Offiblogit
Uusimmat
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
Offipalsta.COM
>
Käyttäjän "Urbancityboy" profiili
>
Albumit
>
Valkoinen HJ
Näytä kuva
Käyttäjätunnus
Pysy kirjautuneena sisään?
Salasana
Rekisteröidy
Offiblogit
Yhteisö
Kalenteri
Viestit tänään
Haku
Yhteisölinkit
Kuvat & Albumit
Käyttäjälista
Viestihaku
Näytä viestiketjut
Näytä viestit
Hae luokalla
Tarkennettu haku
Search Blogs
Tarkennettu haku
Siirry sivulle...
Edellinen
|
Seuraava
Kuva 3 / 7
Valkoinen HJ
Mieluiten vaihtaisin kuskin puolenkin samoin tavoin, alaosan kunnolla ei ole niin väliä- ei haittaa jos on laho
Kuva lisätty
01.02.2009
15:45
Kuvan lisännyt
Urbancityboy
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Showing Picture Comments 1 to
1
of
1
20.05.2023
09:01
Urbancityboy
TODISTAJAN TIEDOT
Onko rikokselle todistajaa?
Kyllä
Etunimet
Sukunimi
Syntymäaika
Ei tiedossa
Sukupuoli
Nainen
Syntymämaa
Ei tiedossa
Kansalaisuus
Ei tiedossa
Kotikunta
Ei tiedossa
Ammatti (valinnainen)
asianhoitaja
Lähiosoite
Ei tiedossa
Postinumero ja -toimipaikka
Ei tiedossa
Maa
Suomi
Puhelinnumero - Muu
+358
Sähköpostiosoite
o@gmail.com
RANGAISTUSVAATIMUS
Vaatimukseni
Vaadin tekijälle rangaistusta
MUUT VAATIMUKSET JA SUOSTUMUKSET
Haluatko ilmoittaa muut asiaan liittyvät vaatimuksesi ja suostumuksesi poliisille tässä yhteydessä, jolloin poliisi voi toimia niiden mukaisesti?
En
LISÄTIEDOT
Mahdolliset lisätiedot
Hoitakaa asia, koko ajan menossa nolommaksi kannaltanne tämä tilanne. Kasvit takaisin ja äkkiä, käyvät korvaukset tilille. Maksakaa nopeasti Viron lasku, tällä viestillä muistutetaan veloista jotka pitää ehdottomasti hoitaa. Sadan euron korvauksen tarjoaminen korvaushakemukseeni vastineena on törkeä loukkaus viidentoista vuoden elämän, työn, omaisuuden ja ihmissuhteiden menettämisestä josta tulen vaatimaan myöhemmin korvauksia esittämäni laskelman mukaan kuten muustakin haitan sekä vaivan aiheuttamisesta laittomien toimienne muodossa sekä ajan menetyksestä tämänkin kirjoituksen kirjoittamisen vuoksi.
LIITTEET
Liitteen nimi
Liitetiedosto
2007 - 2023 on suoritettu tuon ajanjakson kestänyt pitkä rikosketju valtion taholta
traktorijasammal23.jpg
Liitteen nimi
Liitetiedosto
Tuotteita ja raaka-aine-esimerkkejä joita kadotettu, työ laittomasti estetty
20230302_200456.jpg
TIETOJEN VAHVISTAMINEN
Olen tarkistanut yllä olevat tiedot ja vakuutan ne oikeiksi.
You sent
lähetetty rikosilmoituksien vastaanottoon 20.5.2023, mm. osuuspankin tupas-tunnusten toimimattomuuden vuoksi sekä sen vuoksi sähköisesti, koska poliisi ei ota vastaan rikosilmoituksia puhelimitse eikä poliisiasemalla asiointi ole ko. asian vuoksi perusteltua eikä edes turvallista ilmoittajalle. Todistaja tupas-tunnusten puuttumisessa
kirjain), asianhoitaja
You sent
onkohan vuokrani tilittynyt, täytyisi tutkia. melkein järkevintä olisi ajaa tervon osuuspankkiin jossa virkailija hoitaa
9:24 AM
O replied to you
Älä nyt ole hölmö
Nehän nauraa sut pihalle.
Sulla tunnukset näät sen itse.
Mikset katso ?????
O
Etkö sä Timo enää osaa itse pankkiasioitasi niin, että ymmärrät mitä nettipankissa näkyy ???
You sent
en aio muuttaa menetelmiäni, vien rahani siihen pankkiin jossa saan palvelua tiskillä
You sent
ym
You sent
on toimivat toimintamallit joita ei kannata muuttaa
You sent
selasin sitä epäselvää sivua, op. kun en löytänyt maksut - kohtaa selvästi sarakkeesta, selasin tiliotetta ja totesin että on epäselvää onko vuokra edes tilittynyt. parhaiten selviää kysymällä pankin tiskillä.
