Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Valkoinen HJ
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 3 / 7 Valkoinen HJ
Mieluiten vaihtaisin kuskin puolenkin samoin tavoin, alaosan kunnolla ei ole niin väliä- ei haittaa jos on laho
Mieluiten vaihtaisin kuskin puolenkin samoin tavoin, alaosan kunnolla ei ole niin väliä- ei haittaa jos on laho
Kuva lisätty 01.02.2009 15:45
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
  1. Urbancityboy
    20.05.2023 09:01
    Urbancityboy
    TODISTAJAN TIEDOT
    Onko rikokselle todistajaa?
    Kyllä
    Etunimet

Sukunimi

Syntymäaika
    Ei tiedossa

Sukupuoli
    Nainen

Syntymämaa
    Ei tiedossa

Kansalaisuus
    Ei tiedossa

Kotikunta
    Ei tiedossa

Ammatti (valinnainen)
    asianhoitaja

Lähiosoite
    Ei tiedossa

Postinumero ja -toimipaikka
    Ei tiedossa

Maa
    Suomi

Puhelinnumero - Muu
    +358

Sähköpostiosoite
    o@gmail.com

RANGAISTUSVAATIMUS
    Vaatimukseni
    Vaadin tekijälle rangaistusta

MUUT VAATIMUKSET JA SUOSTUMUKSET
    Haluatko ilmoittaa muut asiaan liittyvät vaatimuksesi ja suostumuksesi poliisille tässä yhteydessä, jolloin poliisi voi toimia niiden mukaisesti?
    En

LISÄTIEDOT
    Mahdolliset lisätiedot
    Hoitakaa asia, koko ajan menossa nolommaksi kannaltanne tämä tilanne. Kasvit takaisin ja äkkiä, käyvät korvaukset tilille. Maksakaa nopeasti Viron lasku, tällä viestillä muistutetaan veloista jotka pitää ehdottomasti hoitaa. Sadan euron korvauksen tarjoaminen korvaushakemukseeni vastineena on törkeä loukkaus viidentoista vuoden elämän, työn, omaisuuden ja ihmissuhteiden menettämisestä josta tulen vaatimaan myöhemmin korvauksia esittämäni laskelman mukaan kuten muustakin haitan sekä vaivan aiheuttamisesta laittomien toimienne muodossa sekä ajan menetyksestä tämänkin kirjoituksen kirjoittamisen vuoksi.

LIITTEET
    Liitteen nimi
    Liitetiedosto
    2007 - 2023 on suoritettu tuon ajanjakson kestänyt pitkä rikosketju valtion taholta

traktorijasammal23.jpg

Liitteen nimi
    Liitetiedosto
    Tuotteita ja raaka-aine-esimerkkejä joita kadotettu, työ laittomasti estetty

20230302_200456.jpg

TIETOJEN VAHVISTAMINEN

Olen tarkistanut yllä olevat tiedot ja vakuutan ne oikeiksi.
    You sent
    lähetetty rikosilmoituksien vastaanottoon 20.5.2023, mm. osuuspankin tupas-tunnusten toimimattomuuden vuoksi sekä sen vuoksi sähköisesti, koska poliisi ei ota vastaan rikosilmoituksia puhelimitse eikä poliisiasemalla asiointi ole ko. asian vuoksi perusteltua eikä edes turvallista ilmoittajalle. Todistaja tupas-tunnusten puuttumisessa kirjain), asianhoitaja
    You sent
    onkohan vuokrani tilittynyt, täytyisi tutkia. melkein järkevintä olisi ajaa tervon osuuspankkiin jossa virkailija hoitaa
    9:24 AM
    O replied to you
    Älä nyt ole hölmö

Nehän nauraa sut pihalle.

Sulla tunnukset näät sen itse.
    Mikset katso ?????
    O
    Etkö sä Timo enää osaa itse pankkiasioitasi niin, että ymmärrät mitä nettipankissa näkyy ???
    You sent
    en aio muuttaa menetelmiäni, vien rahani siihen pankkiin jossa saan palvelua tiskillä
    You sent
    ym
    You sent
    on toimivat toimintamallit joita ei kannata muuttaa
    You sent
    selasin sitä epäselvää sivua, op. kun en löytänyt maksut - kohtaa selvästi sarakkeesta, selasin tiliotetta ja totesin että on epäselvää onko vuokra edes tilittynyt. parhaiten selviää kysymällä pankin tiskillä.
    You sent
    siksi ei muutoksia 7.päiväksi sovittuihin asioihin
    You sent
    7.päivä piti olla vuokranmaksu, vuokranmaksuni saattaa olla siten kuin sen ei pitäisi olla
    O
    Oikeasti ?
    Toi ei nyt kuulosta yhtään fiksulta enää.
    O
    7.5.on mennyt .
    Katso OP TAPAHTUMAVIRTA

