Ö
    Tarvitsen kaiuttimet.
    You sent
    hedelmäpommin "aamulypsyllä pielavedellä" sekä Maaseudun tuleviauus-orkestereiden tietyt biisit ko. tyyppisessä genressä toimivat ainoastaan

tuommoiset samanlaiset ja saman väriset on mutta ei jalustoja jotka sinänsä voisi itsekin tehdä
    You sent
    hiekkaa jalustan varsiin kuuluu laittaa
    You sent
    noin 400 euroa olleet uutena. kunto on uutta vastaava. ei oikein kannata myydä, hyvät takakaiuttimet saisi kotiteatteriin johon on harman kardon avi 200 olemassa
    Wed 10:41 PM

celestionin kaiuttimille tein jalustat, hiekka puoleenväliiin täytettynä jalustan keskiputkessa estää kaikumista lattiaa pitkin kerostaloissa kuten sturenkatu 9 ja tekee alapainoisemman yhdistelmästä
    You replied to

harman kardon pitäisi päästä huoltoon viemään, toinen kanava säröilee. jos ei ole hapantunut pilalle säilytyspaikan kellarissa
    You sent
    ja pitäisi olla elämäntilanne siten että kannattaa viedä, jokin ihan muu elämä kuin tämä piti olla

kaupunkiasunnon jos saisin valita niin sturenkatu 9:n haluaisin takaisin, ihan riittävällä voimakkuudella siellä pystyi kuuntelemaan. asunnosta luopuminen johtui työurani sotkemisesta, sama asunto jossa kustantamoyhtiösuvun lahjakkuus sai vedet pihalle 1000 litran altaastani
    You sent
    hyvin kustu timon tekemiset helsingissä ja epämääräiset vaan porskuttaa
    You sent
    vetytehdas meilenkiintoinen, mainostetaan vihreää energiaa
    You sent
    yhdysvaltalaisyritys tekee, tappiolla ollut yhdysvalloissa

oli suunnitelma eräänlaisesta vuosirytmin mukaisesta asumisesta aikoinaan
    O
    5G helvetti..kohta 6G

Luonto tärkeämpää.
    O
    Mä luovuin Hki..kun se rakennettu pilalle..
    You sent
    joutsenet muuten olivat eilenkin samassa paikassa parkissa
    O
    Joutsenparkki
    You sent
    pellolla
    O
    You sent
    vähiten glyfosaattia alueella, siitä syystä ehkä
    You sent
    jossakinhan se on niidenkin parkitettava, voivat vaikka olla savon kaikki joutsenet samassa parvessa

mtv yhdysvaltalaisyritys investoi vetytuotantoon täytyy googlettaa, yritys on mm olikohan 26 miljoonaa ollut tappiolla aiemmin

Toivon meille taloa.
    You sent
    meneehän sähkösauna jos ei muutakaan ole, edellyttäen että olisi sellainen. (toinen henkilö) saunoo (entisellä)vuorollani nykyään paloasemalla
    You sent
    en ole muuttamassa yhteen kanssasi
    You sent
    täytyy alkaa nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia
    O
    Ok. Kiitos tiedosta.

Nuku hyvin
    You sent
    mtv3 yhdysvaltalaisyritys investoi vetytuotantoon 26 miljoonaa tappiolla

Kaikki
    KartatVideotKuvahakuTeoksetLisää
    Työkalut
    Noin 0 tulosta (0,27 sekuntia)
    Tarkoititko: mtv3 yhdysvaltalaisyritys investoi vety tuotantoon 26 miljoonaa tappiolla

Ei löytynyt yhtään tulosta, joka sisältäisi kaikki hakutermisi.

Hakusi - mtv3 yhdysvaltalaisyritys investoi vetytuotantoon 26 miljoonaa tappiolla - ei vastaa yhtään sivua.

Ehdotuksia:

Varmista, että kaikki sanat on kirjoitettu oikein.
    Kokeile eri hakusanoja.
    Kokeile yleisempiä hakusanoja.
    Vähennä hakusanoja.
    You sent
    samoin, hyvää yötä
    Wed 11:28 PM
    O
    Mun pitää sit vähän pakittaa.
    Tyhmä yksin hehkuttaa, mut tämä ok..

Mä taidan mennä muualle retkeilemään.
    Ei väkisin ja sähän sanoitkin sen jo.
    Asia selvä.
    Thu 12:06 AM
    O
    Mä jotenkin ajattelin muuta.
    Sun tarvii jatkaa sun etsintääsi.

Ei yksipuolisia ihastuksia, eikä suhteita. Ei roikkumisia.
    Tasapuolista
    - Pampi - joo.
    Thu 2:35 AM
    O
    Hehkutin telttailua..lomaa..mut joo, unohdin sä tyrmäsit sen jo.

Mä en aina huomaa, et minusta ei välitetä, kun välitän itse.
    Kun on niin hyvä olla.
    Ja kun on lapsena kokenut, et välittää pitää ihmisistä ympärillään, ketkä ei välitä minusta, kuten minä heistä.