You sent
siksi ei muutoksia 7.päiväksi sovittuihin asioihin
You sent
7.päivä piti olla vuokranmaksu, vuokranmaksuni saattaa olla siten kuin sen ei pitäisi olla
O
Oikeasti ?
Toi ei nyt kuulosta yhtään fiksulta enää.
O
7.5.on mennyt .
Katso OP TAPAHTUMAVIRTA
SELAA SITÄ
O
Oletko kunnossa ???
You sent
vai niin. sinulla on oikeus mielipiteeseesi toki, asianhoitaja ja todistaja ainakin, tupas-tunnukset eivät ole toimineet jonka voit todistaa on tärkeä'
O
Noi jutut ei nyt ole ookoo Timo.
You replied to O
miksi kysyt olenko kunnossa
You sent
kerro lisää
You replied to Outi
eli on siis mennyt vuokra, no hyvä jos on niin
O
Koska sun jutut on nyt ihan sekavia..miksi ajaa pankki kun näet asian ITSE OP NETTI ???
You sent
olenko sekava mielestäsi
You sent
kerro lisää mitä olet mieltä asiasta
O
Kerroppa lisää Timo miksi seisotat itse PERINTÖ ASIASI epäselvyyksien hoitoasi ???
Pyysiin asiakirjasta korvauksen 50€ js en ole sitä saanut.
Miksi ?
O
Sinulle sanottu,, etten mene hoitamaan asiaa ennen kuin olet maksanut tekemästäni työstä.
Miksi itse estät asioittesi hoitoa nyt ??
You sent
ei tililläni välttämättä ole niin kovin paljon rahaa. mikäli kelalta tulee takautuvasti niin saat sopimuksen mukaan prosentit. epäselvyydet raha-asioissa perunanlähetysmaksuvelvollisuudessa tekevät välinpitämättömäksi tilanteesta. ei minunkaan tilanteestani ole viiteentoista vuoteen paljoa välitetty, ei sisun eikä osmonkaan, ehkä en ehdi miettiä tai on ollut muuta tekemistä. epäselvä sössötys perunanmaksuvelvollisuudesta on melko surullista luettavaa
O
Haluatko hävittää itse perintösi ????
You sent
onko paljon kysymysmerkkejä, saatko lisää
You sent
auttaako tai jotenkin helpottaa oloa kun jos kirjoittaa capslockeilla isollaan
You sent
ei jaksa eikä jouda juuri nyt, olen sekava mielestäsi niin menen jonnekin selviämään
O
Käyn perumassa antamasi valtakirjat eri paikkoihin.
Hyvää vkl.
Selviät asioistasi itse.
You sent
erikoinen outo höyrylä
O
Ihmettelen toimintaasi, mutta itse olet vastuussa omasta elämästäsi ja valinnoistasi mitä teet ja mitä jätät hoitamatta.
Laitan sulle valtakirjaperumisista kopiot sähköpostiisi ensi viikolla.
You sent
mikä syy asianhoidon lopettamiseen on mielestäsi
You sent
jos on rahaa niin kai voi viisikymppisen sponsoroida, op:n lakihenkilöiden kanssa olisi kirjeenvaihtajalle kyllä paikka auki mutta laskutukset täytyy jatkossa sopia tarkemmin ettei tule epäselviä maksuvastuuasioiden selvittelyä ym
You sent
suoriudutkohan maahantuontieristä tulevien papereiden mutkattomasta hoitamisesta?
You sent
melko paljon erimielisyyksiä sellaisissa asioissa kuten nyt vaikka 7.päivä ja rutiinini joita en muuttaisi koska liittyvät mm sujuvimpaan vuokranmaksuun ym niin miten jatkossa sitten jos isoja eriä tuodaan (kirjain)tuotteita maahan esim. ja niiden kaikki reskontra ym paperit pitäisi voida hoitaa
You sent
vastaile kun ja jos haluat ja ehdit, etsin henkilöä tähän asiaan hieman kuten projektipäällikkö alueella voisi nyt ratkaista paljon tämänkin "hamppukaupungin" tulevaisuudesta
You sent
https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaik...llikko-526863/
You sent
Kuntarekry
Hups, etsimääsi sivua ei enää olekaan
Hups, etsimääsi sivua ei enää olekaan
Etkö löytänyt etsimääsi, ei hätää, löydät sen vaikka etusivulta tai työpaikkailmoituksista.Jos etsit työpaikkaa, haetun tehtävän hakuaika saattaa olla päättynyt ja sen vuoksi linkki ei enää toimi.
Suosituimmat työpaikkamme
PAIKANNA
Vaasan kaupunki
Töitä pitkäaikaistyöttömille
Hakuaika päättyy 31.12.2023 23:59
You sent
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Sivu luotu:
05:03
(GMT +2).