SELAA SITÄ
    O
    Oletko kunnossa ???
    You sent
    vai niin. sinulla on oikeus mielipiteeseesi toki, asianhoitaja ja todistaja ainakin, tupas-tunnukset eivät ole toimineet jonka voit todistaa on tärkeä'
    O
    Noi jutut ei nyt ole ookoo Timo.
    You replied to O
    miksi kysyt olenko kunnossa
    You sent
    kerro lisää
    You replied to Outi
    eli on siis mennyt vuokra, no hyvä jos on niin
    O
    Koska sun jutut on nyt ihan sekavia..miksi ajaa pankki kun näet asian ITSE OP NETTI ???
    You sent
    olenko sekava mielestäsi
    You sent
    kerro lisää mitä olet mieltä asiasta
    O
    Kerroppa lisää Timo miksi seisotat itse PERINTÖ ASIASI epäselvyyksien hoitoasi ???

Pyysiin asiakirjasta korvauksen 50€ js en ole sitä saanut.

Miksi ?
    O
    Sinulle sanottu,, etten mene hoitamaan asiaa ennen kuin olet maksanut tekemästäni työstä.

Miksi itse estät asioittesi hoitoa nyt ??
    You sent
    ei tililläni välttämättä ole niin kovin paljon rahaa. mikäli kelalta tulee takautuvasti niin saat sopimuksen mukaan prosentit. epäselvyydet raha-asioissa perunanlähetysmaksuvelvollisuudessa tekevät välinpitämättömäksi tilanteesta. ei minunkaan tilanteestani ole viiteentoista vuoteen paljoa välitetty, ei sisun eikä osmonkaan, ehkä en ehdi miettiä tai on ollut muuta tekemistä. epäselvä sössötys perunanmaksuvelvollisuudesta on melko surullista luettavaa
    O
    Haluatko hävittää itse perintösi ????
    You sent
    onko paljon kysymysmerkkejä, saatko lisää
    You sent
    auttaako tai jotenkin helpottaa oloa kun jos kirjoittaa capslockeilla isollaan
    You sent
    ei jaksa eikä jouda juuri nyt, olen sekava mielestäsi niin menen jonnekin selviämään
    O
    Käyn perumassa antamasi valtakirjat eri paikkoihin.

Hyvää vkl.
    Selviät asioistasi itse.
    You sent
    erikoinen outo höyrylä
    O
    Ihmettelen toimintaasi, mutta itse olet vastuussa omasta elämästäsi ja valinnoistasi mitä teet ja mitä jätät hoitamatta.

Laitan sulle valtakirjaperumisista kopiot sähköpostiisi ensi viikolla.
    You sent
    mikä syy asianhoidon lopettamiseen on mielestäsi
    You sent
    jos on rahaa niin kai voi viisikymppisen sponsoroida, op:n lakihenkilöiden kanssa olisi kirjeenvaihtajalle kyllä paikka auki mutta laskutukset täytyy jatkossa sopia tarkemmin ettei tule epäselviä maksuvastuuasioiden selvittelyä ym
    You sent
    suoriudutkohan maahantuontieristä tulevien papereiden mutkattomasta hoitamisesta?
    You sent
    melko paljon erimielisyyksiä sellaisissa asioissa kuten nyt vaikka 7.päivä ja rutiinini joita en muuttaisi koska liittyvät mm sujuvimpaan vuokranmaksuun ym niin miten jatkossa sitten jos isoja eriä tuodaan (kirjain)tuotteita maahan esim. ja niiden kaikki reskontra ym paperit pitäisi voida hoitaa
    You sent
    vastaile kun ja jos haluat ja ehdit, etsin henkilöä tähän asiaan hieman kuten projektipäällikkö alueella voisi nyt ratkaista paljon tämänkin "hamppukaupungin" tulevaisuudesta
    You sent
    https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaik...llikko-526863/
    You sent
    Kuntarekry
    Hups, etsimääsi sivua ei enää olekaan
    Hups, etsimääsi sivua ei enää olekaan
    Etkö löytänyt etsimääsi, ei hätää, löydät sen vaikka etusivulta tai työpaikkailmoituksista.Jos etsit työpaikkaa, haetun tehtävän hakuaika saattaa olla päättynyt ja sen vuoksi linkki ei enää toimi.

Suosituimmat työpaikkamme
    PAIKANNA

Vaasan kaupunki

Töitä pitkäaikaistyöttömille

Hakuaika päättyy 31.12.2023 23:59
    You sent

Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).