Tää on ok.
    Sä sitä paitsi välität --- vieläkin enemmän kuin esim minusta ikinä.
    Tosiasiat hyvä tunnustaa.
    Thu 7:32 AM
    You sent
    https://www.facebook
    You sent
    huomenta vaan, ei ole estetty telttailemasta vaikka savossa, tämä on vapaata aluetta ilman liikkumisrajoituksia. ehkä huomioinnin arvoista, että T:n kanssa en ole missäöän tekemisisssä enää enkä aio ollakaan. ei nyt oikeastaan muuta tule mieleen. Kelalla maksatetaan erikoisesti kuten linkki kertoo
    Thu 8:41 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/hananmail/p...THu4tbAMS7uwwl
    Thu 11:01 AM
    A - Ö tms
    En mä pääse telttailemaan ilman sinun apua ja yhdessä.
    Ei minulla autoa, enkä voi kantaa - polvi ja niskavammat - paljoa.
    You sent
    asia on osoitus siitä, että yhteisöllisyytäkin tarvitaan. jollakulla voi olla auto, jollakulla kantokykyä - ja jollakulla hyvä telttpaikka. ehkä telttailualueita voisi tulevaisuudessa muodostua vaikkapa hamppupeltojen ympärille, mietin asiaa liikeideana
    Thu 11:40 AM
    O
    No mä en nyt mieti liikeideana kivaa kesäseuraa ja yhteistä tekemistä.
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=8eDx3ub84X8
    You sent
    suomen raha-asiat videossa, huomioitava ehkä, ehhkä 7.devalvaation jälkeen Roomassakin kun rahat olivat rautaa, tilanne ruostuvien ja halvinta metallia olevien rahojen suhteen oli, että valuutan uskottavuus katosi kun kansa oli havainnut, että raha ei enää ollut ns. arvometallia.
    You sent
    paloasemalla kuvattu
    You sent
    kivaa kesäseuraa, täytyy tätä nyt miettiä
    O
    Eikö 5senttiä ole kuparia ?
    You sent
    ei kai kun jos ottaa mageettiin, niissä on vain jokin pinnoite joka sekin olisi hyvä tutkia, voiko olla suunnilleen jotakin myrkyllistä
    You sent
    raha EU:ssa osoittaa, että EU voi jättää koko liittovaltiohökötyksensä yksi kaunis päivä taloudelliseen pulaan, rahan ollessa jo historiankin sekä raaka-aineiden arvoluokittelun mukaan arvottomalla tasolla ollakseen rahaa. Jopa nikkeli on huijattu kolikoista
    You sent
    toimii hyvin Kuwahara. Lähden ehkä K-järven kiertämään. hetken koneella
    O
    Mä lähden nyt syömään ja näkemään ystävää.
    You sent
    hyvää päivän jatkoa
    Thu 12:10 PM
    You sent
    "Ruttoon kuollaan ja rahat on loppu, ei hyvältä näytä. EPämääräisiä rokotteita mainostetaan kaikille ja monenlaiset haitat yhteiskunnassa ovat valloillaan". Ennen köyhällä oli ruokaa, mutta nyt voi kysyä leipäpala kädessä "eikö ole mitään syötävää". Arvokkuus on hävitetty yhteiskunnasta ja siivstys on kadonnut. Sota joka yhteiskuntien sisällä on, on peitetty, sisäinen ja poissa katseilta ja ajatuksilta, joita tavallinen ihminen voi saada mietittäväkseen. Ihmiskunnan itsetuho on ilmeinen ja matkalla kohti konkretisoitumistaan, kuin talouden, kasvaessa kiihtyvällä vauhdillaan ja loppuunpolttaessaan osaltaan tätä maapalloa, joka ainoa kotimme on. Eläimet kuolevat, luonto kuolee jättäen jälkeensä vain suurteollisuuden bakteeritonta mitättömyyttä. Ajatuksien ei suotaisi olevan korkealla ja lentävän, ainoastaan olematta olemassa tai haluten uivan pohjamudissa tietoisuuksiemme tukahtumiseen saakka".
    You sent
    kirjoitusvirheitä, tuommoinen teksti tuli mieleen. täytyy sitä vielä muutella. toki ihmiskunnalla aina on myös mahdollisuus parempaan
    O
    Totta on.
    Thu 12:40 PM

nivelet eivät ole niin riskissä kulua yhtä paljoa tai jos on valmiiksi nivelissä, polvessa vammautumista jos ei ole ns ylimääräistä kehonpainoa, myös yleinen liikkuvuus on silloin parempi eikä tuki-ja liikuntaelinsairauksille altistuminen ole niin konkreettista

vastaus +

---Ymmärrätkö ??
    You sent
    greipin kokoisia rakeita pakistanissa
    You replied to O
    tutustun tekstiisi ja luen, minulla ei pitäisi olla ymmärtämisen ongelmia siten, että asiaan olisi perusteltua erityisesti kiinnittää huomiota

traumatologia ko. vamman osalta on tiedossa, kuluminen nivelessä voi pahentaa nivelen tilaa ja mitä vähemmän painoa kohdistuu nivelelle, sitä vähemmän syntyy myös mahdollisia kulumisongelmia

katso anatomia..ym

oikeanlaiset rasvat voivat myös pitää nivelkipuja, mahdollisia sellaisia, vähempänä
    You sent
    luu luuta vasten kai kuluu vielä helpommin, ymmärtäisin

nivelpinta voi jonkin verran korjautua, mitattavissa olevasti esim.verokkiruokavalioilla saatavissa olevilla tutkimuksila
    You sent
    jospa ei ole kanat syöneet soijaa, sillä ainakaan en itse nivelpintoja korjaisi

katso anatomia tms--

vähättelyä taas, ymmärrän jos risoo yleisesti ja on
    (mahdollisia terveysongelmia tms)

Jep sinun txt tuntuu vähättelyltä.

Vaiva

Kiitos
    You sent
    vaiva on vaiva, mitä muuta

Hiili on lääke
    Alkuaine
    Me koostutaan siitä.
    You sent
    sitä tarkoittaa carbon based lifeforms
    O
    Jep
    O
    Ja hiilen syönti hoitaa
    Karsinogeeni on teflon mainos.
    Kuten oikea suola ja voi..
    You sent
    huomioitava silti että palamisen seurauksena tiivistyvät luontoon ja ympäristöön ympäristömyrkyt, jotka ovat syntyneet ihmisen toiminnan seurauksena, hiili voi siten olla syöpävaarallista
    O
    Joo mutta puhdas koivuhiili on lääke
    Ja liha jos palaa se on hiiltä..
    You sent
    juuri esim. lihan palaessa syntyy karsinogeenejä jotka syöpää aiheuttavat
    You sent
    tai jos esim koivikkoon on laskeutunut fukushimaa ym. niin palamisen seurauksena tiivistyvät mm. radioaktiiviset aineet
    Thu 9:59 PM
    O
    Joo mutta hyöty on suurempi. Hiiltä hyvä käyttää kun se ok.
    You sent
    kun kaikki elollinen perustuu hiileen niin eikö hiiltä silloin saa ruokaillessaan vihanneksia, kalaa, lihaa, jotka hiileen juurikin perustuvat
    You sent
    hiillosmakkarat jätän väliin suosiolla, lihaa grillissä käristävät saavat vastauksen karsinogeeniasioihin iän myötä ja ajan kanssa
    Thu 10:53 PM

täånääån oli ylellä ihme kyllä jotakin järkevää, kun oli kenian kukkateollisuudesta, hollantilaiset pitävät bisnestä, 70 euroa kuussa työntekijöille. vastaavan tyyppisissä paikoissa voisi tuottaa suomen tarvitseman lääkekannabiksen, kuten nepalissakin
    You sent
    olisi lämmintä jos asuisi afrikassa
    You sent
    ja ei tarvitsisi olla täällä

hallituksen tekele haluaa myydä valtionomistuksia ja -yhtiöitä, koitan löytää linkin

https://www.keitelegroup.fi/artikkel...S0dk6pgZ1QBwK8
    You sent
    mitätön propsi olikin jo satavuotiasta, ja oli kiire saada ne nurin ja paikalliselle sahalle voisi myös lukea
    You sent
    uudistus-sanalla saatu imagonkohotusta hakkuulle, samoin metsän"hoito"
    Fri 12:21 PM

betelgeusen epäillään olevan muuttumassa supernovaksi
    You sent
    parhaillaan, siinä on ollut muutoksia viime aikoina livekamerassa
    You sent
    minkä verran johtunee maailmankaikkeuden ja linnunradan imeytymisestä kohti jotain, lieneekö linjautuminenkin aiheutunut samoista asioista
    You sent
    maanjäristyslinkki oli hyvä, toissapäivänä värisi lammen pinta leppäselässä. pientä lainetta ja väpätys pinnassa vaikka ei ollut tuulen aiheuttamaa
    You sent
    osa voi olla eräänlaisia hengityskraattereista muodostuneitakin näistä lammista
    You sent
    osa on esim.meteroriittien tekemiä ja siksi niissä voi olla kaivosyhtiöitä kiinnostavia asioita pohjalla

Fri 3:34 PM

Hyviä uutisia!
    Hyvä hamppu!🌴

"Meillä on ilo ilmoittaa, että EIHA:n ja DG SANTE (EU:n komissio) välisten useiden kuukausien keskustelujen jälkeen uuselintarvikkeiden luettelo on päivitetty ja nyt hampunlehtiä pidetään jälleen perinteisenä ruoka-aineena, sekä hampunsiementen tarkempi luettelo.
    Tämä päivitys mahdollistaa hampunlehtien myynnin raaka-aineena teeuutteisiin. Hampputee voi nyt olla kaupan kaikissa jäsenvaltioissa ilman lisäesteitä."

Lisätietoja on liitteenä EIHA:n 2.6.2023 julkaisemassa lehdistötiedotteessa
    Fri 5:10 PM
    You sent
    pitoisuusrajat olisi saanut asiani laillisesti käsittelemällä kuntoon
    You sent
    uutinen ei ole itselleni mitenkään hyvä, ok, no nyt pääsee markkinoille muut joilla ei ole omaisuus ja mahdollisuudet viety. 25% kaikista oikeusdenkäynneistä + yli 6000 euroa on maksamatonta joka on voimassa, kun tuomioitakaan ei olla kumoamassa
    You sent
    ei oikein sietokyky riitä lukea tuota paperia
    You sent
    + tee ei ole elintarvike ja ruokavirasto joka hampputuotantoa valvoo eikä siitä juuri mitään ymmärrä, edellyttää ruokaviraston alaisen toiminimen olemassaoloa. vaikka esim tee ei ole elintarvike kuten ei kahvi ja tupakkakaan ole
    You sent
    tuomioni purkuhakemuksen tuolla paperilla voi tehdä
    You sent
    pitoisuusrajoja eri tuotteille nyt sitten edelleenkään ei ole
    You sent
    viron juttu on periaatteessa voitettu tuolla paperilla kai, milloin lienee menossa sinne heidän riigi konna koguun konna kokoukseensa vai menenekö milloinkaan
    Fri 5:54 PM
    You sent
    jos ehdit keskustella niin tuota lappua läpi käydä. 1997 kuten olen tiennytkin, kuuluisi kaatua kaikki tuomiot
    You sent
    mutta koska laiton järjestelmä, niin ei ole mitään tehtävissä
    Fri 6:09 PM
    O
    Ompelen
    Nyt ei ehdi.
    Pahoillani.

Ompelu on ihanaa.

O
    https://www.facebook.com/
    O
    O
    https://www.tivi.fi/uutiset/taistelu...d-85df52b5825f

et lähettänyt rahaa - teema

50 e asia; tilisiirrosta on kuvaruututallenne olemassa, rahan piti olla siirtynyt. Kello on paljon ja katson huomenna tarkemmin
    10:07 AM

(peräkärrysauna 11.700e, uusia)

Mä tutkin uudelleen myös.
    O replied to you

Voi tehdä itsekin. Jos vain rahaa tarvikkeisiin. Työkalut.
    11:24 AM
    You sent
    + pitää osata tehdä ja olla paikka jossa tehdä
    O
    Osaan tehdä. Opin tekemällä. Ja jos ei muuta niin pihalle.
    You sent
    50 euron onnistunesta siirtämisestä on kuvatallenne, mutta en tällä hetkellä jaksaisi plärätä kameraa. tutkin tiliä miksi ei ole sitten siirtynyt, vaikka kuvatallenne näyttää onnistuneen siirron
    You sent
    miettimistä tuli siitäkin nyt sitten
    You sent
    kessun taimia on erittäin hyviä. siemenmäärä sille pitäisi saada lisääntymmään. alkuperä on joskus aikoinaan ollut suomen hyötykasviyhdistys
    You sent
    hiiri lakkasi toimimasta ja kone pätkii, samsung ei toimi ja microsoftia mobiililaajakaistayhteyden jakoon käyttäessä vielä pääsee nettiin
    You sent
    tililtäni piti lähteä se 50 e, muistan tämän siitäkin, että tililleni ei juurikaan jäänyt sen jälkeen rahaa
    You sent
    ja olen rahattomana tässä odotellut 7.päivää

onko mikä lajike, tämä mitä täällä on, kestää hallaa ja kylmää toisin kuin virginialainen

vaikea sanoa, ei voi tietää
    O
    Ja sä vittuilit minulle " et mitähän sinäkin teit niille miehille että jättivät"
    O
    Hp
    O
    Ei halunnut.
    Kunhan leikki ees taas.
    O
    Toivottavasti sulla hyvä mieli VITTUILUSTASI

Satutti.
    Kiitos

En tarvitse sitä sinultakaan.
    You replied to O
    haluaisin huomauttaa, että syyllistämisestä sanoin jo ennalta, asioiden toisinpäin kääntäminen on myös asia, jota en voi henkilökohtaisessa seurustelusuhteessa hyväksyä. ei ole ns. vittuilutyyliin toimestani kylläkään ainakaan vielä puhuttu yhtään mitään
    O
    Kyllä. En hyväksy.
    Mulla pitkät piuhat.

Ja sä sanoit noin kun olin sinulla kylässä.

Menin sanattomaksi.
    You sent
    liian räiskyvää olisi henkilökohtainen seurustelusuhde kanssasi. haen vakautta elämään ja varmuuden, että esin asunnossa ei koroteta ääntä, riidellä, nosteta älämölöä ja sitten jos vielä pahoinpitelysyyteeseen joutuisin niin ennaltaehkäisyksi virkavälit ovat ihan hyvät
    You replied to O
    niin mitä sanoin
    A - Ö replied to themself
    O
    -
    You sent
    draama-tyyppistä elämänsisältöä myös välttelen, ja sitä, että elämä täyttyisi ns. tehdyillä ongelmilla elämänsisällöillisesti.
    O
    Älä sitten itse toimi niin
    You sent
    esim jos sanon että seiskapäivää ei saa muuttaa niin eikö silloin kannattaisi vaikka kysyä että miksi ei sen sijaan että alkaisi vuodatus että "miten olen tehnyt eteesi ja et yhtään arvosta" jne ja yleisjäkätys päälle vaikka ehkä tärkeämpää olisi ollut vaikka vaan kysyä, että no miksi ei saa muutella, jonka olisin perustellut kuten kuohunnan keskellä seinkin tehtyä
    You sent
    sainkin-
    You replied to O
    niin millä tavoin olen toiminut
    You sent
    "Ja sä sanoit noin kun olin sinulla kylässä."

Menin sanattomaksi.
    You sent
    tämä myös, niin mitä sanoin
    You sent
    https://www.facebook.com/permalink.p...00051196366901
    You sent
    + muut viljat sama homma
    O
    Olet Timo tässä osaanut eriasteisia draama hepuleita minulle - sakoista parkkipaikalla kirppis tai pihassa - pomppinut sängystä pakkaamaan "MINÄ EN POTKI" hepuli.."täällä syytetään minä potkin, nyt riittää" 😂
    " olet kuin faijani, soita poliisit, vietkö hoitoon"
    "Teippaan repimäsi paperit"
    " nyt häivyt, kerää kamasi"
    " laitoit estoon, veit kuparipullon mennessäni, etkä vastannut viesteihin kuukauteen kuinka hoidat velkasi 40€ siihen astisesta työstä ja soitoista tupas tunnukset ja sinua tavoiteltiin keskeneräisestä työstä Teemun kautta ja sanoit ettet halua mitään kuulla"

Kyllähän tuo muistuttaa ns Salkkarikäytöstä = draamailua.
    Mallioppimistako televisiostako ?
    You sent
    vetytalouden alan taidon- ja työnnäytteitä on yhdysvalloissa tappiollinen firma, joka on uudella osakeannilla kerännyt rahaa suomen investointeihin, yrityksen osake laahaa silti pohjamudissa ja tiedot asiasta ovat osin epämääräisiä
    You sent
    You sent
    mikä velka on ollut jäädä hoitamatta. vääristelet asioita joka on osoitettavissa oleva asia. mistä 40 eurosta oli kyse
    You sent
    raha-asioissa vääristely aikaansaa ajanoloon yhteytemme pysyvän ja lopullisen katkeamisen josta on sanottu ennalta tässä viestissä
    You sent
    koko ajan negatiivista energiaa ja ajankäyttöä kanssasi, oletko muuten huomannut
    You sent
    onko mikä motiivi
    You sent
    samoin jos kysytään jostakin asiasta kuten juuri tässä tekstissä ylempänä, asioista joista itse olet ensin ottanut keskustelunaiheeksi, niin toisilla syytöksillä korvaantuu tarkentavien vastausten saaminen
    You sent
    näitä asioita voinet varmaankin ihan itsekin miettiä
    You sent
    "sinua tavoiteltiin keskeneräisestä työstä Teemun kautta ja sanoit ettet halua mitään kuulla"
    You sent
    =annoin toisen mahdollisuuden ja sitä nyt tässä käytetään, viime reissustasi täällä saakka. syytön kuparipullosta, kas kun ei repustakin, jotka molemmat itse et osannut huolehtia vaan jätit kuljeksimaan muuhun kuin hallintaasi. kuparipullosi ei ole kiinnostava enkä varastele toisten tavaroita. voi pitää huolen tavaroistaan, maksoin ylimääräistä postimaksutkin ja kalliit perunat
    You sent
    ei oikein loista sieltä päin toiminta, sanoisin, kun nyt kerran puheeksi tuli
    You sent
    syytös kuparipullosta on hyvä esimerkki. veinkö pullosi? niinkö olet mieltä
    You sent
    kasvukausi voisi olla ollut sielläkin korvien välissä kuten olet minulle kirjoittanut. ilmoittaisin, että mikäli on henkinen loppuunpolttoyritys, niin se ei ole toimiva
    You sent
    olen mielestäsi toiminut virheellisesti, perustelisitko vielä tähän tarkemmin?
    You sent
    huomauttaisin myös että olet syytellyt ns.julkisuuden henkilöä mm. riehujaksi, huutajaksi, raivoajaksi, kiekujaksi, lista jatkuu ja on pitkä, näinkö olen toiminut ja voinko saada vastauksen
    You sent
    sekä varkaaksi nyt ja velkojaan maksamattomaksi henkilöksi
    You sent
    kuinka oikeasti voit? kannattaisikohan rauhoittua välillä
    You sent
    tämän sisällöillisen ajan olisin mieluummin käyttänyt johonkin muuhun joka kertoo seurassasi viihtymisestä
    You sent
    pidit rahankäyttöä itsestään selvyytenä ja kehitit ylimääräisen 50 euron maksun jonka jo yhden kerran maksoin, olen tallentanut kuinka olen ollut omillani mm minimökissä liian pienellä rahalla ja rahat joita isäni antoi, ovat äitini perintöä jota tietoni mukaan nyt olisi sitten jäämässä vain muutamia satoja euroja -eikä mikään itsestäänselvyys että "kun ovat isäsi antamia" niin ne kuuluu puoliksi sinullekin eivätkä ole itseltäni pois" todellisuudentajusi on hämärtynyt joissakin asioissa pahoin mielestäni
    O
    Kiitos. Kyllä tämä oli tässä. Sinua ei ole syytelty
    Mä kerroin et mä en ole sanonut että AGRESSIIVISENA potkit, kuten halusit asian kääntää - vaan että kun oot niin pitkä.

Parkkisakot mitä sinä sait maksoin toisen minä ja toisen puoliksi.

Palautit kuparipullon, mistä mietin epävarmuuden ajan, että näinköhän sitä ei enää saa..

Muistathan, että kun sun toimintaasi ei kuvattu ja sulle siitä sanon, et toi sattui toi nimittely, niin kohteliasta olisi olla pahoillaan.

Ja huomatan että se oli isäsi, joka soitti poliisit sinulle.

Niin
    You sent
    kirjoitatko vastauksia näåihin asioihin, koko ajan olisi itselläni muuta. vielä ollaan yhteyksissä tässä
    O
    Mä luulen tämä yhteydenpito on paras lopettaa kokonaan.
    You sent
    todella ikävä temppu aikaansaada stressituntemus laittomalle paikalle auto parkkeerattavaksi kehottamalla ja saat senkin jotenkin syykseni vielä lisäksi
    You sent
    melko huono
    You sent
    epävakaa ja motiivit kyseenalaiset, mikä laittaa toimimaan noin
    O
    Hyvää jatkoa.
    Viestittelen gmail OP edistymisestä.

Joo.
    Mä koin jo kahdesti sinun häippäämisen.

Sekä kahdesti toimestasi " kerää kamppeesi ja häivy "

-en ole noin sanonut. teksti asiasta on juuri senkin vuoksi täällä taltioituna, muutakin tallennetta asiasta on olemassa. tämän tyyppisten asioiden vuoksi myös täällä juurikin taltioidaan. olen ollut vankilassa perättömien asioiden takia ym, hmm. ehkä tätä ei jaksa vuodattaa

Se ON huonoa kohtelua ja käytöstä sinulta.
    Epävakaata.

Mä en halua olla sellaisessa mukana.
    O
    Joo. On hyvä vetää raja tähän.
    You sent
    mieti näitä ja kirjoittele tai et, oma on päätöksesi. kehoittaisin miettimään kannattaako ns julkisuuden henkilöstä kirjoittaa tai puhua paikkansapitämättömiä. kaikki miesystäväsi ovat olleet huutajia ja raivoajia omien puheittesi mukaan mutta asunnollani sait itse raivokohtauksen itsestään selvästä asiasta, jossa ainoastaan sanoin, älkää kukaan muutelko 7.päin asioitani, vuokranmaksua mikäli olisi onnistuttu muuttamaan, vuokra olisi jäänyt 5.päivä maksamatta, vuokrasopimukseen sain aiemmin isolla työllä 7.päivän enkä voi uskoa, että edelleen joudun kirjoittamaan tätä
    O
    Kiitos linkeistä.

Viestin OP etenemisestä.

Evp sosiaalijohtaja, nimi kirjoitettu alunperin toisen henkilön nimenä jota en edes tunne - kysyttiin muuttaako tilitsto eräpäivän 7.pv jotta e-laskutus onnistuisi.
    Eivät muuta.

Jos olisivat muuttaneet säästäisit OP suoraveloituskulut. On sekin kymppejä.

Joko teippasit minun paperini ??
    O
    Minä tein töitä lattialla ja revin omia papereitani js sinä Timo tulit keittiöstä huutaen revitäänkö täällä minun papereita, kun kysyin saako ruttuisen kahvitahraisen rypistyneen jostain löytyneen yhden sivun tiliotteesi repiä - koska se on pdf mm pankki saatavilla, Kelan liitteissä jo kopiona ja mm tiedostoina.

Et kuunnellut minua, etkä halunnut kuunnella mitään mitä sanoin. Ikävää.
    O
    Joo mä toivotan sulle hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää Timo.

Saat sun asiakirjat ja tiedostot gmail.
    Poistan Suomi.fi valtuutukset ja poistan mun koneilta sun tiedostot.
    Meilit jää todisteiksi.
    Mä en pidä siitä et minulle vääristellään asioita ja et mua kohdellaan huonosti tai että mä joka oon auttanut sinua on sulle joku mistä keräät tietoa, et voit käyttää sen mahdollisesti hyväksesi.
    You sent
    vessan oven repimistä ym. en ainakaan halua mitään pahoinpitelysyytteitä joka olisi seuraava looginen askel, enkä ole mikään pahoinpitelijä. ongelmia itsehillintäsi kanssa ja mielestäni realiteettien käsittämisen kanssa joka aikaansaa asioinnin vaikeuksia. asioiden toisinpäin kääntäminen ja vastauksia kysymyksiin kysyttäessä uusien syytösten keksiminen on etäännyttävää eikä aikaansaa luottamuksen tunnetta tai halua ottaa riskiä henkilökohtaisen asioinnin muodossa
    You sent
    näin tätä analysoisin, korjaathan jos olen väärässä
    You sent
    ja jos voi perustella myös
    You sent
    terveisin varas ja velallinen, raivoava huutaja ja kiekuja, mielestäsi. kehoittaisin muistamaan, että kyseessä on myös julkisuuden henkilö, josta puhut ja kirjoitat, työuraani ja imagoani on haitattu äärimmäisen pahoin jo aiemmin ja kyse on osin ollut samantyyppisistä asioista, nyt myöhemmin todistettavasti, mutta asioiden oikaisu on kestänyt vuosia ja on edelleenkin kesken. uuttaa sotkua minkäänlaista ei ole varaa olla elämässä enkä sellaista elämänsisällöllistä elämää koskaan ole halunnut viettää
    You sent
    jos voit näitä miettiä ja toki palautetta saa antaa, kunhan se ei olisi paikkansapitämätöntä asioiden toisinpäin kääntämistä tai uusilla syytöksillä kysymyksiin vastaamista. onko tarpeeksi tyhjentävästi kirjoitetettu. miettimistä sinullekin sen korvien välissä olevan kasvukauden kanssa, yhteistyöterveisin TH. elämälle haitallisia henkilöitä ei ole yksinkertaisesti varaa pitää lähipiirissä tai asioida henkilökohtaisesti yllämainittujen asiasisältöjen vuoksi, itse pystynet määrittelemään oletko itse sellainen henkilö, ja ratkaisut ovat sinut. ovatkohan kaikki aiemmin mainitsemasi ihmissuhteisiin liittyvät välit todella olleet huutamista ja riehumista heidän osaltaan tulee edelleen mieleen, ja se, että ei tällaisen asian sanominen ole mitään vittuilua
    You sent
    miettiä voi näitä
    O
    Mä en pidä miinakentällä kävelystä.
    Kiitos
    You sent
    olennasimpaa ehkä olisi ollut käyttää tämäkin aika esim. siihen asiaan, että suomelta puuttuvat toimivat linjaukset eri tuotteiden sallituissa thc-pitoisuuksissa ja tuotteiden merkinnät ko. käytännön pohjalta jota on yritetty saada aikaan oikeustapauskokonaisuudessa th vs valtio vuodesta 2007, suomi myöskin on tehnyt väärät oikeuspäätökset ja tuomiot kuulusivat olla purettu jo, sellaisiin asioihin sekä miellyttävään, hyvätunnelmaiseen mahdolliseen asiointiin vuorovaikutuksessa haluaisin keskittyä.
    O
    Sun täytyy se hyvä.tunnelma sitten löytää muualta, mun seurastahan ja kotoani sitä ei löytynyt - vai mitä.

Hauskaa vkl
    You sent
    asiasisällön ollessa tämä kuin mitä tämän tyyppisissä teksteissä on, eivät olennaiset, tärkeät ja koko maan kannalta hyödylliset asiat eivät etene, ja lähinnä laiton ja veroton pimeä bisnes ainoastaan saa lisää toiminta-aikaa joka tilanne herättää kysymyksiä motiiveista huomion ohjaantumisella epäolennaiseen suuntaan ja kuten havaittavissa on, ylempänä esittämiini kysymyksiin en näytä saavan vastauksia.
    You sent
    hauskaa viikonloppua myös sinne.
    O
    Kiitos
    Mä panostan tyyppiin kun haluaa rakentaa hyvää elämää tähän nyt ja elää siinä luonnonmukaisesti.
    1:49 PM
    A - Ö / O tms ym jne
    Parisuhteessa yhteistyössä ihan arkea.

Onko tullut mieleen et jos sä olisit muuttanut itse pikkumökistä, mikä ei ollut vankila missä ei ollut pakko olla kun vapaa ihminen saa liikkua minne haluaa, et jos se "laittaminen" jonnekin ei sovi, niin voi ain lähteä vuokralle uuteen paikkaan, kuntaan maataloon ja vienyt sinne tavarasi niin olisit voinut viljellä itse rauhassa ja jos olisit laitellut kylällä autoja ym olisit tienannut siitä niin, et olisit itse voinut tehdä oma osakeyhtiö omalla liikeideanimelläsi jo ja jne ?

Ja olisit tuottanut vaikka öljyhamppuakin et saanut sitä myydä, kuten muutkin myy. Ja sillei tehdä rahaa ja saada varallisuutta sun muun jutun edistämiseen ?
    O
    Et se et sanoo et laitettiin pikkumökkiin.
    Sä olisit voinut itse valita toisinkin.
    Et on mahdollista tehdä valintoja itse ja muuttaa vaikka kotiaan.

Ja Suomi on ollut täys navetoita.
    Et jos yks meni alta ja tavaroita jäi, niin voi aloittaa alusta muualla, jos haluaa.
    Et sekin on ollut mahdollista.
    Et sä myös itse valitsit pikkumökin - et ei se ollut laittamista.

Ja sun eläke esim niin sä saat hakea vuokra-asuntoa mistä vaan - et ei sinua eläkeläisasuntoonkaan laitettu.
    Sä valitsit mennä sinne
    Eikä sua siinä pidä kukaan muu kuin sinä itse.
    A - Ö / O ym jne
    Nää on mielipiteitä.
    Mä olisin yhtä hyvin voinut valita etten hoida lapsia ja oon vaan töissä.
    Ym

Et se oli mun oma valinta ja vastuu.
    Et siitä ei voi vain valittaa. Se oli pakko tehdä niin ja mä halusin itse sitä, koska se oli paras vaihtoehto.

Aivan samalla toi missä nyt oot on ollut halvin asunto Keiteleelläkö ?? Helpoin.. ja sun tavarat lähellä, kerran et muuttanut muualle toiselle paikkakunnalle ja aloittanut pajaa siellä.
    Esim.

Ja toi mitä Suomi tekee, niin kato asiaa kokonaisuutena. Mitä muutakaan järkevää "Suomi tekee"
    Tuottaa turvetta vai ???
    Ei myy valtionyhtiöitä jne.
    Et tää on kokonaisuus.
    Ei vain joku hamppu yksistään.

Ja jos olis niin vuokraa ne pellot, tee vain kuitua, aloita siitä, valmista kangasta, köyttä.

Sillä pr-llä mitä noistakin saa on ja olis ollut arvonsa.
    Köysiä tarvitaan aina.
    Kerran sulla traktorit ja osaat korjata ym niin ongelma olla itse tavallisenkin kasvattaja - sä olisit voinut tehdä tuota koko ajan mitä esim(hamppuyritys) tekee.

Kuitukäyttöön.
    Kankaaseen.
    Nyt sulla olis siinä muoviraaka-ainetta ja siinä samalla edistää tätä toista puolta.

Näinkim olis voinut 15v tehdä.
    Olisit rikas niillä köysillä kankailla rehulla..ja sitten varaa edistää rekisteröintiä ym.
    3:09 PM
    A - Ö
    Jos ja jos..
    3:29 PM
    A - Ö
    Sit jos sä keräät tosiaa minua vastaan materiaalia tms pn se todella raukkamaista mielestäni.

Ihan selkäänpuukotus tyyliä ja raukkamaista, jos teet sitä.

Sanoit ja kirjoitkin laittaneesi minun juttuja offi-palsta.
    Ei oo kiva Timo.
    Tosi ilkeää ja petollista toimintaa.
    Mä en edes käsitä miten kaunainen pitää olla, et pettää noin luottamuksen.
    Toihan on hyväksi mun hyväksi käyttämistä sun omiin tarkoituksiin.

Ei tunnu hyvältä edes enää auttaa sinua. Et ennen tuli edes itselle omasta työstä hyvä olo
    (henkilö tms)
    Puhutko sä ns paskaa minusta myös ympäriinsä ????

Sähän itse nimenomaan peräänkuulutat LUOTETTAVUUTTA ja et onko joku oikea - niin onko toi offi-palstan teko sitä ?

Ja jos oot tehnyt kerran, niin oot tehnyt toisenkin niinkö ?

Sinähän olet nyt epäluotettava itse minulle.

Yleensä jos haluaa olla itsekseen, ei huudeta, et kerää kamasi ja ala katsella junia.

Se on aika iso epäluotettavuudem osoitus, että tilanne ja toinen vain heitetään pois.

Ei mun kanssa toimita noin.
    Mä en esim ikinä enää tuu olemaan ns sun varassa jossain paikassa, koska sähän voit vetää ns maton alta milloin vain.

Ootko miettinyt et onko ok sinusta ?
    Toihan on vallankäyttöä. Alistamisen yrittämistä.

Onko sinua kohdeltu noin ?
    Onko se sinusta ookoo ja teet sitten muille.

Ei mua haittaa laittaa kamojani ns kokoon. Sen vaan tietää, ettei tule enää ns toisen varaan.

Jos haluaa pois luotaan sen voi kertoa. Ja pyytää lähtemään.
    Sun käytös lähinnä vaikutti, et sait mitä halusit ja sit voi heittää pois.

Postita mun hehkulamput ja palapeli kiitos.

Asioit Kuopiossa. Nää tulee Ärrä pkt. 6,90
    Siirrän sun tilille.
    O
    Sit Timo
    Jokainen mun txt on mun copyright.
    Henk koht viestintää.
    Ja se, että sä keräät niitä jonnekin ??? kun pyydät kirjoittamaan, petaat tilannetta omaksi hyödyksesi käyttääkseni niitä hyväksesi.

Hyvin ikävää.
    Raukkamaistakin.
    Write to

Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).